register Paswoord vergeten?

Voetbal Nieuws

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Voetbal Nieuws

Berichtdoor Soul op do 29 sep 2005 9:39 am

Nieuwe transfers??Jaarke geblesseerd?? what ever zet da hier en maak altij geen nieuw topic aan :)
Afbeelding
Soul (oude nickname: soul)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lieke op do 29 sep 2005 11:46 am

kompany geblesseerd :(
Lieke
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Soul op do 29 sep 2005 12:16 pm

Raúl grootste goalgetter in historie Europa Cup

Het record deelde hij al bijna een jaar met Alfredo Di Stefano. Sinds woensdagavond is Raúl de enige recordhouder. Dankzij zijn doelpunt tegen Olympiakos Piraeus is de aanvoerder van Real Madrid topscorer van de Champions League, voorheen Europa Cup I.
In de negende minuut kopte Raúl een voorzet van David Beckham achter Antonios Nikopolidis. Het was zijn vijftigste doelpunt in het belangrijkste Europese toernooi. De 28-jarige international had tien jaar nodig om tot het recordaantal te komen. Raúl passeerde daarmee dé vedette van Real, Alfredo Di Stefano, die tot 49 treffers was gekomen.

Raúl had wel een flinke tijd nodig om tot nummer vijftig te komen. Al in november 2004 kwam hij naast Di Stefano te staan, maar sindsdien stond bleef de Madrileen droog.

Topscorers Champions League en Europa Cup I

1. Raúl* (Spa) 50 goals Real Madrid
2. Allfedo Di Stefano (Spa) 49
3. Eusebio (Por) 46
4. Ruud van Nistelrooy* (Ned) 43 Manchester United
5. Thierry Henry* (Fra) 36 Arsenal
Ferenç Puskas (Hon) 36
7. Gerd Müller (Dui) 35
Alessandro Del Piero* (Ita) 35 Juventus
Andrei Sjevtsjenko* (Oek) 35 AC Milan
10. Filippo Inzaghi* (Ita) 30 AC Milan
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor El Sasso op do 29 sep 2005 4:28 pm

Gert Verheyen speelde zijn 100e Europeese wedstrijd tegen Bayern
Afbeelding
El Sasso
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ramazan op do 29 sep 2005 9:30 pm

soul schreef:Raúl grootste goalgetter in historie Europa Cup

en toch vind ik hem geen goeie spits :lolb:
ramazan
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Soul op vr 30 sep 2005 8:05 am

Anderlecht-hooligans vallen Bjorn De Wilde aan
vr 30/09/05 - Woensdagavond is Bjorn De Wilde in het Constant Vanden Stock-stadion aangevallen door Anderlecht-hooligans. De Westerlo-spits brak zijn neus en is 3 weken out. "Vreselijk", zegt Bjorn De Wilde.

De Wilde had samen met enkele ex-ploegmaats van Lierse en zijn vriendin Eveline Hoste Anderlecht-Real Betis bijgewoond.

"Na de match, toen we op weg waren naar het spelershome, begon een kerel me plots uit te schelden voor "vuile Lierse-man", terwijl ik bij Westerlo speel", begint De Wilde het verhaal in Het Nieuwsblad en Gazet van Antwerpen.

"Ik kreeg een klap op mijn achterhoofd. Toen ik wilde doorlopen, ontspoorde het incident. Ook Eveline kreeg een duw. Er werd geschopt en ik kreeg een slag in mijn gezicht."

"De dokter van Anderlecht heeft me de eerste zorgen toegediend. Voorlopig stelde hij alleen een neusbeenbreuk vast. Ik ben zeker drie weken out. Vreselijk als je weet dat ik al 15 jaar fan ben van Anderlecht."

Bjorn De Wilde heeft een klacht ingediend bij de politie. Hij zal ook proberen de geleden schade (wedstrijdpremies) te recupereren. Het is niet uitgesloten dat de spits geopereerd wordt.

How low can you go ...
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor ramazan op vr 30 sep 2005 8:20 am

De 34-jarige Roy Keane heeft tegenover MUTV verklaard aan zijn laatste jaar bij Manchester United bezig te zijn. De Ierse international hangt zijn schoenen nog niet aan de wilgen, maar gaat waarschijnlijk bij Celtic aan de slag. Of hij nu de vervanger wordt van trainer Sir Alex Ferguson wil de aanvoerder van The Mancunians in het interview niets over kwijt.

“Ik wil nog een jaar of twee voetballen, maar ik denk niet dat het bij Manchester United is. Er komt een tijd dat iedereen door moet gaan en ik ben nu bereid ergens anders te voetballen. Ik denk dat het goed is om ervaring op te doen in een andere kleedkamer, maar het wordt zeker geen ander Engels team. Dat zou voor mij te pijnlijk zijn.”

“Mijn reactie eind vorig seizoen was, dat dit mijn laatste jaar zou zijn en nog steeds voel ik dat zo. Het leven stopt echt niet wanneer ik Manchester United verlaat,” vervolgt Keane.
ramazan
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor El Sasso op zo 02 okt 2005 7:32 pm

ramazan schreef:

dan zijn we met twee
Afbeelding
El Sasso
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ramazan op ma 03 okt 2005 9:35 am

"Anthuenis is hypocriet"

Nico Van Kerckhoven is boos op Aimé Anthuenis. De bondscoach nam Van Kerckhoven op in de voorselectie voor de interlands tegen Spanje en Litouwen. "Hypocriet", haalt hij uit naar Anthuenis. (HNB)

"Ik had jaren geleden al afscheid genomen van de nationale ploeg. Deze voorselectie een eer? Laat me niet lachen", reageert de verdediger. "Mijn naam nu nog naar voor schuiven was het meest hypocriete wat Anthuenis kon doen."

Toen ik bij Schalke op mijn best was, na mijn knieoperatie terug in de ploeg kwam en mijn beste jaar ooit had, heb ik niets gehoord. Hoewel er toen geen linkerflank was. Ja, ik heb het er destijds moeilijk mee gehad. Anthuenis moet toch geweten hebben dat ik nooit nog onder zijn leiding zou voetballen."
ramazan
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor sven op zo 23 okt 2005 6:06 pm

El Sasso schreef:
ramazan schreef:

dan zijn we met twee

Met 3 :mrgreen:
Xbox FReak 4-life
sven
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor sven op di 08 nov 2005 8:17 pm

lol
Xbox FReak 4-life
sven
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Soul op di 08 nov 2005 8:18 pm

Jestrovic naar rechtbank voor inbraak en bendevorming?
De definitieve aftocht van 'Jestrogol' uit België?Het Brusselse parket vraagt de verwijzing van Anderlecht-spits Nenad Jestrovic naar de strafrechtbank voor schriftvervalsing, gebruik van valse stukken, poging tot oplichting van een verzekeraar, inbraak en bendevorming. De raadkamer zal zich op 15 november over de zaak uitspreken.

Op 17 november 2003 werd in de woning van Jestrovic in Ukkel ingebroken. De dieven gingen er van door met juwelen, merkkledij en de personenwagen Mercedes 220 CDI van de Servische speler. Op het ogenblik van de feiten verbleven de echtgenote en de dochter van Jestrovic in Zwitserland. De dieven zouden de sleutels van de wagen in het appartement gevonden hebben. De wagen stond op straat geparkeerd, voor de woning van de ambassadeur van de Verenigde Staten.

De wagen werd in januari 2004 in Spanje teruggevonden. Het Belgische gerecht verdenkt er Jestrovic van banden te hebben met de uitvoerders van deze inbraak en de inbraak en diefstal van de wagen te hebben vergemakkelijkt. Jestrovic en zijn echtgenote werden in 2001 reeds het slachtoffer van een dubbele carjacking waarbij ze twee Mercedessen, van het type 220 CDI en SLK 230, kwijtspeelden.

De Servische spits werd maandag voor drie wedstrijden geschorst door de Europese Voetbalfederatie UEFA omdat hij vorige week dinsdag in de Champions League-wedstrijd tegen Liverpool racistische taal zou gebruikt hebben tegen een speler van Liverpool. Jestrovic mag in de twee resterende wedstrijden van Anderlecht in de Champions League niet meespelen
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor El Sasso op wo 09 nov 2005 4:24 pm

soul schreef:Jestrovic naar rechtbank voor inbraak en bendevorming?
De definitieve aftocht van 'Jestrogol' uit België?Het Brusselse parket vraagt de verwijzing van Anderlecht-spits Nenad Jestrovic naar de strafrechtbank voor schriftvervalsing, gebruik van valse stukken, poging tot oplichting van een verzekeraar, inbraak en bendevorming. De raadkamer zal zich op 15 november over de zaak uitspreken.

Op 17 november 2003 werd in de woning van Jestrovic in Ukkel ingebroken. De dieven gingen er van door met juwelen, merkkledij en de personenwagen Mercedes 220 CDI van de Servische speler. Op het ogenblik van de feiten verbleven de echtgenote en de dochter van Jestrovic in Zwitserland. De dieven zouden de sleutels van de wagen in het appartement gevonden hebben. De wagen stond op straat geparkeerd, voor de woning van de ambassadeur van de Verenigde Staten.

De wagen werd in januari 2004 in Spanje teruggevonden. Het Belgische gerecht verdenkt er Jestrovic van banden te hebben met de uitvoerders van deze inbraak en de inbraak en diefstal van de wagen te hebben vergemakkelijkt. Jestrovic en zijn echtgenote werden in 2001 reeds het slachtoffer van een dubbele carjacking waarbij ze twee Mercedessen, van het type 220 CDI en SLK 230, kwijtspeelden.

De Servische spits werd maandag voor drie wedstrijden geschorst door de Europese Voetbalfederatie UEFA omdat hij vorige week dinsdag in de Champions League-wedstrijd tegen Liverpool racistische taal zou gebruikt hebben tegen een speler van Liverpool. Jestrovic mag in de twee resterende wedstrijden van Anderlecht in de Champions League niet meespelen

daar wil ik wel meer van weten :-D
Afbeelding
El Sasso
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mattie ESSEVEE op wo 07 dec 2005 9:42 pm

ZATERDAG 10 DECEMBER 18U: ESSEVEE (svzw) - RSCA...
Mattie ESSEVEE

Berichtdoor SiX op wo 21 dec 2005 7:12 pm

Marc Degryse bevstigt de interesse in Jaja Coelho.De braziliaanse smaakmaker die in dienst van feyenoord speelt, maar uitgeleend wordt aan Westerlo ontpopte zich tot smaakmaket op de Belgische velden

Khoop heel hard datie na FCB komt ze, tzou ne megagoeie aankoop zijn
blauw-zwart, 't kleur van ons hart
SiX
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TrakeTT op wo 21 dec 2005 7:14 pm

Coelho moet 1 miljoen kosten
Naar verluidt vraagt Feyenoord een afkoopsom van om en bij de 1 miljoen euro voor Jaja Coelho. Zowel Anderlecht als Club Brugge zijn geïnteresseerd. Feyenoord zal wel een deel moeten afstaan aan Coelho's vorige club America-MG.
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor roozmeizjen op wo 21 dec 2005 10:41 pm

mja da was al n tijdje bezug e... tis nu mr topen da ze em bij brugge nie binnenhalen! :s :p anders gn we mss miserie ebben ;) en da wiln we nie e:p
roozmeizjen

Berichtdoor wooper op ma 26 dec 2005 8:58 pm

balaban naar hamburg
van tornhout naar sparta
club brugge wil 2 kroaaten, tzal weer op iets trekken
wooper

Berichtdoor AirJinx op ma 26 dec 2005 11:08 pm

wooper schreef:balaban naar hamburg
van tornhout naar sparta

Inderdaad slechte zet, Balaban is zowa den enige wa hen heeft rechtgehouden tot nog toe.
AirJinx
Onwetende
Onwetende

Mpenza na Al Jajeera?

Berichtdoor SiX op wo 28 dec 2005 1:29 pm

Mss Vertrekt Mpezna binnenkort Naar De verenidgde Arabische Emiraten
kbedoel, tis em ook enkel opt geld te doen. Zoals Vergoossen zegt, het einde van zijn internationale carriere, ge kunt et niveau vergelijken met de top van 2de klasse. In plaats dattem by een ploeg in Europa gaat, als hij dan goe speelt kan hij veel meer geld verdienen.
Kvind jammer dat geld voorrang krijgt op het sportieve
SiX
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor SiX op do 29 dec 2005 11:25 am

sven schreef:
El Sasso schreef:
ramazan schreef:

dan zijn we met twee

Met 3 :mrgreen:

met 4 :)
SiX
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Astro op za 31 dec 2005 6:34 pm

neje met 5 :mrgreen: :p :lol: ;)

EDIT door wils19:
Heb die quote weggedaan , te veel plaats
en stop het we weten het ;)
Astro (oude nickname: Astroboy)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor El Sasso op za 31 dec 2005 8:09 pm

AirJinx schreef:
van tornhout naar sparta

Inderdaad slechte zet, Balaban is zowa den enige wa hen heeft rechtgehouden tot nog toe.

en Butina?? en Leko ?? man man man
Afbeelding
El Sasso
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor AirJinx op za 31 dec 2005 10:06 pm

El Sasso schreef:
AirJinx schreef:
van tornhout naar sparta

en Butina?? en Leko ?? man man man

Zonder goals van Balaban zeit ge daar geen **** mee, Balaban heeft hen vaak genoeg van een gelijkspel gered.
AirJinx
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor thijse op ma 02 jan 2006 12:03 pm

AirJinx schreef:*knip*
Zonder goals van Balaban zeit ge daar geen **** mee, Balaban heeft hen vaak genoeg van een gelijkspel gered.

da is dan het enigste wat em doet, voor de rest speelt em de bal telkens opnieuw kwijt
ik vind da eerder goe dat em weggaat
voila da vinnek ervan

Stubru:
quote een beetje ingekort :)
thijse
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor SiX op ma 30 jan 2006 6:38 pm

De Camargo naar Club

Igor De Camargo verhuist naar Club Brugge. Vanmiddag plaatst de Braziliaan zijn handtekening onder een contract voor 3,5 seizoenen. De Camargo komt over van FC Brussels.

Brussels zou 1,2 miljoen euro vangen voor de aanvaller. De club zou ook een commissie krijgen op een eventueel latere transfer van de speler. Verder zal Brugge ook volgend seizoen spelers ter beschikking stellen voor Brussels.

Als vervanger van De Camargo denkt men in Molenbeek aan Moussa Sanogo van Beveren. De Camargo kon bij Genk nooit de doorbraak forceren. Dit seizoen speelt hij bij Brussels echter een heel sterk seizoen.
SiX
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor El Niño op ma 30 jan 2006 7:15 pm

Ik stel me toch behoorlijk wat vragen bij de komst van De Camargo. Met Ishiaku hebben ze in mijn ogen al zo'n type speler. Hij is ook de 5e aanvaller naast Ishiaku, Balaban, Verheyen en Portillo. Bovendien is hij niet scherpschutter genoeg om de vertrekkende Balaban en Portillo op te vangen. Wie zal de goals scoren volgende seizoen? Ik stel mij ook de vraag of hij het niveau wel aankan. Heusden Zolder en Brussels, al goed en wel, maar Brugge ...
El Niño
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor yorre op ma 30 jan 2006 7:46 pm

de camargo is een counterspits scoort veel op counters en zal volgens mij niet doorbreken bij brugge,en bij genk was hij ook nie overtuigend
Afbeelding

Afbeelding
yorre
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor sandertjen23 op ma 30 jan 2006 7:48 pm

hij is nog ni naar club, hij twijfelde nog tss club en standard en daarom moet het voor club nimeer
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
sandertjen23
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor yorre op ma 30 jan 2006 7:59 pm

ja had ik ook gelezen op teletekst
dan heb ik gelezen op belguimsoccer.be dat hij komt en nu lees ik dit op blue-amy.com
Transfer De Camargo staat op losse schroeven
maandag 30 januari 2006 om 19:38
De Camargo was maandag in Brugge voor medische tests. "En normaal gezien zouden we ook een akkoord ondertekenen", zegt sportleider Marc Degryse aan Sporza.

"Maar blijkbaar twijfelt hij nog tussen Club en Standard en is hij na ons nog naar Luik vertrokken. We hebben de zaak dan ook niet meer in handen."

De Camargo leek in Brugge een contract van 3,5 seizoenen te ondertekenen. Bovendien mocht Brussels rekenen op "een interessante commissie" bij een eventuele latere transfer.

En dat was nog niet alles. Club Brugge had Brussels beloofd om voor volgend seizoen bijkomend "spelersmateriaal" te leveren.
Afbeelding

Afbeelding
yorre
Onwetende
Onwetende

Volgende

Keer terug naar Sport