register Paswoord vergeten?

Dertig Tsjetsjenen slaan Oostendse disco kort en klein

Discussie's ivm politiek, recente gebeurtenissen, ...

Dertig Tsjetsjenen slaan Oostendse disco kort en klein

Berichtdoor X op zo 20 aug 2006 6:39 pm

Zaterdagavond viel een dertigtal gewapende Tsjetsjenen dancing Carré Beach in Oostende binnen. Ze sloegen de zaak kort en klein en verwondden zes portiers en discotheekgangers. De politie kon zestien herrieschoppers oppakken.

Wapens
De portiers van de discotheek zagen zaterdag omstreeks 23.20 uur zowat dertig Tjetsjenen op de dancing afstormen. Ze waren gewapend met baseballkuppels, golfclubs en andere stokken. In korte tijd sloegen ze de boel kort en klein. Daarbij raakten ook enkele portiers en discotheekgangers gewond. Een van de gewonden heeft een zware hersenschudding. De overvallers bestalen hun slachtoffers ook.

Politie
De portiers verwittigden in paniek de politie. Die snelde ter plaatse en kon zestien overvallers oppakken. Het parket wil hen vervolgen voor bendevorming, slagen en verwondingen met voorbedachte rade en werkongeschiktheid, vernielingen en diefstal. De zestien worden momenteel ondervraagd. De onderzoeksrechter moet later zondag beslissen of ze worden aangehouden.

Motief
Het motief voor de raid is nog onduidelijk. Eerder voerde al een groep Tsjetsjenen actie in Oostende. Toen vatten ze post voor het politiecommissariaat omdat enkelen van hun vrienden er na amok administratief werden vastgehouden. (hln/belga)
-----

lang leve de getto zeker? :roll: maar we mogen geen racist zijn ze :s zeker weten dat vlaams blok weer wat extra punten ga krijgen hierdoor :roll: twas wel verschieten toen die manne daar binnen vlogen ze, ma kging me toch nie laten doen hebben ze moesten ze tegen me begonne hemme :? ondanks de klop dak ging krijge...
ey meuk ik ekir a joen tetn komn?
X
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor crazyloco op zo 20 aug 2006 6:41 pm

wa voor Motief zou die hebbe?belgie heeft toch niks te make me hun oorlog daar ofwel?
Afbeelding
crazyloco
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor overlord op zo 20 aug 2006 8:04 pm

Opknopen langs den dijk die gastjes, ze gaan da geen 2 keer niemer doen.

Ofwel uitleveren aan de Russen, hetzelfde resultaat maar minder opkuis.

IK ben GEEN racist, maar als ze beginnen profiteren van onze gastvrijheid, en zich buiten de wet willen stellen, sorry maar buiten.
overlord

Berichtdoor donie op zo 20 aug 2006 8:05 pm

Buh , ik volg mee wat crazyloco zei ze :)
:heartbeat: Emilie :heartbeat:
donie
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor benoben op zo 20 aug 2006 8:16 pm

akkoord met overlord :)
benoben
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Rafael op zo 20 aug 2006 8:21 pm

'k Snap hun doel nie.. mja, wie wel?
ChechenMaga, where are you? =(wink)=
I am protected species
Rafael (oude nickname: Whicker)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Dahaka op zo 20 aug 2006 8:21 pm

benoben schreef:akkoord met overlord :)

same here
Afbeelding
Dahaka
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheOne* op zo 20 aug 2006 8:23 pm

Gastje ze hadn spel met die portier ik ken da, en met de zaakvoerder en ze mochten ni binnen.

En da heeft niets met de oorlog te maken , ge kent daar niets van en ge gaat alleen mar weten als je zelf naar Tsjetjsenië gaat gaan.

Kvind et ook wel ni goed da ze da gedaan ein, mar toch da zal ni gebeurd zijn zonder reden.

Ik ben zelf Tsjetsjeen en ik weet hoe dat is als iemand spel begint te zoekn, die zal rap kopje kleiner gemaakt worden. en als je iets tegen mij hebt kom mar af je krijgt min adres we gaan et oplosn.
When they come, I'll be ready.
TheOne*
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor lapd op zo 20 aug 2006 8:29 pm

haha :mrgreen: ze gon us ier ook nog attackeren :twisted:
lapd
Onwetende
Onwetende

Re: Dertig Tsjetsjenen slaan Oostendse disco kort en klein

Berichtdoor TheOne* op zo 20 aug 2006 8:29 pm

X schreef:Zaterdagavond viel een dertigtal gewapende Tsjetsjenen dancing Carré Beach in Oostende binnen. Ze sloegen de zaak kort en klein en verwondden zes portiers en discotheekgangers. De politie kon zestien herrieschoppers oppakken.

Wapens
De portiers van de discotheek zagen zaterdag omstreeks 23.20 uur zowat dertig Tjetsjenen op de dancing afstormen. Ze waren gewapend met baseballkuppels, golfclubs en andere stokken. In korte tijd sloegen ze de boel kort en klein. Daarbij raakten ook enkele portiers en discotheekgangers gewond. Een van de gewonden heeft een zware hersenschudding. De overvallers bestalen hun slachtoffers ook.

Politie
De portiers verwittigden in paniek de politie. Die snelde ter plaatse en kon zestien overvallers oppakken. Het parket wil hen vervolgen voor bendevorming, slagen en verwondingen met voorbedachte rade en werkongeschiktheid, vernielingen en diefstal. De zestien worden momenteel ondervraagd. De onderzoeksrechter moet later zondag beslissen of ze worden aangehouden.

Motief
Het motief voor de raid is nog onduidelijk. Eerder voerde al een groep Tsjetsjenen actie in Oostende. Toen vatten ze post voor het politiecommissariaat omdat enkelen van hun vrienden er na amok administratief werden vastgehouden. (hln/belga)
-----

lang leve de getto zeker? :roll: maar we mogen geen racist zijn ze :s zeker weten dat vlaams blok weer wat extra punten ga krijgen hierdoor :roll: twas wel verschieten toen die manne daar binnen vlogen ze, ma kging me toch nie laten doen hebben ze moesten ze tegen me begonne hemme :? ondanks de klop dak ging krijge...

Zijt gij bestolen???? kvraag et u omda gij daar was hé :P :)))

overlord schreef:Opknopen langs den dijk die gastjes, ze gaan da geen 2 keer niemer doen.

Ofwel uitleveren aan de Russen, hetzelfde resultaat maar minder opkuis.

IK ben GEEN racist, maar als ze beginnen profiteren van onze gastvrijheid, en zich buiten de wet willen stellen, sorry maar buiten.

Dus als de belgen ons ni met rust laten, moeten wij schoon blijven zwijgen en laten doen of wa??
Ik zeg et u ons volk zoekt geen spel als we met rust gelaten worden, en da van diefstal int nieuws is ni waar, da kan ik weten want ken er paar gasten van mar kge op dit moment geen contact mee.
TheOne*
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor j-man op zo 20 aug 2006 8:39 pm

Dahaka schreef:
benoben schreef:akkoord met overlord :)

same here
²
Afbeelding
j-man
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Woutr op zo 20 aug 2006 8:45 pm

pak ze alle dertig op ...
laat ze een FERME boete betalen & BUITEN :roll:
Afbeelding
Woutr
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 20 aug 2006 8:46 pm

Ik zeg et u ons volk zoekt geen spel als we met rust gelaten worden, en da van diefstal int nieuws is ni waar, da kan ik weten want ken er paar gasten van mar kge op dit moment geen contact mee.

ma gast wat voor een debiel antwoord is da nu, "ons volk" alsof da gij kunt spreken voor heel "uw volk" get real :?

tis nie omda ge zelf een zijt da ge voor de rest ook kunt spreken hé, alsof iedereen hetzelfde karakter heeft en alsof ge iedereen persoonlijk kent.
ik ga ook niet praten voor "alle BElgen" en zeggen van: wij zoeken geen boel, zo zijn wij niet... BULLSHIT iedereen heeft een eigen karakter, tis maar goed ook.

en WTF is dit?? --->

en als je iets tegen mij hebt kom mar af je krijgt min adres we gaan et oplosn.

lekker stoer hoor, maar pas op, jullie volk zoeken geen boel en willen dit zeker vermijden... kweet niet maar met zo een reactie komt e niet al te geloofwaardig over

dus voordat ge de volgende keer een commentaar neerschrijft op een serieus forum, denkt 2 keer na ;)
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheOne* op zo 20 aug 2006 8:50 pm

Als je et mij vraagt: Zoek eerst uit wat de oorzaak is en als je alles weet beslis dan.

Als et ligt aan de zaakvoerder: bv dat die ze ni binnen liet of ze hadn over iets anders spel.

Majah ze moesten dar ok de boel ni plat legn, daarvoor zullen ze wel boeten das normaal. Mar kan verstaan da ze da gedaan ein, als er iemand in de weg staat , gebeurd da.
TheOne*
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor lapd op zo 20 aug 2006 8:51 pm

he needs to step his game up man
lapd
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheOne* op zo 20 aug 2006 8:53 pm

keyser soze schreef:

ma gast wat voor een debiel antwoord is da nu, "ons volk" alsof da gij kunt spreken voor heel "uw volk" get real :?

tis nie omda ge zelf een zijt da ge voor de rest ook kunt spreken hé, alsof iedereen hetzelfde karakter heeft en alsof ge iedereen persoonlijk kent.
ik ga ook niet praten voor "alle BElgen" en zeggen van: wij zoeken geen boel, zo zijn wij niet... BULLSHIT iedereen heeft een eigen karakter, tis maar goed ook.

en WTF is dit?? --->

en als je iets tegen mij hebt kom mar af je krijgt min adres we gaan et oplosn.

lekker stoer hoor, maar pas op, jullie volk zoeken geen boel en willen dit zeker vermijden... kweet niet maar met zo een reactie komt e niet al te geloofwaardig over

dus voordat ge de volgende keer een commentaar neerschrijft op een serieus forum, denkt 2 keer na ;)

ONS zeg ik omda ik de meeste van belgië ken en der zijn er helemaaaal niet veel in belgie.

En da 2de zei ik eigenlijk wel vo de grap :P als er iemand nu toch spel zou beginnen zoeken , laat ik weetn dak ni zal wegloopn ;)
TheOne*
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor SjoerieMoerie op zo 20 aug 2006 8:58 pm

Opt vliegtuig en trug :)
bjoerk schreef:ik denk da het tijd word om de iets kinderlijkere bjoerk achter te laten, ik zord ook bijna 18, en mss moet ik dat ook maar eens tonen :)

Too late bitch.
SjoerieMoerie
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheOne* op zo 20 aug 2006 9:03 pm

SjoerieMoerie schreef:Opt vliegtuig en trug :)

Ne ne, ni opt vliegtuig, straf en al de schade laten betalen.

Kvind et erg da ze gedaan hebt, mar aan de andere kant ook ni, BUT I DONT KNOW ALL TEH FACTS SO I WONT SAY FOR NOW TO MUCH ;)
TheOne*
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Wishmaster op zo 20 aug 2006 9:08 pm

Men heeft alles kapot geslaan omdat ze vooraf geweigerd zijn? Wel er zal wel een reden achter gezeten ebben. Ook al wijst deze actie naar het gedrag van deze persoon en hoe onvolwassen ze zijn. Het is maar best dat ze niet binnen mogen.

:roll: Alles kapot slaan omdat je nie binnen mag , jezus man get a life :roll:
Afbeelding
Wishmaster
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheOne* op zo 20 aug 2006 9:10 pm

IK ben GEEN racist, maar als ze beginnen profiteren van onze gastvrijheid, en zich buiten de wet willen stellen, sorry maar buiten.[/quote]

Kmoe eigenlijk wel zegn dak akkoord ben met dit, mar kzou et toch willen weten hoe et juist in mekaar zit :)
TheOne*
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor X op zo 20 aug 2006 9:15 pm

@the one:

ksnap u wel ze op je argumenten, omdat die baas gelijk niemand de toegang mag verbieden voor ras of huidskleur enzo. ma mss waster voordien al iets gebeurd met die kerel ofzo? omdak gelijk gehoord hem datter al voordien ene buitengezet was met de flikken omdattem teveel herrie schopte ofzo, en dat nu gelijk soor wraakactie zoe zijn geweest ofzo..

zelf wetek nie 100% hoe dat zit enzo ma kzeg alleen ma wa dak gehoort hem eh ;)
ey meuk ik ekir a joen tetn komn?
X
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TheOne* op zo 20 aug 2006 9:15 pm

kevinkecloet schreef:Men heeft alles kapot geslaan omdat ze vooraf geweigerd zijn? Wel er zal wel een reden achter gezeten ebben. Ook al wijst deze actie naar het gedrag van deze persoon en hoe onvolwassen ze zijn. Het is maar best dat ze niet binnen mogen.

:roll: Alles kapot slaan omdat je nie binnen mag , jezus man get a life :roll:

Daarvoor hebben ze da zeker ni gedaan zne. Der zit er veeeeeeel meer achter.

En moest er bv iemand van hen ni binnen gelaten worden, dan zouden wel de anderen gezegd ein , jah laat mar we gaan ergens anders, want ge gaat ni rap 30 man bijeenhaal voor iets kleins. En ni iedereen zou gaan moest et over zoiets stoms gaan. There is more...
TheOne*
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor alfulani op zo 20 aug 2006 10:09 pm

Whicker schreef:'k Snap hun doel nie.. mja, wie wel?
ChechenMaga, where are you? =(wink)=

wha's crackin? :)
theone juist t nieuws doorgegeven en ik kwam nie meer op TT maar nu dus wel... uhum

as u all know, theone overdrijft veel, ik ken hem persoonlijk, dus..
anyway

alles stukmaken en dan nog door de politie laten oppakken..komaan zeg
tsjetsjeense jongeren denken nie veel na...just go for it and dont care about the consequenses, soms is dat wel het juiste maar nu weet ik het niet
man man...

en dan denken sommigen van ons dat et stoer is, komaan zeg
wij zoeken geen problemen, da zijn jongeren, bij iedereen is da et probleem zoals jullie weten, maar er zit wrs zoals theone zegt meer achter, i think, i hope...
...
moet dit medelen aan min ouders, min pa haat dit soort dingen :lol:

stupid actions...

omg...

pff...
anyway

cya'all :)
Laatst bijgewerkt door alfulani op zo 20 aug 2006 10:54 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
alfulani (oude nickname: ChechenMaga)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor illegal_jumper op zo 20 aug 2006 10:23 pm

tja wa doede eraan, ik kan in elk geval ni begrijpe da ze de boel kort en klein zouden hebben geslaan omda ze ni binnen mochten, want da gebeurt bij ons evengoe
Fear gives a man nothing
illegal_jumper
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Jasse op ma 21 aug 2006 11:47 am

Zo iets doet ge gewoon ni.
Van mij mogen Tsjetsjenen hetzelfde doen gelijk belgen, ma als wij naar hun land gaan, zouden wij daar alles mogen? Ik denk het niet.
Spam
Jasse
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor alfulani op ma 21 aug 2006 12:03 pm

Jasse schreef:Zo iets doet ge gewoon ni.
Van mij mogen Tsjetsjenen hetzelfde doen gelijk belgen, ma als wij naar hun land gaan, zouden wij daar alles mogen? Ik denk het niet.

daar zit meer achter
geen 30 domme die gwn disco binnenvallen.. zo dom zijn ze ook nie
er is wrs wat meer aan de hand, en als er 1 problemen krijgt, the whole fuckin town raise up

anyway, nog een verhaal

een tsjetsjeen en een rus (die moslim is geworden en vriend van tsjetsjenen)
dus die 2 waren AANT PRATEN OP STRAAT toen er 2 flikken (denk ik) naar hen kwamen en die vroegn voor documenten; de chechen toont ze, maar de rus heeft het nie bij zich en zegt "ik heb et nie bij me, ze zin thuis hier nie ver vandaan, mag ik ze halen?" en de agent: "nee"
en zegt "op je knieen", en die rus op zijn knieen, en dan begint die flik hem te slaan, met zijn hand zo
en chechen zegt: "ik ga die documenten halen, sla hem niet"
en die agent zegt dan: "op je knieen" tegen de chechen
chechen: "nee" (want tis vernederend)
en die flik laat zijn HOND los en die bijt de chechen, en dan zegt de chechen: "wat voor ne racist ben je"
en de flik: " ja ben ik, WAT GA JE ERAAN DOEN?"
en chechen tegen zijn MUIL, tand of 2 eruit (aha, dus dat deed ie eraan)
en dan wat meer agenten bijgeroepen en dan die twee naar t bureau voor geweld tegen een agent, en dan andere chechens vroegen om die 2 vrij te laten, ze hebben niks gedaan en zo
en maand later, flikken wat aardiger tegen chechens, en die flik kan misschien zijn werk verliezen en al

nu zie je
die fuckin flikken

en dat is dan normaal?

"stuur die flik naar zin land want hij schijt anderen uit!, o ja... hij is in zin land...ok then fuck him"

COMMENT ON THIS STORY OK?
Laatst bijgewerkt door alfulani op ma 21 aug 2006 12:55 pm, in het totaal 3 keer bewerkt
alfulani (oude nickname: ChechenMaga)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Obey op ma 21 aug 2006 12:37 pm

hmm vind et allemaal nogal verdacht
binne paar jaar toch voort uit belgie.. time to explore the world
ik ben ook geen racist, maar er gebeuren steeds meer ongelukken waar allochtonen zijn in betrokken. maar bon kga er mij ni over uit spreken, kzet liever een stap opzij dan datk er mij mee moei :)
Obey (oude nickname: Just.Obey)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor -vincent- op ma 21 aug 2006 12:48 pm

TheOne* schreef:Als je et mij vraagt: Zoek eerst uit wat de oorzaak is en als je alles weet beslis dan.

Als et ligt aan de zaakvoerder: bv dat die ze ni binnen liet of ze hadn over iets anders spel.

Majah ze moesten dar ok de boel ni plat legn, daarvoor zullen ze wel boeten das normaal. Mar kan verstaan da ze da gedaan ein, als er iemand in de weg staat , gebeurd da.

Als er iemand in de weg staat?
Dus als ge een job wilt, maar ge krijgt em nie omda er 'iemand in de weg staat" dan is dat een reden om zomaar te beginnen slaan enzo?
Kerel ge spreekt ou eigen altijd tegen.
Aanschouw mijn WATAFAK beest :mrgreen:
-vincent- (oude nickname: -VinCenT-)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Obey op ma 21 aug 2006 12:52 pm

het wtf beest heeft gelijk. ge spreekt u zelf tegen?
zelfs AL staat er iemand in de weg, is nog steeds geen reden voor geweld te gebruiken.
Met een grondige conversatie komt ge verder dan u vuist afdruk op iemand zijn gezicht achter te laten.
De enige manier waarvoor ik geweld aanmoedig is als het puur uit verdediging is. Wilt ge vechten? doe zoals ik, doe gevechtsporten :)
Obey (oude nickname: Just.Obey)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor r0o op ma 21 aug 2006 1:02 pm

Just.Obey schreef:het wtf beest heeft gelijk. ge spreekt u zelf tegen?
zelfs AL staat er iemand in de weg, is nog steeds geen reden voor geweld te gebruiken.
Met een grondige conversatie komt ge verder dan u vuist afdruk op iemand zijn gezicht achter te laten.
De enige manier waarvoor ik geweld aanmoedig is als het puur uit verdediging is. Wilt ge vechten? doe zoals ik, doe gevechtsporten :)

that's the spirit ^^
r0o (oude nickname: *r0o)
Pastoor
Pastoor

Volgende

Keer terug naar In het nieuws