register Paswoord vergeten?

politie dreigt met proces-verbaal

The name says it all! Post hier alles wat niet in een andere categorie past.

politie dreigt met proces-verbaal

Berichtdoor birdshit op wo 01 sep 2010 4:53 pm

gegroet, lieve intertetters!

efkes mijn verhaal:

een meiske komt naar mij om naar een feest te gaan en te overnachten hier, hier terug thuis is er ruzie, en zij besluit om weg te lopen met al haar gerief. behalve haar boekentas, die had ze vergeten.

aangezien ze me de huid volgescholden had en me geslagen en geschopt had (ik heb niets teruggedaan btw) ga ik niet de moeite doen om even van aalter naar zwijndrecht te gaan om haar boekentas af te leveren, noch het geld eraan uitgeven aan een postpakket. ze mag ze wel komen halen.

daarnet werd ik gebeld door een anoniem nummer, die me zei dat ik ze ofwel MOET opsturen ofwel MOET gaan brengen en anders zou hij een proces-verbaal opstellen wegens opzettelijke geheimhouding van andermans bezit.

aangezien het een onbekend nummer was en ik niet eens geheimhield dat die boekentas , dacht ik dat het gewoon maar een zeveraar was en heb ik de telefoon neergelegd.
niet veel later kreeg ik een voicemail waarin hij zei dat ik 'welgeteld 5 minuten kreeg of hij stelde een proces verbaal' en ik moest hem terugbellen op een nummer

ik belde op dat nummer en zei dat ik niet genoodzaakt was om die op te sturen, zij was de boekentas vergeten, zij mocht hem komen halen, ik hield niets geheim whatsoever. (later eens dat nummer opgezocht, blijkt het echt van de politie te zijn)

wat is de kans dat ik hier echt problemen door krijg en kan de politie eigenlijk wel iets doen?
Laatst bijgewerkt door birdshit op do 02 sep 2010 12:17 am, in het totaal 3 keer bewerkt
birdshit
Vuilnisman
Vuilnisman

Re: politie dreigt met proces-verbaal

Berichtdoor benoben op wo 01 sep 2010 4:59 pm

das waarschijnlijk de papa van da meisje ofzo :roll: Zegt dat da dom wijf hem zelf maar komt halen... Dikke zever in mijn ogen.

aangezien ze me de huid volgescholden had en me geslagen en geschopt had

Dreigt terug met een proces voor slagen en verwondingen :mrgreen:
benoben
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Pr0xje op wo 01 sep 2010 5:01 pm

In mijn ogen is die persoon aan het bluffen ..

Speel het spelletje hard terug en ga met die voicemail naar de politie.
Proces verbaal wegens opzettelijke geheimhouding van andermans bezit of zaakje van u uitgeven voor een politieagent .. Weet niet maar kerel kan hier serieuze boete voor krijgen! :mrgreen:
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Chiconer op wo 01 sep 2010 5:01 pm

benoben schreef:das waarschijnlijk de papa van da meisje ofzo :roll: Zegt dat da dom wijf hem zelf maar komt halen... Dikke zever in mijn ogen.

aangezien ze me de huid volgescholden had en me geslagen en geschopt had

Dreigt terug met een proces voor slagen en verwondingen :mrgreen:

voila, opgelost
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Nielsi op wo 01 sep 2010 5:02 pm

gegroet, lieve intertetters!

Yo de mannen.

efkes mijn verhaal:

Doe maar! Wel objectief natuurlijk.

een meiske komt naar mij om naar een feest te gaan en te overnachten hier,

Welk meiske? Welk feest? Waar overnachten? We hebben details nodig.

hier terug thuis is er ruzie

Regel 1: voor het verkrachten sla je het slachtoffer K.O.

, en zij besluit om weg te lopen met al haar gerief. behalve haar boekentas, die had ze vergeten.

Waarom liep ze weg? Hoe ken je haar? ...

aangezien ze me de huid volgescheld had en me geslagen en geschopt had (ik heb niets teruggedaan btw) ga ik niet de moeite doen om even van aalter naar zwijndrecht te gaan om haar boekentas af te leveren, noch het geld eraan uitgeven aan een postpakket. ze mag ze wel komen halen.

Je hebt gelijk.

daarnet werd ik gebeld door een anoniem nummer, die me zei dat ik ze ofwel MOET opsturen ofwel MOET gaan brengen en anders zou hij een proces-verbaal opstellen wegens opzettelijke geheimhouding van andermans voorwerpen.

Ja, simpel hé. "Mijnheer. Gelieve de kosten te storten op volgend rekeningnummer: xx -xxxxx -xx. U mag ook altijd het pakket komen afhalen te: (hier uw adres).

aangezien het een onbekend nummer was en ik niet eens geheimhield dat die boekentas , dacht ik dat het gewoon maar een zeveraar was en heb ik de telefoon neergelegd.

Goed gedaan. Nooit onbekende nummers oppakken was ook een optie.

niet veel later kreeg ik een voicemail waarin hij zei dat ik 'welgeteld 5 minuten kreeg of hij stelde een proces verbaal en ik moest hem terugbellen op een nummer. Ik belde terug en zei dat ik niet genoodzaakt was om die op te sturen, zij was de boekentas vergeten, zij mocht hem komen halen, ik hield niets geheim whatsoever.

Feiten, feiten. Uw probleem niet.

wat is de kans dat ik hier echt problemen door krijg en kan de politie eigenlijk wel iets doen?

Het is voor de politie zeker en vast een prioriteit om ruzie tussen pubers op te lossen.
Met andere woorden: die tas staat daar goed. Die luie teef kan ze ook wel komen halen.

Groeten,
De intertetpolitie.
Nielsi
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op wo 01 sep 2010 5:04 pm

idd, veel kunnen ze niet doen daarmee. tenzij die hare pa een serieus lange arm heeft, en zelfs dan...
als de politie echt ingeschakeld wordt, zullen die zelf wss effe koerier spelen en die boekentas komen halen. voor zo een kleinigheden gaan ze niet al dat papierwerk doen hoor... wel een vrij agressieve kerel precies waar ge mee te maken hebt...
is er hier gene jurist of flik ofzo die er wat meer van weet?
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor tonyt op wo 01 sep 2010 5:04 pm

vertelde de persoon aan de telefoon zijn naam? Of bleef hij anoniem? Als hij anoniem bleef, klacht neerleggen voor laster... . :) Anders zeggen dat hij die boekentas maar moet komen halen dat die klaar ligt.
...
tonyt
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Tomas op wo 01 sep 2010 5:08 pm

Die luie teef kan ze ook wel komen halen.

:-DD

Even serieus nu, lijkt me zeer sterkt dat een politie-agent zich daar mee gaat bezighouden. Zelfs al is het een politie-agent, die moet hem toch legitimeren. Ik zou zeggen laat ze daar staan.

En als ge echt het klootzakske wilt uithangen, drijgen met klacht wegens slagen en verwondingen en voordoen als agent.
'k Zou het wel niet echt doen, want ik denk dat met "meisje vs. jongen" ge het deksel op de neus zal krijgen, gelijk wat er gebeurd is.
Laatst bijgewerkt door Tomas op wo 01 sep 2010 11:24 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding
Tomas (oude nickname: RoosPluizigKonijn)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor eXistenZ op wo 01 sep 2010 5:11 pm

Een boekentas? ja zijt ge verbaasd da ge last krijgt me de flikken als ge lagere schoolkindere meelokt? :mrgreen:

Voor de rest zeg ik hetzelfde als Tomas

Ignorance is Bliss
eXistenZ

Berichtdoor Soul op wo 01 sep 2010 5:16 pm

Pak die gesprekken op aja, das chantage.
Afbeelding
Soul (oude nickname: soul)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op wo 01 sep 2010 5:16 pm

eXistenZ schreef:Een boekentas? ja zijt ge verbaasd da ge last krijgt me de flikken als ge lagere schoolkindere meelokt? :mrgreen:

Voor de rest zeg ik hetzelfde als Tomas

:lol: :lol: :lol:
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Lollo op wo 01 sep 2010 5:17 pm

Voor ne PV op te stellen hebben ze uw ID nodig. En de politie belt niet, maar komt langs voor dat op te stellen.
Lollo (oude nickname: lollo)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor collie op wo 01 sep 2010 5:20 pm

Hoe noemt da maske van zwijndrecht ? =D

En die persoon is aan het bluffen natuurlijk.
collie
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor birdshit op wo 01 sep 2010 5:21 pm

Lollo schreef:Voor ne PV op te stellen hebben ze uw ID nodig. En de politie belt niet, maar komt langs voor dat op te stellen.

bron?
birdshit
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Lollo op wo 01 sep 2010 5:32 pm

birdshit schreef:
Lollo schreef:Voor ne PV op te stellen hebben ze uw ID nodig. En de politie belt niet, maar komt langs voor dat op te stellen.

bron?

Dude, ze hebben uw rijksregister nodig en heel den nest. En waarom zouden die anoniem bellen en dreigen? :p
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor PietVerkest op wo 01 sep 2010 5:37 pm

U zeker niet laten doen en als hij nog eens belt hem gewoon er op wijzen dat hij die rugzak mag komen afhalen maar dat je er zelf geen geld wil aanhangen (zoals al gezegd geweest). Dat geheim nummer was zeker geen agent want die moeten zich natuurlijk legitimeren.
Afbeelding
PietVerkest (oude nickname: clappie)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor birdshit op wo 01 sep 2010 5:38 pm

Lollo schreef:
birdshit schreef:

bron?

Dude, ze hebben uw rijksregister nodig en heel den nest. En waarom zouden die anoniem bellen en dreigen? :p

ik weet het niet. het was wel degelijk de politie (zie edit van de tekst)
birdshit
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Nielsi op wo 01 sep 2010 5:40 pm

Nieuwe plotwendig. Nuja - t'is na 17u. Uwen vriend is naar huis. Stuur nen e-mail.

"Aan de stalker met nummer: xxxxxxxx

U kunt de boekentas geheel kostenloos komen ophalen op volgend adres.
Wel eerst even zo vriendelijk zijn om af te spreken. Het zou jammer zijn mocht u voor een gesloten deur staan. Bellen kan op: 'uw nummer'."
Nielsi
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Tomas op wo 01 sep 2010 5:41 pm

Tussen het nummer geven en effectief zijn nummer zijn is er natuurlijk nog een verschil. Maar het is een interessante twist!
Afbeelding

Berichtdoor the-skullkid op wo 01 sep 2010 5:42 pm

birdshit schreef:
Lollo schreef:
birdshit schreef:

bron?

ik weet het niet. het was wel degelijk de politie (zie edit van de tekst)

wacht af, en chill :) de politie gaat u echt ne pv geven aja...
en no offence, ma wa voor 'n marginaal wijf, toevallig geen sterre op hare kop getatoeeerd?
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Ottorongo op wo 01 sep 2010 5:44 pm

bel gewoon eens naar da nummer en vraagt of die u heeft gebeld in verband met die boeketas en doe uw verhaal en zeg er bij da ge die ni achterhoud ma da zij gewoon te lui is om die te kome ophalen of da ze gewoon ni durft
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor RedDragon op wo 01 sep 2010 5:44 pm

birdshit schreef:ik weet het niet. het was wel degelijk de politie (zie edit van de tekst)

Iets moet in u verhaal niet kloppen. Oftewel dreigde niet de politie en zeiden wie ze waren (Want politie mag niet dreigen).
Of het telefoonnummer dat ze u gaven? En denk ook niet dat de politie anoniem belt.

Tip als ze nog eens bellen, pakt ge op en zegt met kebabzaak .. of frituur ... .En let dan op de reacties als ze u proberen
bang te maken gaan ze wss iets brabbelen dus let daar op. En anders hebt ge problemen.
RedDragon (oude nickname: --punk--)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor birdshit op wo 01 sep 2010 5:48 pm

Ottorongo schreef:bel gewoon eens naar da nummer en vraagt of die u heeft gebeld in verband met die boeketas en doe uw verhaal en zeg er bij da ge die ni achterhoud ma da zij gewoon te lui is om die te kome ophalen of da ze gewoon ni durft

..
niet veel later kreeg ik een voicemail waarin hij zei dat ik 'welgeteld 5 minuten kreeg of hij stelde een proces verbaal' en ik moest hem terugbellen op een nummer (=het nummer bij de edit)

ik belde terug en zei dat ik niet genoodzaakt was om die op te sturen, zij was de boekentas vergeten, zij mocht hem komen halen, ik hield niets geheim whatsoever...

ik had dus al teruggebeld, en het was wel degelijk de politie.
birdshit
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Ottorongo op wo 01 sep 2010 5:50 pm

birdshit schreef:
Ottorongo schreef:bel gewoon eens naar da nummer en vraagt of die u heeft gebeld in verband met die boeketas en doe uw verhaal en zeg er bij da ge die ni achterhoud ma da zij gewoon te lui is om die te kome ophalen of da ze gewoon ni durft

..
niet veel later kreeg ik een voicemail waarin hij zei dat ik 'welgeteld 5 minuten kreeg of hij stelde een proces verbaal' en ik moest hem terugbellen op een nummer (=het nummer bij de edit)

ik belde terug en zei dat ik niet genoodzaakt was om die op te sturen, zij was de boekentas vergeten, zij mocht hem komen halen, ik hield niets geheim whatsoever...

ik had dus al teruggebeld, en het was wel degelijk de politie.

wa is het probleem dan ?
Ottorongo (oude nickname: slaapkopje)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Tomas op wo 01 sep 2010 5:52 pm

birdshit schreef:ik had dus al teruggebeld, en het was wel degelijk de politie.

Zot wijf, de politie inschakelen omdat ze haar boekentas vergeten is. Werkt de papa bij den polies? Waarschijnlijk heb je dan ook alles uitgelegd aan die agent? "blabla ze mogen ze komen halen blabla ik ben niet verplicht om ze op te sturen en geld te verliezen want zij heeft ze hier vergeten blabla"
Afbeelding

Berichtdoor birdshit op wo 01 sep 2010 5:55 pm

Tomas schreef:

Zot wijf, de politie inschakelen omdat ze haar boekentas vergeten is. Werkt de papa bij den polies? Waarschijnlijk heb je dan ook alles uitgelegd aan die agent? "blabla ze mogen ze komen halen blabla ik ben niet verplicht om ze op te sturen en geld te verliezen want zij heeft ze hier vergeten blabla"

ja, dat is zowat wat ik heb gezegd.
maar ben ik verplicht wettelijk of niet, neen toch?
birdshit
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Lollo op wo 01 sep 2010 5:56 pm

Tomas schreef:

Moeten ze ook niet voor een PV aan beide kanten een verslag maken. En dan moet ge dat zelf ondertekenen denk ik ze (nog geen ervaring mee gehad). Pas schrik hebben als ze voor uwe deur staan :p
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Tomas op wo 01 sep 2010 5:56 pm

Ik studeer geen rechten dus geen idee, maar het lijkt me zeer sterk. Stel je voor je gaat even naar China en laat je gsm daar liggen. Zouden die dat dan verplicht moeten opsturen? Als je het verteld hebt, wat heeft de lange arm van de wet dan geantwoord? Dat ge het moet doen?
Afbeelding

Berichtdoor rebelator op wo 01 sep 2010 6:03 pm

Zolang je verhaal klopt. Ben je niet in fout... Ik zou naar de politie gaan, mijn verhaal doen en de tas daar afgeven. Laat hun het dan verder oplossen...
Afbeelding
rebelator

Berichtdoor fatsjie op wo 01 sep 2010 6:04 pm

Tomas schreef:Ik studeer geen rechten dus geen idee, maar het lijkt me zeer sterk. Stel je voor je gaat even naar China en laat je gsm daar liggen. Zouden die dat dan verplicht moeten opsturen? Als je het verteld hebt, wat heeft de lange arm van de wet dan geantwoord? Dat ge het moet doen?

ja idd, als ge toch met de flikken gebeld hebt, had het dan ook in ene keer gevraagd eh... die mensen zullen dat wel weten.
maar toch heel raar gedrag van flikken volgens uw verhaal
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Volgende

Keer terug naar Shit Shat