register Paswoord vergeten?

Voetbal Nieuws

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Voetbal Nieuws

Berichtdoor fatsjie op do 29 jul 2010 12:09 pm

Chiconer schreef:sporza: Cercle moet zich excuseren bij Famagusta

vanop sirkul site:

SORRY
(wo 28 jul 2010 om 11:01) - After careful deliberation, Cercle Brugge has decided to cancel the visit of the occupied part of Cyprus. Cercle Brugge also wants to sincerely appolagize to the directors and supporters of ANORTHOSIS FAMAGUSTA for, totally unwillingly, having mentioned this sensitive subject. We never had the intention to hurt or shock anyone!
We are looking forward to the two sportive games we will be playing against each other.

Cercle Brugge ziet na overleg af van een bezoek aan het bezet gedeelte van Cyprus. Cercle Brugge wenst zich bij deze ook oprecht te verontschuldigen bij het bestuur en de supporters van ANORTHOSIS FAMAGUSTA indien wij, volkomen onbewust, een gevoelig onderwerp hebben aangeraakt. Dit was nooit de bedoeling!
Wij kijken uit naar de sportieve ontmoeting tussen beide clubs, deze en volgende week.

zoek de fouten in de Engelstalige tekst.

Dit is dus een eersteklasse ploeg in belgie, die ons effen europees gaat vertegenwoordigen ...
mooie reclame

komende van de persoon die "hangde" als verleden tijd voor hangen gebruikt :lol:

grappig dat ge zelfs op de site van een andere ploeg gaat zoeken naar dingen om hun mee uit te lachen. precies ook een druk en vervullend leven :mrgreen:
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor fatsjie op do 29 jul 2010 12:15 pm

NV/VZW Budget Hoofdsponsor Fans 2009-2010
Anderlecht 30 miljoen BNP Paribas Fortis 23.079
Standard 25 n.n.b. 24.463
Club Brugge 22,5 Dexia 24.317
Racing Genk 17 Euphony 19.484
AA Gent 16 VDK 10.631
Germinal Beerschot 9,5 Quick 9.064
Zulte Waregem 8 Enfinity 6.871
Charleroi 7,5 VOO 7.184
Lierse 7 Wadi Degla 2e klasse
Lokeren 7 Q-Team VP Lambrecht 5.775
Westerlo 6,5 Willy Naessens 5.114
Cercle Brugge 6 ADMB 8.611
KV Mechelen 6 Telenet 11.665
STVV 6 Belisol 8.692
KV Kortrijk 5 Digipass by Vasco 6.577
AS Eupen 4 n.n.b. 2e klasse
bron: voetbalbelgie
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Chiconer op do 29 jul 2010 12:45 pm

ik ga nooit naar websites of forums van andere ploegen, gevonden op bzf en dacht ik ga eens vriendelijk doen en doorlinken naar jullie

lief hé
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Kennyroelandts op do 29 jul 2010 12:48 pm

Chiconer schreef:ik ga nooit naar websites of forums van andere ploegen, gevonden op bzf en dacht ik ga eens vriendelijk doen en doorlinken naar jullie

lief hé

Wegens gebanned op alle forums van andere ploegen :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiconer op do 29 jul 2010 12:52 pm

Kennyroelandts schreef:
Chiconer schreef:ik ga nooit naar websites of forums van andere ploegen, gevonden op bzf en dacht ik ga eens vriendelijk doen en doorlinken naar jullie

lief hé

Wegens gebanned op alle forums van andere ploegen :mrgreen:

nee ik heb nog maar één keer op die van aa kwek proberen te registeren en kreeg zelfs mijn activatie mail niet :(
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op do 29 jul 2010 1:06 pm

lief hé

der zal wel ergens iemand zijn wat zich in dit 'non-nieuws' interesseert...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Pieter_BA op vr 30 jul 2010 3:29 pm

Quote op ons forum over de transfer van Mbokani:
Dan woon je in Monaco en word je buur Mbokani. Dan ben je ook wel gesjareld.

:mrgreen:
Some people think football is a matter of life and death. I don't like that attitude. I can assure them it is much more serious than that.

Bill Shankly, 1891
Pieter_BA (oude nickname: pieter_fcb)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op vr 30 jul 2010 4:13 pm

De Mul naar Standard
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor spikky7 op vr 30 jul 2010 4:26 pm

fatsjie schreef:De Mul naar Standard

Het is wel gehuurd voor 1 seizoen, goeie speler :) benieuwd of hij iets extra kan leveren bij standaard (wrs wel)

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Chiconer op vr 30 jul 2010 4:30 pm

sterk middenveld nu
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Bistiriko op vr 30 jul 2010 4:30 pm

spikky7 schreef:
fatsjie schreef:De Mul naar Standard

Het is wel gehuurd voor 1 seizoen, goeie speler :) benieuwd of hij iets extra kan leveren bij standaard (wrs wel)

Maar met een aankoopoptie, dus als hij goed presteert, wat ik wel verwacht eigenlijk, ziet dit er een goede zet uit.
Afbeelding
Bistiriko
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Do-it op vr 30 jul 2010 4:34 pm

Wat heeft Standard nu eigenlijk in de aanvalslinie klaarliggen? Jovanovic, Mbokani en De Camargo alledrie vertrokken. Ik weet dat Benteke terug is maar dat is het dan ook, of zijn er nog spitsen aangetrokken?

Kan me moeilijk inbeelden dat een 19 jarige die 3 in zijn eentje moet vervangen :p
Afbeelding
Do-it
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Bistiriko op vr 30 jul 2010 4:39 pm

Do-it schreef:Wat heeft Standard nu eigenlijk in de aanvalslinie klaarliggen? Jovanovic, Mbokani en De Camargo alledrie vertrokken. Ik weet dat Benteke terug is maar dat is het dan ook, of zijn er nog spitsen aangetrokken?

Kan me moeilijk inbeelden dat een 19 jarige die 3 in zijn eentje moet vervangen :p

Dieje Meteb zou naar het schijnt ne goeie zijn en dan hebde ook nog Cyriac, da is het zo wa denk ik :)
Afbeelding
Bistiriko
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op vr 30 jul 2010 4:42 pm

Do-it schreef:Wat heeft Standard nu eigenlijk in de aanvalslinie klaarliggen? Jovanovic, Mbokani en De Camargo alledrie vertrokken. Ik weet dat Benteke terug is maar dat is het dan ook, of zijn er nog spitsen aangetrokken?

Benteke die hopelijk kan bevestigen, Meteb: Egyptische speler die ze gekocht hebben met indrukwekkende statistieken maar nog niet in vorm en Cyriac die nog veel moet bewijzen...
Is te doen, ook omdat ze een sterk middenveld hebben, maar er gaan toch niet veel blessures mogen zijn. Of ze moeten nog iemand aankopen natuurlijk. Wat ik eigenlijk wel verwacht omdat ze Mbokani nu pas verkocht hebben...
Bestuur heeft ook al gezegd dat ze nog een aanvaller zoeken en een linksachter die ook centraal in de verdediging kan spelen.
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Do-it op vr 30 jul 2010 4:45 pm

Bistiriko schreef:

Dieje Meteb zou naar het schijnt ne goeie zijn en dan hebde ook nog Cyriac, da is het zo wa denk ik :)

Nooit van gehoord. Ben es benieuwd wat het gaat geven.
Afbeelding
Do-it
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TrakeTT op vr 30 jul 2010 9:33 pm

Standard haalt ook Pieroni naar Sclessin

Standard heeft vrijdag niet alleen Tom De Mul binnengehaald. De Luikse club is bij AA Gent ook Luigi Pieroni gaan wegplukken.

Pieroni heeft zijn contract bij Gent in onderling overleg ontbonden en tekent in Luik voor twee seizoenen, met een optie op een extra seizoen. Hij moet mee het vertrek van Dieumerci Mbokani, Igor De Camargo en Milan Jovanovic opvangen.

Voor Pieroni is de transfer een terugkeer, want van zijn 12e tot zijn 19e speelde hij al bij Standard. Daarna speelde hij voor (zijn jeugdclub) Club Luik, Moeskroen, Auxerre, Nantes, Lens, Anderlecht, Valenciennes en Gent.

Geen slechte speler, maar is hij wel wat Standard nodig heeft?

Was bij Anderlecht slechts cava en bij Gent licht geflopt...
Ben wel benieuwd :p
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor The_Unforgiven op vr 30 jul 2010 10:01 pm

da wordt een flop volgens mij... en is echt een club-sletje aan het worden
die verandert ieder jaar :roll:
Afbeelding

Afbeelding
The_Unforgiven (oude nickname: skatesmurf)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor spikky7 op vr 30 jul 2010 10:07 pm

Speelde ooit eens een sterk seizoen bij Moeskroen en ging dan direct naar buitenland (denk auxerre) , sinds dien is het niet te vet meer. Maar als hij wedstrijdritme heeft en beetje geluk maar hij mss wel een meerwaarde geven in de aanval van Standaard Luik. Ik ben ook benieuwd ;)

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor fatsjie op vr 30 jul 2010 11:50 pm

ik verwacht er toch al niet teveel van. nog door geen enkele nieuwkomer gecharmeerd, spijtig genoeg...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor VAMPIRO op za 31 jul 2010 12:44 am

fatsjie schreef:ik verwacht er toch al niet teveel van. nog door geen enkele nieuwkomer gecharmeerd, spijtig genoeg...

Was jij in het stadion ?

nu nie omdat het standard is he maar waarom fluit 'het beste publiek van belgie' hun spelers uit bij achterstand ipv aan te moedigen ?
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor RumiquBE op za 31 jul 2010 7:12 am

hier : meteb

belgië had toen 4-0 verloren
Afbeelding
RumiquBE (oude nickname: Rietn)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Spid3Y op za 31 jul 2010 11:45 am

schoon danske van Simons
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bonzaikris op za 31 jul 2010 12:51 pm

VAMPIRO schreef:
fatsjie schreef:ik verwacht er toch al niet teveel van. nog door geen enkele nieuwkomer gecharmeerd, spijtig genoeg...

Was jij in het stadion ?

nu nie omdat het standard is he maar waarom fluit 'het beste publiek van belgie' hun spelers uit bij achterstand ipv aan te moedigen ?

is da ni normaal? als mijn bestuur de beste spelers laat vertrekke om derna janneke en mieke aan te trekke, dat dan ook nog eens slecht shotte, dan zouwek ook fluite ;)
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op za 31 jul 2010 2:00 pm

Vond het wel een schitterend goal van Defour! En die Cyriac heeft ook wel een buttload techniek, mits een deftig karakter kan dat mss nog een goede worden op korte termijn.

Ik kan het bestuur ook wel begrijpen, Mbokani, Jovanovic en De Camargo waren 3 arrogante spelers die telkens weer voor ruzie zorgen wanneer het minder loopt. In deze tijden ben je ze mss beter kwijt dan rijk... ook al zijn het uitstekende spelers.
Al hadden ze er zeker 1 mogen houden, want nu zijn ze gescheten.

Marcos en Dalmat das wat anders... Dalmat werd zomaar aan de kant geschoven omdat hij een match of 2 niet goed speelde en Marcos is me nog steeds een raadsel. Vriendelijkste mens ter wereld en een rechtsback pure klasse die ze dan nog naar een concurrent laten gaan... i don't get it.

Dit wordt een overgangsseizoen, in de hoop dat spelers als Carcela en Cyriac zich eindelijk kunnen ontplooien. Zou mooi zijn.
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor The_Tuxedo op za 31 jul 2010 11:14 pm

Cab schreef:Vond het wel een schitterend goal van Defour! En die Cyriac heeft ook wel een buttload techniek, mits een deftig karakter kan dat mss nog een goede worden op korte termijn.

Ik kan het bestuur ook wel begrijpen, Mbokani, Jovanovic en De Camargo waren 3 arrogante spelers die telkens weer voor ruzie zorgen wanneer het minder loopt. In deze tijden ben je ze mss beter kwijt dan rijk... ook al zijn het uitstekende spelers.
Al hadden ze er zeker 1 mogen houden, want nu zijn ze gescheten.

Marcos en Dalmat das wat anders... Dalmat werd zomaar aan de kant geschoven omdat hij een match of 2 niet goed speelde en Marcos is me nog steeds een raadsel. Vriendelijkste mens ter wereld en een rechtsback pure klasse die ze dan nog naar een concurrent laten gaan... i don't get it.

Dit wordt een overgangsseizoen, in de hoop dat spelers als Carcela en Cyriac zich eindelijk kunnen ontplooien. Zou mooi zijn.

Ik moet zeggen dat ik het 100% met jou eens ben. Ik vond het ook een mooi doelpunt van Defour en als er iemand is die echt een goeie indruk op me gemaakt heeft, is het wel Cyriac. Mits een goeie begeleiding wordt dat absoluut een opvolger voor Mbokani. Talent zat.
Mbokani en Jova moesten sowieso weg, anders zou het niet meer te houden zijn dus dat kan ik begrijpen. Eventueel hadden ze wel De Camargo kunnen bijhouden, maar misschien wrong daar ook al iets. Ik weet het niet.
Marcos en Dalmat zijn inderdaad een heel ander verhaal. Dalmat was plots niet goed genoeg meer en kreeg geen basisplaatsen en met wat geluk af en toe een invalbeurt. En dat terwijl een speler als Dalmat net veel moet spelen om ect te renderen. Marcos is mij ook een raadsel. Hij heeft er niet z'n beste seizoen opzitten, maar bijlange na niet slecht genoeg om hem zomaar te laten gaan... Volgens sporza.be was Marcos zelf verontwaardigd over de manier waarop de spelers uit de kampioenenploeg werden behandeld bij Standard, misschien is dat de reden dat hij weg mocht: hij ging misschien in tegen D'Onofrio? Nu ja, oordeel zelf:
Marcos: "Standard toonde te weinig respect"
Belga za 31/07/2010 - 12:19
Club Brugge speelt vanavond zijn eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen. Met KV Kortrijk wacht meteen een lastige tegenstander. Op zoek naar de landstitel plukte Club twee spelers weg uit het kampioenenteam van Standard: Marcos Camozzato en Wilfried Dalmat.

Marcos Camozzato speelt straks zijn eerste competitiematch voor Club Brugge, uit bij Kortrijk. "Na een zwak seizoen wil ik tonen wat ik waard ben", zegt hij. Marcos mocht weg bij Standard. "Daar hebben ze te weinig respect voor hun kampioenen", vindt hij in Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad.

"Standard had 25 jaar lang geen titel meer gewonnen. Onze groep won twee titels op rij, dan mag je meer respect tonen."

"Het is schrijnend dat Dalmat en Sarr naar de C-kern moesten. Maar Standard is nu verleden tijd. Ik ben het gewoon geworden om de titel te winnen en dat wil ik graag zo houden", zegt Marcos.

Wilfried Dalmat beleefde een afscheid in mineur bij Standard: "De laatste drie weken trainde ik alleen. Ik zag niemand meer van Standard. Ik heb niet getwijfeld toen Club belde", zegt hij.

"Dus ja, ik zit met revanchegevoelens. Ik heb de reputatie een "bad boy" te zijn, maar zo ben ik niet. Ik ben een simpele jongen. Als ik respect voel, dan heb ik ook respect", zegt Dalmat.

"Ik heb drie maanden niet gespeeld en onder D'Onofrio... Vanaf februari of maart waren dat geen trainingen meer. Dat stelde niks voor. Ik raakte veel fysiek kwijt en heb nu een achterstand."
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Chiconer op do 05 aug 2010 11:51 am

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... orstelling

vaste waarde in Cl...
welke belgische club is een vaste waarde in de CL? geen enkele...
En dan gaat AA Gent even zeggen dat het hun wel gaat lukken, als je gewoon al hun matchen van de voorbije jaren europees bekijkt weet je meer dan genoeg.

van grootspraak gesproken
Afbeelding

Pastoor
Pastoor

Berichtdoor spikky7 op do 05 aug 2010 12:01 pm

Moeste ze in de eerste vijf jaar de poules berijken van champions league, zou het heel mooi zijn ;) maar vaste waarde ....

Ze speelden een sterk seizoen en direct dromen, kijk naar standaard, 2 keer kampioen achter elkaar en vorig jaar haalden ze play offs 1 nog niet...

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor The_Unforgiven op do 05 aug 2010 12:19 pm

http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees ... n-rinkelen

Voor deelname aan de tweede en de derde voorronde van de Europa League heeft Cercle Brugge telkens 90.000 euro gekregen van de UEFA. Bij kwalificatie voor de play off-ronde komt daar nog eens 180.000 euro bij.

Door het niet-beschermde statuut van Cercle bij de loting morgen komt het mogelijk uit tegen een mooie naam, genre Liverpool, Manchester City of Sporting Lissabon.

'En de grootste opbrengst van het Europese avontuur is de recette', zegt voorzitter Frans Schotte. 'Van de premies van de UEFA moeten immers nog onze verplaatsingskosten en de winstpremies afgetrokken worden.'

Bij kwalificatie kan de kassa vanavond dus nog eens rinkelen voor Cercle.

jawadedade. financiele injectie!
Afbeelding

Afbeelding
The_Unforgiven (oude nickname: skatesmurf)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor tennisdude2 op do 05 aug 2010 1:49 pm

Chiconer schreef:http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/100805_Gent_voorstelling

vaste waarde in Cl...
welke belgische club is een vaste waarde in de CL? geen enkele...
En dan gaat AA Gent even zeggen dat het hun wel gaat lukken, als je gewoon al hun matchen van de voorbije jaren europees bekijkt weet je meer dan genoeg.

van grootspraak gesproken

Het zijn kwekkers voor iets... 8-)
tennisdude2
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sammos op do 05 aug 2010 3:05 pm

The_Unforgiven schreef:http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2010-08-05/cercle-kan-vanavond-kassa-doen-rinkelen

Voor deelname aan de tweede en de derde voorronde van de Europa League heeft Cercle Brugge telkens 90.000 euro gekregen van de UEFA. Bij kwalificatie voor de play off-ronde komt daar nog eens 180.000 euro bij.

Door het niet-beschermde statuut van Cercle bij de loting morgen komt het mogelijk uit tegen een mooie naam, genre Liverpool, Manchester City of Sporting Lissabon.

'En de grootste opbrengst van het Europese avontuur is de recette', zegt voorzitter Frans Schotte. 'Van de premies van de UEFA moeten immers nog onze verplaatsingskosten en de winstpremies afgetrokken worden.'

Bij kwalificatie kan de kassa vanavond dus nog eens rinkelen voor Cercle.

jawadedade. financiele injectie!

ze moeten er eerst nog geraken, en dat zal geen gemakkelijke opdracht zijn
Sammos
Ontslagen
Ontslagen

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport