Kben were aant tutsen wi oei oei oei marie jose is an tutsen joas joas ze zin sloa een bitje ghil twoppe wi dedie hoho dan zin ol van die dingen he hoho da goa nie mjir meugen gebeuren wi dak zo ant tutsen zi moja gow we goan nu nog ne x proberen en nu goat msk wel lukken wi ki een goe voorgevoel
ik ben ne pille fretter kzi ne zware ketter van ol die eclairekes kommek vele vetter ik ben ne Coke snuvver ne dope gebruiker ik smorre min joints oljinne mo zuvver
tis een fjiste in de zoale we zin der ollemoale moja eigenlijk niet ollemoale moja zinder zin der wel wi marjette georgette pol en de reste ze zint bingo ant spelen moar ik ben de beste nummer jin twji drie viere vuvve gerard zei nog gistrn marie jose gie jitte duvve kei ki skwonne gelachen moar kat ol begrepen ki min tetn getwont en in zen gat genepen minne rok omwogge minne slip na beneden me zin veel te lange flutte in min poeze gereden kei der goe an getrokken moar nog beter an gezogen zin kwakske eit wel in min ooge gevlogen
ik ben ne pille fretter kzi ne zware ketter van ol die eclairekes kommek vele vetter ik ben ne Coke snuvver ne dope gebruiker ik smorre min joints oljinne mo zuvver
Ik wetet nog goed want keit ol jaren gemist dat er 20 jaar geleden nog goeie rap is gewist Ice cube Ice-t Tupac Biggie kmisse diene tid van den echte MC Kwos ton de slorre van tstad de slette van mjin ka ne collieg an min nekke en oar ip min bjin de tidn zin veranderd tis ol na de wuppe men jiste lief ewel dien noemde fluppe dien koste minetten dak kan jo wel zeggen etc
elberto schreef:Dat gade niet menen he Eclipx, waar is uwen track naartoe? IK KAN NIET MEER ZONDER!
Ik heb die gisteren verwijderd omdat die al 700 keer werd beluisterd op deSoundcloud van m'n Youtube muziek (hardbeatzmusic) kanaal en ik dacht van "wa ne rare gaan ze mij vinden"
elberto schreef:Dat gade niet menen he Eclipx, waar is uwen track naartoe? IK KAN NIET MEER ZONDER!
Ik heb die gisteren verwijderd omdat die al 700 keer werd beluisterd op deSoundcloud van m'n Youtube muziek (hardbeatzmusic) kanaal en ik dacht van "wa ne rare gaan ze mij vinden"
En 4 what are you waiting Ambertje?
Allé komaan man, ten eerste kunt ge de wereld niet dergelijke genialiteit afnemen. Ten tweede denk ik dat ge op internet al meer dan genoeg stoten uitsteekt om mensen zo'n dingen te laten denken. Zulke zaken gaan dat imago eerder opblinken dan er meer kwaad aan doen.
Ma kom zeg eclipx, niet seuterig doen he. Ge hebt zelfs in uw fucking onderbroek staan dansen op Youtube en dan durf je dat te denken
Maak anders een 2e account aan, voor Fundalize en upload dat liedje dan weer :O Je merkt toch wel hoeveel positieve reacties hier staan over uw lied?! (en ik was aan het wachten op iets nieuws van jou)
Mohow! Haha thanks jullie menen het precies wel hé...
Nuja, die "muziek"plaat en mijn onderbroek dansen haha.. ja ik vond het wel grappig.. maar om het eeuwig op internet te laten staan... Nee liever niet...
Ge gaat uw entertainment ergens anders moeten zoeken sorry... Misschien speur ik de Ultratop lijsten wel eens af naar een opvolger maar de absurditeit houdt nu eventjes op. Sorry!
edit & ps: Loool, ik weet nog niet wanneer het af zal zijn maar ik ben een "tekst aan het schrijven" die in dit liedje moet gegoten worden: https://www.youtube.com/watch?v=F9S-88WxPdE met een dikke beat en mss een videoclip in m'n onderbroek.. Waarom niet?!
eclipx schreef::oops: Mohow! Haha thanks jullie menen het precies wel hé...
Nuja, die "muziek"plaat en mijn onderbroek dansen haha.. ja ik vond het wel grappig.. maar om het eeuwig op internet te laten staan... Nee liever niet...
Ge gaat uw entertainment ergens anders moeten zoeken sorry... Misschien speur ik de Ultratop lijsten wel eens af naar een opvolger maar de absurditeit houdt nu eventjes op. Sorry!
edit & ps: Loool, ik weet nog niet wanneer het af zal zijn maar ik ben een "tekst aan het schrijven" die in dit liedje moet gegoten worden: https://www.youtube.com/watch?v=F9S-88WxPdE met een dikke beat en mss een videoclip in m'n onderbroek.. Waarom niet?!
Ma gij platte jat, uw beste werk tot nu toe gade efkes van het internet halen. Ge moest u schamen. Ik wil u nooit meer zien.
Ma gij platte jat, uw beste werk tot nu toe gade efkes van het internet halen. Ge moest u schamen. Ik wil u nooit meer zien.
NOOIT MEER! bol het af eclipx, ik spuug op mensen als u!
NOOIT MEER! bol het af eclipx, ik spuug op mensen als u!