register Paswoord vergeten?

sfeergroepen - tifo's

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: sfeergroepen - tifo's

Berichtdoor Spid3Y op za 25 apr 2009 2:33 pm

ik stoor mij ook vaak aan hun 100ste forza racing geloei maar who the f*ck cares :mrgreen:
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op za 25 apr 2009 2:56 pm

Spid3Y schreef: maar who the f*ck cares :mrgreen:

Zwijgt dan !
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Spid3Y op za 25 apr 2009 2:58 pm

kzal zwijgen zoon omdat het zone zeer doet precies :D
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op za 25 apr 2009 3:01 pm

Spid3Y schreef:kzal zwijgen zoon omdat het zone zeer doet precies :D

Ja, als iedereen zich altijd een heese stem schreeuwt en dat de joden of maffia of eender wat het dan nie durven toegeven dat we goeie sfeer hadden...
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Spid3Y op za 25 apr 2009 3:06 pm

VAMPIRO schreef:

Ja, als iedereen zich altijd een heese stem schreeuwt en dat de joden of maffia of eender wat het dan nie durven toegeven dat we goeie sfeer hadden...

ik zeg ni dat de genkies hunne sfeer op niks trekt ,ik zeg dat forza racing mijn persoonlijke kloten uit hangt :mrgreen:
and now back OT!
Laatst bijgewerkt door Spid3Y op za 25 apr 2009 3:07 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor pt op za 25 apr 2009 3:07 pm

n/a
Laatst bijgewerkt door pt op di 01 maart 2011 6:48 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
pt (oude nickname: porschetuner)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op za 25 apr 2009 3:16 pm

Spid3Y schreef:
VAMPIRO schreef:

ik zeg ni dat de genkies hunne sfeer op niks trekt ,ik zeg dat forza racing mijn persoonlijke kloten uit hangt :mrgreen:
and now back OT!

ik had het meer op hatsjie
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op zo 26 apr 2009 6:06 pm

dan moet ge het tegen mij zeggen en niet in een reactie op hem... en tegen mij ging ge niet meer praten, ge moet weten wat ge wilt hè...

btw: RESPECT voor de KVM-supporters! Wat een geweldig speciale sfeer gisteren op Sclessin. Zal hopelijk wel te zien zijn op Studio 1 in de kijk van Joos ofzo! Die mannen zingen EN hard EN meer als 2 woorden! Maar vooral de vriendschappelijkheid tussen de supporters en spelers had ik nog nooit gezien. KVM-supps die liedjes van Standard inzetten, samen de wave, applausvervanging Vleminckx, ... Een echte verbroedering van de beste supporters van het land, over de taalgrens heen. Mooi dat dit ook kan, zeker na al die k*tsupporters met anti-waalse spreekkoren! ;)
Laatst bijgewerkt door fatsjie op zo 26 apr 2009 6:24 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op zo 26 apr 2009 6:18 pm

fatsjie schreef:dan moet ge het tegen mij zeggen en niet in een reactie op hem... en tegen mij ging ge niet meer praten, ge moet weten wat ge wilt hè...

Ik praatte niet tegen u maar had het over o.a u tegen hem ...

dat de joden of maffia of eender wat het dan nie durven toegeven dat we goeie sfeer hadden...

lees tegoei ;)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op zo 26 apr 2009 6:34 pm

Kindje, de enige sfeer van Genk dat ik dit jaar gezien heb is (logisch) op Sclessin. Daar hebben ze echt geen indruk op mij gemaakt! Buiten die hatelijke Forza Racings is het echt niet anders dan een andere ploeg... (en zoals eerder, KVM is 10 keer beter qua sfeer)
En in die lange post hierboven zegt een Genk-supp zelf dat de sfeer niet zo geweldig is... dit jaar zijn ze trouwens ook alleen maar negatief in het nieuws geweest!

Maar ik wil er geen woorden meer aan vuil maken, mijn genuanceerde conclusie is dan ook:
Genk heeft geen speciale sfeer, Forza Racings zijn irritant... Ik hoop dat ge met mijn mening kunt leven.
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op zo 26 apr 2009 8:19 pm

fatsjie schreef:Kindje, de enige sfeer van Genk dat ik dit jaar gezien heb is (logisch) op Sclessin. Daar hebben ze echt geen indruk op mij gemaakt! Buiten die hatelijke Forza Racings is het echt niet anders dan een andere ploeg... (en zoals eerder, KVM is 10 keer beter qua sfeer)
En in die lange post hierboven zegt een Genk-supp zelf dat de sfeer niet zo geweldig is... dit jaar zijn ze trouwens ook alleen maar negatief in het nieuws geweest!

Maar ik wil er geen woorden meer aan vuil maken, mijn genuanceerde conclusie is dan ook:
Genk heeft geen speciale sfeer, Forza Racings zijn irritant... Ik hoop dat ge met mijn mening kunt leven.

Gij hebt ons alleen heel de match op standard gehoord ...
nie moeilijk dat we daar nie bovenuit komen...
Maar dan moet ge verdomme nie zegge dat we nooit sfeer hebben en blablabla
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op ma 27 apr 2009 3:46 pm

dan moogt gij mij eens zeggen waar ik zeg dat Genk NOOIT sfeer heeft? De hele discussie is begonnen door een reactie waar ik DUIDELIJK zeg dat ik het heb over matchen op Sclessin... Als gij dit verkeerd begrijpt of de lijn meteen doortrekt naar alle matchen is uw zaak, maar dan moet ge niet tegen mij komen muilen!
En trouwens, in bijna al uw reacties hebt ge het over één bepaalde (soms slecht verwoorde) zin. De rest van de reactie waar uw ongelijk aangetoond wordt zwijgt ge over... erg volwassen...
Net als de kerel wat mij retard noemt, ook niet meer gehoord sindsdien...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cartal op ma 27 apr 2009 5:04 pm

fatsjie schreef:dan moogt gij mij eens zeggen waar ik zeg dat Genk NOOIT sfeer heeft? De hele discussie is begonnen door een reactie waar ik DUIDELIJK zeg dat ik het heb over matchen op Sclessin... Als gij dit verkeerd begrijpt of de lijn meteen doortrekt naar alle matchen is uw zaak, maar dan moet ge niet tegen mij komen muilen!
En trouwens, in bijna al uw reacties hebt ge het over één bepaalde (soms slecht verwoorde) zin. De rest van de reactie waar uw ongelijk aangetoond wordt zwijgt ge over... erg volwassen...
Net als de kerel wat mij retard noemt, ook niet meer gehoord sindsdien...

Na het lezen van uw reacties in de verschillende voetbaltopics doe ik zelfs geen moeite meer om nog iets tegen u te zeggen. Of ben ik verplicht nadat ik die foto heb geplaatst nog te reageren op uw reacties, ik denk het niet?
Afbeelding
Cartal (oude nickname: rEiN_r@uS)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor -Vdb op ma 27 apr 2009 6:24 pm

fatsjie schreef:dan moet ge het tegen mij zeggen en niet in een reactie op hem... en tegen mij ging ge niet meer praten, ge moet weten wat ge wilt hè...

btw: RESPECT voor de KVM-supporters! Wat een geweldig speciale sfeer gisteren op Sclessin. Zal hopelijk wel te zien zijn op Studio 1 in de kijk van Joos ofzo! Die mannen zingen EN hard EN meer als 2 woorden! Maar vooral de vriendschappelijkheid tussen de supporters en spelers had ik nog nooit gezien. KVM-supps die liedjes van Standard inzetten, samen de wave, applausvervanging Vleminckx, ... Een echte verbroedering van de beste supporters van het land, over de taalgrens heen. Mooi dat dit ook kan, zeker na al die k*tsupporters met anti-waalse spreekkoren! ;)

Ocharm de walen :( Maar wel zelf anti-Genk zitte te zingen of nie soms ;) Da mag allemaal..
En als die onozele kakkers dan nog eens anti-Anderlecht zingen zijn ze helemaal dikke vrienden :lol: LOSERS!
-Vdb
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor VAMPIRO op ma 27 apr 2009 6:32 pm

Nu komt de aap uit de mouw !
tis allemaal uit jaloezie van hatsjie want wij zijn k*tsupporters
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op ma 27 apr 2009 9:00 pm

Ik denk dat er een groot verschil is tussen anti-(een ploeg) zingen is en een hele bevolkingsgroep uitschelden voor varkens/stront? Of vinden jullie van niet?

En het was idd een steek op Genk, maar ik heb evenmin begrip voor andere supporters die zich hiermee amuseren... Vampiro, die reactie had ge ook al gelezen. Iemand anders nodig om hem fatsoenlijk te begrijpen? :D
Geef mij trouwens eens 1 reden waarom ik jaloers zou zijn op Genk. Ik amuseer me geweldig goed op Sclessin! Ik zie ook niet in uit wat ge dat zou kunnen afleiden... En Hatsjie, haha grappig! Uw humor ligt op hetzelfde niveau als uw reacties!

@ Cartal: gij zei: laat die reacties maar komen en als ze komen zwijgt ge :D en laat maar zien over welke reacties ge het dan hebt eer ge mij ne retard noemt!

Wil er alstublieft iemand een fatsoenlijke reactie geven? Ik geef toe dat mijn reacties soms ook wat te hevig zijn maar hier begint het nu gewoon te belachelijk te worden!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Kennyroelandts op ma 27 apr 2009 9:57 pm

Kzal eens een eerlijke mening geven over de sfeer op Standard als ik er geweest ben binnen twee weken.
Ben ondertussen al bijna overal geweest (behalve op Mechelen :oops: ) en heb in Brugge al alle sups gezien in het uitvak. Iedereen denkt dat hij sfeer heeft maar vergis je niet altijd, meestal is het niet eens deftig hoorbaar tot de andere kant van het stadion. Thuis tegen Standard heb ik ze eigenlijk ook niet te hard gehoord. Die dat ik goed heb gehoord waren die van Gent maar die waren extra gemotiveerd en waren superirritant. Anderlecht stelde ook niet teveel voor. Het is bij zovele teams niet goed, in het Astridpark het ik ook niet veel sfeer gehoord ze. Standard en Mechelen blijven de top.

Maar wat me opvalt is dat Brugge samen met Standard en Rsca altijd de meeste supporters meeheeft op verplaatsing. Vakken altijd uitverkocht, en de match zelf is ook altijd uitverkocht tegen één van deze drie :D das wel een voordeel.
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cartal op di 28 apr 2009 5:07 pm

fatsjie schreef:@ Cartal: gij zei: laat die reacties maar komen en als ze komen zwijgt ge :D en laat maar zien over welke reacties ge het dan hebt eer ge mij ne retard noemt!

U heeft zojuist bevestigd wat ik over u dacht.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op di 28 apr 2009 8:13 pm

Cartal schreef:
fatsjie schreef:@ Cartal: gij zei: laat die reacties maar komen en als ze komen zwijgt ge :D en laat maar zien over welke reacties ge het dan hebt eer ge mij ne retard noemt!

lol
idem ;) maar geef niet op, mss dat ge binnen een jaar of 5 in staat zijt een fatsoenlijke reactie te plaatsen...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cartal op do 30 apr 2009 5:06 pm

fatsjie schreef:
Cartal schreef:

lol
idem ;) maar geef niet op, mss dat ge binnen een jaar of 5 in staat zijt een fatsoenlijke reactie te plaatsen...

Zoiets als: "Oh daar is geen sfeer, ginds is geen sfeer. Maar in Standard, daar is pas sfeer!"

Ik zal er geen woorden meer aan vuil maken of het is weer gezever.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op vr 01 mei 2009 10:51 am

quoten hè jongen, anders kunt ge zeggen wat ge wilt :D

en om die zin in 1 van mijn reacties te vinden zult ge toch lang mogen zoeken ;) maar in vergelijking met Standard moeten er idd veel andere supporters onderdoen. ze noemen het daar ook niet voor niks de hel van Sclessin, ik heb zoiets nog nooit gehoord over de Christal arena... er stond wel eens sfeerniks stadion in hbvl! (wat normaal erg pro-Genk is)
Laatst bijgewerkt door fatsjie op vr 01 mei 2009 10:55 am, in het totaal 1 keer bewerkt
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op vr 01 mei 2009 10:55 am

fatsjie schreef:quoten hè jongen, anders kunt ge zeggen wat ge wilt :D

en om die zin in 1 van mijn reacties te vinden zult ge toch lang mogen zoeken ;)

Man stop er nu toch is mee, steek uwe kostbare tijd toch nie in smurfen !
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op vr 01 mei 2009 10:56 am

ik doe da graag, men gelijk halen ;)
Spijtig dat de tegenreacties van zo een laag niveau zijn...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op vr 01 mei 2009 10:59 am

dikke nek =;
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TSJERNOBYL op vr 01 mei 2009 11:03 am

fatsjie schreef:quoten hè jongen, anders kunt ge zeggen wat ge wilt :D

en om die zin in 1 van mijn reacties te vinden zult ge toch lang mogen zoeken ;) maar in vergelijking met Standard moeten er idd veel andere supporters onderdoen. ze noemen het daar ook niet voor niks de hel van Sclessin, ik heb zoiets nog nooit gehoord over de Christal arena... er stond wel eens sfeerniks stadion in hbvl! (wat normaal erg pro-Genk is)

Doet mij aan de Hel van Staaien denken :lol: Tis nie da het de hel van Sclessin genoemt word dat het het beste van België is he...
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op vr 01 mei 2009 11:06 am

deed mij daar ook al aan denken ja, de hel van Staaien is spijtig genoeg al even geblust. De vurige stede blijft daarentegen maar branden!
ik zeg ook niet de beste van België, maar bij de betere....

en idd Vampiro, zulke reacties bedoel ik! mooi voorbeeld van weer een nutteloze reactie!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cartal op vr 01 mei 2009 11:09 am

fatsjie schreef:ik doe da graag, men gelijk halen ;)
Spijtig dat de tegenreacties van zo een laag niveau zijn...

Inderdaad
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op vr 01 mei 2009 11:18 am

omg, ge lacht gewoon u eigen uit! dit is toch wel het toppunt :D

ik doe tenminste moeite om mijn standpunt uit te leggen! ik heb nog geen enkele tegenreactie van 1 van u 2 gelezen waarin er echte argumenten aangehaald worden... een beetje muilen is makkelijk... meer als 2 nutteloze regels schrijven is dat precies niet... gelukkig zijn er nog andere mensen op dit forum die dit wel kunnen! Tsernobyl zen reactie was bijvoorbeeld ook kort, maar wel nuttiger als de laatste 10 reacties van u 2 samen!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cartal op vr 01 mei 2009 11:22 am

Lees het nog eens en denk dan eens heel goed na, misschien snapte het dan ;)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op vr 01 mei 2009 11:33 am

Cartal schreef:Lees het nog eens en denk dan eens heel goed na, misschien snapte het dan ;)

jong loser, ik snap uw slechte grap wel hoor! alleen klopt het niet omdat ik geen tegenreacties op mezelf kan geven... (ge had moeten zeggen: dat probleem heb ik ook)
maar omdat ik uw laag niveau ken, heb ik ook gezegd dat ik wel moeite doe voor iets te posten en mijn standpunt uit te leggen. een antwoord op uw slechte mop dus! begint ge de structuur te snappen?

gij zou beter eerst eens lezen, nadenken, nog eens lezen, nog eens nadenken, en dan gewoon helemaal niks zeggen... ge maakt u eigen alleen maar belachelijk...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport