register Paswoord vergeten?

Voetbal Nieuws

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Voetbal Nieuws

Berichtdoor bonzaikris op do 30 jul 2009 12:33 pm

Cartal schreef:
fatsjie schreef:
VAMPIRO schreef:als al onze ex spelers later terug naar genk komen hebben we een wereldploeg :mrgreen:

Bailly, Defour, Haroun, Benteke,... :mrgreen:

LOL

ONZE ex-spelers? Daar moet ik toch eens heel hard mee lachen! Pocognoli mss ook nog?
Defour zal nooit terug naar Genk gaan, KVM mss wel...
Haroun hebben jullie zelf laten gaan, slimme zet...
Benteke kwam van Standard en is niet echt een speler voor in een wereldploeg...
Heeft Bailly ook niet in de jeugd van Standard gespeeld?

Tot zover de ex spelers van RC Genk!

En uw punt is?

Dat al die ex spelers van Genk hun echte opleiding elders gehad hebben, dus waarom zoude ze naar genk terugkeren? en niet naar hun echte club
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor VAMPIRO op do 30 jul 2009 12:41 pm

Denkt ge nu echt dat ik denk dat die terug naar genk komen ooit ? :lol:
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op do 30 jul 2009 12:47 pm

VAMPIRO schreef:Denkt ge nu echt dat ik denk dat die terug naar genk komen ooit ? :lol:

Nee, ik vond ONZE ex spelers gewoon grappig! :lol:

Genk is eigenlijk al 10 jaar aan het wachten op een nieuwe Strupar-Oulare tijd, daarom moeten de supps nu dromen van een ploeg van ex-spelers....
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TrakeTT op do 30 jul 2009 12:52 pm

Als een speler bij die ploeg gespeeld heeft dan is het toch een ex-speler van die ploeg?
Of mis ik hier iets?
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cartal op do 30 jul 2009 12:55 pm

TrakeTT schreef:Als een speler bij die ploeg gespeeld heeft dan is het toch een ex-speler van die ploeg?
Of mis ik hier iets?

² + weeral eens reacties proberen uitlokken met zo'n uitspraken, goed bezig fatsjieke.
Afbeelding
Cartal (oude nickname: rEiN_r@uS)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op do 30 jul 2009 12:59 pm

TrakeTT schreef:Als een speler bij die ploeg gespeeld heeft dan is het toch een ex-speler van die ploeg?
Of mis ik hier iets?

True...

Is maar een nutteloos onderwerp! Iedereen kan zo wel fantaseren over zijn eigen ploeg...

@cartalleke
Ik denk dat Vampiro ook reacties uitlokt met zulke posts wat nergens voor nodig zijn... Als hij toch niet denkt dat ze terugkomen, welk nut heeft het dan om het te posten? :s
Ik denk dat Genk-supps ook reacties uitlokken met hun spreekkoren... Sterk bezig iedereen dus! :roll:
Draait voetbal ook niet een beetje om uitdagen, bluffen, dromen, ... ? Als ge iets post kunt ge iets terug verwachten... Part of the game!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Kennyroelandts op do 30 jul 2009 2:19 pm

Blijven gaan Fatsjie, beetje elkaar treiteren kunnen ze hier niet goed tegen :D
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cartal op do 30 jul 2009 4:39 pm

Steppe zes weken langs de kant
De Nederlandse voetbalclub Heerenveen moet het minimaal zes weken zonder Kenny Steppe zien te rooien. De Belgische doelman brak op training een middenhandsbeentje en moet vrijdag al onder het mes.
Steppe stond afgelopen seizoen vanwege een rugblessure langere tijd aan de kant en moet nu de start van het seizoen missen. Steppe overstrekte enige tijd geleden op training zijn pols. De doelman bleef wel last ondervinden, maar aanvankelijk werd niet aan een ernstige blessure gedacht.

"Omdat Kenny last bleef hebben, hebben we besloten foto's te laten maken", verklaarde fysiotherapeut Erik ten Voorde op de clubwebsite. "De foto's wezen uit dat de doelman een middenhandsbeentje heeft gebroken. Tijdens de operatie zal er een schroef aangebracht worden."

Brian Vandenbussche, jarenlang eerste keus onder de lat bij de Friezen, mag al geruime tijd uitkijken naar een andere club en komt in principe niet meer in de plannen van coach Trond Sollied voor.

Echt heel jammer.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Soul op do 06 aug 2009 11:44 am

Code: Selecteer alles
Ritchie relishes OT run-out
Following a promising first team debut in last season's final game at Hull, Ritchie De Laet showed he is equally comfortable on the Old Trafford stage after impressing in the Reds' friendly win over Valencia.

The energetic right-back looked solid in defence and ably supported Antonio Valencia in attack with a series of dangerous bursts forward, particularly in the opening period.

De Laet thoroughly enjoyed his first run-out on home soil and is happy with his progress to date.

"I only found out I was playing when the boss did his team talk," he told MUTV. "It was short notice but I’m a professional and you need to handle that.

"I felt nervous in the first few minutes, but when you do a couple of good things and you’ve got Rio Ferdinand telling you you’re doing well, the nerves go down and you get on with the game.

"I'm really enjoying myself at the moment and it’s a dream to play in front of this crowd every week with a United shirt on.

"But I’m under no illusions – I need some experience. I know you only get experience by playing so whatever the boss says, I’m ready for it."

Zal zeker in de kern zitten dus , maar ik betwijfel een basisplaats ( toch centraal) maar aangezien hij ook rechts kan ligt daar zijn kans bij Man U.
Afbeelding
Soul (oude nickname: soul)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Cab op do 06 aug 2009 11:54 am

Hebben ze nu toch Valencia gekocht?

Khad toch wel voor Aguëro gekozen... Voor 60m kan ie weg bij Atletico.
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor fatsjie op do 06 aug 2009 1:20 pm

Cab schreef:Hebben ze nu toch Valencia gekocht?

Khad toch wel voor Aguëro gekozen... Voor 60m kan ie weg bij Atletico.

Tja, ze hadden eerder een vleugelspeler als een spits nodig denk ik. Ze hebben zich in de aanval wel erg versterkt met Owen en Obertan er ook nog eens bij. Rooney kan nu ook weer een plaatsje meer naar voor schuiven en terug voor de goals zorgen. En ze hebben dan ook nog ene Diouf gekocht die ze nu nog even uitlenen, ook een spits...
Dit alles heeft hun waarschijnlijk MINDER als 60 miljoen gekost! Het is niet omdat ze het geld hebben, dat ze het moeten uitgeven. Er lopen daar ook al genoeg vedetten rond!
We zullen zien of Ferguson gelijk heeft!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cab op do 06 aug 2009 2:45 pm

Ah Obertan ook? Das een mooie aankoop, geniale speler. Beetje egoïstisch en arrogant, maar welke genie is dat niet...

Mja, maar Owen en Diouf zijn toch wel 2 klassen lager dan Aguëro. Aguëro is ook geen echte spits zoals Owen of Berbatov, het is meer een aanvaller zoals Tevez of Ronaldo zelfs.
En ik denk dat Man U in de breedte wel genoeg spelers heeft, dus is het logischer om 1 grote transfer te doen dan 4 middelmatige.

Maarbon, mss wou Aguëro wel niet weg...
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor fatsjie op do 06 aug 2009 2:53 pm

Cab schreef:Ah Obertan ook? Das een mooie aankoop, geniale speler. Beetje egoïstisch en arrogant, maar welke genie is dat niet...

Mja, maar Owen en Diouf zijn toch wel 2 klassen lager dan Aguëro. Aguëro is ook geen echte spits zoals Owen of Berbatov, het is meer een aanvaller zoals Tevez of Ronaldo zelfs.
En ik denk dat Man U in de breedte wel genoeg spelers heeft, dus is het logischer om 1 grote transfer te doen dan 4 middelmatige.

Maarbon, mss wou Aguëro wel niet weg...

Aguëro is zeker enkele klassen hoger. Maar hij past blijkbaar niet in de plannen van Ferguson of hij wil mss niet naar Engeland... Ze hebben in ieder geval weinig betaald voor hun versterkingen, ook al is het dan vooral in de breedte. Als dit niet genoeg blijkt te zijn, zullen ze tijdens de winterperiode nog wel iemand halen. Toch een mooie spaarpot ondertussen!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cartal op ma 10 aug 2009 10:31 am

Dick Advocaat is niet langer trainer van Zenit Sint-Petersburg. De Russische topclub gaf Advocaat, straks bondscoach van de Rode Duivels, zijn C4. "Sinds hij bekendmaakte dat hij bondscoach van België zou worden, bleven de resultaten uit", meldt Zenit.
Zenit legt dit seizoen een pover parcours af in de Russische competitie. Afgelopen weekend verloor het op eigen veld met 0-2 vanhet lager geklasseerde Tomsk. De club staat pas zevende en heeft amper 24 punten uit 17 matchen. Te weinig voor een topclub.
PhotoNews "Het bestuur en de Zenit-fans waren niet langer blij met de gang van zaken en de resultaten", schrijft Zenit. "Sinds Advocaat bekendmaakte dat hij bondscoach zou worden, bleven de resultaten uit."

De laatste maanden boterde het niet meer tussen Advocaat en de het clubbestuur. De Nederlander had openlijk kritiek op het aankoopbeleid van de club en sportief directeur Igor Kornejev,

De nu 61-jarige Advocaat was sinds 2006 bij Zenit. Hij had nog een contract tot december. In 2007 bezorgde hij de club de titel, een jaar later de UEFA-cup. Vanaf 1 januari is Advocaat bondscoach van België. Dan gaat zijn contract in bij de KBVB.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Schoor op ma 10 aug 2009 10:37 am

Dan kan hij al beginnen met de Duivels te scouten.

Goed toch, maar laat hem eerst maar een paar weken verlof nemen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Pieter_BA op ma 10 aug 2009 12:24 pm

Amateurs.
Some people think football is a matter of life and death. I don't like that attitude. I can assure them it is much more serious than that.

Bill Shankly, 1891
Pieter_BA (oude nickname: pieter_fcb)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op ma 10 aug 2009 12:35 pm

De eer van de Russen... Begrijpelijk.

Als ge weet dat die trainer al een contract heeft op een ander, dan zijt ge niet echt gemotiveerd om nog fouten van die trainer te accepteren en wilt er gewoon zo snel mogelijk vanaf.
En zeker bij de Russen :p
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Pieter_BA op ma 10 aug 2009 1:30 pm

Cab schreef:De eer van de Russen... Begrijpelijk.

Als ge weet dat die trainer al een contract heeft op een ander, dan zijt ge niet echt gemotiveerd om nog fouten van die trainer te accepteren en wilt er gewoon zo snel mogelijk vanaf.
En zeker bij de Russen :p

Van de kant van de Russen is dat zeer zeker te verstaan. Dat ze hem dan nog een auto geven als afscheid, iets minder.
Afbeelding

Van de kant van België echter: Dury als assistent halen, hoe halen ze het in hun hoofd. Het EK halen we toch al niet meer, en het is algemeen geweten dat ze geen geld meer hebben. Maar dan gaan ze wel nog eens eventjes een half jaar Dury betalen. Wat natuurlijk ook kan, is dat de dagen van Vercauteren geteld zijn, en dat ze hem nu gewoon nog zijn contract willen laten uitdoen, om hem daarna te vervangen door Dury.
Some people think football is a matter of life and death. I don't like that attitude. I can assure them it is much more serious than that.

Bill Shankly, 1891
Pieter_BA (oude nickname: pieter_fcb)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cartal op ma 10 aug 2009 11:14 pm

Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op ma 10 aug 2009 11:22 pm

Tis ne rosse.... what do you expect?

Niet echt sportief allesinds, de keeper zag er echt wel geblesseerd uit. Hij had mss niet mogen trappen naar de bal toen die spits hem meenam, dat leek alsof hij niet echt geblesseerd was.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Den_Este op wo 12 aug 2009 9:55 am

Cab schreef:Tis ne rosse.... what do you expect?

Niet echt sportief allesinds, de keeper zag er echt wel geblesseerd uit. Hij had mss niet mogen trappen naar de bal toen die spits hem meenam, dat leek alsof hij niet echt geblesseerd was.

Inderdaad, dat dacht ik ook. Hij zou gewoon moeten blijven liggen hebben, maarja, ik versta het wel, hij wilde kost wat kost het doelpunt nog vermijden.

Wel onsportief van dien rossen ze :?
Afbeelding
Den_Este (oude nickname: Den Este)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor djphili op wo 12 aug 2009 11:21 am

zuivere goal , moest diene spits nu 10 meter verder staan , zou ik zeggen onsportief . maar nu hij staat er bijna een scheet van , en een spits gaat altijd voor de aanval
djphili
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Cab op wo 12 aug 2009 11:32 am

djphili schreef:zuivere goal , moest diene spits nu 10 meter verder staan , zou ik zeggen onsportief . maar nu hij staat er bijna een scheet van , en een spits gaat altijd voor de aanval

Tuurlijk is het een geldige goal, voor sportiviteit is er sinds vorig jaar geen plaats meer in de voetbalregels.

Maar wat maakt het uit of hij er nu bijstaat of 10m ver van is, die keeper zakt door zijn knie en kermt van de pijn. Een beetje respect voor iemands blessure mag wel vind ik, ipv er zo laf van te profiteren.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor pt op wo 12 aug 2009 11:36 am

n/a
Laatst bijgewerkt door pt op zo 27 feb 2011 7:40 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
pt (oude nickname: porschetuner)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Fantadop op wo 12 aug 2009 11:42 am

ik denk niet dat hij wist dat de doelman gekwetst was,op het moment dat de doelman uittrapt springt hij in de lucht met zijn arm voor zijn gezicht. kan ook mis zijn natuurlijk.
Fantadop
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TrakeTT op zo 16 aug 2009 10:23 am

Zalig doelpunt van Losada !!!

http://www.youtube.com/watch?v=Sp-IupdyRi0

Mooi dat hij daar zijn kans krijgt! Hopelijk doet hij zo voort en kan hij zich doorzetten :)
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TSJERNOBYL op zo 16 aug 2009 11:37 am

TrakeTT schreef:Zalig doelpunt van Losada !!!

Mooi dat hij daar zijn kans krijgt! Hopelijk doet hij zo voort en kan hij zich doorzetten :)

Yeah :D

Blij dat Losada weer op niveau is :D

Als ge naar Suarez nu kijkt denk ik dat Losada ook beter zou zijn bij anderlecht nu...

Geen enkele mogelijkheid da Suarez volgend jaar nog bij Anderlecht speelt :D
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op ma 17 aug 2009 10:41 am

"Als ik niet spring, breek ik mijn been"

ma 17/08/2009 - 08:06 KVM-speler Wouter Vrancken kreeg zaterdag voor een drieste tackle op Nabil Dirar (Club Brugge) een rode kaart. "Een terechte kaart", vindt Dirar, die zelf een sanctie riskeert voor spugen.

"Vrancken speelde niet de bal, maar de man", noteerden de kranten uit de mond van Dirar. "Als ik bij die fase niet even spring, kan ik mijn been breken. Vrancken is zich na de match wel komen excuseren, ik heb zijn excuses aanvaard."

Dirar weet waarom hij het slachtoffer is van zulke tackles. "Ik ben een technische speler en sommige tegenstanders raken gefrustreerd als de bal ongrijpbaar is voor hen."
"Zoiets zal mij zelden of nooit gebeuren, ik ben intelligent. Zo negeerde ik ook de provocaties van KV Mechelen-coach Peter Maes. Hij wou me met enkele opmerkingen uit mijn tent lokken."

Vrancken spreekt in de kranten tegen dat hij met zijn tackle de man speelde. "Ik heb nooit de intentie gehad Dirar te raken of te blesseren", zegt de middenvelder van KV Mechelen.

"Dirar tikte de bal nog net door, waardoor ik te laat kwam. Ik heb me meteen bij hem geëxcuseerd. Ik kan wel begrijpen dat de ref rood heeft getrokken, maar had toch op een mildere sanctie gehoopt."
Krijgt Dirar sanctie voor spugen?
"Zoiets zal mij zelden of nooit gebeuren", zegt Dirar over spelers die hun zelfbeheersing verliezen. Maar de Club-speler heeft zich tegen KV Mechelen toch ook laten vangen. Enkele minuten na de tackle van Vrancken spuugde hij naar Yoni Buyens.

De scheidsrechter en zijn assistenten hebben het voorval niet gezien, maar de tv heeft het incident wel vastgelegd. De voetbalbond zal die beelden maandag bekijken en beslist dan of hij stappen zal ondernemen.

Domme kloot :D
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Lupes op ma 17 aug 2009 10:46 am

TSJERNOBYL schreef:
TrakeTT schreef:Zalig doelpunt van Losada !!!

Yeah :D

Blij dat Losada weer op niveau is :D

Als ge naar Suarez nu kijkt denk ik dat Losada ook beter zou zijn bij anderlecht nu...

Geen enkele mogelijkheid da Suarez volgend jaar nog bij Anderlecht speelt :D

ongeveer rond 1:10, zotte actie van Vitesse!
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TSJERNOBYL op ma 17 aug 2009 10:49 am

Dirar weet waarom hij het slachtoffer is van zulke tackles. "Ik ben een technische speler en sommige tegenstanders raken gefrustreerd als de bal ongrijpbaar is voor hen."
"Zoiets zal mij zelden of nooit gebeuren, ik ben intelligent. Zo negeerde ik ook de provocaties van KV Mechelen-coach Peter Maes. Hij wou me met enkele opmerkingen uit mijn tent lokken."

Man wat een Ego :o
Hij is nie het slachtoffer van zulke tackles, hij gaat graag liggen.
Het is en vuile speler zodat de scheids het nie ziet. Ik ben Intelligent... Manmanman EGOOO
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport