elberto schreef:Zou zijn naam een anagram zijn?
Didier Deluxe schreef:elberto schreef:Zou zijn naam een anagram zijn?
Lijkt me sterk...
Maar als je voor elke letter de volgende in het alfabet neemt krijg je "Bamboobhi"!
Of zou het een afkorting zijn?
De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
hypolicious schreef:Waarom zouden ze dat dan nogmaals willen checken op een medium die veel pas later gecheckt zal worden dan fb, reddit, 9gag.
niet al zijn posts zijn even goed, maar al de "goeiemorgen" babepost zijn er ook door/dankzij hem!
tel eens uit hoeveel posts er zouden zijn ZONDER hem in de laatste maand? als ge er aan 10 komt in totaal moogt ge blij zijn!
Keyser_Soze schreef:niet al zijn posts zijn even goed, maar al de "goeiemorgen" babepost zijn er ook door/dankzij hem!
tel eens uit hoeveel posts er zouden zijn ZONDER hem in de laatste maand? als ge er aan 10 komt in totaal moogt ge blij zijn!
Begrijpend lezen is duidelijk niet aan u besteed. zal het nog een uitleggen. Het komt net doordat hij zo spammed dat wij geen zin meer hebben om te posten gezien onze posts toch gedegradeerd worden tot bottom titles.
En de "goedemorgen-posts", are you fucking kidding me? Iedere keer maar 10 foto's, en dan nog niet eens de beste, van wat celebs.
Ik weet niet hoelang gij hier zit maar ik ben toch wat meer en beter gewoon dan die zielige babe-posts die wij elke dag te zien krijgen. Als gij die random 10 foto's nice vindt dan zijt ge toch rap content...
Keyser_Soze schreef:niet al zijn posts zijn even goed, maar al de "goeiemorgen" babepost zijn er ook door/dankzij hem!
Begrijpend lezen is duidelijk niet aan u besteed. zal het nog een uitleggen. Het komt net doordat hij zo spammed dat wij geen zin meer hebben om te posten gezien onze posts toch gedegradeerd worden tot bottom titles.
En de "goedemorgen-posts", are you fucking kidding me? Iedere keer maar 10 foto's, en dan nog niet eens de beste, van wat celebs.
Ik weet niet hoelang gij hier zit maar ik ben toch wat meer en beter gewoon dan die zielige babe-posts die wij elke dag te zien krijgen. Als gij die random 10 foto's nice vindt dan zijt ge toch rap content...
roadrunner schreef:Keyser_Soze schreef:niet al zijn posts zijn even goed, maar al de "goeiemorgen" babepost zijn er ook door/dankzij hem!
en maakt da iets uit of ge bottom title zijt?? als uw post goe is, kijken mensen er naar, punt.
ge zijt blijkbaar de enige die de "goeiemorgen" posts slecht vindt, en zeg nu zelf, hoeveel posts zouden er nog zijn ZONDER azlannagh? gaat gij in uw eentje de site levend houden??
ik zit hier een jaartje minder dan u, dus lang genoeg om te zien dat de site aan het doodbloeden is, dus als er dan nog minder gepost wordt dan nu, kunnen ze de site even goed opdoeken he!
en nogmaals (ik daag u zelfs uit!!): maak een babepost!!
Azlannagh schreef:EDIT: over de Goeiemorgen-posts, die zijn er even niet omdat ik de lijst met babenamen verder moet aanvullen.
Mayo schreef:Azlannagh schreef:Het spijt me dat we elkaars gevoel voor humor niet delen.
Het gaat niet per sé over het niveau van het filmpje, of de humor, maar over het feit dat je voortdurend schijt post.
Als ik een post maak op fundalize is het omdat ik iets origineel ben tegengekomen waarvan ik denk "dit moeten nog mensen zien!". Het kan zijn dat het een filmpje zoals dit is, omdat ik het super hilarisch vond. Als anderen dat niet vinden, so be it. Maar jij post voortdurend dit soort schijt die de "dit moeten nog mensen zien!"-test niet zou mogen gepasseerd zijn.
Chiesel schreef:Fuck Azlannagh, en fuck u 2 Keyzer. Ge zijt alletwee omo's
eclipx schreef:Chiesel schreef:Fuck Azlannagh, en fuck u 2 Keyzer. Ge zijt alletwee omo's
Ik ben hetero en zie maar al te graag vrouwen, maar zoals gezegd vind ik die 'Goeiemorgen posts" super irritant, want das hier precies een erotiek site aant worden! Zelfs een discussie tegen Queen hielp niet. Ze was zelf "pro goeiemorgen posts"..
Wat ook redelijk schrikbarend is (ik merk het net op) dat alle Goeiemorgen posts om 10.00 exact gepost worden? Waarom? http://www.fundalize.com/babes/
Mayo schreef:Wat ik net reageerde in het bewuste filmpje van de Ier:
Als ik een post maak op fundalize is het omdat ik iets origineel ben tegengekomen waarvan ik denk "dit moeten nog mensen zien!". Het kan zijn dat het een filmpje zoals dit is omdat ik het super hilarisch vond. Als anderen dat niet vinden, so be it. Maar jij post voortdurend dit soort schijt die de "dit moeten nog mensen zien!"-test niet zou mogen gepasseerd zijn.
Als het concern waartoe fundalize tegenwoordig behoort mensen wil betalen om content te posten, zorg dan aub dat de content ook kwalitatief is. Een paar sterke posts gaat bezoekers aantrekken. Tientallen zwakke posts gaat geen volk trekken, en irriteert uw leden.
Azlannagh schreef:Mayo schreef:Wat ik net reageerde in het bewuste filmpje van de Ier:
Als ik een post maak op fundalize is het omdat ik iets origineel ben tegengekomen waarvan ik denk "dit moeten nog mensen zien!". Het kan zijn dat het een filmpje zoals dit is omdat ik het super hilarisch vond. Als anderen dat niet vinden, so be it. Maar jij post voortdurend dit soort schijt die de "dit moeten nog mensen zien!"-test niet zou mogen gepasseerd zijn.
Als het concern waartoe fundalize tegenwoordig behoort mensen wil betalen om content te posten, zorg dan aub dat de content ook kwalitatief is. Een paar sterke posts gaat bezoekers aantrekken. Tientallen zwakke posts gaat geen volk trekken, en irriteert uw leden.
hmmm, mijn reactie in de thread, over ons verschil in humor, die was misschien niet nodig, dus mijn excuses daarvoor.
Ik wil echter wel zeggen dat ik gewoon filmpjes enz. wil posten en uiteraard probeer ik daarvoor de leukere te zoeken. Mijn humor ligt misschien niet 100 % in de lijn van wat sommigen hier zeggen, dus daar kan ik wel wat rekening mee proberen te houden.
Ik denk echter dat opmerkingen zoals stop met posten of dat soort zaken nu niet meteen echt bevorderlijk zijn. Constructieve kritiek is welkom, een witch hunt niet.
Azlannagh schreef:Van alle personen hier heb ik uitgerekend alleen van Chiesel enkel constructieve kritiek ontvangen na een discussie.
'Uw filmpjes trekken op geen kloten', dat is een mening, geen vorm van opbouwende kritiek. Ik ga niet weg en jij blijkbaar ook niet, dus kan je misschien beter wat meer in detail treden zodat ik er iets aan kan doen.
De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs
Azlannagh schreef:Van alle personen hier heb ik uitgerekend alleen van Chiesel enkel constructieve kritiek ontvangen na een discussie.
'Uw filmpjes trekken op geen kloten', dat is een mening, geen vorm van opbouwende kritiek. Ik ga niet weg en jij blijkbaar ook niet, dus kan je misschien beter wat meer in detail treden zodat ik er iets aan kan doen.
Mayo schreef:Azlannagh schreef:Van alle personen hier heb ik uitgerekend alleen van Chiesel enkel constructieve kritiek ontvangen na een discussie.
Kheb het u al gezegd: vraag uzelf af of iets de moeite is om te delen. Liever een beperkt aantal kwalitatieve posts die ik wellicht niet via facebook heb gezien, dan 100 mongolenfilmpjes waar ik geïrriteert van geraak.
Als je zelf niet in staat bent om uit te maken wat kwaliteit is en wat niet, dan vraag ik me af waarvoor je betaald wordt.
Keyser_Soze schreef:Constructieve kritiek? Ok, ga eens door het verleden van de site, bekijk eerst eens welk niveau we hier gwn zijn, ipv hier te komen post-spammen.
Didier Deluxe schreef:Keyser_Soze schreef:Constructieve kritiek? Ok, ga eens door het verleden van de site, bekijk eerst eens welk niveau we hier gwn zijn, ipv hier te komen post-spammen.
Didier Deluxe schreef:Keyser_Soze schreef:Constructieve kritiek? Ok, ga eens door het verleden van de site, bekijk eerst eens welk niveau we hier gwn zijn, ipv hier te komen post-spammen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten