register Paswoord vergeten?

De Rode Duivels

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Berichtdoor fatsjie op do 12 maart 2009 11:52 pm

Cab. schreef:
fatsjie schreef:Marcos Camozatto is binnenkort ook speelgerechtigd voor de Rode Duivels geloof ik. Hij zou wel een plaatsje in de kern verdienen!

Kweet het zo nog niet, dat wil dan zeggen dat hij nooit meer voor Brazilië mag spelen. Ik weet niet of hij die (kleine) kans wil opofferen.

Maar moest het zo zijn, dan is het laatste gaatje in de Belgische ploeg opgevuld. Die rechtsachter is het grootste probleem, al vind ik dat Swerts die bij AZ in de basis staat die plaats 100% verdiend en zeer goed zou vervullen.

Marcos heeft al gezegd dat hij Rode Duivel wil worden... zeker voor in de kern zou het een goede aanwinst zijn! een solide rechtsachter voor als vdb weer kuren heeft!
maar idd, Swerts (en in de toekomst mss De Roover) zouden die plaats ook wel verdienen! Swerts is vooral dit seizoen goed op dreef. In zijn tijd bij Feynoord vond ik hem nog niet half zo goed als nu...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Schoor op vr 13 maart 2009 10:34 am

Zoals Wilmots nog een paar weken geleden zei: "Je moet geen spelers naturaliseren om ze bij de Rode Duivels te laten uitkomen".

Hij heeft gelijk. We hebben voldoende rechtsachters. En volgens mij loopt er daar zeker één bij met de juiste kwaliteiten (Swerts, Van de Borre, Cornelis, evt Gillet, ...)

Over een paar jaar speelt hij niet meer in België en zitten we daar weer met een Belg extra.
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Pieter_BA op vr 13 maart 2009 10:35 am

Schoor schreef:Zoals Wilmots nog een paar weken geleden zei: "Je moet geen spelers naturaliseren om ze bij de Rode Duivels te laten uitkomen".

Hij heeft gelijk. We hebben voldoende rechtsachters. En volgens mij loopt er daar zeker één bij met de juiste kwaliteiten (Swerts, Van de Borre, Cornelis, evt Gillet, ...)

²
Denk ik er ook van eigenlijk..
Some people think football is a matter of life and death. I don't like that attitude. I can assure them it is much more serious than that.

Bill Shankly, 1891
Pieter_BA (oude nickname: pieter_fcb)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op vr 13 maart 2009 10:52 am

Schoor schreef:Zoals Wilmots nog een paar weken geleden zei: "Je moet geen spelers naturaliseren om ze bij de Rode Duivels te laten uitkomen".

Over een paar jaar speelt hij niet meer in België en zitten we daar weer met een Belg extra.

Ge doet precies of we zoals Qatar spelers gaan omkopen om zich te laten naturaliseren, het is volledig Marcos zijn keuze.
Als hij zich meer Belg voelt dan Braziliaan, waarom zouden we dan geen gebruik mogen maken van zijn talent. En alle respect voor de Belgische rechterbacks maar ze komen niet in de buurt van Marcos.

Trouwens Marcos woont en speelt al langer in België dan Martens, Dembele, Vermaelen en Vertonghen. Die spreken zelfs al met een Hollands accent...
Precies of al die spelers moet puur Belgisch zijn, dan mogen Kompany en VDB er ook al nimeer bij zijn...

De Camargo bv is voor mij 99% Belg, spreekt beter Vlaams dan 80% van België en woont hier al heel z'n leven.

Allemaal dikke bullshit, zolang ze maar niet express gaan naturaliseren kan het mij niet schelen.
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Schoor op vr 13 maart 2009 11:44 am

@ Cab. Mij gaat het erom dat ze van geboorte uit geen Belg zijn.

Ik heb een beetje het gevoel dat ze niet goed genoeg zijn voor hun eigen nationale elftal. En dat ze daarom proberen in het elftal te raken van het land waar ze spelen. Het zijn goede voetballers, absoluut. Maar ik denk dat we het eerder aan de "echte, oude" Belgen moeten overlaten.

Wat je zegt over Verthongen, Vermaelen, ... klopt ergens wel. Maar ik bekijk hen nog steeds als een Belg. Net zoals ik Dembele, VDB, Kompany en alle andere kleurlingen als Belg bezie. Voor mij is die geboortenationaliteit belangrijk. Eens een Belg, blijf je een Belg. En ik weet dat spelers als een Marcos en De Camargo zich Belg voelen. Maar van geboorte zijn ze geen Belg.

Stel dat we ze naturaliseren en laten spelen als Rode Duivel. Ze veranderen binnen een paar jaar van club en gaan naar het buitenland en verliezen ze hun voeling hier. Ik denk vooral terug aan Strupar. Die speelde bij Genk de pannen van het dak. Maar toen hij naar Derby County ging hebben we nooit meer iets van hem gehoord.
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op vr 13 maart 2009 12:03 pm

Kom op... Das gewoon mierenneukerij.
Wat is het verschil tussen een buitenlander dat geboren is hier en buitenlander dat pas later genaturaliseerd is?
Beide zijn zoiezo geen echte Belgen dus waar zit het verschil?

Ik heb ook soms dat gevoel dat er gaan naturaliseren enkel om te kunnen voetballen voor een nationaal elftal.
Bijvoorbeeld Tchité... die zat hier nog maar 2 jaar en had al 6 nationaliteiten... das wel duidelijk.
Maar iemand als Weber, De Camargo of Strupar zijn hier gekomen op hun 10jaar ofzo, en konden allemaal direct vlekkeloos Vlaams.
Die zijn ingeburgerd, die zijn voor mij Belg.

En die buitenlandse avonturen geld evenzeer voor de Belgen. Dat zijn mislukte avonturen waardoor ze niet meer in aanmerking komen voor de nationale ploeg.
Heeft niets met hun nationaliteit of afkomst te maken.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor fatsjie op vr 13 maart 2009 5:23 pm

Er zijn grote successen behaald met het naturaliseren van spelers...
Italië Wk's '34 en '38 bijvoorbeeld
Hiernaast zijn er ook spelers zoals bijvoorbeeld Di Stefano, Puskas en Eusebio die genaturaliseerd werden (ook Oliveira)... Waar zouden Holland en Engeland zijn zonder hun kolonies? Bart Veldkamp is genaturaliseerd tot Belg terwijl iedereen wist dat het alleen was voor te mogen starten op wk's...
Ik zeg niet dat het goed is maar iedereen doet/deed het. Niet onnozel doen en zorgen dat we de best mogelijke ploeg op het veld hebben staan! Bij jongens als Vandenborre twijfel ik ook aan hun 'Belgisch gevoel' hoor! (en in dit geval ook aan zijn werkelijke leeftijd :))
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Pr0xje op vr 27 maart 2009 6:59 pm

morgen aanwezig ;)

Hopen dat ze iets kunnen bereiken tegen Bosnië :)
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor TSJERNOBYL op za 28 maart 2009 10:40 am

De belg is gek in da opzicht... Ze wille absoluut naar het WK gaan. Maar ze willen ook niet dat er buitenlanders genaturaliseerd worden tot belg zodat ze in de Nationale ploeg zitten..

De helft van de spelers van de nationale ploeg is toch nie zuiver van België.

Mij interesseert het nie echt of België nu wint zonder of met genaturaliseerde belgen.

Alleen denkk toch da De Sutter beter is als De Camargo
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Bukks_aZZ op za 28 maart 2009 12:02 pm

ik hoop dat de camargo niet speelt, hij is wel goed met de kop maar dat is het dan ook... en scoren doet hij de laatste tijd ook niet zo veel meer. Ze zouden beter de sutter opstellen die is ook goed met de kop en scoort de laatste tijd vrij gemakkelijk, samen met sonck
!!NEW!!Jupiler League pollklik hier
Afbeelding
Bukks_aZZ
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Pr0xje op za 28 maart 2009 12:26 pm

Gaat er eigenlijk nog iemand kijken? :)
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor TSJERNOBYL op za 28 maart 2009 1:20 pm

Bukks_aZZ schreef:ik hoop dat de camargo niet speelt, hij is wel goed met de kop maar dat is het dan ook... en scoren doet hij de laatste tijd ook niet zo veel meer. Ze zouden beter de sutter opstellen die is ook goed met de kop en scoort de laatste tijd vrij gemakkelijk, samen met sonck

Sonck & De Sutter samen?

Kweet nie, 2 ongeveer dezelfde spitsen.

( Ooh Fuck man ik mis Sterchele )
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Pr0xje op za 28 maart 2009 1:24 pm

TSERNOBYL schreef:
Bukks_aZZ schreef:ik hoop dat de camargo niet speelt, hij is wel goed met de kop maar dat is het dan ook... en scoren doet hij de laatste tijd ook niet zo veel meer. Ze zouden beter de sutter opstellen die is ook goed met de kop en scoort de laatste tijd vrij gemakkelijk, samen met sonck

Sonck & De Sutter samen?

Kweet nie, 2 ongeveer dezelfde spitsen.

( Ooh Fuck man ik mis Sterchele )

Volgens mij word het Sonck De camargo. Dembele :)

volgens mij worden het 2 diepe spitsten en Dembele erachter!

waarom ik dit denk? omdat ze aan Sonck vroegen van 'we hebben vernomen dat jij en De Camargo in de spits spelen?'

'ja, maar niet exact juist' ;) dus volgens mij word het dat Trio :)
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Cab op za 28 maart 2009 1:33 pm

Scoren is niet alles, het is even belangrijk om een spits te hebben die alles opentrekt of zwaar weegt op de verdedigers.
En er is niemand die dat beter kan dan De Camargo!

Ik zou voor De Sutter - De Camargo gaan, met Dembele er centraal juist achter.
De Sutter als tweede is spits is even doeltreffend als Sonck vind ik. Heeft er in de competitie ook al een pak meer gemaakt dan Sonck, en geen binnentikkertjes zoals Sonck.
Als de ploeg niet goed speelt dan kan De Sutter het verschil maken, Sonck niet.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Pr0xje op za 28 maart 2009 1:39 pm

Cab. schreef:

Scoren is niet alles, het is even belangrijk om een spits te hebben die alles opentrekt of zwaar weegt op de verdedigers.

De Sutter als tweede is spits is even doeltreffend als Sonck vind ik. Heeft er in de competitie ook al een pak meer gemaakt dan Sonck, en geen binnentikkertjes zoals Sonck.

daar ben ik het helemaal niet eens met u, voor derest wel :)

Als Dembele achter spitsen speelt? waar voorzie je Fellaini dan ? :)
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Chiconer op za 28 maart 2009 1:42 pm

Cab. schreef:

zever, Sonck kan scoren wnr niemand het nog verwacht of hoopt. Hij heeft maar een klein gaatje nodig
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Cab op za 28 maart 2009 2:00 pm

Pr0xje^ schreef:daar ben ik het helemaal niet eens met u, voor derest wel :)

viewtopic.php?p=914129#914129

@Chiconer:

Inderdaad maar dan moet Bosnië fouten maken, want op zichzelf kan Sonck niets afdwingen. Terwijl De Sutter zelf kansen creëert...
Sonck is absoluut de beste afwerker, maar dan moet die bal in de 16 geraken door iemand anders. Zo niet staat Sonck op een eiland.
De Sutter die kan ballen gaan halen en zolang vasthouden tot er aansluiting komt, combineren, voorbijdribbelen, kappen&draaien, assists geven, schieten op doel, afwerken....
Dat beheerst De Sutter feilloos, Sonck kan de helft nog niet.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Chiconer op za 28 maart 2009 2:03 pm

als je voorgaat op de vorige wedstrijden van belgie moet je vast en zeker gaan voor Sonck, mss niet als diepe spits maar toch zeker als basisspeler. Sonck scoort gemakkelijk bij de Rode Duivels. 22 goals in 47 interlands, das meer dan de rest van de ploeg tesamen (http://www.nieuwsblad.be/Sportwereld/Article/Detail.aspx?ArticleID=GA328BEB8#) Hem niet opstellen zou grote fout zijn

een duo sonck de sutter vind ik het beste nog ...
De camargo zou ik toch niet opstellen hoor
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Pr0xje op za 28 maart 2009 2:12 pm

Cab. schreef:
Pr0xje^ schreef:daar ben ik het helemaal niet eens met u, voor derest wel :)

viewtopic.php?p=914129#914129

@Chiconer:

Inderdaad maar dan moet Bosnië fouten maken, want op zichzelf kan Sonck niets afdwingen. Terwijl De Sutter zelf kansen creëert...
Sonck is absoluut de beste afwerker, maar dan moet die bal in de 16 geraken door iemand anders. Zo niet staat Sonck op een eiland.
De Sutter die kan ballen gaan halen en zolang vasthouden tot er aansluiting komt, combineren, voorbijdribbelen, kappen&draaien, assists geven, schieten op doel, afwerken....

-----------------------Stijnen------------------------

--Swerts----Vermaelen----Simons----Pocognoli--

---------Defour-------Fellaini------Martens--------

-----------------------Dembele---------------------
-----------De Camargo-------De Sutter------------

kan ik u voledig in vinden! maar ik zou De Sutter toch vervangen voor Sonck, en wel om een heel simpele reden :)

Zo niet staat Sonck op een eiland.

dat is de reden waarom je Dembele erop zet! Geen enkele speler beheerst die techniek meer dan hij! Perfecte aanvoerder voor Sonck! En Oke je kan De Sutter ook opstellen en ook ballen gaan laten halen maar dan ben je niet vooruit aan het spelen want dan staat De Camargo daar moederziel alleen. Juist zelfde als defour en Fellaini ook spelers die passen kunnen geven juist in het gat! dan heb je geen 2 afhakende aanvallers nodig!
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Bistiriko op za 28 maart 2009 3:07 pm

Mudingayi zou sowieso spelen. Benieuwd hoe het middenveld er gaat uitzien dan.
Ik vermoed samen met Defour en Fellaini dan.

Dit wordt volgens mij de opstelling
_____________Stijnen
VDBorre-Simons-Vermaelen-Pocognoli
______Defour-Fellaini-Mudingayi
____________Dembele
_____De Camargo - Sonck
Afbeelding
Bistiriko
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Soul op za 28 maart 2009 3:18 pm

Vermoedelijke opstellingen:
België: Stijnen, Daems, Vermaelen, Simons, Swerts, Mudingayi, Defour, Fellaini, De Camargo, Dembele, Sonck

Bosnië: Mitrovic, Pandza, Nadarevic, Spahic, Berberovic, Topic, Ibricic, Damjanovic, Mismimovic, Muratovic, Dzeko

oei oei , vanwaar komt die daems en Mudingayi nu. Of die moetne super bezig zijn in het buitenland of ge hebt toch betere spelers voor die posities ze.
Afbeelding
Soul (oude nickname: soul)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Cab op za 28 maart 2009 5:36 pm

Pr0xje^ schreef:dat is de reden waarom je Dembele erop zet! Geen enkele speler beheerst die techniek meer dan hij! Perfecte aanvoerder voor Sonck! En Oke je kan De Sutter ook opstellen en ook ballen gaan laten halen maar dan ben je niet vooruit aan het spelen want dan staat De Camargo daar moederziel alleen. Juist zelfde als defour en Fellaini ook spelers die passen kunnen geven juist in het gat! dan heb je geen 2 afhakende aanvallers nodig!

Ik besprak ze individueel... Even afzijdig van het team.

Dan kan je moeilijk ontkennen dat je met De Sutter gewoon véél meer bent. Sonck kan uiteindelijk maar 1 ding, en dat is afwerken. En afwerken kan je enkel wanneer je team kansen creëert of de tegenstander fouten maakt.
De Sutter kan eigenlijk dienen als diepe lopende spits, als aanspeelpunt, als man achter de spits, als de man die de actie maakt, zelfs als flankspeler... Dus wanneer het niet draait kan De Sutter het forceren.

Met De Sutter in je ploeg kan je eigenlijk alle wedstrijdtoestanden aan, of je nu gaat counteren, druk zetten of verdedigen...

@soul: Pocognoli is net terug van blessure dacht ik, en Daems is steengoed bezig bij Monchengladbach. Van Mudingayi(Bologna) geen flauw idee welke vorm die heeft.

@Chiconer: En dan? Maakt toch niet uit hoeveel keer ge gescoord hebt, tis de huidige vorm dat telt. Nilis en Weber hebben ook veel gescoord, zet die er anders in?
Sonck is gewoon uit vorm, en De Sutter en de Camargo in zeer goede vorm. Dan is voor mij de keuze makkelijk gemaakt.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor VAMPIRO op za 28 maart 2009 5:47 pm

Wie vind er nog dat het tijd word bailly in de basis te zetten ? :)
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Pr0xje op za 28 maart 2009 5:49 pm

Cab. schreef:
Pr0xje^ schreef:dat is de reden waarom je Dembele erop zet! Geen enkele speler beheerst die techniek meer dan hij! Perfecte aanvoerder voor Sonck! En Oke je kan De Sutter ook opstellen en ook ballen gaan laten halen maar dan ben je niet vooruit aan het spelen want dan staat De Camargo daar moederziel alleen. Juist zelfde als defour en Fellaini ook spelers die passen kunnen geven juist in het gat! dan heb je geen 2 afhakende aanvallers nodig!

Ik besprak ze individueel... Even afzijdig van het team.

Dan kan je moeilijk ontkennen dat je met De Sutter gewoon véél meer bent. Sonck kan uiteindelijk maar 1 ding, en dat is afwerken. En afwerken kan je enkel wanneer je team kansen creëert of de tegenstander fouten maakt.
De Sutter kan eigenlijk dienen als diepe lopende spits, als aanspeelpunt, als man achter de spits, als de man die de actie maakt, zelfs als flankspeler... Dus wanneer het niet draait kan De Sutter het forceren.

Met De Sutter in je ploeg kan je eigenlijk alle wedstrijdtoestanden aan, of je nu gaat counteren, druk zetten of verdedigen...

@soul: Pocognoli is net terug van blessure dacht ik, en Daems is steengoed bezig bij Monchengladbach. Van Mudingayi(Bologna) geen flauw idee welke vorm die heeft.

@Chiconer: En dan? Maakt toch niet uit hoeveel keer ge gescoord hebt, tis de huidige vorm dat telt. Nilis en Weber hebben ook veel gescoord, zet die er anders in?
Sonck is gewoon uit vorm, en De Sutter en de Camargo in zeer goede vorm. Dan is voor mij de keuze makkelijk gemaakt.

neen! daar geef ik u gelijk in als je ze individueel bekijkt ben ik ook meer fan van De Sutter! heeft meer potentieel en is jongere spits! maar in deze ploeg zou ik toch kiezen voor Sonck! Hij kan ook met druk van deze match omgaan! en hij kan deze match beslissen zoals geen ander :)
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Chiconer op za 28 maart 2009 5:51 pm

ik niet, Stijnen blijft de beste keeper van België

cab: Sonck is juist weer in vorm, heeft hele lange tijd niet meer gescoord maar de laatste matchen stond hij er toch weer (bij club)

edit: wel akkoord met dat de sutter veelzijdiger is dan Sonck, daarom zou ik hem naast sonck zetten met dembele erachter
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor VAMPIRO op za 28 maart 2009 6:00 pm

chiconer schreef:ik niet, Stijnen blijft de beste keeper van België

Bwa, de laatste tijd niemeer vind ik :)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Gazebo op za 28 maart 2009 6:02 pm

VamPir0 schreef:Wie vind er nog dat het tijd word bailly in de basis te zetten ? :)

ik :) Als je zijn eerste match zag bij Gladbach, wat hij er daar uit hield was niet meer normaal!
Afbeelding

Merci vampiro
Gazebo (oude nickname: Jorislh)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cab op za 28 maart 2009 6:09 pm

Njaa Bailly, is technisch veel beter dan Stijnen. Op de lijn is Bailly wereldtop, enorm reactievermogen.

Maar is nog te weinig constant vind ik, hij heeft soms wedstrijden waar hij enorme blunders maakt. Stijnen heeft dat nooit.

Dit is nog net te belangrijk om Bailly er in te zetten, spelen op zekerheid.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor VAMPIRO op za 28 maart 2009 6:09 pm

Jorislh schreef:
VamPir0 schreef:Wie vind er nog dat het tijd word bailly in de basis te zetten ? :)

ik :) Als je zijn eerste match zag bij Gladbach, wat hij er daar uit hield was niet meer normaal!

Tegen werder bremen was hij gewoon op wereldniveau :o
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Schoor op za 28 maart 2009 6:21 pm

VamPir0 schreef:
Jorislh schreef:

Tegen werder bremen was hij gewoon op wereldniveau :o

Een hoger niveau van tegenstander brengt hem ook op een hoger niveau. En hij keept betrouwbaarder dan Stijnen. Maar Stijnen is denk ik al wel vertrouwder met de Rode Duivels. Dat kan ook spelen in zijn keuze.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Schoor
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport