Soul schreef:Waar was:
Soul schreef:Nu nog match volgorde
Soul schreef:Nu nog match volgorde
jarou011 schreef:Ik heb een video gemaakt voor de loting, in één take, zo eerlijk als maar kan zijn.
Subvoxx schreef:jarou011 schreef:Ik heb een video gemaakt voor de loting, in één take, zo eerlijk als maar kan zijn.
Als eerste verschijnen, hell yeahbtw van wanneer mogen/kunnen er wedstrijden gespeeld worden?
Soul schreef:Erg Subvoxx kwam van heel de zondag niet online, wou matchke spelen.
Soul schreef:erg 4-1 verloren, omgekochte boel aja
Soul schreef:Everton - Liverpool : 4-1
Je hebt je best gedaan maatje!
jarou011 schreef:Ik zit een beetje met een Galome-gerelateerd probleem in mijn poule, er wordt zo spoedig mogelijk werk van gemaakt. Uitslagen moeten doorgestuurd worden via privébericht, anders zijn ze niet officieel geregistreerd.
VAMPIRO schreef:jarou011 schreef:Ik zit een beetje met een Galome-gerelateerd probleem in mijn poule, er wordt zo spoedig mogelijk werk van gemaakt. Uitslagen moeten doorgestuurd worden via privébericht, anders zijn ze niet officieel geregistreerd.
Vanaf nu dan, alle uitslagen staan hier op de pagina dus nie zo moeilijk hé, die laatste van jeebus is wel nooit gespeeld!
jarou011 schreef:Ik zit een beetje met een Galome-gerelateerd probleem in mijn poule, er wordt zo spoedig mogelijk werk van gemaakt. Uitslagen moeten doorgestuurd worden via privébericht, anders zijn ze niet officieel geregistreerd.
Piieter04 schreef:jarou011 schreef:Ik zit een beetje met een Galome-gerelateerd probleem in mijn poule, er wordt zo spoedig mogelijk werk van gemaakt. Uitslagen moeten doorgestuurd worden via privébericht, anders zijn ze niet officieel geregistreerd.
Stuur hem een bericht via facebook he.
jarou011 schreef:Piieter04 schreef:jarou011 schreef:Ik zit een beetje met een Galome-gerelateerd probleem in mijn poule, er wordt zo spoedig mogelijk werk van gemaakt. Uitslagen moeten doorgestuurd worden via privébericht, anders zijn ze niet officieel geregistreerd.
Chance dat ik hem heb op Facebook, ik weet niet eens zijn echte naam.
VAMPIRO schreef:jarou011 schreef:Piieter04 schreef:jarou011 schreef:Ik zit een beetje met een Galome-gerelateerd probleem in mijn poule, er wordt zo spoedig mogelijk werk van gemaakt. Uitslagen moeten doorgestuurd worden via privébericht, anders zijn ze niet officieel geregistreerd.
Chance dat ik hem heb op Facebook, ik weet niet eens zijn echte naam.
PSN...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast