bulck schreef:Hangt echt af van bepaalde factoren.
Rust is even belangrijk. Kzou rusten op woensdag en zondag.
En de training dagen op Split schema zette.
Aangezien je al gesport hebt int verleden, zul je (afhankelijk van variabelen) ongeveer op 3-4 weken op je oude niveau zitten. Als ge uw voeding en slaap deftig aanpakt, nog sneller zelfs
Split schema als in dag 1 die spiergroep, dag 2 de andere? Zoja, doe ik inderdaad.
Zaterdag is momenteel mijn vaste rustdag ivm werkuren, dus ik ga dat deze week op zaterdag & zondag zetten. Ben maandag begonnen.
Slapen ben ik niet goed in, maar vroeg moeten opstaan ivm studentenjob helpt (kwart na 8, fml, ja ik ben verwend op dat vlak

). Ik let wel meer op mijn eten en heb al thuis gevraagd om er wat rekening mee te houden.
embryonaal_geheugen schreef:Ik zou 3 dagen , max 4 dagen nemen om te beginnen. ( naargelang uw split natuurlijk)
Verder zou je best nog niet heel zwaar gaan en uw spieren het terug gewend laten komen. Je zal zien dat het niet zolang zal duren voor je aan hetzelfde niveau van vroeger zat, maar ga ook niet te overhaast te werk.
Edit: bulck was me voor

Ik weet het maar ik vind het zo frustrerend en moeilijk om het rustig aan te doen

Je weet dat je vroeger bij die oefening zoveel pakte en als je daar nu serieus onder zit dan motiveert dat wel natuurlijk.
Momenteel was ik van plan om 5 dagen zwaar te beginnen en dan het weekend rusten (aangezien ik dit weekend wss niks kan doen), maar als ik het zo lees las ik misschien toch best een rustdag in morgen.
Bedankt voor de tips en ik zal ze zeker in beschouwing nemen. Als het moet doe ik gewoon morgen een dag puur cardio?! Ik merk nl dat mijn pezen/spieren serieus stijf zijn al sinds na maandag (dag 1). Kwestie van iets te doen

Ik zal binnen een maand of zo laten weten of ik uw 'deadline' heb gehaald Bulck