register Paswoord vergeten?

sfeergroepen - tifo's

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: sfeergroepen - tifo's

Berichtdoor Kennyroelandts op di 30 maart 2010 6:54 pm

Uitvak in Hamburg is redelijk gestoord.

Kheb zo nog een foto van Club in Juventus :D ook beetje zo
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor pieter_fcb op za 12 jun 2010 8:40 am

Ook Clubvoorzitter Pol Jonckheere vond het een grote eer om het resultaat van de inzamelactie op Club Brugge te mogen voorstellen: "Met ons eigen community project, Allemoale Thope, zijn we niet alleen in eigen land actief is, maar worden ook diverse derde wereldprojecten ondersteund. Jaarlijks gaan honderden voetbalshirts richting diverse ontwikkelingslanden, er werd geld ingezameld voor het Wesley Sonck Sportcentrum in Rwanda en de shirtveiling van Blue Army vzw ten voordele van Damiaanactie bracht door de jaren heen al meer dan 100.000 euro op."

Mag ook wel eens gezegd worden.
Some people think football is a matter of life and death. I don't like that attitude. I can assure them it is much more serious than that.

Bill Shankly, 1891
pieter_fcb (oude nickname: pieter_fcb)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor pieter_fcb op di 26 okt 2010 9:06 am

Een tifo moet je verdienen

Voor de wedstrijd tegen Standard hadden we een enorme actie gepland: meer dan 27.000 tifoblaadjes zijn besteld en gedrukt, een groep medewerkers stond klaar om 2 dagen in wind en regen te helpen, ... maar we blazen de hele tifo af. Jullie zijn onze inspanningen momenteel niet waard!

We zijn het kotsbeu! Jullie attitude op het veld is getuige van zo'n misplaatste arrogantie. Waar is jullie trots, jullie inzet, jullie wilskracht? Geen greintje respect voor de supporters die jullie steeds trouw zijn blijven aanmoedigen.

Jullie maken onze Club kapot en dat kunnen we niet langer lijdzaam aanschouwen. Het is jammer voor die spelers die er wel voor gaan, maar het is genoeg geweest.
Some people think football is a matter of life and death. I don't like that attitude. I can assure them it is much more serious than that.

Bill Shankly, 1891
pieter_fcb (oude nickname: pieter_fcb)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor spikky7 op di 26 okt 2010 12:39 pm

Ik las het gisteren al op de blue army site & vanmorgen stond het ook al in de krant (hln). Ik vind jammer dat het wordt afgelast, maar blue army heeft wel gelijk. Wat die acties van blue army zijn prachtige kippevelmomenten. Ik heb een abo in 424, dus ik zit altijd recht voor de tifo's , prachtig om te zien . Af en toe neem ik er ook fotos van . Zoals blue army al " je moet het verdienen". Daar hebben ze wel gelijk in. De talloze acties van blue army hebben amper reacties gezien van club spelers, Blue army bleef club steunen , ik dit vind ik wel knap. Je moet blijven supporteren in goede en slecht tijden...

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Pr0xje op di 26 okt 2010 9:19 pm

Koop je nog eens tickets om naar een match te gaan zien :mrgreen:
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor bomb op ma 05 maart 2012 3:53 pm

Pieter_BA schreef:Volgens mij mag het gewoon niet, en maakt het niet uit hoe Standard er over denkt. Bengaals vuurwerk is bij mijn weten gewoon verboden door de voetbalwet.

Tuurlijk is dat verboden door de voetbalwet. Maar sommige clubs nemen het nog op voor hun harde kernen. Bij andere is het véél minder.

Genkse sfeergroep Geneche = 5 jaar!
bomb
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor VAMPIRO op ma 05 maart 2012 4:11 pm

held bomb!
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bomb op ma 05 maart 2012 5:21 pm

Soms droom ik toch weg als ge ziet wat er allemaal mocht in het voetbal. Toen was voetbal ECHT emotie!
Nu is het moeilijk om die emotie te uiten, of je bent racist, aanstootgevend, ....
Voetbal beleef je, in mijn geval, voetbal leef ik. :twisted:

Zoals deze bvb, nu ondenkbaar zonder 10-tal SV.

Nog enkele uit het Genkse!

bomb
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Sport