register Paswoord vergeten?

Jupiler pro league topic 2010-2011

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Jupiler pro league topic 2010-2011

Berichtdoor Kennyroelandts op za 07 aug 2010 11:20 am

Cab schreef:
Joex schreef:Stijnen heeft vinger gebroken. Geef die coosemans zijn kans!

Kwam waarschijnlijk uit zijn doel en pookte een aanvaller in zijn oog, zijn sportiviteit kennende...

Beetje flauw he 8-[
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiconer op za 07 aug 2010 11:48 am

Kennyroelandts schreef:
Cab schreef:

Kwam waarschijnlijk uit zijn doel en pookte een aanvaller in zijn oog, zijn sportiviteit kennende...

Beetje flauw he 8-[

idd, niet wat we gewoon zijn van cab 8-[
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor spikky7 op za 07 aug 2010 12:55 pm

2 prachtige goals van standaard (carcela & Pocognoli) =D>

http://www.youtube.com/watch?v=PmurDTliGI0
vanaf 3.35

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cab op za 07 aug 2010 12:58 pm

Kennyroelandts schreef:
Cab schreef:

Beetje flauw he 8-[

tjaaaahh, toch mijn fout niet dat Stijnen zijn muil houdt tegenwoordig... wordt moeilijker om op hem te vitten op die manier.
Fucker!
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Kennyroelandts op za 07 aug 2010 3:16 pm

Cab schreef:
Kennyroelandts schreef:
Cab schreef:

Beetje flauw he 8-[

tjaaaahh, toch mijn fout niet dat Stijnen zijn muil houdt tegenwoordig... wordt moeilijker om op hem te vitten op die manier.
Fucker!

Inderdaad, hij staat zelfs scherp tegenwoordig 8-[ 't wordt inderdaad moeilijk!
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiconer op za 07 aug 2010 11:41 pm

eindelijk de opstelling waar we zo lang naar zochten

dalmat toonde toch klasse vandaag, blijven houden zo
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op di 17 aug 2010 1:41 pm

Chiconer schreef:eindelijk de opstelling waar we zo lang naar zochten

dalmat toonde toch klasse vandaag, blijven houden zo

zal toch nog even zoeken blijven blijkbaar... ik vind het toch uitermate grappig dat 'de lompe boeren van sirkul die niet eens kunnen schrijven' toch winnen tegen de lompe boeren van club! zeker omdat er op dit forum vaak zo denigrerend gedaan wordt over Cercle! hun seizoen is alvast voor een deel geslaagd!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor fatsjie op di 24 aug 2010 12:21 pm

"We hebben altijd rust en kalmte gepredikt, hoe fel het ook soms knaagde om in opstand te komen. Maar zondag was de druppel. Als het onrecht zo flagrant is, moet je gewoon reageren."

Karel Geraerts :mrgreen:

+ ik weet niet of jullie ook allemaal fan zijn van Sporza op Facebook. Maar in de 'discussie' over Brugge laten er toch heel wat supporters zich van hun slechtste en domste kant zien... Serieus grappig dus :mrgreen:

Nieuwe slogan:
Brugge stop met wenen, voetbal speelt ge met uw benen!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TrakeTT op di 24 aug 2010 2:15 pm

Vind het er ook wel overgaan op den duur.

Oké de scheidsrechter gaat in deze wedstrijd 2x in de fout (geen penalty voor Akpala en onterecht afgekeurde goal, waarvan die onterecht afgekeurde goal nog te begrijpen valt omdat het nipt is en de lijntjesman slecht staat),
maar ze doen nu alsof deze ene wedstrijd ook alle andere voorafgaande wedstrijden bepaald heeft.

Zoals Verbist zegt: "Ik ben niet verantwoordelijk voor die 3/12". Hij is enkel verantwoordelijk voor die 0/3 :mrgreen: (al valt het nog af te betwijfelen of dit Brugge die penalty wel had binnengeschoten...)

Als ik Devroe de uitspraak hoor doen dat "dit"(?) al bezig is van in Februari vorig jaar (of toch zoiets achtig)... sorry hoor, maar dan is de geloofwaardigheid snel weg.
Zelfde met al die belachelijke reacties van Club-supporters EN spelers/bestuur= vaarwel realisme en hallo lachwekkendheid.
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor quastinado op di 24 aug 2010 7:12 pm

updateje lierse eeft sonck gekocht
quastinado
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Schoor op zo 29 aug 2010 10:47 am

Damn Anderlecht. Net de samenvatting gezien. Ze hadden toch moeten winnen hoor.

Ze missen precies net dat beetje geluk in de afwerking, of een spits met ervaring :(
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor spikky7 op zo 29 aug 2010 10:52 am

Schoor schreef:Damn Anderlecht. Net de samenvatting gezien. Ze hadden toch moeten winnen hoor.

Ze missen precies net dat beetje geluk in de afwerking, of een spits met ervaring :(

Das waar, als je de kansen niet afmaakt wordt het altijd moeilijk ;)

Spits met ervaring? Als ze gewoon de kansen afmaken is er geen vuiltje aan de lucht, maar ze beschikken volgens over goeie offensieve spelers ;)

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Pr0xje op zo 29 aug 2010 10:56 am

Waren er nog club-supporters die een glimlach op hun gezicht kregen bij al die niet-gekregen-penalty's van KVM gisteren?

No offence, maar vond het echt wel lachen.. Koekje van eigen deeg ;-)
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor spikky7 op zo 29 aug 2010 10:59 am

Pr0xje schreef:Waren er nog club-supporters die een glimlach op hun gezicht kregen bij al die niet-gekregen-penalty's van KVM gisteren?

Ik dacht precies aan het zelfde toen ik de beelden zag op studio 1 :)

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Beejay op zo 29 aug 2010 11:39 am

Pr0xje schreef:Waren er nog club-supporters die een glimlach op hun gezicht kregen bij al die niet-gekregen-penalty's van KVM gisteren?

een kleintje dan... :-P

Al blijf ik het zielig vinden om als club-supporter je vreugde uit een ander zijn miserie te moeten halen...

Maar bon, zo is 't nu eenmaal momenteel :p
Beejay
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Pr0xje op zo 29 aug 2010 11:48 am

Beejay schreef:

een kleintje dan... :-P

Al blijf ik het zielig vinden om als club-supporter je vreugde uit een ander zijn miserie te moeten halen...

Maar bon, zo is 't nu eenmaal momenteel :p

Bwa echt vreugde was het niet hoor, want die punten kunnen we toch niet meer terugkrijgen. Maar vond het gewoon grappig om ze te zien reclameren na die penalty's terwijl ze goed beseffen dat dat vorige week hun eigen redding was ;)

Jan Polak was ook niet fris met zijn ingreep op Habibou e? 2 voeten vooruit :mrgreen:
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Beejay op zo 29 aug 2010 11:54 am

Pr0xje schreef:Jan Polak was ook niet fris met zijn ingreep op Habibou e? 2 voeten vooruit :mrgreen:

Zuiver rood... Kunnen zelfs de rsc*-supps hier niet ontkennen denk ik...

Amai :shock:
Beejay
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor fatsjie op zo 29 aug 2010 12:07 pm

ik vind het vooral schitterend dat zowel Anderlecht en KV Mechelen niet zijn beginnen te wenen zoals Club Brugge! zelfs nu blijven hun supporters nog doorgaan.... :roll:
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Pr0xje op zo 29 aug 2010 12:17 pm

fatsjie schreef:

ik vind het vooral schitterend dat zowel Anderlecht en KV Mechelen niet zijn beginnen te wenen zoals Club Brugge! zelfs nu blijven hun supporters nog doorgaan.... :roll:

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... /1.852158#
ik nodig u graag uit om eens naar de interviews te kijken ;)

Dat Anderlecht niet begint te wenen is logisch e? Ze hebben er een vlekkeloze wedstrijd opzitten waarin het 3-0 kon zijn. Het zat gewoon even niet mee in de afwerking ;)

Ik geef je wel gelijk dat Brugge over de schreef is gegaan met hun reacties (slag Dalmat & uitsrpaken Gerearts). Maar nu nog blijven doorgaan .. ? Moest Partizan ook in hun volgende match 3 penaltys missen, gaat er hier ook over gesproken worden hoor terwijl Anderlecht er zich al overzette. en zoals ik hier al ergens zei.. Die punten zijn we kwijt en er valt niets meer aan te doen ..
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor fatsjie op zo 29 aug 2010 12:28 pm

Pr0xje schreef:
fatsjie schreef:

Dat Anderlecht niet begint te wenen is logisch e? Ze hebben er een vlekkeloze wedstrijd opzitten waarin het 3-0 kon zijn. Het zat gewoon even niet mee in de afwerking ;)

Ik geef je wel gelijk dat Brugge over de schreef is gegaan met hun reacties (slag Dalmat & uitsrpaken Gerearts). Maar nu nog blijven doorgaan .. ? Moest Partizan ook in hun volgende match 3 penaltys missen, gaat er hier ook over gesproken worden hoor terwijl Anderlecht er zich al overzette. en zoals ik hier al ergens zei.. Die punten zijn we kwijt en er valt niets meer aan te doen ..

Anderlecht bedoel ik na Partizan. En daar ging het over veel meer als een competitiematch...
en die interviews zijn belange niet zo erg als vorige week hoor. er is hier ook nog niets gepost op de site waar al 60 reacties op zijn en er zijn geen 1000 man die zeggen dat ze Verbist op zen oog gaan slaan (of de scheids in kwestie).
de supporters zijn er toch duidelijk nog niet over hoor, terwijl er volgens iedereen buiten de Club-supporters toch niks gebeurd is dat al die reacties verdiende... de laatste week heb ik (en ik denk samen met vele anderen) heel veel respect voor Brugge verloren!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TSJERNOBYL op zo 29 aug 2010 12:38 pm

Beejay schreef:
Pr0xje schreef:Jan Polak was ook niet fris met zijn ingreep op Habibou e? 2 voeten vooruit :mrgreen:

Zuiver rood... Kunnen zelfs de rsc*-supps hier niet ontkennen denk ik...

Amai :shock:

Da was echt smerig. Ik als Anderlechtsupp zei direct dat het rood was. Net zoals Leko en die andere speler van Lokeren...

Pr0xje schreef:
fatsjie schreef:

Nong is echt een vuile speler. Die laat zich heel de tijd vallen (Ja Mbark ook) Als er een speler van KVM zich nie benadeeld moet voelen is het Nong. Die heeft nie 1x geel gekregen voor zijn overduidelijke schwalbes...

Btw: Heb ik al gezegt dat ik de eerste gele kaart van die Eupenspeler die daarna nog es geel kreeg vorige week echt belachelijk is..
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Pr0xje op zo 29 aug 2010 12:57 pm

fatsjie schreef:
Pr0xje schreef:
fatsjie schreef:

Anderlecht bedoel ik na Partizan. En daar ging het over veel meer als een competitiematch...
en die interviews zijn belange niet zo erg als vorige week hoor. er is hier ook nog niets gepost op de site waar al 60 reacties op zijn en er zijn geen 1000 man die zeggen dat ze Verbist op zen oog gaan slaan (of de scheids in kwestie).
de supporters zijn er toch duidelijk nog niet over hoor, terwijl er volgens iedereen buiten de Club-supporters toch niks gebeurd is dat al die reacties verdiende... de laatste week heb ik (en ik denk samen met vele anderen) heel veel respect voor Brugge verloren!

In dat opzicht heb ik ook veel meer respect voor Anderlecht dan Club hoor. Vorige week is er bij mij ook heel veel respect verloren omdat mij vorige week echt is opgevallen dat Club slechte verliezers zijn.
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Pr0xje op zo 19 sep 2010 10:09 am

Aimé Anthuenis krijgt zijn C4 bij Lierse

Aimé Anthuenis is niet langer trainer van Lierse. De neo-eersteklasser zette Anthuenis zaterdagnacht opzij na het verlies in Westerlo. Lierse won nog niet dit seizoen en haalde maar één punt uit zeven matchen. "Een ploeg met zo veel talent moet gewoon hoger staan", luidt het in Lier.

Aimé Anthuenis (66) was sinds februari coach van Lierse. Hij volgde toen Herman Helleputte op en leidde de club naar de titel in de tweede klasse. Na wat getreuzel kreeg hij een contractverlenging voor een jaar op het Lisp.

Maar Lierse kent een seizoensstart in mineur. In zeven matchen haalde het nog maar één punt. De druppel was het verlies van gisteravond op Westerlo (2-0). Anthuenis kreeg enkele uren na de nieuwe nederlaag zijn C4.

CEO Neel De Ceulaer geeft uitleg op de site van Lierse: "Dit is geen aangename beslissing, maar met 1 op 21 kunnen we niet tevreden zijn. Een ploeg met zo veel talent moet gewoon hoger staan." Lierse kocht de afgelopen weken flink in, met onder meer Wesley Sonck

"Er was een schokeffect nodig", zegt het bestuur
"We weten dat we met een groot aantal geblesseerden kampten en dat de kalender niet makkelijk was", gaat De Ceulaer voort. "Maar met onze ambities kunnen we dit niet laten gebeuren."

"Er was een schokeffect nodig. Dat is er nu. Niet te vroeg of niet te laat. Willen we onze ambities waarmaken, dan moet het veranderen. Want de harde realiteit is dat we laatste staan."

"We zijn Aimé bijzonder dankbaar voor wat hij gedaan heeft. Hij bracht ons naar eerste. Dat vergeten we niet. Maar voor een voetbalploeg is er maar één ding dat telt: de rangschikking."

"Het bestuur heeft nu zijn verantwoordelijkheid genomen", besluit De Ceulaer zijn communiqué. "Tussenoplossingen zijn er niet. Assistenten Eric Van Meir en Chris Janssens zullen de taak van Anthuenis overnemen. Voor een opvolger zien we wel. Voorlopig hebben nog geen optie op een nieuwe trainer."

bron: http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... _ontslagen
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor spikky7 op zo 19 sep 2010 12:53 pm

Ik las het zonet op teletekst, 1/21 is natuurlijk slecht resultaat. Ik had het niet verwacht, hij zorgde vorig jaar (gedeeltelijk) voor de promotie naar de hoogste klasse dus verwacht je toch dat hij meer krediet zou krijgen....

Bedankt VAMPIRO!
spikky7
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Pr0xje op ma 20 sep 2010 1:31 pm

Charleroi zet Jacky Mathijssen op de keien
Jacky Mathijssen is geen trainer meer van Charleroi. Zondag, na de 0-5 tegen Club Brugge, kwam het in de kleedkamer tot een aanvaring tussen Mathijssen en voorzitter Abbas Bayat. De coach kreeg zijn C4.

Mathijssen was sinds dit seizoen weer trainer van Charleroi, na een eerste (succesvolle) passage van 2004 tot 2007. De ploeg kon dit seizoen maar één keer winnen en bengelt onderin het klassement.

Zondagavond uitte Abbas Bayat openlijk zijn onvrede over het povere spel van Charleroi. Hij slingerde ook verwensingen naar het hoofd van Mathijssen in een volle kleedkamer.

Maandagochtend om 9u verzamelden de spelers op Mambourg, maar zonder Mathijssen, dat was al een veeg teken. Tibor Balog leidde vanaf 10.15u de training.

Om 11.30u maakte clubmanager Mogi Bayat, de neef van Abbas Bayat, het ontslag van Mathijssen bekend op een persconferentie. De preses zelf was niet aanwezig. Hij verblijft in het buitenland.

Mogi Bayat was de boodschapper: "Mijn oom heeft over het ontslag beslist. Of ik daarmee akkoord ga of niet, doet er niet toe. Hij beslist, hij staat boven mij."

Mathijssen (hier op de foto in de tribune naast Raymond Mommens) kan zelf geen uitleg geven bij zijn ontslag. De zaak is momenteel in handen van advocaten, het is te delicaat om nu uitspraken te doen.
Mathijssen is nummer drie dit seizoen na Ost en Anthuenis

Mathijssen is de derde coach die dit seizoen buiten de deur wordt gezet na Dany Ost (Eupen) en Aimé Anthuenis (Lierse).

Na zijn successen als coach bij STVV (2001-2004) en Charleroi (2004-2007) verging het Mathijssen minder bij zijn volgende clubs. Bij Club Brugge (2007-2009) kon hij niet brengen wat er verwacht werd, bij Lokeren (10/2009-01/2010) liep zijn invalbeurt slecht af. En na enkele maanden Charleroi moet hij dus weer op zoek naar een nieuwe club.

bron: http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... en_ontslag
Afbeelding
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Cartal op ma 20 sep 2010 6:38 pm

Man man man, iemand die fase gezien van Eupen - GBA? Custovic met 2 voeten vooruit tackelen, krijgt maar geel.

Weeral een dikke pluim voor verbist !
Afbeelding
Cartal (oude nickname: rEiN_r@uS)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TSJERNOBYL op di 21 sep 2010 9:36 pm

Wow Vossen :o
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor pt op di 21 sep 2010 9:42 pm

n/a
Laatst bijgewerkt door pt op za 19 feb 2011 1:10 am, in het totaal 1 keer bewerkt
pt (oude nickname: porschetuner)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Cab op di 21 sep 2010 9:58 pm

Shiiit man... 12 doelpunten op 8 matchen.
Meeste spitsen hebben een superseizoen als ze er zoveel kunnen maken in 40 matchen.

Ik vrees dat deze gast ook niet lang meer hier zal blijven, Europees topschutter en 21 jaar.

Hoop trouwens dat Genk nog eens kampioen wordt, gewoon om Van Holsbeeck zijn ongelijk te geven over Franky Vercauteren. Beste trainer van de laatste 10 jaar in de Belgische competitie.
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor TrakeTT op di 21 sep 2010 10:58 pm

Idd, wat een zotte statistieken!
Lukaku was vorig jaar topschutter met 15 ofzo? :p
Ziet er goed uit voor Jelleeeuh!

Sporza:
STVV speelde goed georganiseerd, maar kreeg de kous op de kop.

Wtf? Die uitdrukking ken ik niet ze :p
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport