_eclipx schreef:Speedy_S schreef:fien schreef:
En wat zijn Popper's? Misschien ken ik 't wel, maar in elke streek hebben ze daar een andere benaming voor
poppers worden vooral gebruikt door homo's. Je doet het potje open en zet het op je nachtkastje. Je spieren gaan ervan ontspannen en daardoor doet de penetratie minder pijn.
Je kan het potje ook aan je neus zetten en diep insnuiven. Dan wordt het ff serieus draaierig in je kop, en zit je ff in een roes.
leeftijd:27
geslacht:man
gebruikt:hasj en wiet, xtc, speed, poppers, coke, mdma, ghb, paddo's, rohypnol,(rape drug), lexotan, special K,...
Wiet en hasj vind ik totaal niks aan. Ik wordt er loom en meestal ook misselijk van.
xtc: heel leuk, maar als je te veel pakt kan je er flink over gaan (qua gedrag) en de afkick is verschrikkelijk.
speed: ideaal om te blijven gaan, maar je kan er enorm slecht van slapen, en als je wat te veel en te lang pakt, ga je paranoia worden, en je valt er ontzettend hard van af. (20 kilo op een jaar, ze zijn er al wel terug bij

)
Speed mixen met pillen is leuk als je wacht tot de pillen werken. Als je eerst snuift en daarna pillen pakt, merk je niks van de pillen.
Coke is heel leuk, maar werkt niet echt lang (uurtje of 2, dus je gaat meer snuiven, en het is ni echt goedkoop)
mdma: is zoals al een paar keer gezegd de zuivere stof in xtc. Werkt veel sneller dan xtc en is een stuk straffer.
Ghb: vloeibare. Is wel leuk, maar moeilijk te doseren, en als je te veel pakt ga je knock out. Je gaat er ook enorm hard van zweten.
paddo's: ni mijn ding. Echt trippen tot je er zot van wordt. Haar op de grond en uit de muren zien groeien. dingen horen die er ni zijn... geschift
rohypnol: zijn zware slaappillen. Ideaal om te pakken na een speednachtje. Eentje pakken, en na een kwartier lig je te ronken als een os. Na 8 uur wordt je wakker en je ben uitgeslapen. Je voelt je wel niet alsof je geslapen hebt. Dromen lukt ook ni... echt 8 verloren uren, maar je bent uitgerust. Ook gezellig om in de zetel te pakken en een avondje te luieren (je kan er ook wakker bij blijven als je echt wilt, maar je wordt heel tam)
lexotan: ongeveer hetzelfde als rohypnol.
Special K: ketamine: is voor mij het leukste wat ik ooit gedaan heb. Het pikt verschrikkelijk als je het snuift, maar het werkt bena onmiddelijk. Je slaagt er compleet naast en lacht je een deuk. echt tof om gezellig thuis te doen met vrienden. Voor uit te gaan is het naar mijn mening niet aan te raden, omdat je soms niet goed weet wat je doet

En je kan er van slapen en hebt geen afkick.
Al die dingen zijn allemaal heel leuk, maar ik heb ook veel negatieve ervaringen met drugs gehad: fout gaan, ambras maken, onverantwoord rijgedrag, en de afkick natuurlijk.
Het is goed om eens allemaal meegemaakt te hebben, maar je moet ermee kunnen stoppen. Vroeger pakte ik altijd om uit te gaan. Ik ben 20 kg afgevallen, en zag er uit als een wandelend lijk nu doe ik het nog 1-2 keer per jaar, en ben terug kerngezond.
Een goede raad: bezint eer ge begint!