register Paswoord vergeten?

Hulp nodig i.v.m. Fundalize?

Re: Karma

Berichtdoor elberto op do 02 sep 2010 5:07 pm

fatsjie schreef:
elberto schreef:
Dequal schreef:Jeezus, zo kinderachtig gedrag. :roll:

Jeezus, zo wannabe grown up. :roll:

Echt, zeker Fatsjie sterft voor zijn 50ste aan k*nk*r gewoon van zich in alles vies te maken

als ge toch zo graag op een ander forum stoer wilt doen, blijf dan daar. ge moogt daar precies zo belachelijk doen als ge wilt, en hier wordt dat blijkbaar niet zo hard geapprecieerd. als ge gewoon op dat ander forum blijft, kunt ge met alle andere kindjes (zijn er eigenlijk niet zoveel maarja) verder spelen zonder commentaar. er is dan zelfs geen karma om u zorgen over te maken!
groetjes en het amusement daar!

edit: en post uw grappige demotivational maar, die getuigt echt van originaliteit (Y)

Dank u, ik zal er ne funpost van maken!

Trouwens mij quoten vanop KP zijn forum... Ge kunt mij even goed quoten van /b/ en zeggen dat ik een fascist ben. Op een plaats waar iemand met een heel klein beetje zwarte humor kan zeggen wat hij wilt zonder gestraft te worden zeggen mensen alles, allés.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op do 02 sep 2010 5:11 pm

elberto schreef:
fatsjie schreef:
elberto schreef:
Dequal schreef:Jeezus, zo kinderachtig gedrag. :roll:

Jeezus, zo wannabe grown up. :roll:

Echt, zeker Fatsjie sterft voor zijn 50ste aan k*nk*r gewoon van zich in alles vies te maken

als ge toch zo graag op een ander forum stoer wilt doen, blijf dan daar. ge moogt daar precies zo belachelijk doen als ge wilt, en hier wordt dat blijkbaar niet zo hard geapprecieerd. als ge gewoon op dat ander forum blijft, kunt ge met alle andere kindjes (zijn er eigenlijk niet zoveel maarja) verder spelen zonder commentaar. er is dan zelfs geen karma om u zorgen over te maken!
groetjes en het amusement daar!

edit: en post uw grappige demotivational maar, die getuigt echt van originaliteit (Y)

Dank u, ik zal er ne funpost van maken!

Trouwens mij quoten vanop KP zijn forum... Ge kunt mij even goed quoten van /b/ en zeggen dat ik een fascist ben. Op een plaats waar iemand met een heel klein beetje zwarte humor kan zeggen wat hij wilt zonder gestraft te worden zeggen mensen alles, allés.

niet veralgemenen he ;)
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor elberto op do 02 sep 2010 5:17 pm

Gelukkig, want even dacht ik dat ge écht vies waart over wat er vandaag gebeurd is.

Mensen, ge kunt zeggen wat ge wilt, moest ik hier niets mee te maken hebben, ik had dit hilarisch gevonden. Voor dit soort gezever kom ik naar een funsite. Ge gaat mij niet vertellen dat ge het niet een beetje sensationeel vond wat er vandaag is gebeurd.
Alles wat er is gebeurd was trouwens gepland, dachten jullie dat wij niet wisten dat een supermod onze karma gewoon kon neutraliseren met één klik?

Neen, alles is gegaan zoals ik gehoopt had, het was zelfs beter dan ik gehoopt had. Naar mijn mening heeft het zijn effect ook niet gemist, het heeft alleszins het effect gehad dat wij voor ogen hadden.

Trouwens 300 karmabolletjes kleuren, ge zou verschieten hoe snel dat gebeurd is hoor. ;)
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op do 02 sep 2010 5:19 pm

fatsjie schreef:niet veralgemenen he ;)

ge zou der van verschieten wat mensen doen als er straffeloosheid is ;)

Edit by Takai:
Ja, ma enkel gij moogt alles
FFFFFFUUUUUUUu (oude nickname: FFFFFFUUUUUUUU)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor Mayo op do 02 sep 2010 5:20 pm

Ik denk niet dat jij moet komen zeggen dat wij naar een ander forum moeten gaan. Zowel ik als Elberto zitten hier al sinds 2005 op teletet. En wij zien deze site evolueren. Maar de evolutie is niet bepaald positief. Wat begon als een systeem om de site leuker te maken, is uitgedraaid in een systeem dat behoorlijk wat frustratie opwekt en de sfeer en spontaniteit van de site naar de knoppen helpt. Ik wil IT terug als vroeger, waar je gerust een kanker-lol mocht maken zonder bestookt te worden met negatieve karma punten.

Op een vrij onschuldige manier hebben we vandaag de aandacht gevestigd op het karma systeem. En de reactie is zoals we verwacht hadden: een karma topic dat vol zou staan, mods die wat gaan zagen bij Anthony, etc. Het was een manier om wat druk te zetten.

Je moet eens leren relativeren. Vandaag, en alleen vandaag, zullen er misschien nog wel een paar "revolutionairen" in gang schieten (Alhoewel de gestapo van Soul de eerstvolgende gaat bannen :P). En morgen wordt al die negatieve karma geneutraliseerd. Hier en daar zijn er een paar wat karma kwijt omdat mijn 3 pagina's van "serieus gegeven karma" ook verwijderd zijn, en sommige zullen daar wat karma aan gewonnen hebben.

Dus waarom maak je u allemaal zo druk? Morgen komt alles weer in orde, er is weer wat aandacht gevestigd op het karmasysteem, en hopelijk zijn we er binnenkort van af.
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)

Berichtdoor Dequal op do 02 sep 2010 5:22 pm

elberto schreef:Gelukkig, want even dacht ik dat ge écht vies waart over wat er vandaag gebeurd is.

Mensen, ge kunt zeggen wat ge wilt, moest ik hier niets mee te maken hebben, ik had dit hilarisch gevonden. Voor dit soort gezever kom ik naar een funsite. Ge gaat mij niet vertellen dat ge het niet een beetje sensationeel vond wat er vandaag is gebeurd.
Alles wat er is gebeurd was trouwens gepland, dachten jullie dat wij niet wisten dat een supermod onze karma gewoon kon neutraliseren met één klik?

Neen, alles is gegaan zoals ik gehoopt had, het was zelfs beter dan ik gehoopt had. Naar mijn mening heeft het zijn effect ook niet gemist, het heeft alleszins het effect gehad dat wij voor ogen hadden.

Trouwens 300 karmabolletjes kleuren, ge zou verschieten hoe snel dat gebeurd is hoor. ;)

Hoe kunt ge dit gedrag nu sensationeel vinden? Dit is ronduit belachelijk en kinderachtig. Ge zou beter een deftige argumentatie samenstellen en die naar alle admins en supermods hier sturen. Kans dat je daarmee iets bereikt zal groter zijn en zal tenminste geapprecieerd worden.

Door dit gedrag haal je het niveau van Fundalize volledig naar beneden. Tis hier nu precies het peuterforum van de vtm-site.

In plaats van domweg wat onnozel te gaan doen, zou je beter een positieve bijdrage leveren aan de site door zinvolle conversaties te starten en interessante posts te plaatsen.

Maar dat blijkt in uw en anderen hun geval blijkbaar niet echt mogelijk.

Mayo schreef:Wat begon als een systeem om de site leuker te maken, is uitgedraaid in een systeem dat behoorlijk wat frustratie opwekt en de sfeer en spontaniteit van de site naar de knoppen helpt.

Excuseer. JIJ wekt frustratie op en verkloot de hele sfeer en spontaniteit van de site met uw belachelijke acties.
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 02 sep 2010 5:31 pm

Ten eerste moet ik eventjes strijkgaan door alle reacties: :-DD

*check*

Eerlijk gezegd, vind ik dat iedereen hier gelijk heeft.
De 'revolutionairen' & de mensen die er tegen zijn.
Eerst dacht ik 'wat is daar nu verkeerd aan' maar ik snap jullie ook wel.
Dit is een funsite en het blijft een funsite, kheb me hier sinds 2006 genesteld en ik blijf hier bijna elke dag opkomen en daar zal wel iets achter zitten zeker?
Ik vind ook dat de reacties van iedereen op de moment nog een niveau lager is dan iedereen negatieve karma geven.
Waarom? Hier komt ruzie van, wie heeft deze "ruzie" uitgelokt? Geen idee.
Maar wat ik wel een goed idee vind, is.. dat we beter dit gezeik stoppen.
De karma boeit me persoonlijk weinig, maar de mensen met hun plezante, fijne & superleuke reacties( #-o ) hier wel, en dat is 1 van de redenen waarom ik hier blijf terugkomen.

Dus,

HOU JULLIE MUIL!!!!
LAAT DE MODS EN LEET ADMINS ONZE KARMARECHTEN AFPAKKEN!!
& WACHT GEDULDIG VERDER TOT DE NIEUWE KARMA PLUGIN ER IS!!

en niemand zal er nog een fuckje om geven, of wel misschien? :D
I see today, as the start of new and brighter Teletet :mrgreen:
Please guys, don't hate me :(

Ten tweede, een dramatische en liefdes-opwekkende reactie plaatsen:
*check*
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Mayo op do 02 sep 2010 5:49 pm

Dequal schreef:Hoe kunt ge dit gedrag nu sensationeel vinden? Dit is ronduit belachelijk en kinderachtig. Ge zou beter een deftige argumentatie samenstellen en die naar alle admins en supermods hier sturen. Kans dat je daarmee iets bereikt zal groter zijn en zal tenminste geapprecieerd worden.

Is al lang gebeurd. Eerst was er die poll, daar bleek een ruime meerderheid tegen het huidige systeem te zijn. Daar kwam geen reacite op. Dan hebben anderen een tweede topic gemaakt waarin ze het gebrek aan communicatie aankaarten, en daar is ook geen reactie op gekomen. (Met reactie bedoel ik een deftig plan: we gaan dit veranderen, niet "we zullen er eens over praten")

Dequal schreef:In plaats van domweg wat onnozel te gaan doen, zou je beter een positieve bijdrage leveren aan de site door zinvolle conversaties te starten en interessante posts te plaatsen.

Ik denk ten eerste dat je mij niet moet vertellen dat ik geen zinvolle en interessante posts maak. Een heleboel serieuze topics zijn door mij gestart, en heel wat mensen kennen mij hier als iemand die een deftige discussie kan voeren over serieuzere onderwerpen. Ten tweede ben ik een van de mensen geweest die hier heeft zitten zagen voor de serious corner op IT. Ten derde ben ik ook diegene geweest de hier heeft geijverd om een wetenschapsforum op IT te krijgen (dat was wel op een oud account, ma bon). En dan ik zou geen bijdragen leveren om het hier interessant, plezant, en leuk te houden?
Laatst bijgewerkt door Mayo op do 02 sep 2010 6:42 pm, in het totaal 2 keer bewerkt
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)

Berichtdoor dOrine op do 02 sep 2010 6:37 pm

'K weet niet wie de zogezegde 'revolutionairen' hier juist zijn, maar komaaaan..
Eerst en vooral snap ik al niet dat iets op het internet u zooo hard kan ergeren.. =s Sorry dat'k het zeg maar get a life?
Karmasysteem bevalt mij ook niet 100%, see me care?
Negeer het gewoon, kijk er niet naar..
Zo'n revolutie doet volgens mij toch niet veel uit hoor.. Denk je nu echt dat je een deftig antwoord gaat krijgen van een Mod/Supermod of zelfs Anthony? Niet dus..

Geniet gewoon van de site.. & verpest hem niet want dingen zoals dit zijn redenen waardoor ik minder en minder op 't forum zal komen sowieso.. & k vrees dat ik niet alleen ben.
Afbeelding

[20:39:41] piod: dOrine
[20:39:54] piod: verwijder u smakeloze avatar aub
[20:40:02] piod: ik heb een halfuur zitten kijken wat u avatar was
[20:40:12] piod: en had toen door dat ik naar iemand zijn ballen aan het staren was
dOrine (oude nickname: dOrinEkéj_12)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor rebelator op do 02 sep 2010 6:41 pm

dOrine schreef:'K weet niet wie de zogezegde 'revolutionairen' hier juist zijn, maar komaaaan..
Eerst en vooral snap ik al niet dat iets op het internet u zooo hard kan ergeren.. =s Sorry dat'k het zeg maar get a life?
Karmasysteem bevalt mij ook niet 100%, see me care?
Negeer het gewoon, kijk er niet naar..
Zo'n revolutie doet volgens mij toch niet veel uit hoor.. Denk je nu echt dat je een deftig antwoord gaat krijgen van een Mod/Supermod of zelfs Anthony? Niet dus..

Geniet gewoon van de site.. & verpest hem niet want dingen zoals dit zijn redenen waardoor ik minder en minder op 't forum zal komen sowieso.. & k vrees dat ik niet alleen ben.

Amen to that!
Afbeelding
rebelator

Berichtdoor elberto op do 02 sep 2010 6:49 pm

Het grappige is dat jullie het serieus nemen dat wij het serieus nemen.

Denken jullie nu echt dat wij hier met een musket in de ene hand en de déclaration des droits de l'homme in onze andere hand achter onze pc zitten, all serioused up about it?

Ik heb mij ziekgelachen vandaag. Heb gisteren ook mijn rib gekneusd dus plat liggen vant lachen is letterlijk te nemen.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor BramVroy op do 02 sep 2010 7:02 pm

elberto schreef:Het grappige is dat jullie het serieus nemen dat wij het serieus nemen.

Denken jullie nu echt dat wij hier met een musket in de ene hand en de déclaration des droits de l'homme in onze andere hand achter onze pc zitten, all serioused up about it?

Ik heb mij ziekgelachen vandaag. Heb gisteren ook mijn rib gekneusd dus plat liggen vant lachen is letterlijk te nemen.

Eerlijk? :mrgreen:

Eigenlijk heb ik er niet veel van gemerkt behalve dan dat mijn karma op en neer aan't wippen was en de karmatopic (en zo goed als elke topic) die gespamd werd ivm karma.

Het systeem is momenteel slecht, iedereen weet dat ondertussen, en ja de mannen vanden heijlighen revolt hebben dat nog eens benadrukt. Dat is langs de ene kant wel goed hoor! Maar langs de andere kant begrijp ik de ragers ook wel. Het is een beetje kinderachtig. Maar fuck het, als dat nu voor één keer is, is dat goed. Maar stop gewoon met elke topic om te toveren in een oorlogsgebied. Want zoals jullie weten heb alleen ik toverkracht (hebjem)

Nee maar serieus, chill out :) Beide kanten
BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor quastinado op do 02 sep 2010 7:15 pm

BramVroy schreef:
elberto schreef:Het grappige is dat jullie het serieus nemen dat wij het serieus nemen.

Eerlijk? :mrgreen:

Eigenlijk heb ik er niet veel van gemerkt behalve dan dat mijn karma op en neer aan't wippen was en de karmatopic (en zo goed als elke topic) die gespamd werd ivm karma.

Het systeem is momenteel slecht, iedereen weet dat ondertussen, en ja de mannen vanden heijlighen revolt hebben dat nog eens benadrukt. Dat is langs de ene kant wel goed hoor! Maar langs de andere kant begrijp ik de ragers ook wel. Het is een beetje kinderachtig. Maar fuck het, als dat nu voor één keer is, is dat goed. Maar stop gewoon met elke topic om te toveren in een oorlogsgebied. Want zoals jullie weten heb alleen ik toverkracht (hebjem)

Nee maar serieus, chill out :) Beide kanten

zoals je weet komen ik en BramVroy niet goed overeen maar hier heeft hij wel duidelijk een punt,en nee ik probeer niet te slijmen bij hem .Soms moet je gewoon je fouten inzien
quastinado
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Dante op do 02 sep 2010 7:19 pm

WAAR ZIJN DIE KARMAPUNTJEEEEEEEEES

nee serieus.. als de meeste hier ligge te zage over dat et ni goe is en er dan sommige blijtende extremisten zijn die bollekes gaan kleure, schaf da karma systeem dan gwoon af...
voor mij hoeft da totaal ni, kgebruik da toch ni/zie er toch ni naar
eveneens ranks, het interesseert mij ni wa da ik ben adhv hoeveel posts ik em gemaakt fzo zenne..

ranks/karma make op zich niks beter, t is de site en community zelf die het hier fun moete houde ;)
PSN: K7AXDR-1
Roads? Where We're Going We Don't Need Roads.
Dante
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Queen op do 02 sep 2010 7:23 pm

Dante schreef:WAAR ZIJN DIE KARMAPUNTJEEEEEEEEES

nee serieus.. als de meeste hier ligge te zage over dat et ni goe is en er dan sommige blijtende extremisten zijn die bollekes gaan kleure, schaf da karma systeem dan gwoon af...
voor mij hoeft da totaal ni, kgebruik da toch ni/zie er toch ni naar
eveneens ranks, het interesseert mij ni wa da ik ben adhv hoeveel posts ik em gemaakt fzo zenne..

ranks/karma make op zich niks beter, t is de site en community zelf die het hier fun moete houde ;)

Laat ik even een vergelijking maken: Een man schiet iemand neer met het wapen. En hij steekt de fout op het wapen.
Zo gaat het hier ook blijkbaar, dus wat je zegt is zeker waar.

De enige reden waarom het systeem niet goed in elkaar zit, is omdat wij blijkbaar de members hebben overschat. Nuja, we proberen er een oplossing op te vinden maar diezelfde members zitten dan met de vinger te wijzen naar het systeem terwijl ze beter eerst een in de spiegel zouden kunnen kijken.
Rawr.
Afbeelding
Queen
Fundalize Super-Moderator
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor Dante op do 02 sep 2010 7:27 pm

Queen schreef:
Dante schreef:/cut

mja
op zich is er eigenlek niks mis met het karmasysteem.. tzijn gwoon sommige mense die het systeem ni deftig kunne gebruike zoals het hoort, verpeste dan maar de site omda ze denke da ze in hun recht zijn, en geve ze de schuld op het systeem
PSN: K7AXDR-1
Roads? Where We're Going We Don't Need Roads.
Dante
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor BramVroy op do 02 sep 2010 7:27 pm

Ja!

Stoute spiegels!
BramVroy (oude nickname: V.Bram)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor Dequal op do 02 sep 2010 7:30 pm

Dante schreef:
Queen schreef:
Dante schreef:/cut

mja
op zich is er eigenlek niks mis met het karmasysteem.. tzijn gwoon sommige mense die het systeem ni deftig kunne gebruike zoals het hoort, verpeste dan maar de site omda ze denke da ze in hun recht zijn, en geve ze de schuld op het systeem

Exactly. Daar zou gewoon op verder gewerkt moeten worden. Een reden geven waarom je karma geeft zou dat al voor groot deel moeten kunnen oplossen om karma terug te gebruiken waarvoor het oorspronkelijk diende: mensen te belonen voor iets dat ze goed gedaan hebben (en daarmee wil ik dus neit zeggen 'leuke comments').
Dequal
Intellectueel
Intellectueel

Berichtdoor BLUE_SMILEY op do 02 sep 2010 7:38 pm

Dit is de beste topic sinds de start van teletet, echt strijkgaan :-DD
Merci mensen jullie hebben echt mijn dag goe gemaakt, haha fok man :D :lol:
os moe is ozze va
BLUE_SMILEY (oude nickname: BLUE SMILEY :D)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor scarrabee op do 02 sep 2010 11:20 pm

gotfer een hele fundag gemist door die stoeme herexamens,

kunnen we geen spelleke maken van karma?
ge hebt het rode team en het groene,
de groene moeten zo veel mogenlijk mensen posetief karma geven en de rode zo veel mogenlijk mensen negatief,
Alsde een rootje zijt en ge hebt +100 dan winnen de groene en dan worde zelf een groentje
of -100 hebt zijde omgekocht en worde een roodje?
op den duur gaat 1 partij als maar meer mensen krijgen en uiteindelijk winnen,
en derna wordt alles gerestet en begint ronde 2

:D
(dan zouk ook wel karma rechten willen voor mee te spelen)

(PS: schoon gedaan elberto en mayo)
Afbeelding
scarrabee
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor The_Unforgiven op vr 03 sep 2010 12:58 am

scarrabee schreef:gotfer een hele fundag gemist door die stoeme herexamens,

de groene moeten zo veel mogenlijk mensen posetief karma geven en de rode zo veel mogenlijk mensen negatief,
Alsde een rootje zijt en ge hebt +100 dan winnen de groene en dan worde zelf een groentje

ik zit in het rode team, voor moest ge u afvragen waarom ge hier -1 voor krijgt
*gniffel*gniffel
Afbeelding

Afbeelding
The_Unforgiven (oude nickname: skatesmurf)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor FFFFFFUUUUUUUu op vr 03 sep 2010 4:05 am

The_Unforgiven schreef:

*gniffel*gniffel

ik ook *gniffel gniffel*

Edit by Takai:
Ja, ma enkel gij moogt alles
FFFFFFUUUUUUUu (oude nickname: FFFFFFUUUUUUUU)

Berichtdoor elberto op vr 03 sep 2010 6:40 am

Als ik nu zie dat de laatste reacties hier van The_Unforgiven, scarrabee en Bluesmiley allemaal serieus negatief karma krijgen dan ben ik maar al te blij met onze revolutie. :p

Tenzij er weer iemand bezig is, in dat geval = held!

Dequal schreef:Hoe kunt ge dit gedrag nu sensationeel vinden? Dit is ronduit belachelijk en kinderachtig. Ge zou beter een deftige argumentatie samenstellen en die naar alle admins en supermods hier sturen. Kans dat je daarmee iets bereikt zal groter zijn en zal tenminste geapprecieerd worden.

Door dit gedrag haal je het niveau van Fundalize volledig naar beneden. Tis hier nu precies het peuterforum van de vtm-site.

In plaats van domweg wat onnozel te gaan doen, zou je beter een positieve bijdrage leveren aan de site door zinvolle conversaties te starten en interessante posts te plaatsen.

Zeg hebde gij in een grot geleefd de laatste maanden? Die degelijke argumentaties (zijn er allang geweest. Er zijn al twee topics volgespamd met klachten over het systeem. Ik ben in beide topics erg actief geweest om te praten over het karmasysteem. Vele anderen ook en daar zaten hele mooie berichten tussen, met alles wat fout was aan het karma-systeem en alternatieven. Echt man, we hebben ons al dood "zinvol gepraat". :roll:

Sorry, maar het feit dat sommige mensen hier echt niet mee kunnen lachen zegt naar mijn mening meer over hun dan over mayo en mij.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Chiconer op vr 03 sep 2010 8:44 am

The_Unforgiven schreef:

*gniffel*gniffel

hi5 for ze metallica boys
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lollo op vr 03 sep 2010 8:51 am

elberto schreef:

Zeg hebde gij in een grot geleefd de laatste maanden? Die degelijke argumentaties (zijn er allang geweest. Er zijn al twee topics volgespamd met klachten over het systeem. Ik ben in beide topics erg actief geweest om te praten over het karmasysteem. Vele anderen ook en daar zaten hele mooie berichten tussen, met alles wat fout was aan het karma-systeem en alternatieven. Echt man, we hebben ons al dood "zinvol gepraat". :roll:

Sorry, maar het feit dat sommige mensen hier echt niet mee kunnen lachen zegt naar mijn mening meer over hun dan over mayo en mij.

Man man, wat een ophef hier om een ludieke actie, waarvan de gevolgen al niet meer te zien zijn.

En die degelijke argumentaties, daar zijn lijsten van gegeven, best eerst die 2 topics lezen en dan nog eens de les komen spellen.
Wij mogen zoveel argumentaties geven als we willen maar de enigste ( al dan niet nuttige) feedback die we kregen, een maand geleden ofzo, was "er zal wel iets veranderen". 1 maand later zitten we nog altijd dezelfde miserie. Meer en meer mensen worden inactief en er komen amper nieuwe actieve members bij. M.a.w. IT gaat de afgrond in en neen dit komt niet door "de revolutie".

Afbeelding

We moeten ook niet de mod's blamen want zoals ik heb kunnen afleiden uit sommige reply's staan ze blijkbaar ook maar tegen een muur te praten.
Het is einde is nog niet in zicht, ofwel ...
Lollo (oude nickname: lollo)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor gfdsfedsfedfeds op vr 03 sep 2010 3:02 pm

Het ironische is dat we nu eerst gaan overleggen over wat we met de "revolutionairen" gaan aanvangen, in plaats van over het karmasysteem.

Goed gedaan Elberto! #-o
gfdsfedsfedfeds (oude nickname: psydo)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor elberto op vr 03 sep 2010 3:38 pm

1. Ik zou niet durven als enige de eer hiervoor op te strijken.
2. Dat jullie dat doen, ligt volledig aan jullie.
3. Als ik het van de positieve kant bekijk dan zie ik dat jullie, na over ons lot te beslissen, het karmasysteem gaan aanvatten!

Als we geband worden komt er toch ergens een herdenkingsmonument he? "Gestorven voor uw vrijheid" en dan onze namen eronder.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor gfdsfedsfedfeds op vr 03 sep 2010 3:45 pm

We zijn al lang bezig met te bespreken wat we met het karma-systeem gaan doen, jongeman.
Het probleem is dat de mods hier niet aan kunnen werken, enkel de supermods.
Het lot wilt dat die het nou net heel druk hebben (herexamens, werk, 't zijn onze zaken eigenlijk niet.)

Zodra zij hier tijd voor hebben, zal het systeem wel aangepast/verwijderd/... worden, vroeger niet.
Dus hoe vaak ge nu nog blijft zagen, revolutietjes oproepen, het maakt niet uit.
Het enigste wat uw revolutie heeft teweeg gebracht, is dat wij nu nog iets anders aan ons hoofd hebben waardoor
het wél nog langer zal duren voor je uw goesting hebt.

Ge had er misschien wat meer over moeten nadenken, en niet ffkes een revolutie die niets uithaalt in elkaar stampen op KP zijn forum.
Grappig eigelijk dat je blijkbaar dacht dat niemand van de mods daar een account had.. 8-[
gfdsfedsfedfeds (oude nickname: psydo)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor dOrine op vr 03 sep 2010 3:52 pm

Psydo schreef:Zodra zij hier tijd voor hebben, zal het systeem wel aangepast/verwijderd/... worden, vroeger niet.

'k snap wel dat de supermods geen tijd hebben om zich hier nu mee bezig te houden als ze 't zo druk hebben nu.
Maar is er nog niet eens overlegd geweest Wat er nu juist met het systeem gaat gebeuren? Of zelfs al een beslissing gemaakt hierover? Want dees spelleke is toch al een maandje bezig zeker? Of beslissen de mods niet, maar enkel de supermods hierover?
& 'k appreciëer het echt dat je hier uitleg komt geven, Psydo, om de members 'gerust te stellen'. :) Maar als er geen eenduidig antwoord komt dat gesteund word door alle mods, dan doet dit niet veel uit he.. & 'keren' ze zich allemaal tegen u :).
Afbeelding

[20:39:41] piod: dOrine
[20:39:54] piod: verwijder u smakeloze avatar aub
[20:40:02] piod: ik heb een halfuur zitten kijken wat u avatar was
[20:40:12] piod: en had toen door dat ik naar iemand zijn ballen aan het staren was
dOrine (oude nickname: dOrinEkéj_12)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Audioholic op vr 03 sep 2010 3:54 pm

elberto schreef:Sorry, maar het feit dat sommige mensen hier echt niet mee kunnen lachen zegt naar mijn mening meer over hun dan over mayo en mij.

Inderdaad, dat sommige mensen betere humor hebben dan jullie?

Ge hebt allemaal gelijk over het feit dat er niets veranderd wordt, ondanks jullie topic.
Maar ge moet al redelijk mentaal achtergesteld zijn om te denken dat als een dwaas wat negatieve punten gaan rondslingeren WEL gaat helpen. Lolletjes.

Laat mij alles eens op een rijtje zetten (En we gaan Mayo als voorbeeld gebruiken, aangezien hij zo trots op zijn internetclubje en hun daden is.);
- Mayo krijgt wat onverdiende negatieve karmapunten en denkt dat het zijn reputatie schaadt.
- Mayo scharrelt wat vriendjes samen en maakt samen met hun nog meer misbruik van het systeem, waardoor zijn reputatie werkelijk geschaad wordt.

Leg mij nu eens uit waar de oplossing voor het eerste punt in mijn tweede punt zit, want volgens mij maak je het enkel erger. :-k
Afbeelding
Audioholic (oude nickname: Hardcore)

VorigeVolgende

Keer terug naar Help & Support