register Paswoord vergeten?

Voetbal Nieuws

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Voetbal Nieuws

Berichtdoor spikky7 op vr 22 okt 2010 1:38 pm

Rooney verlengt zijn contract bij Manchester United

De saga rond Wayne Rooney is voorbij. Tot ieders verrassing ondertekende de spits een vernieuwd contract bij Manchester United. Hij blijft tot 2015. Rooney had de afgelopen week nochtans te kennen gegeven dat hij wilde vertrekken.

Wayne Rooney heeft alles en iedereen verrast: de spits maakt een bocht van 180 graden en verlengde zijn contract bij Manchester United nu toch. Hij zette zijn handtekening onder een nieuw contract van vijf jaar, tot juni 2015 dus.

Rooney had nog een contract tot 2011, maar had van de week bekendgemaakt dat hij weg wou. "Het is een moeilijke week geweest", zegt United-coach Alex Ferguson. "Ik had hem gezegd dat de deur altijd open stond en ik ben zeer blij dat hij besloten heeft om te blijven."

"Ik ben opgetogen", zegt Rooney zelf. "Ik heb veel met de coach en de eigenaars gesproken en zij hebben mij ervan overtuigd dat ik hier thuishoor."

Bron: Sporza

Ik ben blij dat hij bij Manchester United, wrm zou hij weggaan. Hij past in het team, speelt in de beste competitie & elk jaar champions league.

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor fatsjie op vr 22 okt 2010 2:36 pm

spikky7 schreef:

De saga rond Wayne Rooney is voorbij. Tot ieders verrassing ondertekende de spits een vernieuwd contract bij Manchester United. Hij blijft tot 2015. Rooney had de afgelopen week nochtans te kennen gegeven dat hij wilde vertrekken.

Wayne Rooney heeft alles en iedereen verrast: de spits maakt een bocht van 180 graden en verlengde zijn contract bij Manchester United nu toch. Hij zette zijn handtekening onder een nieuw contract van vijf jaar, tot juni 2015 dus.

Rooney had nog een contract tot 2011, maar had van de week bekendgemaakt dat hij weg wou. "Het is een moeilijke week geweest", zegt United-coach Alex Ferguson. "Ik had hem gezegd dat de deur altijd open stond en ik ben zeer blij dat hij besloten heeft om te blijven."

"Ik ben opgetogen", zegt Rooney zelf. "Ik heb veel met de coach en de eigenaars gesproken en zij hebben mij ervan overtuigd dat ik hier thuishoor."

Ik ben blij dat hij bij Manchester United, wrm zou hij weggaan. Hij past in het team, speelt in de beste competitie & elk jaar champions league.

wat een soap....
maar idd goed dat hij bij Man U blijft
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor The_Tuxedo op vr 22 okt 2010 3:56 pm

fatsjie schreef:
spikky7 schreef:

wat een soap....

Inderdaad, het heeft geen zin voor hem om te verhuizen, maar hij dacht zelf even dat hij een nieuwe start nodig had denk ik. Nu is hij niet naar een andere club, maar dit heeft zijn perspectief misschien wel terug in orde gemaakt. Of dat echt op deze manier moest is een andere zaak, maar als hij binnenkort weer een goeie periode doormaakt zullen ze wel zeggen dat dit hem geholpen heeft...
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bonzaikris op vr 22 okt 2010 5:06 pm

The_Tuxedo schreef:
fatsjie schreef:
spikky7 schreef:

wat een soap....

Inderdaad, het heeft geen zin voor hem om te verhuizen, maar hij dacht zelf even dat hij een nieuwe start nodig had denk ik. Nu is hij niet naar een andere club, maar dit heeft zijn perspectief misschien wel terug in orde gemaakt. Of dat echt op deze manier moest is een andere zaak, maar als hij binnenkort weer een goeie periode doormaakt zullen ze wel zeggen dat dit hem geholpen heeft...

goh eigenlijk had ik hem wel in een shirt van real madrid gezien (niet man city want dan had hij volgens mij niet lang meer gespeeld, als je nu leest dat er 30 heethoofden voor zijn huis stonden ... )
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Soul op vr 25 mei 2012 10:57 am

'Hazard kiest voor Manchester United'

Door Timo Van Gucht | 24 Mei 2012 om 10:16 | Bron: Le 10 Sport | Wed 50 euro gratis

Eden Hazard zou volgens de website Le 10 Sport gekozen hebben om een contract van vijf jaar te tekenen bij Manchester United. Rond de Rode Duivel deden al veel verhalen de ronde over contacten met United, Chelsea en Manchester City, maar volgens zijn dichte omgeving staat zijn beslissing al vast.

Enkele mensen die dicht bij de speler staan zouden aan de Franse sportsite gezegd hebben dat Hazard het liefst bij de Mancunians zou tekenen. Hij stond op het punt zijn beslissing bekend te maken, maar zijn raadgevers maanden hem aan tot nadenken.

Hazard denkt er dus sterk over om onder Sir Alex Ferguson te gaan spelen, maar zolang er geen officieel contract getekend is wil de Rode Duivel niet het risico lopen om een beslissing wereldkundig te maken. Zijn makelaar vertelde ondertussen de pers dat er nog niets beslist was.

De Lille-speler veranderde afgelopen weken vaak van mening en gaf al toe dat hij in Manchester aan de slag zou gaan. United zou echter niet over de financiële middelen van Chelsea en City beschikken om het 21-jarig supertalent aan te trekken, maar Hazard is bereid om "in te leveren".

Zou mooi zijn
Afbeelding
Soul (oude nickname: soul)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TrakeTT op vr 25 mei 2012 11:03 am

Soul schreef:
'Hazard kiest voor Manchester United'

Door Timo Van Gucht | 24 Mei 2012 om 10:16 | Bron: Le 10 Sport | Wed 50 euro gratis

Eden Hazard zou volgens de website Le 10 Sport gekozen hebben om een contract van vijf jaar te tekenen bij Manchester United. Rond de Rode Duivel deden al veel verhalen de ronde over contacten met United, Chelsea en Manchester City, maar volgens zijn dichte omgeving staat zijn beslissing al vast.

Enkele mensen die dicht bij de speler staan zouden aan de Franse sportsite gezegd hebben dat Hazard het liefst bij de Mancunians zou tekenen. Hij stond op het punt zijn beslissing bekend te maken, maar zijn raadgevers maanden hem aan tot nadenken.

Hazard denkt er dus sterk over om onder Sir Alex Ferguson te gaan spelen, maar zolang er geen officieel contract getekend is wil de Rode Duivel niet het risico lopen om een beslissing wereldkundig te maken. Zijn makelaar vertelde ondertussen de pers dat er nog niets beslist was.

De Lille-speler veranderde afgelopen weken vaak van mening en gaf al toe dat hij in Manchester aan de slag zou gaan. United zou echter niet over de financiële middelen van Chelsea en City beschikken om het 21-jarig supertalent aan te trekken, maar Hazard is bereid om "in te leveren".

Zou mooi zijn

De beste keuze van de 3 ploegen!
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor papfles op vr 25 mei 2012 2:53 pm

Ik hoop er ook op :p Samen met Kagawa zou het wel eens de "snellere tactiek" qua spel kunnen zijn waar Ferguson aan zit te werken.
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Cab op ma 28 mei 2012 7:58 pm

Eden Hazard kiest voor Chelsea

Eden Hazard speelt volgend seizoen voor Chelsea. Dat heeft onze redactie uit welingelichte bron vernomen. De Rode Duivel maakt daarmee een einde aan een transfersoap die de internationale voetbalwereld maanden in de ban hield. Hazard legt aanbiedingen van onder andere Manchester United en City naast zich neer.
Op zijn Twitter liet de Rode Duivel vandaag al verstaan dat hij de knoop had doorgehakt. 'Dag iedereen. Voilà, ik heb mijn keuze gemaakt. Afspraak deze namiddag. Groetjes', klonk. En de keuze van Hazard viel dus uiteindelijk op Chelsea. Later op de dag volgt er een officiëel bericht.

Op zijn hoofd plakt naar verluidt een transfersom van 40 miljoen euro. Dat zou van Hazard de duurste voetballer uit de Belgische geschiedenis maken. Bij Chelsea wordt hij ploegmaat van Lukaku, De Bruyne en Courtois. De toekomstige collega's van Hazard zullen echter volgend seizoen worden uitgeleend aan een andere Europese subtopper.

Hazard, momenteel nog speler van het Franse Lille, bereidt zich met de Rode Duivels voor op de oefeninterland van zaterdag in en tegen Engeland.

Later meer..

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120528_038

Njah... een goede zet, ALS Chelsea het spel terug vindt van 3 a 4 jaar geleden...
Ik vind Torres-Mata-Hazard wel een schitterend aanvalsdriehoek, met dan nog Lampard in steun... als dat tactisch goed uitgespeeld wordt dan hebben ze een wereldelftal !
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Piieter04 op ma 28 mei 2012 8:01 pm

Er is nog helemaal niks zeker, hij heeft nog niets gezegd
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor FuckThisShit op ma 28 mei 2012 8:08 pm

Cab schreef:
Eden Hazard kiest voor Chelsea

Eden Hazard speelt volgend seizoen voor Chelsea. Dat heeft onze redactie uit welingelichte bron vernomen. De Rode Duivel maakt daarmee een einde aan een transfersoap die de internationale voetbalwereld maanden in de ban hield. Hazard legt aanbiedingen van onder andere Manchester United en City naast zich neer.
Op zijn Twitter liet de Rode Duivel vandaag al verstaan dat hij de knoop had doorgehakt. 'Dag iedereen. Voilà, ik heb mijn keuze gemaakt. Afspraak deze namiddag. Groetjes', klonk. En de keuze van Hazard viel dus uiteindelijk op Chelsea. Later op de dag volgt er een officiëel bericht.

Op zijn hoofd plakt naar verluidt een transfersom van 40 miljoen euro. Dat zou van Hazard de duurste voetballer uit de Belgische geschiedenis maken. Bij Chelsea wordt hij ploegmaat van Lukaku, De Bruyne en Courtois. De toekomstige collega's van Hazard zullen echter volgend seizoen worden uitgeleend aan een andere Europese subtopper.

Hazard, momenteel nog speler van het Franse Lille, bereidt zich met de Rode Duivels voor op de oefeninterland van zaterdag in en tegen Engeland.

Later meer..

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 120528_038

Njah... een goede zet, ALS Chelsea het spel terug vindt van 3 a 4 jaar geleden...
Ik vind Torres-Mata-Hazard wel een schitterend aanvalsdriehoek, met dan nog Lampard in steun... als dat tactisch goed uitgespeeld wordt dan hebben ze een wereldelftal !

Hoopte op Man U maar idd niet per sé een slechtste keuze.
Afbeelding
FuckThisShit (oude nickname: Bonermaster)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Soul op ma 28 mei 2012 8:57 pm

Eden hazard ‏@hazardeden10
I'm signing for the champion's league winner.

Volgend jaar wint Man Utd, dus wie weet :mrgreen:
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor PowerRanger op ma 28 mei 2012 9:09 pm

Neeeeeee moest het echt Chelsea zijn dan maakt hij een domme keuze imo, we zien wel als het allemaal echt officieel is.
PowerRanger
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op ma 28 mei 2012 10:13 pm

PowerRanger schreef:Neeeeeee moest het echt Chelsea zijn dan maakt hij een domme keuze imo, we zien wel als het allemaal echt officieel is.

Als Hazard zelf bevestigt via twitter, dan is het vrij officieel...
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor PowerRanger op ma 28 mei 2012 10:21 pm

Cab schreef:
PowerRanger schreef:Neeeeeee moest het echt Chelsea zijn dan maakt hij een domme keuze imo, we zien wel als het allemaal echt officieel is.

Hij bedoelt die van volgend jaar !
PowerRanger
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor papfles op ma 28 mei 2012 11:04 pm

Cab schreef:

Hij heeft toch niet bevestigd?

edit: ah, zie nu pas de berichten op sporza enz. Mooie aanwinst voor Chelsea in elk geval. Wel heel bizarre communicatie als hij eerst steevast over de Manchester-clubs spreekt en nu dan naar Chelsea gaat :-/
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor sandertjen23 op di 29 mei 2012 12:04 pm

Ron Jans wordt trainer van Standard. RD haalt dus een beetje een verrassing uit zijn hoed.
Ik denk wel dat het een goede keuze is. Hij is een degelijke trainer.
Nu alleen nog kijken welk spelersmateriaal hij krijgt...

bron: http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... euwe_coach
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
sandertjen23
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Soul op di 29 mei 2012 1:03 pm

papfles schreef:
Cab schreef:

edit: ah, zie nu pas de berichten op sporza enz. Mooie aanwinst voor Chelsea in elk geval. Wel heel bizarre communicatie als hij eerst steevast over de Manchester-clubs spreekt en nu dan naar Chelsea gaat :-/

Chelsea zelf bevestigt toch niet... vreemd allemaal.

Btw die nieuwe trainer van Standard: Boskamp gooien ze buiten omdat em geen Frans kan en die Ron Jans zal da zeker wel kunnen :mrgreen:
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor sandertjen23 op di 29 mei 2012 1:06 pm

Soul schreef:Btw die nieuwe trainer van Standard: Boskamp gooien ze buiten omdat em geen Frans kan en die Ron Jans zal da zeker wel kunnen :mrgreen:

Hij belooft het te leren :mrgreen:
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
sandertjen23
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor papfles op di 29 mei 2012 1:08 pm

Soul schreef:
papfles schreef:
Cab schreef:

Chelsea zelf bevestigt toch niet... vreemd allemaal.

Btw die nieuwe trainer van Standard: Boskamp gooien ze buiten omdat em geen Frans kan en die Ron Jans zal da zeker wel kunnen :mrgreen:

Transfermarkt gaat pas op 13 juni open in Engeland blijkbaar.

Enige hoop voor Utd-fans is dat "Europees kampioen" niks wil zeggen en dat hij nog twittert "ik bedoelde de Europees kampioen van 2008" als toevoeging, maar het kalf is (voor Utd-fans) verdronken denk ik :)

Chelsea wordt wel een Belgenbastion zo :p
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor TrakeTT op di 29 mei 2012 1:16 pm

Zal op Fifa eens met Chelsea moeten beginnen spelen, al die Belgen! :D

Had Man U de beste keuze gevonden tbh.
Maar al bij al is Chelsea ook niet verwonderlijk aangezien er enkele oudjes gaan vertrekken.

Wel leuke aanval zo: Torres-Mata-Hazard :)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor papfles op di 29 mei 2012 1:19 pm

TrakeTT schreef:Zal op Fifa eens met Chelsea moeten beginnen spelen, al die Belgen! :D

Maar al bij al is Chelsea ook niet verwonderlijk aangezien er enkele oudjes gaan vertrekken.

Het is dat Torres ze het afgelopen jaar met de ogen dicht heeft binnengeknald? :p
papfles
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Soul op di 29 mei 2012 1:26 pm

papfles schreef:
TrakeTT schreef:Zal op Fifa eens met Chelsea moeten beginnen spelen, al die Belgen! :D

Het is dat Torres ze het afgelopen jaar met de ogen dicht heeft binnengeknald? :p

Mss was dat zijn probleem met zijn ogen dicht het proberen :mrgreen:
Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor TrakeTT op di 29 mei 2012 1:33 pm

papfles schreef:

Neen, dat niet. Maar ik blijf hem een goeie spits vinden. Ik was een superfan van toen hij nog bij Atletico speelde, samen met Aguero.
Een spits wordt echter op zijn goals afgerekend.. en dat was te mager. Terechte kritiek daarop.
Maar ik geloof nog in zijn klasse. Alles wat hij al getoond heeft, kan en zal wel niet opeens weg zijn é :p
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lollo op di 29 mei 2012 2:53 pm

papfles schreef:
Cab schreef:

Eerst had hij waarschijnlijk alleen de Manchester-clubs in het vizier omdat deze zeker waren van de CL en Chelsea nog niet.
Als Chelsea de CL finale niet had gewonnen was hij er sowieso niet naar toe getrokken.

Snap niet dat hij naar Chelsea trekt. Hoogst waarschijnlijk voor zijn torenhoge loon dat alleen Chelsea zou willen betalen. City, en zeker United, betalen geen monsterloon aan iemand die zich nog maar 2 jaar heeft bewezen in de Franse competitie en niet in de Spaanse of Engelse competitie...
Zijn looneisen zouden hoger liggen dan die van bv. Kompany...

Misschien heeft hij ook garanties gekregen bij chelsea i.v.m. speeltijd die hij bij andere ploegen niet krijgt. Een speler moet het waard zijn om te mogen spelen dus zo iets moet niet in een contract staan imo.

Als Chelsea de CL finale niet had gewonnen was hij er sowieso niet naar toe getrokken.

We zullen zien in hoeverre Hazard zich kan bewijzen in een sterkere competitie.
Lollo (oude nickname: lollo)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Rbbz op di 29 mei 2012 3:11 pm

Lollo schreef:
papfles schreef:
Cab schreef:

Eerst had hij waarschijnlijk alleen de Manchester-clubs in het vizier omdat deze zeker waren van de CL en Chelsea nog niet.

Snap niet dat hij naar Chelsea trekt. Hoogst waarschijnlijk voor zijn torenhoge loon dat alleen Chelsea zou willen betalen. City, en zeker United, betalen geen monsterloon aan iemand die zich nog maar 2 jaar heeft bewezen in de Franse competitie en niet in de Spaanse of Engelse competitie...

Misschien heeft hij ook garanties gekregen bij chelsea i.v.m. speeltijd die hij bij andere ploegen niet krijgt. Een speler moet het waard zijn om te mogen spelen dus zo iets moet niet in een contract staan imo.

2Jaar speler vant jaar
en daar voor 2jaar belofte vant jaar ?
dus hij heeft zijn beloftes vol gemaakt, dan is hij zeker zijn prijs waard...
City en United zouden alle 2 zijn prijs en loon wel willen betalen ;)
Afbeelding
Rbbz (oude nickname: Robbe_torres)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lollo op di 29 mei 2012 3:48 pm

Rbbz schreef:
Lollo schreef:
papfles schreef:
Cab schreef:

2Jaar speler vant jaar
en daar voor 2jaar belofte vant jaar ?
dus hij heeft zijn beloftes vol gemaakt, dan is hij zeker zijn prijs waard...
City en United zouden alle 2 zijn prijs en loon wel willen betalen ;)

Waarom kies je dan niet voor een ploeg die de EPL heeft gewonnen en sowieso ook CL speelt of voor een ploeg die zo goed als altijd in top 2 staat, maar wel voor een ploeg zonder vaste coach en eentje die in de top 6 eindigd.
En waarom geef je dan eerst aan om in Manchester te gaan spelen en daarna toch voor Londen te kiezen....

Volgens: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... elsea.html
Ok de betrouwbaarheid van the dailymail is zwaar in twijfel te trekken..

"Hazard, 21, is with the Belgium squad preparing for Saturday's friendly against England at Wembley. City pulled out of the deal for Hazard last week because of his incredible salary demands, which are close to £200,000 a week, and his agent John Bico's demands for £6m."

Begrijp mij niet verkeerd...ik zeg niet dat Hazard de EPL niet gaat aankunnen, ik wil gewoon zeggen dat Chelsea hoogst waarschijnlijk de enigste club is die zijn hoge looneisen wil betalen ook al heeft hij nog niets laten zien in de EPL.

Time will tell als Eden zen voetbalsterren rol kan waar maken.
Lollo (oude nickname: lollo)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor PowerRanger op di 29 mei 2012 5:09 pm

De nagel op de kop als je het mij vraagt. Chelsea was waarschijnlijk de enige die het geld heeft en wil betalen dat hij vraagt. Had trouwens al vorige week ofzo gehoord dat United zou afhaken omdat City meer kon betalen.

Als het echt zo zit mogen ze de Golddigger hebben, klote mentaliteit.
PowerRanger
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op di 29 mei 2012 6:19 pm

Vrij simpel volgens mij... Chelsea was de enige club van de 3 dat een basisplaats kon garanderen... Omdat ze op de vleugels en op de nr 10 nu eenmaal geen toppers hebben.
Bij ManU hebben ze Giggs en Valencia op de flanken, en Nani zit op de bank. Als Hazard zijnde, zie je dan ook dat Ferguson hem nooit een basisplaats zal garanderen. Daarbij zal ManU nooit meegaan met die loonstrijd van Chelsea en ManCity...
Bij ManCity ligt er mss wel hetzelfde loon klaar, maar veel meer concurrentie op het veld. En als ik me niet vergis speelt Man City ook niet echt met wings... en dan moet Hazard al nr10 spelen, dat is dan al de 4de nr10 naast Silva, Nasri en Tevez.

Chelsea was echt wel de juiste keuze, ook al zag ik hem het liefst bij Arsenal of beide Manchesters.

PS: Torres is voor mij nog steeds één van de beste spitsen ter wereld. Ook niet vergeten dat Chelsea dit seizoen echt zéér slecht was, ze speelden gewoon niet het spel dat Torres goed ligt.
Ik denk dat dit met Hazard en Mata een pak beter zal gaan, 3 spelers met de kwaliteiten op snelheid en combinatievoetbal.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Pr0xje op do 14 jun 2012 5:18 pm

Glasgow Rangers na 140 jaar failliet verklaard

De Schotse club Glasgow Rangers is failliet verklaard. De club kampt al enige tijd met financiële problemen. Een laatste poging, waarin een plan werd ingediend bij de belastingdienst om het voortbestaan te redden, mislukte ook. De belastingdienst wenste niet in te stemmen met het reddingsplan waardoor het, na 140 jaar, over is met de Rangers.

De club heeft een roemrucht verleden. Zo heeft de Schotse club het wereldrecord in handen van de meeste landstitels. Maar liefst 54 keer waren The Gers de beste van Schotland. De laatste keer dat de landstitel behaald werd, was in het seizoen 2010/2011. De Nederlandse inbreng was ook groot. Zo speelden onder meer Peter van Vossen, Arthur Numan, Michael Mols, Bert Konterman, Frank en Ronald de Boer, Ronald Waterreus en Fernando Ricksen allemaal hun wedstrijden in het Ibrox-stadion.

De verwachting is wel dat Glasgow Rangers een doorstart kan maken. Dat zal gebeuren onder leiding van zakenman Charles Green, die de club gaat overnemen. Het is nog onduidelijk in welke competitie de Rangers dan gaan uitkomen. De naam Glasgow Rangers verdwijnt in ieder geval. Naar alle waarschijnlijkheid gaat de club uitkomen onder de naam 'The Rangers Football Club'.
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor FuckThisShit op do 14 jun 2012 6:17 pm

Pr0xje schreef:
Glasgow Rangers na 140 jaar failliet verklaard

De Schotse club Glasgow Rangers is failliet verklaard. De club kampt al enige tijd met financiële problemen. Een laatste poging, waarin een plan werd ingediend bij de belastingdienst om het voortbestaan te redden, mislukte ook. De belastingdienst wenste niet in te stemmen met het reddingsplan waardoor het, na 140 jaar, over is met de Rangers.

Lang leve Celtic! Das de echte ploeg vant stad!
Afbeelding
FuckThisShit (oude nickname: Bonermaster)
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport