register Paswoord vergeten?

Benzine of diesel?

Topics over auto- & moto-techniek

Benzine of diesel?

Benzine
30
42%
Diesel
31
43%
ik rij op frituurvet xD
11
15%
 
Totaal aantal stemmen : 72

Berichtdoor G7 op vr 25 apr 2008 11:36 am

Ik vind ze alle 2 goed ze hebben beide voor en nadele zo simpel is dat. :mrgreen:
Avatar gebruiker
G7
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 1353
Karma: 0
Geregistreerd op: ma 25 sep 2006 12:57 am

Berichtdoor freaky_frigo op vr 25 apr 2008 11:47 am

jaks schreef:Diesel -> zuiniger
Benzine -> krachtiger

voor mij diesel dan maar :mrgreen:


Diesel -> Meer vervuiling
Benzine -> Iets beter
Afbeelding
Avatar gebruiker
freaky_frigo
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 118
Karma: 0
Geregistreerd op: di 15 aug 2006 1:22 am
Woonplaats: Hamme

Berichtdoor Apoe op vr 25 apr 2008 11:58 am

Als ik een auto koop zou ik toch ook kijken voor een benzine ze..
Tzou toch enkel zijn voor naar school te rijden en int weekend naar men weekendwerk..
Avatar gebruiker
Apoe (oude nickname: Apoepoe)
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 13417
Karma: 6
Geregistreerd op: wo 19 jan 2005 7:24 pm
Woonplaats: Bissegem

Berichtdoor ntwox op wo 02 jul 2008 8:09 am

Benzine natuurlijk.
( Maar nie die van Total :evil: )
Avatar gebruiker
ntwox
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 504
Karma: 0
Geregistreerd op: zo 06 mei 2007 7:24 pm
Woonplaats: Deinze

Berichtdoor djorkaef op wo 02 jul 2008 7:17 pm

ik kies benzine omdat ik vind dat dat meer rijplezier geeft qua geluid en gevoel van power, en omdat de uitstoot van fijn stof en kankerverwekkende stoffen ook minder is dan bij diesel. benzine is dan ook gewoon een hoger gezuiverde vorm van diesel.
Avatar gebruiker
djorkaef
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 1080
Karma: 1
Geregistreerd op: di 14 dec 2004 7:33 pm

Berichtdoor G7 op wo 02 jul 2008 8:17 pm

Ik vind ze beide evengoed een heel grootvoordeel aan diesel vind ik kei hard optrekke en rijden en weinig zuipen :mrgreen:
Avatar gebruiker
G7
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 1353
Karma: 0
Geregistreerd op: ma 25 sep 2006 12:57 am

Berichtdoor Cab op wo 02 jul 2008 9:00 pm

De diesels zijn tegenwoordig even sportief als de benzinewagens, zeker bij de Duitste merken. De BMW diesel is qua prestaties zelfs beter dan de Benzine.

Dus voor een nieuwe wagen, kies ik de diesel.
Avatar gebruiker
Cab (oude nickname: Cab.)
Intellectueel
Intellectueel
 
Berichten: 10234
Karma: 61
Geregistreerd op: di 09 nov 2004 10:18 pm

Berichtdoor Dave_afk op wo 02 jul 2008 9:10 pm

aangezien de prijs van diesel dicht bij benzine ligt zou ik gwn nu nen benzine kopen
Afbeelding


Angry boobz are angry
Avatar gebruiker
Dave_afk
Vuilnisman
Vuilnisman
 
Berichten: 2120
Karma: -4
Geregistreerd op: za 29 maart 2008 4:49 pm
Woonplaats: ...

Berichtdoor LatraXor op wo 02 jul 2008 9:23 pm

G7 schreef:Ik vind ze beide evengoed een heel grootvoordeel aan diesel vind ik kei hard optrekke en rijden en weinig zuipen :mrgreen:


En dan krijgt ge kleppendekseldichtingen op relatief weinig kilometers.
Die HDi motoren bij peugeot, véél te veel druk voor die joins (dichtingen), ze breken écht vroeg.
Afbeelding

MHR Tuning! Engine development & Rebuilding. http://www.mhrtuning.be/
Civic Club Holland / Honda-Tech
Avatar gebruiker
LatraXor
Pastoor
Pastoor
 
Berichten: 10734
Karma: 46
Geregistreerd op: di 16 aug 2005 2:28 pm
Woonplaats: Drongen (Bij Gent)

Berichtdoor djorkaef op wo 02 jul 2008 10:23 pm

waarom ik benzine heb:

diesel (0-100 in 6.9):
Leon Cupra 1.8 TDI 180pk
http://www.youtube.com/watch?v=15GarFKVjpk

benzine (0-100 in 6.9):
Celica GT-S 1.8 VVTL-i 191 pk
http://www.youtube.com/watch?v=inznUkQ-fks

maximum koppel van benzine zit op dubbel zoveel toeren waardoor ge toch wel meer gevoel van snelheid creeert. Tenminste als ge pk's leuk vind : P
Avatar gebruiker
djorkaef
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 1080
Karma: 1
Geregistreerd op: di 14 dec 2004 7:33 pm

Berichtdoor G7 op do 03 jul 2008 5:01 pm

LatraXor schreef:
G7 schreef:Ik vind ze beide evengoed een heel grootvoordeel aan diesel vind ik kei hard optrekke en rijden en weinig zuipen :mrgreen:


En dan krijgt ge kleppendekseldichtingen op relatief weinig kilometers.
Die HDi motoren bij peugeot, véél te veel druk voor die joins (dichtingen), ze breken écht vroeg.


Das dikke zever kerel,men broer is chef mekaniek bij peugeot en hij zegt dat er niks van waar is,wie weet beste chef mekaniek of gij dat weekenwerk doet in een garage? :mrgreen:
Avatar gebruiker
G7
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 1353
Karma: 0
Geregistreerd op: ma 25 sep 2006 12:57 am

Berichtdoor LatraXor op do 03 jul 2008 5:10 pm

G7 schreef:
LatraXor schreef:
G7 schreef:Ik vind ze beide evengoed een heel grootvoordeel aan diesel vind ik kei hard optrekke en rijden en weinig zuipen :mrgreen:


En dan krijgt ge kleppendekseldichtingen op relatief weinig kilometers.
Die HDi motoren bij peugeot, véél te veel druk voor die joins (dichtingen), ze breken écht vroeg.


Das dikke zever kerel,men broer is chef mekaniek bij peugeot en hij zegt dat er niks van waar is,wie weet beste chef mekaniek of gij dat weekenwerk doet in een garage? :mrgreen:


"Weekendwerk" (+ alle vakantiedagen)...
Ben vanaf juni buiten de zondagen nog geen enkele dag niet geweest. En ik mag met 90 % zekerheid zeggen dat ik per dag meer uren klop dan u broer... + waarom vraagt gij alles aan mij (niet dat ik dat erg vind), van carrosserie van peugeot enzo, als u broer chef mekaniek is?
Hmm, over die dikke zever.
Sjah, da's dan zijn opinie, ik zeg enkel maar wat ik vast stel.
Chef bureaumekaniek zeker :D
Afbeelding

MHR Tuning! Engine development & Rebuilding. http://www.mhrtuning.be/
Civic Club Holland / Honda-Tech
Avatar gebruiker
LatraXor
Pastoor
Pastoor
 
Berichten: 10734
Karma: 46
Geregistreerd op: di 16 aug 2005 2:28 pm
Woonplaats: Drongen (Bij Gent)

Berichtdoor Qabesha op do 03 jul 2008 6:24 pm

djorkaef schreef:waarom ik benzine heb:

diesel (0-100 in 6.9):
Leon Cupra 1.8 TDI 180pk
http://www.youtube.com/watch?v=15GarFKVjpk

benzine (0-100 in 6.9):
Celica GT-S 1.8 VVTL-i 191 pk
http://www.youtube.com/watch?v=inznUkQ-fks

maximum koppel van benzine zit op dubbel zoveel toeren waardoor ge toch wel meer gevoel van snelheid creeert. Tenminste als ge pk's leuk vind : P


Ik rij graag met de diesels hier omdat ze toch nog ietske zuiniger zijn en er toch wel de kilometers mee gereden worden.

maar als ik die benzines hoor krijg je natuurlijk wel het gevoel van snelheid en kracht.
Afbeelding

http://www.intertet.org/sig/1-3-1.png
"To moo or not to moo, that is the cow to decide." ~ nagasy
Avatar gebruiker
Qabesha
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 2983
Karma: 11
Geregistreerd op: za 28 aug 2004 10:52 pm
Woonplaats: Vlaams- Brabant

Berichtdoor G7 op do 03 jul 2008 6:29 pm

LatraXor schreef:
G7 schreef:
LatraXor schreef:
G7 schreef:Ik vind ze beide evengoed een heel grootvoordeel aan diesel vind ik kei hard optrekke en rijden en weinig zuipen :mrgreen:


En dan krijgt ge kleppendekseldichtingen op relatief weinig kilometers.
Die HDi motoren bij peugeot, véél te veel druk voor die joins (dichtingen), ze breken écht vroeg.


Das dikke zever kerel,men broer is chef mekaniek bij peugeot en hij zegt dat er niks van waar is,wie weet beste chef mekaniek of gij dat weekenwerk doet in een garage? :mrgreen:


"Weekendwerk" (+ alle vakantiedagen)...
Ben vanaf juni buiten de zondagen nog geen enkele dag niet geweest. En ik mag met 90 % zekerheid zeggen dat ik per dag meer uren klop dan u broer... + waarom vraagt gij alles aan mij (niet dat ik dat erg vind), van carrosserie van peugeot enzo, als u broer chef mekaniek is?
Hmm, over die dikke zever.
Sjah, da's dan zijn opinie, ik zeg enkel maar wat ik vast stel.
Chef bureaumekaniek zeker :D


Ik heb dat van die carroserie aan u gevraagt voor te zien of het wel juist was! :mrgreen: maar je hebt nooit antw gegeven kan ik wel begrijpen hoor als je dat allemaal moet vragen in de garage!

Hoe oud ben jij? men broer is 29 en die werkt al van zen 16j bij peugeot pak meer ervaring kennis dan gij hoor gast!

En over die meer uren kloppen dan mijn broer vergeet dat maar chef mekaniek is er eerste en vertrekt laatste uit de garage.

Latraxor zegt: Chef bureaumekaniek zeker :D[/

Gij zijt de grappigste thuis zeker??? :mrgreen:

Edit:zie juist dat ge 17 jaar zijt hahaha en dan doen als of ge meer weet dan men broer hahaha :mrgreen:
Avatar gebruiker
G7
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 1353
Karma: 0
Geregistreerd op: ma 25 sep 2006 12:57 am

Berichtdoor LatraXor op do 03 jul 2008 10:22 pm

We zouden in discussie kunnen gaan, maar 'k zal het maar zo laten...

Heb nooit gezegd dat ik meer ervaring heb dan je broer, we zijn op dezelfde leeftijd begonnen en over dat aantal uren, da's betwistbaar...
Spijtig dat u broer hoogstwaarschijnlijk "vijanden" heeft als 29-jarige chefmekaniek. Waarschijnlijk zeg jij nu dat dit niet het geval is, maar ik kan je met enige zekerheid zeggen dat dit wel zo is. Achter de rug wordt er immers veel gezegd. Is bij ons in de garage niet anders, waar mekaniers met meer dan 20 jaar ervaring toelating moeten vragen aan een snotaap.
Punt.

Als jouw vragen over die carroserie enkel en alleen waren om mij te testen dan betreur ik dat en krijg ik plots een heel ander beeld over u. Logisch dat ik dat moet vragen, wees content dat ik zo vriendelijk was om het te vragen, als dat enkel is om af- of goedgekeurd te worden door jou, die het notabene aan je broertje vraagt dan "betreur" ik dat.

Grappigste thuis? Ja, zeker!
Meer weten dan je broer? Nog niet, heb dit ook nog nooit gezegd. Zeg alleen zoals ik het ervaar.
Afbeelding

MHR Tuning! Engine development & Rebuilding. http://www.mhrtuning.be/
Civic Club Holland / Honda-Tech
Avatar gebruiker
LatraXor
Pastoor
Pastoor
 
Berichten: 10734
Karma: 46
Geregistreerd op: di 16 aug 2005 2:28 pm
Woonplaats: Drongen (Bij Gent)

Berichtdoor G7 op vr 04 jul 2008 6:33 pm

LatraXor schreef:We zouden in discussie kunnen gaan, maar 'k zal het maar zo laten...

Heb nooit gezegd dat ik meer ervaring heb dan je broer, we zijn op dezelfde leeftijd begonnen en over dat aantal uren, da's betwistbaar...
Spijtig dat u broer hoogstwaarschijnlijk "vijanden" heeft als 29-jarige chefmekaniek. Waarschijnlijk zeg jij nu dat dit niet het geval is, maar ik kan je met enige zekerheid zeggen dat dit wel zo is. Achter de rug wordt er immers veel gezegd. Is bij ons in de garage niet anders, waar mekaniers met meer dan 20 jaar ervaring toelating moeten vragen aan een snotaap.
Punt.

Als jouw vragen over die carroserie enkel en alleen waren om mij te testen dan betreur ik dat en krijg ik plots een heel ander beeld over u. Logisch dat ik dat moet vragen, wees content dat ik zo vriendelijk was om het te vragen, als dat enkel is om af- of goedgekeurd te worden door jou, die het notabene aan je broertje vraagt dan "betreur" ik dat.

Grappigste thuis? Ja, zeker!
Meer weten dan je broer? Nog niet, heb dit ook nog nooit gezegd. Zeg alleen zoals ik het ervaar.


Je hebt nooit geantw over die prijs van die deur van die 406!

Over die vijanden in de garage dat maakt toch ni uit als je dat hebt in een mensenleven maakt iedereen wel vijanden gij ik iedereen maar dat weet je wel zo dom ben je ni eh. :mrgreen:

mvg
Avatar gebruiker
G7
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 1353
Karma: 0
Geregistreerd op: ma 25 sep 2006 12:57 am

Berichtdoor Jakob op zo 06 jul 2008 9:28 pm

Gas!
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jakob
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 1544
Karma: 0
Geregistreerd op: ma 21 aug 2006 9:00 pm
Woonplaats: Gent

Berichtdoor Zizi_coin_coin op zo 06 jul 2008 9:35 pm

diesel: verbruiken minder en stoten geen NOx uit, wel vervuilende partikels, maar dat is door filters makkelijk op te vangen.
Zizi_coin_coin (oude nickname: Zizi coin coin)
Ontslagen
Ontslagen
 
Berichten: 443
Karma: 18
Geregistreerd op: vr 03 aug 2007 2:16 pm

Berichtdoor amodax op zo 06 jul 2008 10:09 pm

Kies toch wel voor Benzine denk ik...
Diesel is ook wel goed en heeft ook zijn charmes, maar er gaat niks boven ne naft die keer goe in toeren trekt 8-)
Avatar gebruiker
amodax
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 3144
Karma: 2
Geregistreerd op: za 01 apr 2006 11:50 am
Woonplaats: nazareth

Berichtdoor impulsion op zo 06 jul 2008 10:30 pm

waterstof :p
komt er sowieso toch..

Benzine is beter dan diesel hoor ;)
ik hoor iedereen zeggen dat TDI's meer vermogen en kracht hebben dan benzinemotoren.. dat is een feit.. maar wanneer je een platte diesel vs benzine hebt.. of een turbodiesel vs turbo benzine.. dan is de rekening snel gemaakt é ;)
Avatar gebruiker
impulsion (oude nickname: Impulsion)
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 8604
Karma: 5
Geregistreerd op: ma 13 maart 2006 12:35 am
Woonplaats: London

Berichtdoor SjoerieMoerie op zo 06 jul 2008 11:04 pm

Geen één benzine houdt een gelijkwaardige diesel bij bij het versnellen... + topsnelheid ligt hoger.

Bij het optrekken zijn benzines iets sneller
bjoerk schreef:ik denk da het tijd word om de iets kinderlijkere bjoerk achter te laten, ik zord ook bijna 18, en mss moet ik dat ook maar eens tonen :)


Too late bitch.
SjoerieMoerie
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 9019
Karma: 0
Geregistreerd op: di 08 feb 2005 11:33 pm
Woonplaats: Turnhout

Berichtdoor impulsion op zo 06 jul 2008 11:17 pm

SjoerieMoerie schreef:Geen één benzine houdt een gelijkwaardige diesel bij bij het versnellen... + topsnelheid ligt hoger.

Bij het optrekken zijn benzines iets sneller


1600 bezine tegen een 1600 diesel?
of een 3000 benzine tegen een 3000 diesel?
en jij durft te beweren dat diesel sneller is? en dan nog dat een diesel een hogere topsnelheid heeft? damn man.. waar haal je al die zever??

stel:
2 auto's, gelijke cilinderinhoud, gelijke versnellingsbak.. enzo enzo..
ene is diesel, andere is bezine..

benzine ontbrandt sneller dan diesel dacht ik.. dus benzine zal sneller in toeren komen/ meer vermogen leveren, enzo enzo..
conclusie.. benzine trekt sneller op..

topsnelheid..
gelijke overbrengingen in vb 4e versnelling...

een diesel stopt rond de 4500 a 5500 toeren hé..
een benzine gaat nog ietsje verder ... 6000 tot 7000... nu moet je mij eens zeggen wanneer je de hoogste topsnelheid hebt.. bij 5500 toeren of bij 7000???
Avatar gebruiker
impulsion (oude nickname: Impulsion)
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 8604
Karma: 5
Geregistreerd op: ma 13 maart 2006 12:35 am
Woonplaats: London

Berichtdoor bjoerk op zo 06 jul 2008 11:20 pm

idd, F1 wagens rijden met bezine omdat diesel sneller is :roll:
Afbeelding


http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
Avatar gebruiker
bjoerk
Pastoor
Pastoor
 
Berichten: 8941
Karma: 32
Geregistreerd op: do 10 feb 2005 3:51 pm
Woonplaats: BALEN GVD

Berichtdoor Jakob op zo 06 jul 2008 11:34 pm

amodax schreef:Kies toch wel voor Benzine denk ik...
Diesel is ook wel goed en heeft ook zijn charmes, maar er gaat niks boven ne naft die keer goe in toeren trekt 8-)
4-stroke hé :D
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jakob
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 1544
Karma: 0
Geregistreerd op: ma 21 aug 2006 9:00 pm
Woonplaats: Gent

Berichtdoor impulsion op zo 06 jul 2008 11:44 pm

Jakob schreef:
amodax schreef:Kies toch wel voor Benzine denk ik...
Diesel is ook wel goed en heeft ook zijn charmes, maar er gaat niks boven ne naft die keer goe in toeren trekt 8-)
4-stroke hé :D


nen diesel is ook 4 stroke é ;) (in auto's toch..)
Avatar gebruiker
impulsion (oude nickname: Impulsion)
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 8604
Karma: 5
Geregistreerd op: ma 13 maart 2006 12:35 am
Woonplaats: London

Berichtdoor DeYannick69 op ma 07 jul 2008 2:50 pm

diesel, goedkoper, en sommige diesels trekken beter op dan benzine (bv BMW)
Avatar gebruiker
DeYannick69
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 1663
Karma: 0
Geregistreerd op: ma 01 okt 2007 6:34 pm
Woonplaats: Balen

Berichtdoor Genuine VTEC op ma 07 jul 2008 8:33 pm

Is toch simpele vergelijking, je moet gewoon je doeleind bepalen

wil je: prestaties, geluid, sportief rijgedrag, groot toerenbereik en heb je geen eisen aan brandstof verbruik dan komt benzine er onverbiddelijk als winnaar uit

maar wil je: soepele acceleratie, rijcomfort, soepel rijgedrag, laag verbruik en wil je een motor die 300 000 - 400 000km aankan koop een diesel

Benzine is economisch de sukkelaar
Diesel Sportief

natuurlijk als we deze alle2 in hun puurste vorm bekijken hé,natuurlijk de TDI gaan tegenwoordig mee met de benzine's van gelijkaardige cc maar diegene die dit zeggen weten werkelijk niets af van motorenbouw en de techniek want zoals impulsion al zei een turbobenzine 2.5l motor vernietigd gewoon een 2.5TDI. De benzine haalt gemakkelijk 280pk zie subaru impreza een gelijkaardige diesel die deze kan bijhouden euh ja wacht.... bastaat niet.

Impulsion schreef:
SjoerieMoerie schreef:
stel:
2 auto's, gelijke cilinderinhoud, gelijke versnellingsbak.. enzo enzo..
ene is diesel, andere is bezine..

benzine ontbrandt sneller dan diesel dacht ik.. dus benzine zal sneller in toeren komen/ meer vermogen leveren, enzo enzo..
conclusie.. benzine trekt sneller op..

topsnelheid..
gelijke overbrengingen in vb 4e versnelling...

een diesel stopt rond de 4500 a 5500 toeren hé..
een benzine gaat nog ietsje verder ... 6000 tot 7000... nu moet je mij eens zeggen wanneer je de hoogste topsnelheid hebt.. bij 5500 toeren of bij 7000???


ik dacht dat je slimmer was dan dat. Kom op je houd hier totaal geen reking met vermogen en/of koppel curves.
No.1 VTEC
Avatar gebruiker
Genuine VTEC (oude nickname: --ChApTeR OnE--)
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 897
Karma: 0
Geregistreerd op: do 30 maart 2006 4:43 pm

Berichtdoor impulsion op ma 07 jul 2008 10:52 pm

--ChApTeR OnE-- schreef:ik dacht dat je slimmer was dan dat. Kom op je houd hier totaal geen reking met vermogen en/of koppel curves.


inderdaad.. hoeft ook niet, want je weet zelf ook dat een diesel zonder turbo geen echt ongeloofelijke vermogenscurve heeft...

maar je hebt gelijk.. eigenlijk moet je alle factoren bekijken.. maar dan kunnen we redelijk in het oneindige gaan niet?
-vorm auto (cx)
-rolweerstand banden
-vermogensverliezen aandrijving
-gewichtsverdeling
- enzo enzo..
Avatar gebruiker
impulsion (oude nickname: Impulsion)
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 8604
Karma: 5
Geregistreerd op: ma 13 maart 2006 12:35 am
Woonplaats: London

Berichtdoor djorkaef op di 08 jul 2008 5:16 pm

Impulsion schreef:
SjoerieMoerie schreef:Geen één benzine houdt een gelijkwaardige diesel bij bij het versnellen... + topsnelheid ligt hoger.

Bij het optrekken zijn benzines iets sneller


1600 bezine tegen een 1600 diesel?
of een 3000 benzine tegen een 3000 diesel?
en jij durft te beweren dat diesel sneller is? en dan nog dat een diesel een hogere topsnelheid heeft? damn man.. waar haal je al die zever??


niet op letten die gast zegt wel vaker dingen over auto's enz die dikke zever zijn. waarschijnlijk kent hij het verschil tussen diesel en benzine niet en haalt ze door elkaar.

maar deze keer overtreft hij wel alles.

"diesels versnellen beter, maar benzines trekken wel sneller op." whatever...
Avatar gebruiker
djorkaef
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 1080
Karma: 1
Geregistreerd op: di 14 dec 2004 7:33 pm

Berichtdoor Genuine VTEC op di 08 jul 2008 7:15 pm

Impulsion schreef:
--ChApTeR OnE-- schreef:ik dacht dat je slimmer was dan dat. Kom op je houd hier totaal geen reking met vermogen en/of koppel curves.


inderdaad.. hoeft ook niet, want je weet zelf ook dat een diesel zonder turbo geen echt ongeloofelijke vermogenscurve heeft...

maar je hebt gelijk.. eigenlijk moet je alle factoren bekijken.. maar dan kunnen we redelijk in het oneindige gaan niet?
-vorm auto (cx)
-rolweerstand banden
-vermogensverliezen aandrijving
-gewichtsverdeling
- enzo enzo..


je hebt het toch over 2 dezelfde wagens :?
No.1 VTEC
Avatar gebruiker
Genuine VTEC (oude nickname: --ChApTeR OnE--)
Onwetende
Onwetende
 
Berichten: 897
Karma: 0
Geregistreerd op: do 30 maart 2006 4:43 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto & Moto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron