register Paswoord vergeten?

Wielernieuws

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Berichtdoor Cab op vr 28 apr 2006 6:53 pm

tweede etappe(gisteren):

Chris Horner slaat dubbelslag in Romandie
27-04-2006, 18:04

Chris Horner van Davitamon-Lotto heeft de tweede etappe van de Ronde van Romandië gewonnen. De Amerikaan sprong in de slotkilometers weg uit een kopgroep en werd niet meer bijgehaald. Horner bezorgt zijn ploeg een tweede ritzege op rij, Robbie McEwen was gisteren de sterkste in rit 1. Door zijn zege neemt Horner ook de leiderstrui over van proloogwinnaar Paolo Savoldelli.

derde etappe(vandaag):

Contador wint rit en is de nieuwe leider

28-04-2006, 17:31

De derde etappe in de Ronde van Romandië bracht de renners vandaag van Bienne naar Leysin, waar een slotklim van eerste categorie het peloton lag op te wachten. De etappe kreeg kleur toen 2 renners na 25 kilometer in de aanval trokken. De Spanjaard José Antonio Redondo en Quick Step-renner Wouter Weylandt trokken samen op avontuur en verzamelden een voorsprong van om en bij de 10 minuten. Door het voorbereidende werk van Davitamon-Lotto, aangevuld met het tempowerk van Liberty Seguros, begon de voorsprong van de twee snel te smelten. Toen aan de voet van de slotklim Weylandt zijn vluchtgezel moest laten gaan, stond Redondo alleen tegenover een omvangrijk peloton.

In dat peloton, dat op minder dan 10 kilometer van de meet al fel uitgedund was, vielen er aanvallen te noteren van onder andere Jurgen Van De Broeck en Oscar Sevilla. Het was diezelfde Sevilla die als eerste bij Redondo kwam aansluiten. Redondo pikte nog even bij Sevilla aan, maar samen moesten de twee passen toen Alberto Contador met een versnelling uitpakte. In de achtervolgende groep waren er nog wel enkele reacties, maar die droegen niet ver genoeg om Contador van de ritzege te houden.

Sergio Ghisablerti sprong op ruim 2 kilometer van de aankomst nog weg uit de achtervolgende groep, maar werd in de spurt voor de tweede plaats nog voorbijgesneld door Alejandro Valverde. Cadek Evans won de spurt voor de derde plaats. Chris Horner kon vandaag de beteren niet volgen, en moet bijgevolg zijn gele trui afstaan aan de ritwinnaar.

Uitslag Tour de Romandie 2006: Rit 3

1. Alberto Contador Velasco (Esp - Liberty Seguros-Würth) 4u03'42"
2. Alejandro Valverde Belmonte (Esp - Caisse d'Epargne-Illes Balears) 24"
3. Cadel Evans (Aus - Davitamon-Lotto) "
4. Jörg Jaksche (Ger - Liberty Seguros-Würth) 26"
5. Sergio Ghisalberti (Ita - Team Milram) "
6. Miguel Angel Martin Perdiguero (Esp - Team Phonak) "
7. Andrea Noe (Ita - Liquigas-Bianchi) "
8. Oscar Sevilla (Esp - T-Mobile) "
9. Andrey Kasheshkin (Kaz - Liberty Seguros-Würth) "
10. Sylvester Szmyd (Pol - Lampre-Fondital) "

Klassement Tour de Romandie 2006

1. Alberto Contador Velasco (Spa - Liberty Seguros-Würth Team)
2. Alejandro Valverde Belmonte (Spa - Caisse d'Epargne-Illes Balears) 16"
3. Jorg Jaksche (Ger - Liberty Seguros-Würth) 28"
4. Cadel Evans (Aus - Davitamon-Lotto) "
5. Miguel Martin Perdiguero (Spa - Phonak ) 49"

@trakett:

mijn prono voor de Giro:

Basso
Cunego
Simoni/Savoldelli

alhoewel ik een beetje vrees voor Basso :? want Cunego, Savoldelli en Simoni concentreren zich enkel en alleen op de Giro. En Basso wil eerder de tour winnen dan de giro...
Maar ik denk dat hij wel klasse genoeg in huis heeft om een succesvolle dubbel te halen ;)
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor TrakeTT op vr 28 apr 2006 8:06 pm

Di Luca is ook enkel en alleen geintresseerd in het winnen van de giro é
en ook Rujano..

genoeg kandidaten :mrgreen:

persoonlijk zie ik Basso winnen
onder andere door de ploegentijdrit...
want cunego, simoni en rujano gaan tijd verliezen in de ploegentijdrit ze
en Salvoldelli gaat tijd verliezen in de het echte groot-gebergte
(remember vorig jaar, Salvoldelli won dankzij hulp van Ardilla en Van Huffel, die hem mee loodsden naar de finish en zo zijn eindwinst vast te stellen :p)

prono:
1)Basso
2)Salvoldelli
3)Cunego/ Di Luca/ Simoni/ Rujano
maar het liefst Cunego :mrgreen:

en hopelijk een ritwinst voor Van Huffel en een top-10 plaats :)
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op vr 28 apr 2006 8:39 pm

idd het probleem voor Cunego, Simoni en Rujano is, da Basso evengoed kan klimmen dan zij. Maar wel pakke beter is in het tijdrijden zoals ge zegt...

Di Luca kan zeker niet zo goed klimmen als de hierbovengenoemden, em was vorig jaar hoog in het klassement omdat Cunego en Basso hebben gefaald.
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Cab op za 29 apr 2006 5:08 pm

Valverde wint vierde etappe in Romandië

Alejandro Valverde was vandaag in de Ronde van Romandië de sterkste in de vierde etappe. In een sprint met een select groepje toonde hij zich sneller dan Aexandre Moos en Cadel Evans.

Later meer...

Uitslag Tour de Romandie 2006: Rit 4

1 Alejandro Valverde (Spa - Illes Balears) in 3u39'39"
2 Alexandre Moos (Swi - Phonak) z.t
3 Cadel Evans (Aus - Davitamon-Lotto) z.t
4 Jörg Jaksche (Ger - Liberty Seguros-Würth) z.t
5 Sylwester Szmyd (Lampre) z.t
6 Oscar Sevilla (Spa - Team T-Mobile) z.t
7 Alberto Contador (Spa - Liberty Seguros-Würth) z.t
8 Christophe Moreau (Fra - Ag2r) z.t
9 Andrea Noe' (Ita - Liquigas) z.t
10 Sergio Ghisalberti (Ita - Team Milram) z.t

Stand na rit 4

1 Alberto Contador (Spa - Liberty Seguros-Würth) 16u16'25"
2 Alejandro Valverde (Spa - Illes Balears) op 6"
3 Cadel Evans (Aus - Davitamon-Lotto) op 24"
4 Jörg Jaksche (Ger - Liberty Seguros-Würth) op 28"
5 Sergio Ghisalberti (Ita - Team Milram) op 54"
6 Andrea Noe' (Ita - Liquigas) op 57"
7 Andrei Kashechkin (Kaz - Liberty Seguros-Würth) op 1'04"
8 Sylwester Szmyd (Lampre) op 1'07"
9 Alexandre Moos (Swi - Phonak) op 1'11"
10 Chris Horner (V.S. - Davitamon-Lotto) op 1'14"
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor _^EA^_Killer op za 29 apr 2006 5:10 pm

khoop da Valverde wint zunne ;) :mrgreen:
_^EA^_Killer

Berichtdoor TrakeTT op za 29 apr 2006 6:04 pm

mooie rit vandaag (y)
wel kl*te voor katschesckin :p

over Giro:
ja idd, hooggebergte is voor Di Luca minder,
maar als ij daar de schade kan beperken en tijd pakt in de heuvelritten kan ij wel top 5 of 3 halen :)
tzal hopelijk wel spannend worden want tis nen vree zwaren Giro vande jaar
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op za 29 apr 2006 6:17 pm

Trakett schreef:tzal hopelijk wel spannend worden want tis nen vree zwaren Giro vande jaar

kweetet :)

ik heb een paar klimmekes zelf gereden in de dolomieten die er dit jaar bijzijn :p

gwn effe om te zeggen :mrgreen: is wel fun als ge de profs daar 10 keer sneller ziet oprijden als gijzelf :)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor TrakeTT op za 29 apr 2006 7:01 pm

Cabrinha schreef:
Trakett schreef:tzal hopelijk wel spannend worden want tis nen vree zwaren Giro vande jaar

kweetet :)

ik heb een paar klimmekes zelf gereden in de dolomieten die er dit jaar bijzijn :p

gwn effe om te zeggen :mrgreen: is wel fun als ge de profs daar 10 keer sneller ziet oprijden als gijzelf :)

kheb etzelfde gevoel bij den berendries
ik maar zwoegen om da boven te geraken en dan zij zonder handen om hun vestjes toe te doen naar boven :lol:

ma kzou graag, als kweer een beetje op nivo zit, nen echte col oprijden :p
moe echt wijs zijn :)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op za 29 apr 2006 8:23 pm

Trakett schreef:ma kzou graag, als kweer een beetje op nivo zit, nen echte col oprijden :p

yup is echt super (y)

Vorig jaar hebbek de dolomieten gedaan en is een echte aanrader, is echt een droom om daar te rijden...
Prachtige wegen alsof ge op wolkjes rijd, prachtige en lastige cols, altijd prachtig weer, ongelooflijke omgeving en natuur, ongelooflijk lekker eten...

Monte Bondone, Monte Ruvére en Passo Manghen zijn er een paar van diegene ik heb beklommen maar deze waren wel de mooiste...
Monte Bondone(1650m) is niet zo zwaar maar ge ziet heel Trento en das een prachtig uitzicht :) deze zit er dit jaar in Giro ook bij denkek :)
Monte Ruvére (1500m) is enorm steil en de omgeving is ... geen woorden voor...fantastisch gewoon
Passo Manghen (2100m) is een zeer lange klim (25 km) en de hele 25 km lang enorm steil... en op 2100m hoogte een prachtige omgeving
(y)

Deze vakantie ga ek naar de Franse Alpen, waarschijnlijk aan een meertje juist aan de voet van Alpe 'd Huez en een scheet weg van Les Deux Alpes...
Altijd enorm plezant om zo'n legendarisch cols te beklimmen maar ik ben er vrij zeker van da het nooit zo goed zal zijn als in de Dolomieten

Dus al deze uitleg gewoon om u te zeggen, ik zou als ge cols wil rijden zeker naar de dolomieten gaan!!! (y)

(btw gewoon om effe te weten of ge die wel zou aankunnen en uit nieuwgierigheid :p, als ge traint/fietst hoeveel km rijd ge dan en met welk gemiddelde?)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor hS4u op za 29 apr 2006 9:00 pm

Cabrinha schreef:
Trakett schreef:ma kzou graag, als kweer een beetje op nivo zit, nen echte col oprijden :p

yup is echt super (y)

Vorig jaar hebbek de dolomieten gedaan en is een echte aanrader, is echt een droom om daar te rijden...
Prachtige wegen alsof ge op wolkjes rijd, prachtige en lastige cols, altijd prachtig weer, ongelooflijke omgeving en natuur, ongelooflijk lekker eten...

Monte Bondone, Monte Ruvére en Passo Manghen zijn er een paar van diegene ik heb beklommen maar deze waren wel de mooiste...
Monte Bondone(1650m) is niet zo zwaar maar ge ziet heel Trento en das een prachtig uitzicht :) deze zit er dit jaar in Giro ook bij denkek :)
Monte Ruvére (1500m) is enorm steil en de omgeving is ... geen woorden voor...fantastisch gewoon
Passo Manghen (2100m) is een zeer lange klim (25 km) en de hele 25 km lang enorm steil... en op 2100m hoogte een prachtige omgeving
(y)

Deze vakantie ga ek naar de Franse Alpen, waarschijnlijk aan een meertje juist aan de voet van Alpe 'd Huez en een scheet weg van Les Deux Alpes...
Altijd enorm plezant om zo'n legendarisch cols te beklimmen maar ik ben er vrij zeker van da het nooit zo goed zal zijn als in de Dolomieten

Dus al deze uitleg gewoon om u te zeggen, ik zou als ge cols wil rijden zeker naar de dolomieten gaan!!! (y)

(btw gewoon om effe te weten of ge die wel zou aankunnen en uit nieuwgierigheid :p, als ge traint/fietst hoeveel km rijd ge dan en met welk gemiddelde?)
ge zult u deze zomer dan ook wel amuseren in de alpen, ge moet zeker es den galibier doen, kvond da de tofste klim die ik daar gedaan heb, les deux alpes vind ik iets minder, maar alpe dhuez is ook schone klim op vree goeie banen, ge kunt mss es meedoen aan de klimtijdrit die ze elke maandag doen (dit was vorig jaar toch zo), en ge moet ook es den achter van alpe dhuez doen, de col de la sarenne, qua omgeving veel schoner dan op alpe dheuz maar wel gevaarlijk om af te rijden
Afbeelding
hS4u (oude nickname: H$4U)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op za 29 apr 2006 9:56 pm

H$4U schreef: ge zult u deze zomer dan ook wel amuseren in de alpen, ge moet zeker es den galibier doen, kvond da de tofste klim die ik daar gedaan heb, les deux alpes vind ik iets minder, maar alpe dhuez is ook schone klim op vree goeie banen, ge kunt mss es meedoen aan de klimtijdrit die ze elke maandag doen (dit was vorig jaar toch zo), en ge moet ook es den achter van alpe dhuez doen, de col de la sarenne, qua omgeving veel schoner dan op alpe dheuz maar wel gevaarlijk om af te rijden

ah mooizo gij zijt daar al geweest :p

en mag ik vragen waar ge hebt gelogeert/kampeert??
want ik dacht aan Bourg d'Oisans daar in een camping te gaan.... Alleen is het probleem hoe daar te geraken, want voorlopig hebben we nog geen vervoer :(

anyway merci voor de info (y)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor TrakeTT op zo 30 apr 2006 7:50 am

op dees moment zou ik het zeker nie aan aankunnen..
mijn ligamenten gescheurd en daarom al 3 weken int gips en nu 1 week met nen brace/beugel rond men knie
mijn rechterbeen is echt nix meer waard, allemaal "pap" :(

als ge mij in de grote vakantie der naartoe zou sturen,
en khad geen blesure gehad,
dan zou ik ze oprijden maar toch (denk ik) zou ik paar keer moeten stoppen
vanaf eind januari ebbek elke week minstens 2 keer weesten fietsen (Woensdag en Zondag)
en de paar weken voor de ronde van vlaanderen 4 tot 5 keer per week :mrgreen:
krij:
ofwel een parcours da juist geen uur duurt, maar daar zit den berendries en den langen dries in
ofwel ga ik eerst naar berendries en dan naar den valkenberg in Brakel
ofwel ga ik langs de schelde naar Gent en dan is meer dan 60km heen en terug, ma wel redelijk valk, behalve int terug gaan, dan moete een paar bergopkes doen, en daardoor zakt mijn gemiddelde altijd, omdak dan al "kapot" begin te zitte
als ge daar wind op kop ebt, ist ver nie te doen, echt zwaar :p

mijn gemiddelde draait zo rond de 25/26/27
is te zien welk parcours en hoe de benen zijn :p
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor hS4u op zo 30 apr 2006 8:44 am

Cabrinha schreef:
H$4U schreef: ge zult u deze zomer dan ook wel amuseren in de alpen, ge moet zeker es den galibier doen, kvond da de tofste klim die ik daar gedaan heb, les deux alpes vind ik iets minder, maar alpe dhuez is ook schone klim op vree goeie banen, ge kunt mss es meedoen aan de klimtijdrit die ze elke maandag doen (dit was vorig jaar toch zo), en ge moet ook es den achter van alpe dhuez doen, de col de la sarenne, qua omgeving veel schoner dan op alpe dheuz maar wel gevaarlijk om af te rijden

ah mooizo gij zijt daar al geweest :p

en mag ik vragen waar ge hebt gelogeert/kampeert??
want ik dacht aan Bourg d'Oisans daar in een camping te gaan.... Alleen is het probleem hoe daar te geraken, want voorlopig hebben we nog geen vervoer :(

anyway merci voor de info (y)
wij hebben op de top van alpe dhuez zelf gelogeerd, hoe het hotel noemt weet ik wel niet meer maar in de zomer zijn die hotels daar allemaal maar halfvol of nog niet, behalve als je gaat als ze tijdens den tour op alpedhuez aankomen, dan zal het wel wa drukker zijn :)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op zo 30 apr 2006 10:01 am

@H$4U:

Op hotel?? damn man het geld groeit op uwe rug zekers :p

3 weken hotel is ver buiten mijn budget :p
tzal camping worden wss ;)

@Trakett:

oh man gij woont in de vlaamse ardennen... een droom kerel :p elke dag die bergskes op...

kga ook geregeld naar de Muur & Bosberg, een tochtje van 120 km :) is toch een droom al ge daar in de buurt moet wonen

ik rijd meestal rond de 85 km met gemiddelde van 30/31 km/u
maar H$4U rijd waarschijnlijk nog 10 km/u sneller als ik :p mijn ego :( ...
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor hS4u op zo 30 apr 2006 10:19 am

@ Cabrinha: kweet nie wa da gekost heeft, mijn ouders waren mee en het was maar voor een week :(
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op zo 30 apr 2006 11:01 am

H$4U schreef:@ Cabrinha: kweet nie wa da gekost heeft, mijn ouders waren mee en het was maar voor een week :(

des te beter, dan hebt ge prachtige vakantie gehad en geen geld aan moeten geven :p
de ouders zijn maar een klein nadeel ten opzichte van wa ge allemaal kunt doen ;)

ma bon we zijn hier ferm off topic aant gaan :)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor hS4u op zo 30 apr 2006 11:53 am

@cabrinha: gaat gij veel in de vlaamse ardennen gaan rijden? anders moet ge eens meegaan?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op zo 30 apr 2006 5:17 pm

Cadel Evans pakt eindzege in Romandie

30-04-2006, 17:26

Cadel Evans heeft hard toegeslagen in de slottijdrit van de Tour de Romandie. Hij was veruit de snelste, Leif Hoste werd tweede gevolgd door Bobby Julich op een derde plaats. Evans deelde zijn rit tegen de klok prima in en pakte zo veel tijdwinst, zo veel zelfs dat hij zich ook eindwinnaar mag noemen van deze Zwitserse ronde. Alberto Contador moest tevreden zijn met een tweede plaats, Alejandro Valverde derde.

Uitslag Tour de Romandie 2006: Afsluitende tijdrit

1 Cadel Evans (Aus - Davitamon-Lotto) 20 km in 26'19"
2 LEIF HOSTE (Bel - Discovery Channel) 22"
3 Bobby Julich (V.S. - TeamCSC) 38"
4 Andrej Kasheskin (Kaz - Liberty Seguros-Würth) 44"
5 Sergej Honchar (Oek - Team T-Mobile) 49"
6 Jörg Jaksche (Ger - Liberty Seguros-Würth) 50"
7 Alberto Contador (Spa - Liberty Seguros-Würth) 51"
8 Christophe Moreau (Fra - Ag2r) z.t
9 JURGEN VAN DEN BROECK (Bel - Discovery Channel) 53"
10 Dario Cioni (Ita - Liquigas) z.t

Eindstand

1 Cadel Evans (Aus - Davitamon-Lotto) in 16u43'08"
2 Alberto Contador (Spa - Liberty Seguros-Würth) op 27"
3 Alejandro Valverde (Spa - Illes Balears) 44"
4 Jörg Jaksche (Ger - Liberty Seguros-Würth) 54"
5 Andrei Kashechkin (Kaz - Liberty Seguros-Würth) 1'24"
6 Dario Cioni (Ita - Liquigas) 1'46"
7 Chris Horner (V.S. - Davitamon-Lotto) 1'50"
8 Alexandre Moos (Swi - Phonak) 1'51"
9 Sergio Ghisalberti (Ita - Team Milram) 1'55"
10 Stephanek Szmyd (Pol - Lampre) 2'21"

eerste belg

20 Jurgen van den Broeck op 5'50"

@H$4U: ik woon in Grimbergen en das wel een pakske van de Vlaamse Ardennen, maar ik ben al veel naar de Muur en de bosberg gegaan. Azo langs het jagerpad langs de Dender...
Natuurlijk zou ik eens willen meegaan, maar da zal wel ni voor binnekort zijn want kheb bijna examens ...
Laat iets weten als ge tijd hebt ;)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor hS4u op zo 30 apr 2006 6:20 pm

ik maak tijd om te gaan fietsen dusja, grimbergen, is da Vlaams brabant ofzo?
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op zo 30 apr 2006 6:30 pm

H$4U schreef:ik maak tijd om te gaan fietsen dusja, grimbergen, is da Vlaams brabant ofzo?

yep, just bove brussel :)

ma tga hier off topic he ;) dus kzal u toevoegen :)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor Soul op zo 30 apr 2006 8:30 pm

Klimmerstrofee
De Fransman Didier Rous (Bouygues Telecom) heeft zondag in het Franse Sannois de Klimmerstrofee (1.1), een wedstrijd over 137,3 km. Tweede werd Philippe Gilbert, de winnaar van vorig jaar.

Uitslag:
1. Didier Rous (Fra/Bouygues Telecom), de 137,3 km in 3u17:46
2. Philippe Gilbert op 0:15
3. Tristan Valentin (Fra) 2:48
4. Walter Bénéteau (Fra) 4:29;
5. Maxime Médérel (Fra) 6:20

Colliers Classic
Erwin Thijs (Unibet.com) heeft zondag in het Deense Aarhus de Colliers Classic (1.1) gewonnen, een wedstrijd over 199,5 km. In een sprint met twee versloeg hij de Noor Edvald Boasson Hagen. De Nederlander Niki Terpstra werd derde op 19 seconden.

Uitslag:
1. Erwin Thijs (BEL/Unibet.com), de 199,5 km in 4u41:21
2. Edvald Boasson Hagen (Noo) op 0:01
3. Niki Terpstra (Ned) 0:19
4. Zdenek Mlynar (Tsj) 0:21; 5. Jacob Moe Rasmussen (Den); 6. Sergio Ribeiro (Por); 7. Gabriel Rasch (Noo); 8. Aart Vierhouten (Ned); 9. Jeremy Hunt (GBr); 10. Wolfram Wiese (Dui); 11. Jos Van Emden (Ned); 12. Allan Johansen (Den); 13. Martijn Maaskant (Ned); 14. Michael Reihs (Den); 15. Michael Skelde (Den)

e cab den Erwin ze ^^ ERWIN ERWIN ERWIN zijn naam alleen al bha erWIN :mrgreen:
Afbeelding
Soul (oude nickname: soul)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Cab op zo 30 apr 2006 10:44 pm

Erwin Thijs ownage :p ooit zal het de Ronde en Roubaix zijn ;)
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor AirJinx op ma 01 mei 2006 4:17 pm

Cabrinha schreef:Erwin Thijs ownage :p ooit zal het de Ronde en Roubaix zijn ;)

Dat denk ik niet ... mijn petje af voor de 2de, Boasson Hagen is 18 jaar!
AirJinx
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Cab op ma 01 mei 2006 4:40 pm

Garzelli wint Rund um den Henninger Turm

01-05-2006, 16:34

De Italiaan Stefano Garzelli heeft de Duitse klassieker Rund um den Henninger Turm gewonnen. De aanval van de dag kwam op naam van het Duitse duo Jens Voigt en Patrik Sinkewitz. Zij reden lange tijd op kop en werden pas in de laatste plaatselijke ronde in de kraag gevat. Ondanks enkele uitlooppogingen van onder andere Serguei Ivanov en Marc de Maar kwam het toch tot een groepssprint, daarin was Garzelli verrassend de sterkste. De Duitse kampioen Gerald Ciolek werd knap tweede voor zijn landgenoten Danilo Hondo en Erik Zabel.

Rund um den Henninger Turm 2006

1. Stefano Garzelli (Ita - Liqiugas)
2. Gerald Ciolek (Ger - Wiesenhof-AKUD) "
3. Danilo Hondo (Ger - Team Lamonta) "
4. Erik Zabel (Ger - Team Milram) "
5. BJORN LEUKEMANS (Bel - Davitamon-Lotto) "
6. Stefan Schumacher (Ger - Gerolsteiner) "
7. Luca Ascani (Ita - Naturino-Sapore di Mare) "
8. Davide Rebellin (Ita - Gerolsteiner) "
9. Alexandre Kolobnev (Rus - Rabobank) "
10. Ricardo Serrano (Spa - Kaiku) "
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor marius op do 11 mei 2006 4:48 pm

let op Mark de Maar van de raboploeg
is een talentje ;)
k ken hem :p
marius
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TrakeTT op do 11 mei 2006 5:00 pm

Rit 1: Seraing - Seraing
06-05-2006 6.2km

01.
Afbeelding
Paolo Savoldelli
02. Bradley McGee
03. José Enrique Gutierrez
04. Stefan Schumacher
05. Serhiy Honchar

01.
Afbeelding
Paolo Savoldelli
02. Bradley McGee
04. Stefan Schumacher
05. Serhiy Honchar

--------------------------------------------------------------------------------
Rit 2: Bergen - Charleroi
07-05-2006 197km

01.
Afbeelding
Robbie McEwen
02. Olaf Pollack
03. Paolo Bettini
04. Alessandro Petacchi
05. Leonardo Duque

01.
Afbeelding
Paolo Savoldelli
02. Bradley McGee
04. Stefan Schumacher
05. Serhiy Honchar

--------------------------------------------------------------------------------
Rit 3: Perwez - Namen
08-05-2006 202km

01.
Afbeelding
Stefan Schumacher
02. José Luis Rubiera
03. Davide Rebellin
04. Paolo Bettini
05. Philippe Gilbert

01.
Afbeelding
Stefan Schumacher
02. Paolo Savoldelli
03. Bradley McGee
04. José Enrique Gutierrez
05. José Luis Rubiera

Rit 4: Wanze - Hotton
09-05-2006 193km

01.
Afbeelding
Robbie McEwen
02. Paolo Bettini
03. Alberto Loddo
04. Ariel Richeze
05. Olaf Pollack

01.
Afbeelding
Stefan Schumacher
02. Paolo Savoldelli
03. Bradley McGee
04. José Enrique Gutierrez
05. José Luis Rubiera
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TrakeTT op do 11 mei 2006 8:29 pm

Update:

Rit 5: Piacenza - Cremona
11-05-2006 35km

01.
Afbeelding
Team CSC
02. T-Mobile Team
03. Discovery Channel
04. Liquigas
05. FDJeux.com

01.
Afbeelding
Serhiy Honchar
02.
Afbeelding
Jens Voigt +0:06
03.
Afbeelding
Michael Rogers +0:06
04.
Afbeelding
Olaf Pollack +0:10
05.
Afbeelding
Ivan Basso +0:11

nog een paar belangrijke mannen in het algemeen klassement:

6
Afbeelding
SAVOLDELLI Paolo + 0:20
12
Afbeelding
DI LUCA Danilo + 0:49
25
Afbeelding
CUNEGO Damiano + 1:17
52
Afbeelding
SIMONI Gilberto + 1:56
78
Afbeelding
VAN HUFFEL Wim + 2:21
103
Afbeelding
RUJANO GUILLEN José + 2:46

eerste Belg
Afbeelding
:
27 GILBERT Philippe + 1:20

eerste Nederlander
Afbeelding
:
61 ENGELS Addy + 2:03
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor AirJinx op do 11 mei 2006 10:07 pm

Alle macht aan Basso 8-)
AirJinx
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TrakeTT op vr 12 mei 2006 5:33 pm

Rit 6: Busseto - Forlì
12-05-2006 227km

01.
Afbeelding
Robbie McEwen
02. Olaf Pollack
03. Tomas Vaitkus
04. Leonardo Duque
05. Koldo Fernandez

01.
Afbeelding
Olaf Pollack
02.
Afbeelding
Serhiy Honchar
03.
Afbeelding
Jens Voigt
04.
Afbeelding
Michael Rogers
05.
Afbeelding
Ivan Basso

Robbie weeral den beste :wazaa: al is de glans er natuurlijk af door het vertrek van Petachi, maar je moet het wel nog altijd doen, dus hoedje af (y) :mrgreen:
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor TrakeTT op za 13 mei 2006 6:49 pm

België boven :wazaa:
mooi gedaan Rik (y) ij ging echt kapot maar gaf niet af (y) chapeau (y)
nog met maar 14 seconden voorsprong winnen :o

Rit 7: Cesena - Saltara
13-05-2006 236km

01.
Afbeelding
Rik Verbrugghe
02.
Afbeelding
Paolo Savoldelli
03.
Afbeelding
Luca Mazzanti
04.
Afbeelding
José Enrique Gutierrez
05.
Afbeelding
Davide Rebellin

01.
Afbeelding
Serhiy Honchar
02.
Afbeelding
Paolo Savoldelli
03.
Afbeelding
Ivan Basso
04.
Afbeelding
Michael Rogers
05.
Afbeelding
Davide Rebellin
Laatst bijgewerkt door TrakeTT op za 13 mei 2006 8:17 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport