register Paswoord vergeten?

Het "Deel je gevoelens en krijg een serieuze reactie"-topic

Re: Het "Deel je gevoelens en krijg een serieuze reactie"-topic

Berichtdoor elberto op wo 15 jan 2014 7:51 pm

Nasa schreef:Das kut... Hoe lang zijt ge al aant studeren misschien (ik bedoel dus voortstuderen hé, niet deze examenperiode)? En hebde nog lang te gaan?

Kunde nekeer ni weggaan met uw vriendin? Ne gezelligen avond fixen ofzo, restaurantje, filmke gaan zien enzo. Dan zijt ge toch opt gemak onder jullie 2? Rij daarna desnoods met den auto naar een afgelegen baantje, drinkt een pintje in den auto, praat wa, chill muziekske op. Of boekt een weekendje met haar voor na uw examenperiode? Dan hebde iets om naar uit te kijken waardoor de examens mss iets vlotter zullen passeren?

Heb ik gedaan, vlak na de examens zijn we een weekend samen weg. Anders is het ook altijd gedoe omdat we elkaar in deze periode zo weinig zien. Nu hebben we de hele examenperiode iets om naar uit te kijken en dat doet wel veel.

Maar als ik het goed begrepen heb ligt uw slecht gevoel aan de basis van de "ruzie" met uw vriendin waardoor ge u nog slechter voelt? Of heb ik het verkeerd voor? Want als dat zo is dan ligt de oorsprong van uw gevoel dus niet bij de situatie met uw vriendin, maar is dat louter een gevolg. Enig idee waar het dan wel aan kan liggen?
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bjoerk op wo 15 jan 2014 7:53 pm

Nasa schreef:Das kut... Hoe lang zijt ge al aant studeren misschien (ik bedoel dus voortstuderen hé, niet deze examenperiode)? En hebde nog lang te gaan?

Kunde nekeer ni weggaan met uw vriendin? Ne gezelligen avond fixen ofzo, restaurantje, filmke gaan zien enzo. Dan zijt ge toch opt gemak onder jullie 2? Rij daarna desnoods met den auto naar een afgelegen baantje, drinkt een pintje in den auto, praat wa, chill muziekske op. Of boekt een weekendje met haar voor na uw examenperiode? Dan hebde iets om naar uit te kijken waardoor de examens mss iets vlotter zullen passeren?

Tis nu het 4de jaar dak studeer, eerst 2 jaar zwaar gefaalt maar da kwam omdat het me gewoon niet lag. 2 jaar gewerkt en nu weer begonnen en nu in men 2de jaar dus ik heb al wa blok periodes door gemaakt maar nog nooit zoals nu.

Mja nu weg gaan in den blok zit er echt niet in tis nog anderhalve week dus da gaat het nu niet meer maken. Na de blok zullen we wel weer afspreken. En ik haar voor kerstmis een weekendje parijs cadeau gedaan, en dat gaan we ergens in de zomervakantie doen, als het wa mooi weer is in parijs. Tis nie dat de relatie slecht gaat, helemaal niet. Maar tis gewoon ik met mijn idiote hersenen die constant maar willen denken aan dingen waar ze niet aan moeten denken. En daar komen dan weer domme hersenspinsels uit die het alleen erger maken.

elberto schreef:Maar als ik het goed begrepen heb ligt uw slecht gevoel aan de basis van de "ruzie" met uw vriendin waardoor ge u nog slechter voelt? Of heb ik het verkeerd voor? Want als dat zo is dan ligt de oorsprong van uw gevoel dus niet bij de situatie met uw vriendin, maar is dat louter een gevolg. Enig idee waar het dan wel aan kan liggen?

Dat is het dus exact, het is nie de relatie of de vriendin, tis gewoon ik zit met een kut gevoel. En daardoor verknal ik de rest er ook bij en dan ist nog slechter. En ik weet gewoon nie hoe het komt, na de laatste lessen had ik gewoon nood aan ontspanning en relaxatie en da heb ik nie gehad, want ik wou in de boeken vliegen voor de blok, ik wou da echt ma ik kon het nie. Waardoor het nog minder lukte en ik eigelijk gewoon 2 weken kerstvakantie heb zitten voor mij uit staren.
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
http://nl.pokerstrategy.com/#u715ES
bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op wo 15 jan 2014 8:13 pm

Zo uit uw verhaal te lezen steekt vooral het gedeelte 'vriendin' tegen en werkt zich dat uit op de rest. Als ik van u was zou ik doen zoals Nasa zegt. Ge kunt toch wel ene avond missen?
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bjoerk op wo 15 jan 2014 8:18 pm

the-skullkid schreef:Zo uit uw verhaal te lezen steekt vooral het gedeelte 'vriendin' tegen en werkt zich dat uit op de rest. Als ik van u was zou ik doen zoals Nasa zegt. Ge kunt toch wel ene avond missen?

ik heb tussen vandaag en volgende week vrijdag nog 5 examens waarvan 2 voor mij probleem vakken zijn en 1 een zeer nipt vak ga zijn. En daarnaast heeft de vriendin ook examens waardoor dat da gewoon haast niet te doen is. Ik weet ook niet of da het wel is, tis vooral datk rust wil denk ik. Ik moet er gewoon een week tussenuit geen zorgen niks, gewoon rust.

Om eerlijk te zijn ik weet het gewoon nie wa het is, ma ik wil gewoon dat het weg ga.
Afbeelding

bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op wo 15 jan 2014 9:01 pm

Hoelang ist al geleden dat ge echt intiem zijt geweest met uw vriendin?
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bjoerk op wo 15 jan 2014 9:55 pm

the-skullkid schreef:Hoelang ist al geleden dat ge echt intiem zijt geweest met uw vriendin?

november begin december ergens. Tis gewoon dat het altijd slecht uitkomt en tfeit da bij haar blijven slapen moeilijk lag omdat haar pa het toen nog nie wist da we samen waren, ondertussen weet hij het wel, maar denkt dan ook dat we nog maar een dikke maand samen zijn. Terwijl we al van augustus samen zijn en februari-april samen zijn geweest. Uiteindelijk zijn da tijdelijke problemen en da zal zich met de tijd verbeteren. Het is niet dat zij of ik nie willen. Tis tot nu toe gewoon een enorme slechte samen val omstandigheden geweest altijd waardoor da we elkaar bijna elke dag op school zien en enorm veel bij elkaar zijn. Maar eigelijk zelden intiem kunne samen zijn. Nu zal dit hopelijk wel snel veranderen nudat haar pa het weet zal dat binnen een maand of 2-3 wel perfect mogen en kunne we ons seksleven wat deftig op de rails krijgen.

Pas op versta me nie verkeerd, het is niet dat we een slecht seksleven hebben op gebied van kwaliteit, tis eerder the severe lack of quantity. Nuja voor mij is dit geen struikelblok omdat ik weet dat het een tijdelijk probleem is. Eens dat blijven slapen bij elkaar no problem meer is zal dat zichzelf wel oplossen. En tis ook niet dat ik elke dag seks nodig heb om gelukkig te zijn want dan had ik wel rapper last gehad van da depressief zijn. Maar tis wel een belangrijk aspect in een relatie, da je alle twee tevreden zijt over u seksleven anders komen er frustraties en ruzie, wat nu soms al is van mijn kant dat ik toch voel dat er soms al eens frustraties zijn op dat gebied. Maar kep daar mee leren omgaan, omdat het een tijdelijk probleem is. En uiteindelijk zal het inorde komen. Maar het is gewoon nie leuk, om telkens weken met een broek vol goesting te zitten mede omda we elkaar dan wel elke dag zien, en mekaar wel kunne kussen en knuffelen, maar ge kunt mekander nu maar moeilijk seksueel gaan bevredigen int midden van tschool.

Ondertussen al afgesproken dat we direct na de examens samen een dagje naar zee gaan, mss zelfs nachtje blijven overnachten als het gaat. Dus hopelijk helpt dat ook om wat te ontstressen.
Afbeelding

bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor elberto op wo 15 jan 2014 10:18 pm

bjoerk schreef:
the-skullkid schreef:Hoelang ist al geleden dat ge echt intiem zijt geweest met uw vriendin?

november begin december ergens. Tis gewoon dat het altijd slecht uitkomt en tfeit da bij haar blijven slapen moeilijk lag omdat haar pa het toen nog nie wist da we samen waren, ondertussen weet hij het wel, maar denkt dan ook dat we nog maar een dikke maand samen zijn. Terwijl we al van augustus samen zijn en februari-april samen zijn geweest. Uiteindelijk zijn da tijdelijke problemen en da zal zich met de tijd verbeteren. Het is niet dat zij of ik nie willen. Tis tot nu toe gewoon een enorme slechte samen val omstandigheden geweest altijd waardoor da we elkaar bijna elke dag op school zien en enorm veel bij elkaar zijn. Maar eigelijk zelden intiem kunne samen zijn. Nu zal dit hopelijk wel snel veranderen nudat haar pa het weet zal dat binnen een maand of 2-3 wel perfect mogen en kunne we ons seksleven wat deftig op de rails krijgen.

Pas op versta me nie verkeerd, het is niet dat we een slecht seksleven hebben op gebied van kwaliteit, tis eerder the severe lack of quantity. Nuja voor mij is dit geen struikelblok omdat ik weet dat het een tijdelijk probleem is. Eens dat blijven slapen bij elkaar no problem meer is zal dat zichzelf wel oplossen. En tis ook niet dat ik elke dag seks nodig heb om gelukkig te zijn want dan had ik wel rapper last gehad van da depressief zijn. Maar tis wel een belangrijk aspect in een relatie, da je alle twee tevreden zijt over u seksleven anders komen er frustraties en ruzie, wat nu soms al is van mijn kant dat ik toch voel dat er soms al eens frustraties zijn op dat gebied. Maar kep daar mee leren omgaan, omdat het een tijdelijk probleem is. En uiteindelijk zal het inorde komen. Maar het is gewoon nie leuk, om telkens weken met een broek vol goesting te zitten mede omda we elkaar dan wel elke dag zien, en mekaar wel kunne kussen en knuffelen, maar ge kunt mekander nu maar moeilijk seksueel gaan bevredigen int midden van tschool.

Ondertussen al afgesproken dat we direct na de examens samen een dagje naar zee gaan, mss zelfs nachtje blijven overnachten als het gaat. Dus hopelijk helpt dat ook om wat te ontstressen.

Dat zal al veel doen. Hebt ge geen tijd in de lesvrije week om wat langer er tussenuit te knijpen? Want als ik uw verhaal lees dan hebt gij vooral nood aan enkele dagen effectieve rust en daarmee bedoel ik dagenlang gewoon niks te doen hebben. Geen taken/examens/stages/blabla om voor te bereiden, enkel en alleen in het nu leven en relaxen.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Jellesg op wo 15 jan 2014 10:34 pm

Ghad beter mee geweest op skireis Bjoerk :p
Ik ging u van alle problemen verlost hebben jong.

EDIT: ik suck in motivational speech :(
Afbeelding

Afbeelding
Jellesg
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor bjoerk op wo 15 jan 2014 10:38 pm

elberto schreef:Dat zal al veel doen. Hebt ge geen tijd in de lesvrije week om wat langer er tussenuit te knijpen? Want als ik uw verhaal lees dan hebt gij vooral nood aan enkele dagen effectieve rust en daarmee bedoel ik dagenlang gewoon niks te doen hebben. Geen taken/examens/stages/blabla om voor te bereiden, enkel en alleen in het nu leven en relaxen.

Tijd om er echt tussenuit te knijpen zeker wel. Maar ik moet ook rekening houden met mijn budget en dat van mijn vriendin. Persoonlijk kan ik het gewoon niet betalen om 5 dagen er tussenuit te gaan samen met mijn vriendin op mijn kosten. Dus dan zou de vriendin al moeten bij leggen voor haar wat ik eigelijk nie zou zien zitten als het echt is om voor mezelf te ontstressen de vriendin dan in die positie zetten van ja ik wil ontstressen maar ik wil dat nie alleen doen, dus ik wil da ge mee gaat, maar ik kan wel niet voor u betalen. Snapte?

Tis ook zo als ik het alleen zou doen, zou ik weer in mijn anti social cycle geraken waarbij datk gewoon zou beginnen nadenken over alles. En dan gewoon eindigen in die vreemde hersenspinsels die ik net wil avoiden. Laatste weken ook al eens gedacht van eens naar een psycholoog/psychiater te gaan om daar over te praten. Tis nie dat ik mensen ga neer knallen en half schizofreen ben, maar kmerk toch dat ik het moeilijk heb gekregen met echt alleen alleen te zijn. En mja misschien met zo iemand er over praten kan die mij wel beter helpen. Maarja eerst eens zien wat het einde van de blok brengt als het niet betert dan zien dan wel. Nu gaat het alweer wat beter nu dat ik hier men ei kwijt heb gekunnen. Bedankt daarvoor fundalize :)

EDIT: Jelle, ik heb vandaag al gedacht dat da inderdaad nie slecht had geweest, maarja te laat nu :p
Afbeelding

bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Durango op wo 15 jan 2014 10:47 pm

Dit gaat geen serieuze reactie lijken, maar 't is zeker zo bedoeld.

Masturbeert ge wel (genoeg )?
Ni da ge een vriendin hebt dat dat niemeer mag hé?

Houdt mij alleszins recht op de moeilijke momentjes. Figuurlijk ook.
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bjoerk op wo 15 jan 2014 10:51 pm

Durango schreef:Dit gaat geen serieuze reactie lijken, maar 't is zeker zo bedoeld.

Moest ik da nie doen ik zou gelijk randy van south park naart school kunnen bouncen op mijn ballen :p trouwens tis blok, tis nie dat er nie genoeg gemasturbeert wordt nu ze :)
Afbeelding

bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 15 jan 2014 10:53 pm

bjoerk schreef:
Durango schreef:Dit gaat geen serieuze reactie lijken, maar 't is zeker zo bedoeld.

Moest ik da nie doen ik zou gelijk randy van south park naart school kunnen bouncen op mijn ballen :p trouwens tis blok, tis nie dat er nie genoeg gemasturbeert wordt nu ze :)

Het is blok, die gast zijn top ziet allicht donkerpaars...
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op wo 15 jan 2014 11:06 pm

Ik word al zot als ik twee weken gene seks heb gehad. Respect Bjoerk!
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Nasa op wo 15 jan 2014 11:46 pm

Troost u, bij mij ist ook al van oktober geleden en ik zit ook in mijn blok! Ik zen mijn ballen praktisch aant opfretten :mrgreen:

MAAR er is licht aan het einde van de tunnel voor mij O:)

Nekeer dat die examens voorbij zijn zal alles wel op zijn plaats vallen bjoerk. Dan hebde tijd om wa te chillen met uw vriendin! Desnoods weekendje centerparcs ofzo he! Ik vind da toch plezant, zeker opt gemakske met de vriendin :P

http://www.centerparcs.be/VL/BE/aanbieding/last-minute?s_priceorder=A&s_persons=4&ref=benl_google_brand&gclid=CLOp0r-ggbwCFUZY3godlF8Alg

199 euro voor ne cottage voor 5 dagen. Das nu het eerste dak vind, als ge wa zoekt vind ge mss goedkoper. Als ge da deelt met uw vriendin zijt ge voor 100 euro de man 5 dagen ertussenuit. Valt toch mee ?

Edit: ge krijgt dus den algemene link met last minutes als ge daar op klikt: vossemeren (da was die van 199 dak zei) en kempervennen (NL) vond ik wel 2 goede parken denk ik.
Nasa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor timplex op do 08 mei 2014 4:21 pm

is het fout om als 25 jarige gast gymnasten bevriend te hebben op fb? en hierbij spreek ik over de leeftijd van 14+
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op do 08 mei 2014 4:26 pm

timplex schreef:is het fout om als 25 jarige gast gymnasten bevriend te hebben op fb? en hierbij spreek ik over de leeftijd van 14+

Neen.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor timplex op do 08 mei 2014 4:36 pm

Keyser_Soze schreef:
timplex schreef:is het fout om als 25 jarige gast gymnasten bevriend te hebben op fb? en hierbij spreek ik over de leeftijd van 14+

Neen.

sommige mensen vinden dat wel,heeft te maken met allemaal die pedo schandalen ivm de kerk denk ik.
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op do 08 mei 2014 4:39 pm

timplex schreef:
Keyser_Soze schreef:

Neen.

sommige mensen vinden dat wel,heeft te maken met allemaal die pedo schandalen ivm de kerk denk ik.

Zolang dat ge u niet aftrekt op hun foto's is het ok, en zelfs dan nog...
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Member op do 08 mei 2014 4:42 pm

Das al hetzelfde als een chiroleider 14 jarige chiromeisjes als vriend heeft op Facebook.
Niets mis mee vind ik, zolang het puur professioneel blijft.

Kan me wel voorstellen dat er bepaalde vijandigheid tussen meisjes in de groep kan komen à la "Heee seg jij hebt Timplex als vriend op Facebook" enz.
Zorgen dat het professioneel blijft, en ook elk liefdessignaal van de meisjes afweren. Dat kan denk ik wel gebeuren, een meisje dat plots een onmogelijke liefde ziet in haar trainer...
Afbeelding

Eclipx schreef:@Member: vergeet de standaard tatoo op de achterrug niet ééh!!!!
Member (oude nickname: member1002)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bjoerk op do 08 mei 2014 4:55 pm

Voor hun die het moest interesseren hoe het uiteindelijk is afgelopen met mijn lief en den blok. Het heeft na dat voorval nog 1 maand geduurt tegen dak ze heb buiten gesmeten. Het was wel degelijk de vriendin die het slecht gevoel gaf. Gevoelens beginne krijgen voor een ander meiske dat wederzijds was/is, gedacht dat het nog goe zou komen. Ma kon toch alleen maar aan die ander denken en mijn lief die mij gewoon constant begon te irriteren en op valentijn kwam ze dan nog kutten over iets wat al weken was afgesproken. En toen heb ik ze buiten gezwiert :p

Ander en beter :p
Afbeelding

bjoerk
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor timplex op do 08 mei 2014 9:52 pm

Member schreef:Das al hetzelfde als een chiroleider 14 jarige chiromeisjes als vriend heeft op Facebook.
Niets mis mee vind ik, zolang het puur professioneel blijft.

Kan me wel voorstellen dat er bepaalde vijandigheid tussen meisjes in de groep kan komen à la "Heee seg jij hebt Timplex als vriend op Facebook" enz.
Zorgen dat het professioneel blijft, en ook elk liefdessignaal van de meisjes afweren. Dat kan denk ik wel gebeuren, een meisje dat plots een onmogelijke liefde ziet in haar trainer...

vijandigheden niet, integendeel. er waren zelfs nog gymnasten bij die zeiden: " ooh maar dan voeg ik u ook toe ze".

qua liefdessignaal is die er ook al enige tijd niet meer, 1 15 jarig meiske gehad. maar dat was snel uitgepraat. mijn vaste gymnasten weten dit ook en buiten vriendschap moet er ook niks zijn.
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Repoman op vr 09 mei 2014 6:26 pm

bjoerk schreef:Voor hun die het moest interesseren hoe het uiteindelijk is afgelopen met mijn lief

Da zijn zo van die Fundalize inside stories waar ik nie veel van weet doch ik leef met u mee, go ahead 8-)

bjoerk schreef: Het was wel degelijk de vriendin die het slecht gevoel gaf.

Sommige mensen zuigen u echt emotioneel leeg en andere laden u op, dump die eerste !

bjoerk schreef:En toen heb ik ze buiten gezwiert :p

Ben momenteel ook bezig met mijn vrienden/lieven kring te evalueren.
Denk da ge beter zijt van die met hoog nutteloos ballastgehalte te dumpen, spijts mss enig schuldgevoel.
Ge zijt beter af zonder ze. Trust me, I know. :p

bjoerk schreef:Ander en beter :p

Sure. ;)
It happens sometimes, people just explode, natural causes.
Repoman
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor timplex op za 30 aug 2014 9:10 pm

blijkbaar hebben de koppels van mijn dichtste "vriendenkring" afgesproken om bij iemand thuis te gaan. pronkt er een groepsfoto tijdens de fondue met het opschrift: voor de vriendschap -_-......
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bonzaikris op ma 01 sep 2014 4:54 pm

timplex schreef:blijkbaar hebben de koppels van mijn dichtste "vriendenkring" afgesproken om bij iemand thuis te gaan. pronkt er een groepsfoto tijdens de fondue met het opschrift: voor de vriendschap -_-......

Koppels ... of ook mensen zonder vriendin?

Heb jij een vriendin? Anders is dat waarschijnlijk de uitleg.

(ookal ist maar voos)
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor timplex op ma 01 sep 2014 6:25 pm

bonzaikris schreef:
timplex schreef:blijkbaar hebben de koppels van mijn dichtste "vriendenkring" afgesproken om bij iemand thuis te gaan. pronkt er een groepsfoto tijdens de fondue met het opschrift: voor de vriendschap -_-......

(ookal ist maar voos)

de koppels,en nee ik heb geen vriendin momenteel. maar ik zag wel een meiske op de foto die ik niet kende buiten de mensen uit mijne groep.

ne mens mag doen en laten wat em wilt,maar ik vind het respectloos dat ik niet ook uitgenodigd wordt. zeker omdat ik 4 maand meegeholpen heb bij hun verbouwingen.
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor bonzaikris op ma 01 sep 2014 9:29 pm

timplex schreef:
bonzaikris schreef:

(ookal ist maar voos)

de koppels,en nee ik heb geen vriendin momenteel. maar ik zag wel een meiske op de foto die ik niet kende buiten de mensen uit mijne groep.

ne mens mag doen en laten wat em wilt,maar ik vind het respectloos dat ik niet ook uitgenodigd wordt. zeker omdat ik 4 maand meegeholpen heb bij hun verbouwingen.

Ja als je 4 maand helpt met verbouwingen, dan is in mijn ogen een uitnodiging zelfs verplicht! Kzou me zelfs schuldig voelen als ik u dan niet zou uitnodigen ...
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Proto op vr 05 sep 2014 6:59 pm

Waarom zouden die mensen verplicht moeten zijn om jou uit te nodigen? Omdat je hen geholpen hebt?
Het was hun keuze en mensen zijn nog steeds vrij om te doen wat ze willen in hun eigen huis en de mensen uit te nodigen die zij willen. Ik zie het probleem totaal niet. Ze waren in hun recht.
Proto
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor ikke op za 06 sep 2014 9:50 am

Proto schreef:Waarom zouden die mensen verplicht moeten zijn om jou uit te nodigen? Omdat je hen geholpen hebt?
Het was hun keuze en mensen zijn nog steeds vrij om te doen wat ze willen in hun eigen huis en de mensen uit te nodigen die zij willen. Ik zie het probleem totaal niet. Ze waren in hun recht.

Afbeelding

Ze "moeten" hem inderdaad niet uitnodigen, net zoals je uw plaats op de bus niet "moet" afstaan aan een oude vrouw met boodschappen die zichzelf nog met moeite kan rechthouden.
* Op alle regels zijn uitzonderingen *
* Alles is interpretatie *
* Interpretatie is relatief *
ikke
Fundalize Super-Moderator
Fundalize Super-Moderator

Berichtdoor timplex op za 06 sep 2014 2:22 pm

Proto schreef:Waarom zouden die mensen verplicht moeten zijn om jou uit te nodigen? Omdat je hen geholpen hebt?

u egocentrisch deprimerende berichten beginnen mij op deze momenten echt de keel uit te hangen proto.

ik was op het punt om een lang verhaal te posten,mor in u geval is dit voldoende.

Afbeelding
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op wo 26 nov 2014 3:41 pm

Stel: Je krijgt gemengde signalen van iemand. Het klikt super goed en ze weet dat ge geïnteresseerd zijt. Ik weet dat ze mij leuk vind, maar misschien zonder meer.

What do?

Ik heb niet vaak romantische gevoelens voor mensen. Laatste keer dat ik verliefd ben geweest is wellicht 5-6 jaar geleden. Bijgevolg ben ik daar allemaal redelijk onervaren in. Als er dan iemand passeert waar ik iets in zie, dan moet ik die kans wel grijpen, maar hoe? Ik krijg gemengde signalen, en ik wil gewoon duidelijkheid.
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen