register Paswoord vergeten?

Jupiler pro league topic 2009-2010

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Jupiler pro league topic 2009-2010

Berichtdoor los_lampos op di 02 jun 2009 8:28 pm

fatsjie schreef:Jongens toch, mij maakt het echt niet uit of JVD nu van Anderlecht, Brugge, Genk of iets anders was, mijn mening zou hetzelfde blijven. Lees alle reacties, dan moest ik dit niet opnieuw zeggen...
Dat niemand het met mij eens is kan mij evenmin schelen.

(bijna iedereen hier is voor anderlecht, mss heeft dat er iets mee te maken ;) )

Zever, gezever!
los_lampos (oude nickname: the_lamp)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op di 02 jun 2009 8:31 pm

fatsjie schreef:En JVD terugpakken op het veld was wat JVD wou. Waarom u een kaart laten aansmeren? ik vind dat Onyewu het zeer volwassen opgelost heeft! als hij onder hem in was gegaan of hij had hem ne verdiende toek op zen bakkes gegeven, had Gooch rood en stond Jelle daar fijntjes te lachen...

idd, das toch een speler uitdagen... part of the game.
En als Onyewu zo slim als gij zegt dan had hij makkelijk Van Damme kunnen terugpakken op het veld... Daarom niet met een boks, er zijn geniepigere manieren.

En ge gaat niemand wijsmaken dat ge er zo'n spel van maakt moest Onyewu niet van Standard zijn, het feit dat ge hem Gooch noemt zegt al genoeg. Ge zijt al even kinderachtig aan het doen als de zogezegd die hard supporters die altijd het voordeel van aan hun ploeg geven.
(Ik ben btw geen anderlecht supporter...)

Idem het geval tussen Zidane en Materazzi, Materazzi heeft dat slim gespeeld. Moet die gestraft worden? Absoluut, maar dan via de bond en niet via een fucking rechtszaak.
Maar ondertussen is Italië wel wereldkampioen....

En ik zou u genoeg vuile acties kunnen tonen van Onyewu(ik herinner me er één tegen Braga), maar spijtig genoeg heb ik geen voetbalarchief in huis :roll:
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor TrakeTT op di 02 jun 2009 8:33 pm

fatsjie schreef:bijna iedereen hier is voor anderlecht, mss heeft dat er iets mee te maken ;)

Daar zou je nog van verschieten denk ik... de Anderlecht-supporters hebben hier allesbehalve de bovenhand qua aantal...
Maarja, de gedachte "iedereen is tegen ons en voor Anderlecht" is nooit ver weg daar in het verre Luik é :)

fatsjie schreef:En hoe weet gij wat negers het meest racistisch vinden? Neger komt gewoon uit het Latijn en betekent Zwarte, maakt dus eigenlijk niet uit of je nu neger of zwarte zegt :D... Dan vind ik dat persoonlijk minder erg als aap... Ik gebruik het in ieder geval niet als een scheldwoord...

En dit wordt gezegd door dezelfde persoon die daarnet met "connotaties" bij bepaalde woorden afkwam? :p
Hier is een welgemeende "hihi" wel op zijn plaats :p
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Bistiriko op di 02 jun 2009 8:42 pm

fatsjie schreef:En hoe weet gij wat negers het meest racistisch vinden? Neger komt gewoon uit het Latijn en betekent Zwarte, maakt dus eigenlijk niet uit of je nu neger of zwarte zegt :D... Dan vind ik dat persoonlijk minder erg als aap... Ik gebruik het in ieder geval niet als een scheldwoord...
Ik weet niet hoe die mensen het liefst genoemd worden, anders had ik dat woord wel gebruikt... dat kan ook iets persoonlijk zijn, de ene hoort mss liever zwarte, de andere gekleurde/ kleurling, nog iemand anders neger, ....

Ik heb verschillende gekleurde kameraden, en die hebben in ieder geval geen probleem met het woord neger...

Neger is een negatieve connotatie, het werd vroeger inderdaad gebruikt om een kleurling/zwarte/afrikaan te benoemen. Maar ondertussen wordt het algemeen beschouwd als een scheldwoord en heeft het dus een zeer negatieve klank en betekenis.
Dus ja neger is kwetsender en erger als aap. Aap wordt dan zoals ge zelf zegt zelfs niet alleen tegen Afrikanen gebruikt. Neger zal dus wel een pak racistischer zijn dan aap.

Maar goed, da wist ge blijkbaar niet, nu wel. ;)
Afbeelding
Bistiriko
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Spid3Y op di 02 jun 2009 8:51 pm

Met zo'n discussies hou ik mij liever niet bezig.
Wat er binnen de lijnen gezegd word boeit mij niet,its all part of the game.
Elkaar uitdagen met woorden,ambeteren,op de hielen zitten hoort er allemaal bij.
Laat voetbal over voetbal gaan en niet over mediageile "prof's" die "dirty monkey" niet kunnen relativeren in het heetst van de strijd.
Afbeelding
Spid3Y (oude nickname: Sond_SpideY)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor fatsjie op di 02 jun 2009 11:37 pm

Dat van Anderlecht zei ik alleen als reactie tegen de vorige die zei dat ik zo fel deed omdat ik anti-anderlecht was, daarom de knipoog en tussen haakjes. dat ik voor standard ben heeft mss wel iets te maken met mijn hevigheid, maar toch zeker niet omdat het een anderlecht speler is... maar Ik herinner mij ook dat ik ook vrij hevig gereageerd heb toen met de spreekkoren in Tubeke, ik kan daar gewoon niet tegen... maarja, nu is de speler van Standard en velen zullen hier ook wel weten dat ik een standard-supporter ben.
en ik weet van de connotatie van neger (ook vooral in amerika) maar ik dacht gelezen te hebben dat dit weggeëbd is door de jaren heen en ze dit woord liever hebben als gekleurde of 'mensen van Afrikaanse origine' zoals ze vaak in het nieuws vermeld worden. maar ik kan ook fout zijn natuurlijk. en nog eens: ik weet gewoon niet hoe ze het liefst als groep genoemd worden, anders zou ik dat woord wel gebruiken.
maar of neger erger is als aap weet ik nog altijd niet, met vuile ervoor mss wel ja. maar voor degenen wat dachten dat het het één woord tegen het ander ging zijn: op sporza lijkt het wel alsof JVD 'monkey' zegt, maar ik ben geen liplezer en kijk wss weer met een rode bril...

@ Cab: als Materazzi het slim gespeeld heeft, dan Onyewu toch ook. of in ieder geval toch slimmer als Zidane!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cab op wo 03 jun 2009 12:00 am

fatsjie schreef:@ Cab: als Materazzi het slim gespeeld heeft, dan Onyewu toch ook. of in ieder geval toch slimmer als Zidane!

neen, Onyewu doet het via de media en via een rechtszaak. Wat voor mij een teken van zwakte is, daar hij geen vuist(figuurlijk) kan maken tegen een beetje uitdagerij van Van Damme.
Mss wel slimmer dan Zidane, maar voor mij een verkrachting van het sportgebeuren. Uitdagen hoort daar voor mij bij, maar daarom keur ik het niet goed.

Als Van Damme dat gezegd heeft is dat idd alles behalve respectvol, en dan moet hij gestraft worden. Maar toch niet via een persoonlijke aanklacht...
Idem spreektoren in Tubeke... Een speeldag zonder supporters, prima. Maar hou het in het voetbalgebeuren...
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Cab op wo 03 jun 2009 8:55 am

damn het was nog waar ook van Morientes... Hij was aangeboden door Valencia bij Anderlecht.

Anderlecht heeft hem afgewezen, omdat hij niet het profiel had waar ze op zoek naar zijn en omdat zijn financiële eisen te hoog waren.

buah twijfelgeval, Morientes heeft echt wel een neus voor goals. Maar is die enorme loon zijn oude knoken wel nog waard, want meer als een jaar plezier ga je er niet aan hebben.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor fatsjie op wo 03 jun 2009 10:03 am

De bond is veel te laks in dat soort zaken, nu komt het tenminste in het nieuws en wordt er over gediscussieerd (net als hier). Een verontschuldiging is goed genoeg voor Onyewu...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cab op wo 03 jun 2009 10:37 am

fatsjie schreef:De bond is veel te laks in dat soort zaken, nu komt het tenminste in het nieuws en wordt er over gediscussieerd (net als hier). Een verontschuldiging is goed genoeg voor Onyewu...

Wat kan de bond doen? Tis woord tegen woord, waarom zouden ze wel Onyewu geloven en Van Damme niet.

Ge gaat er blijkbaar vanuit dat het zo gebeurt zoals Onyewu zegt, ongetwijfeld heeft Van Damme iets gezegd zoals hij reageert... maar dat het met racisme te maken heeft is volgens mij ferm overdreven.
Ook ongeloofwaardig want Boussoufa is de beste kameraad van Van Damme bij Anderlecht...
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Nielsi op wo 03 jun 2009 11:11 am

Niet omdat die Noord-Afrikaanse typ het beste vriendje is van hem, dat hij geen racistische uitspraken kan doen hé. Ja, misschien is het best dat dit eens in de media verschijnt. Blijkbaar is het intellect van bepaalde supporters niet al te groot en denken ze dat 'eet uw banaan op' en 'oe oe oe' roepen aanvaardbaar gedrag is.

Woord tegen woord, dus veel kan er niet gedaan worden.
Nielsi
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op wo 03 jun 2009 12:24 pm

Wat als er beelden bestaan waar liplezers kunnen uitmaken wat er gezegd wordt? (is mss al de 3de keer dat ik dit vraag) op de beelden op sporza lijkt het alsof hij monkey zegt...
En als de bond niks kan doen, kan een rechter evenmin iets doen hè....
Dus uw conclusie is dan: laat ze maar allemaal racistisch doen en geef hem een geniepige stamp terug? vind ik maar een heel onbeschaafde reactie in deze moderne tijd...

En dat van Bouss is dikke zever! Alleen al uit respect voor zijn zogezegde 'beste vriend' zou hij dan zo een uitspraken helemaal niet mogen maken! En hij vertaalt het dan nog mooi naar het Engels dus het roepen van monkey is sowieso zeer bewust gedaan! (tot 3 keer toe) Ok, het is in het heetst van de strijd etc. maar toch zou het niet mogen. Misschien denken de voetballers nu eens na voor ze zoiets zeggen. In dat geval heeft Onyewu zen actie toch iets positief teweeggebracht! Mss roepen ze de volgende keer motherfucker ipv iets racistisch :)

ps: Het filmpje van Mc Enroe trouwens gezien op sporza Cab? Olalalalala wat een taalgebruik durft hij te gebruiken :D
--> Is een totaal irrelevante vergelijking, net als met die wielrenners...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cartal op wo 03 jun 2009 12:28 pm

fatsjie schreef:op de beelden op sporza lijkt het alsof hij monkey zegt...

1 pagina geleden zei je nog dat het zowiezo monkey was, wat is het nu?
Afbeelding
Cartal (oude nickname: rEiN_r@uS)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op wo 03 jun 2009 12:47 pm

fatsjie schreef:ps: Het filmpje van Mc Enroe trouwens gezien op sporza Cab? Olalalalala wat een taalgebruik durft hij te gebruiken :D

helemaal niet, ik vergelijk niet de woorden. Met die vergelijking wil ik aantonen dat het uitdagen van een tegenstander/scheids ook part of the game is, in alle sporten. Dus waarom zou het opeens in het voetbal via een rechtbank moeten opgelost worden... Als ge aan sport doet dan weet ge dat ge slechte verliezers kunt tegenkomen, daarom moet ge ze niet allemaal aanklagen voor een scheef woord.

Als we die lijn doortrekken dan zou de scheids elke wedstrijd het hele publiek moeten aanklagen, de moeders van Gert Verheyen en Olivier Deschacht zouden op die manier al 100.000den mensen moeten aangeklaagd hebben...
Die worden/werden elke week uitgemaakt voor vuile hoer... waarom is het nu opeens wel een drama?
Omdat het tegen een zwarte is?? ... Dat lijkt dan zelf eerder op positieve discriminatie (moest Onyewu zijn gelijke halen in de rechtbank).
En het is dan zelfs nog niet bewezen dat Van Damme dat gezegd heeft, 3 keer heeft hij het geroepen en niemand dat het gehoord heeft behalve Onyewu terwijl de scheids er een meter vanaf stond... toch wel straf.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Qabesha op wo 03 jun 2009 1:11 pm

Cab schreef:Ook ongeloofwaardig want Boussoufa is de beste kameraad van Van Damme bij Anderlecht...

Gewoon om deze reden al denk ik niet dat Van Damme wat hij riep racistisch bedoeld was. :roll: Alsof er nog nooit iemand tegen nen blanke 'vuilen aap' of dergelijke heeft gezegd. Maar owee omdat hij een kleurtje heeft zou het racistisch zijn :roll:
Afbeelding

http://www.intertet.org/sig/1-3-1.png
"To moo or not to moo, that is the cow to decide." ~ nagasy
Qabesha
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Schoor op wo 03 jun 2009 1:48 pm

Qabesha schreef:
Cab schreef:Ook ongeloofwaardig want Boussoufa is de beste kameraad van Van Damme bij Anderlecht...

Gewoon om deze reden al denk ik niet dat Van Damme wat hij riep racistisch bedoeld was. :roll: Alsof er nog nooit iemand tegen nen blanke 'vuilen aap' of dergelijke heeft gezegd. Maar owee omdat hij een kleurtje heeft zou het racistisch zijn :roll:

het is eigenlijk racistisch om te elke keer te zeggen dat het racistisch is als een blanke iets zegt over een kleurling.
Ik blijf erbij dat het gewoon in de opwinding van het spel was, en hoe maak je je anders duidelijk tegenover een engelstalige?
Ik keur het zeker niet goed, maar ik blijf erbij dat het niet met een racistische intentie was.
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor VAMPIRO op wo 03 jun 2009 2:31 pm

fatsjie schreef:Wat als er beelden bestaan waar liplezers kunnen uitmaken wat er gezegd wordt? (is mss al de 3de keer dat ik dit vraag) op de beelden op sporza lijkt het alsof hij monkey zegt...
En als de bond niks kan doen, kan een rechter evenmin iets doen hè....
Dus uw conclusie is dan: laat ze maar allemaal racistisch doen en geef hem een geniepige stamp terug? vind ik maar een heel onbeschaafde reactie in deze moderne tijd...

En dat van Bouss is dikke zever! Alleen al uit respect voor zijn zogezegde 'beste vriend' zou hij dan zo een uitspraken helemaal niet mogen maken! En hij vertaalt het dan nog mooi naar het Engels dus het roepen van monkey is sowieso zeer bewust gedaan! (tot 3 keer toe) Ok, het is in het heetst van de strijd etc. maar toch zou het niet mogen. Misschien denken de voetballers nu eens na voor ze zoiets zeggen. In dat geval heeft Onyewu zen actie toch iets positief teweeggebracht! Mss roepen ze de volgende keer motherfucker ipv iets racistisch :)

ps: Het filmpje van Mc Enroe trouwens gezien op sporza Cab? Olalalalala wat een taalgebruik durft hij te gebruiken :D

Natuurlijk gaat hij het niet int chinees zeggen tegen een amerikaan eh :s

Belgen schelden elkaar ook wel is uit op een voetbalveld hoor, who gives a fuck ?
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op wo 03 jun 2009 3:12 pm

Cartal schreef:
fatsjie schreef:op de beelden op sporza lijkt het alsof hij monkey zegt...

1 pagina geleden zei je nog dat het zowiezo monkey was, wat is het nu?

quote dan?
ik heb gewoon gezegd dat ik niet denk dat Onyewu een rechtszaak zou aanspannen als er helemaal niks gezegd is...

Cartal schreef:En waarom er nu over beginnen als het toevallig over een Standard speler gaat? Ik denk niet dat ik u 1 woord heb horen zeggen over al die andere voorvallen in het verleden? :)

op welke andere feiten had ik dan nog moeten reageren? buiten de spreekkoren waar ik wel op gereageerd heb... het is makkelijk om op iemand te grommelen als de rest het ook doet, maar zorg dan ook dat het terecht is aub...

En nog eens, dit bedoel ik met mijn reactie waarom hij het in het Engels zegt:
in 'de opwinding van het spel' is het normaal om woorden te gebruiken die je vaak gebruikt. Voor mij is 'dirty monkey' te moeilijk om een onbewuste, emotionele reactie te zijn... het was gewoon een bewuste actie om Onyewu te provoceren, niet meer, niet minder...
ook al is het niet racistisch bedoeld, 'dirty monkey' zeggen tegen iemand van Afrikaanse origine vind ik wel een racistische uitspraak. en ook al is hij geen racist, hij zou zijn woorden toch beter moeten kiezen! een rechtszaak is idd overdreven en Onyewu zal het wss ook niet winnen maar nu wordt er tenminste over nagedacht en over gesproken. dat is belangrijk want net zoals hier zijn er veel teveel mensen onverschillig voor de rechten en gevoelens van minderheidsgroepen!

Cab schreef:En het is dan zelfs nog niet bewezen dat Van Damme dat gezegd heeft, 3 keer heeft hij het geroepen en niemand dat het gehoord heeft behalve Onyewu terwijl de scheids er een meter vanaf stond... toch wel straf.

LOL, wat zou de scheidsrechter er elke keer bijgestaan hebben, zelfs al is het 10 meter. Dat geloof je toch zelf niet?

Cab schreef:Als we die lijn doortrekken dan zou de scheids elke wedstrijd het hele publiek moeten aanklagen, de moeders van Gert Verheyen en Olivier Deschacht zouden op die manier al 100.000den mensen moeten aangeklaagd hebben...
Die worden/werden elke week uitgemaakt voor vuile hoer... waarom is het nu opeens wel een drama?
Omdat het tegen een zwarte is?? ... Dat lijkt dan zelf eerder op positieve discriminatie (moest Onyewu zijn gelijke halen in de rechtbank).

Dus gij vind dat oerwoudgeluiden en 'les wallons sont des pédophiles' ook moet kunnen? :shock:
niet alles is met elkaar te vergelijken en hangt ook af van 'de ontvanger'. minderheidsgroepen voelen zich nu eenmaal rapper aangevallen...

maar ik ga het laten zijn, is ook meer een ethische/sociale kwestie als een sportieve en dat is hier maar met enkelen fatsoenlijk te bespreken... ik antwoord wel nog op reacties, maar laten we dit topic niet verder volgooien met dit onderwerp...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cab op wo 03 jun 2009 3:34 pm

fatsjie schreef:...een rechtszaak is idd overdreven...

dank u... eindelijk een redelijk antwoord :)

@ laatste antwoord, ik heb NOOIT gezegd dat ik zoiets goedkeur. Ook oerwoudgeluiden en 'hoerezoon' naar de scheids roepen moet gestraft worden, absoluut. Ik heb dat trouwens al verschillende keren gezegd...
Maar het hoort er nu eenmaal bij... net als elleboogstoten en tackles langs achter..., en net daarom vind ik niet dat ge het zoals Onyewu naar rechtszaken moet gaan drijven.

Ik ben er trouwens van overtuigd dat ge Van Damme beter straft door hem 5 wedstrijden te laten schorsen, dan (wss) een geldboete opgelegd door de rechtbank.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor fatsjie op wo 03 jun 2009 4:54 pm

ik probeer al mijn antwoorden redelijk te vormen.. maar meningen verschillen nu soms eenmaal.. :)

idd schorst ge hem beter, geldboetes maakt die mannen niks uit...
maar ik ben er toch van overtuigd dat deze zaak heel rap in de vergetelheid was geraakt als Onyewu geen rechtszaak had aangespannen! ik denk ook dat het hem niet te doen is om er iets geld uit te slaan of eender wat. Maar er mag wel meer op racisme etc. gelet worden dan dat er nu gebeurd... En daar heeft Onyewu aan bijgedragen!
is het dan overdreven dat er een rechtszaak is? ja
maar ik vind het is eerder de fout van de laksheid van de bond als van de speler! (op de beelden op sporza is de teleurstelling van Onyewu zen gezicht af te lezen als hij zen uitleg wil doen maar niet mag van de scheids, pure machteloosheid)

en idd, voor ellebogen enzo mogen spelers van mij ook zwaarder gestraft worden. maar wat is dan een opzettelijke elleboog en wat niet? is ook zoiets subjectief... Die van Wasyl in de testmatchen waren bijvoorbeeld zeker opzettelijk maar was die van De Camargo dat ook? Mogelijk wel, maar echt zeker kun je daar niet van zijn...
(en ja, nu is het weer standard-anderlecht maar ik vond niet direct een ander voorbeeld)
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cartal op wo 03 jun 2009 5:00 pm

fatsjie schreef:quote dan?
ik heb gewoon gezegd dat ik niet denk dat Onyewu een rechtszaak zou aanspannen als er helemaal niks gezegd is...

fatsjie schreef:En als Gooch erop was ingegaan had Jelle ook een schorsing mogen verwachten ze, want op een bepaald tv-fragment is wel degelijk te zien dat jelle monkey zegt en dat zal wel gebruikt worden in de rechtzaak

Dit misschien?

fatsjie schreef:op welke andere feiten had ik dan nog moeten reageren? buiten de spreekkoren waar ik wel op gereageerd heb.. het is makkelijk om op iemand te grommelen als de rest het ook doet, maar zorg dan ook dat het terecht is aub...

Lokeren-spits Maazou beweert dat Gent-verdediger Stef Wils hem racistisch heeft beledigd. Wils zou Maazou 'un sale nègre', een vuile neger genoemd hebben.

Wat is dit dan? Of is dit helemaal niets?
Afbeelding
Cartal (oude nickname: rEiN_r@uS)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op wo 03 jun 2009 5:14 pm

Oei, nog 1 feit ja... Kan ook zijn dat ik toen niet op intertet zat of op vakantie was ofzo eh... Gij hebt het over meerdere feiten. het is echt niet omdat onyewu van standard is dat ik zo reageer maarja, denk wat ge wilt...
Dat van Wils was ik trouwens al vergeten, nog maar eens een teken hoe machteloos spelers zijn tegen zulke uitspraken en hoe rap dit in de doofpot gestoken wordt...
is eigenlijk juist hetzelfde als dit (buiten dat sale nègre eigenlijk nog erger is), zo een zaken zijn zo moeilijk te bewijzen dat het lijkt alsof spelers alles tegen elkaar kunnen zeggen...

en dat van monkey heb ik gekopieerd van op een ander forum, was een domme zet... excuses
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TrakeTT op wo 03 jun 2009 5:35 pm

Onyewu heeft ook belachelijke dingen geroepen volgens Van Damme, dus wat ga je daar dan aan doen?
Of is dat niet erg omdat Jelle genen zwarten is? ;)

Beetje belachelijk allemaal..
Je mag alles zeggen en roepen wat je wilt, maar tmoet dan wel tegen nen blanken zijn want tegen nen zwarten mag je niks zeggen :roll:
Pas op, ik ben zeker tegen racisme en racistisch uitspraken mogen absoluut niet. (Die oerwoudgeluiden zijn er echt over :?)
Maar "vuilen aap" kan ik even goed tegen mijn blanke buurman roepen ze...

Best kinderachtig van Onyewu om zelf ook dingen te roepen maar nadien wel den anderen aan te klagen :lol: En dan een verhaaltje rond verzinnen over "ik help het racisme uit de wereld" :lol:
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor VAMPIRO op wo 03 jun 2009 5:58 pm

De kogel is door de kerk. KRC Genk heeft in samenspraak met de sfeergroepen beslist om Tribune Zuid (vakken SS/TT en UU) in te richten als sfeertribune. De abonnees die daar afgelopen seizoen zaten, krijgen eerstdaags een schrijven met de nodige uitleg waarin KRC Genk voldoende goede alternatieven voorstelt. Wenst u deel uit te maken van Tribune Zuid, dan kunt u zich nu inschrijven ...

Vanavond geeft Directeur Organisatie Erik Gerits meer uitleg via een interview voor Click Racing, het KRC WEB-TV kanaal.

Hoppaaaa
VAMPIRO (oude nickname: VamPir0)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op wo 03 jun 2009 5:59 pm

JVD zen reactie wat op Sporza staat is ook maar een belachelijke standaardreactie hè...
Duidelijk geschreven door één of andere advocaat/PR-man of iets soortgelijks... Hij zegt niet wat Onyewu geroepen heeft, wss omdat het ook niks was en hij probeert zich te profileren als de volwassen profvoetballer. alle regeltjes vanuit de PR/communicatie zijn hier mooi toegepast...

we zullen het wss nooit zeker weten, maar uit de reacties geef ik de voorkeur toch eerder aan Onyewu zen uitleg!

en straf eigenlijk dat ze zoveel met elkaar 'gepraat' hebben, op hun positie zouden ze elkaar eigenlijk niet veel kunnen tegenkomen... die fase op sporza is in het strafschopgebied van Standard, als er al gefloten is, heeft Van Damme daar eigenlijk helemaal niks meer te zoeken...
Laatst bijgewerkt door fatsjie op wo 03 jun 2009 6:48 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TrakeTT op wo 03 jun 2009 6:09 pm

Nu begin je het toch echt TE belachelijk te maken hoor :roll:
Bij elke stilstaande fase is het toch logisch dat VanDamme als specialist ter zake mee naar voor trekt?
En je kan evengoed zeggen dat Onyewu toen Van Damme opzocht... Want Boloni zal hem wel op VanDamme gezet hebben aangezien Jelle de grootste dreiging vormt in zulke fases...
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op wo 03 jun 2009 7:04 pm

antwoord maar weer op 1ne zin uit een betoog die in uwe kraampje past... het is makkelijk om iemand op fouten te wijzen maar eigen fouten toegeven is dat blijkbaar niet...

iedereen hier zegt tegen mij dat ik niet kan weten wat er allemaal gezegd is en dat ik met een rode bril kijk en en blabla terwijl ik zelf toegeef dat ik niet weet wat er juist gezegd is maar dat ik Onyewu gewoon iets eerder geloof...
In uw reactie van 5:35 doet ge juist hetzelfde! gij weet precies wel wat er allemaal gezegd is, ge rekent er Onyewu zelfs ook op af...
TrakeTT schreef:Best kinderachtig van Onyewu om zelf ook dingen te roepen maar nadien wel den anderen aan te klagen :lol: En dan een verhaaltje rond verzinnen over "ik help het racisme uit de wereld" :lol:
beetje meten met 2 maten en gewichten hier... :lol:
en is het omdat ge vuile aap ook tegen uw buurman kunt roepen dat een neger zich daar niet aangevallen door zou kunnen voelen? Straffe uitspraak!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TrakeTT op wo 03 jun 2009 7:25 pm

Op wat ik dan reageren mss? :roll:
Op het feit dat je zegt dat Jelle hulp gekregen heeft van een pr-medewerker? ... Dat is pas spreken over iets waar je helemaal nix van weet...

En over selectief reageren gesproken: je laat zelf nog een pak meer zomaar links liggen, dus kijk mss eerst eens naar jezelf voor je met verwijtjes afkomt ;)

Over mijn reactie van 5:35
Als gij Onyewu geloofd als die zegt dat Jelle iets gezegd heeft, dan mag ik Jelle toch ook geloven dat Onyewu iets gezegd heeft?
Of denkt ge echt dat Onyewu zo nen engel is dat em niks gezegd heeft? :p

Hetgeen waar ik Onyewu op afreken is dat em hypocriet is:
zelf wel uitschelden (als ik Jelle mag geloven) maar als er op hem gescholden wordt dan moet em de cry-baby gaan uithangen :lol:
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op wo 03 jun 2009 7:44 pm

TrakeTT schreef:Best kinderachtig van Onyewu om zelf ook dingen te roepen maar nadien wel den anderen aan te klagen :lol: En dan een verhaaltje rond verzinnen over "ik help het racisme uit de wereld" :lol:

Hieruit is toch niet af te leiden dat gij Jelle zijn mening gelooft maar eerder dat ge weet wat er gebeurd is... Ik moet hier de hele tijd op mijn tenen lopen en dan nog worden er sommige dingen helemaal verkeerd begrepen! En dan krijg ik nog een 'alles wa ge zegt zijt ge zelf' reactie terug :lol:

en over die pr weet ik wss meer als je denkt... ge weet toch zelf ook dat dit nooit door jelle zelf geschreven is maar door een of andere medewerker. hij zegt 'toevallig' juist de dingen wat hij moet zeggen om er goed uit te komen... :roll:

en ik heb al veeeeeeeeeeel eerder ook gezegd dat als Onyewu ook racistische taal heeft gebruikt (zoals sale flamand) hij evenveel schuld treft als jelle. Dus daar moet ge ook niet opnieuw mee afkomen!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TrakeTT op do 04 jun 2009 9:52 am

fatsjie schreef:

Hieruit is toch niet af te leiden dat gij Jelle zijn mening gelooft maar eerder dat ge weet wat er gebeurd is...

Neen, daar is af te leiden dat ik Jelle geloof wanneer hij zegt dat Onyewu ook dingen geroepen heeft.
En dat ik dat dan hypocriet vind van meneer Onyewu.

Dit is trouwens net wat Jelle wil vermijden ^^ Die welles-nietes-spelletjes die we nu voeren :D

fatsjie schreef:en over die pr weet ik wss meer als je denkt...

Dat kan allemaal best zijn dat gij dat denkt, die mannen lopen daar ook niet voor nix rond. Maar ge kunt toch onmogelijk weten wat voor hulp die gekregen heeft?
Want hij zegt eindelijk gewoon bijna hetzelfde als in zijn eerste interview, en toen was er nog geen tijd om hem pr-tipkes te geven :p

En wat moeten we dan vinden van Onyewu? Die schakelt zelfs advocaten in om voor hem te spreken... Daar zijn geen :roll:-gezichtjes genoeg voor ze :p

fatsjie schreef:en ik heb al veeeeeeeeeeel eerder ook gezegd dat als Onyewu ook racistische taal heeft gebruikt (zoals sale flamand) hij evenveel schuld treft als jelle. Dus daar moet ge ook niet opnieuw mee afkomen!

Dus over wat Onyewu eventueel gezegd kan hebben moeten we zwijgen,
maar wat Jelle eventueel gezegd heeft, mag en moet hier in elk bericht gezegd worden? ... Juist ja :p

Maar tis goed: Ik zwijg over Onyewu als gij zwijgt over Jelle :mrgreen:
En voor de rest ga ik dit welles-nietes-spelletje laten voor wat het is en het zo laten.
Dan kunnen we ons terug bezig houden met echte voetbalzaken in dit voetbal-topic :)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport