bloky schreef:het is een idee, het zou zoiets mogen zijn met die veren over mijn arm uitgebreid naar beneden, ik zou het als voorbeeld durven nemen maar nog iets anders wat ik aan de artiest laat wat hij ermee zou doen
bloky schreef:naar mijn mening vind ik dat een heel mooie tattoo daarmee
bloky schreef:ja ik heb er al 1, en een tattoo is ieder zijn mening inderdaad, je moet het zelf mooi vinden want ge blijft er toch mee rond lopen
Keyser_Soze schreef:bloky schreef:ja ik heb er al 1, en een tattoo is ieder zijn mening inderdaad, je moet het zelf mooi vinden want ge blijft er toch mee rond lopen
Ok, dat ge nu op dit moment iets mooi vindt kan ik verstaan, maar klakkeloos een bestaande tattoo overnemen, met vleugels dan nog, dat snap ik niet. Of het moest zijn dat ge van uw eigen vindt dat ge een engeltje zijt of dat ge een devoot christen zijt fzo.
Aub, ge moet daar heel uw leven mee rondlopen. Ik heb ook tattoos, maar ik zou het niet kunnen om een copycat te zijn van iemand anders. Vind dat zelf een beetje diefstal maar soit.
Amberke schreef:Oh, da's wel schoonMaar ik hoop, als ge dat laat zetten, dat het er even schoon uitziet als de tekening.
Ik heb er wel vaak aan gedacht ALS ik ooit een tatoeage laat zetten, dat het -heel cliché- op mijn pols zal zijn. Klein... en iets simpel. Ik dacht ook dat ik ergens iets gelezen had dat er zo van die tijdelijke tatoeages zijn. En nee, geen henna. Of is het toch henna?
Member schreef:Je moet volgens mij al heel erg goed zijn om die tekening tot op het detail mooi op de huid te krijgen.
Het is wel mooi!
Keyser_Soze schreef:Member schreef:Je moet volgens mij al heel erg goed zijn om die tekening tot op het detail mooi op de huid te krijgen.
Het is wel mooi!
Vriend van mij in Gent kan zo gedetailleerd werken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten