ik ben nu zelf bezig aan de delta deceptie van Dan Brown, echt zalig boek.
er staat dus wel duidelijk litteratuur, dus welke tijdschriften jullie lezen vraag ik niet

master of disaster schreef:heb gisteren in 1 dag Harry Potter en de Halfbloed Prins uitgelezen
Rammsteinfreak schreef:master of disaster schreef:heb gisteren in 1 dag Harry Potter en de Halfbloed Prins uitgelezen
ik doe da alleen maar als 'k tijd eb na m'n examens
begonnen in 't eerste trimester ^^
master of disaster schreef:Rammsteinfreak schreef:master of disaster schreef:heb gisteren in 1 dag Harry Potter en de Halfbloed Prins uitgelezen
ik doe da alleen maar als 'k tijd eb na m'n examens
begonnen in 't eerste trimester ^^
ik lees normaal voor ik ga slapen (als ik dan nog goesting heb)
ma gisteren had ik ni echt veel goesting om te leren dus heb ik me maar me HP geamuseerd
bjoerk schreef:in 1 dag OMG gi jzijt zotdaar doen kik minstens 3 dagen over en dan moek al lezen van smorgens tot savonds, 1 dag ey jom da zen wel meer as 500 BLZ ask me nie vergis he
bjoerk schreef:kep den eerste in 1 dag gelezen maar de laatste boek die ik eb uitgelezen is ook HP Half bloed prins en diek nu aant lezen zen is den 1, effe terug op frissen he
Lieke schreef:laatste was Dirk Bracke - Henna op je huid
mooi boek!(y)
heb spijtig genoeg geen boeken meer om te lezenzoek er in tweedehands van dirk bracke
keyser soze schreef:ik heb juist het boek van Robert Fisk uitgelezen (voor wie hem niet kent: de bekendste oorlogsjournalist) De Grote Beschavingsoorlog, en kmoe zeggen, twas echt mega interessant, en goed geschreven ook
btw voor diegenen die het willen lezen: het telt meer dan 1 400 pagina's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten