register Paswoord vergeten?

Experimenteren met drugs

Re: Experimenteren met drugs

Berichtdoor Keyser_Soze op di 06 mei 2014 6:29 am

XTC: nog maar drie keer gedaan. Eerste keer was op een feesje heb toen in het totaal 1,5 pil genomen (superman) maar echt amper iets gevoeld, mijn maten vonden dat wat raar en rieden me toch af om bij te pakken (heb hun raad dus maar wijs gevolgd). Tweede en derde keer waren veel beter (domino). In combinatie met vele joints zag ik waanzinnige dingen, tijdens het feesje alles geven en daarna nog verderdromen in men tentje. Was een bepaald moment kapitein van men tentje allemaal zeer prettig eig.,
ben de tweede keer wel slecht gegaan, 6 liter water op een uur drinken is ni gezond. Derde keer te weinig water gedronken, was helemaal uitgedroogd en men lichaam had nog niet alles opgenomen was dus de volgende dag nog wat in de vibe heel raar allemaal.

Dromen (slapen) op bollen, en 6 liter water op een uur drinken? Op bollen slaapt ge niet en 6 liter water op een uur betekent dat ge dood zijt.

XTC is tof maar ge moet het tof houden, gekke bekken trekken en u kaken kapot bijten hoort daar in mijn ogen niet bij.

Als ge 1.5 deftige bollen neemt dan gaat ge sowieso op uw kaken bijten, of ge da nu wilt of niet. En als het een beetje deftige xtc is dan zijt ge wel scheef op 1.5 bollen.

En "uw zak staat klaar voor deze zomer"? Alsof mensen die smoren echte seizoensrokers zijn.

Ga ergens anders zeveren en de grote Jan proberen uithangen.

Jezus Christus.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Iandras op di 06 mei 2014 9:34 am

Eerst en vooral is de grote Jan uithangen toch wel het minste van mijn bedoelingen, als ergens machogedrag is afgeraden is het toch wel met het experimenteren van drugs.

Ten eerste, tuurlijk gade dan dood, maar ni als u lichaam het dan ook allemaal uitspauwt (op de bus). Ten tweede zeg ook niet dat ik aan het slaapdromen was, ik zat gwn in men tentje wakker, keek door da "gaasje" en zag gwn de voorkant van mijne boot, heb der nog lang gezeten, uiteindelijk men ogen dicht kwam er één of ander vraagstuk da als oplossing had da ik uiteindelijk moest pissen, daarna pas kunnen slapen. (8 s'morgends fzo)

en kweni wat er die eerste keer mee mis was, mss brakpollen god knows ma was eerlijk mijn ervaring. Trouwens tweede keer ook 1,5 bol gepakt en ni op kaken gebeten maar dit was ook met een tijdspanne van 10 uur fzo. De dag derna idd men wangen helemaal kapot gebeten, sjauns dat da suuupersnel geneest.

En wat is er mis met seizoensroken? Zit hier op kot in Leuven en al mijn maten(die smoren) zitten in Antwerpen, ik rook dus heel soms een joint in het park maar probeer gwn niet alleen te smoren, smoren is voor mij iets gezellig, niet iets dat ik nodig wil hebben. Dus jha de zak voor de zomer staat klaar, wat is daar zo raar aan?
Iandras
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op ma 13 apr 2015 8:23 am

Elk jaar ga ik op weekend met een paar maten in de Ardennen. Officieel om eens een weekendje weg te zijn en wat te vissen. Maar eigenlijk wordt daar elk jaar stevig gedronken en gesmoord. Soms nemen we eens iets mee wat we nog niet gedaan hebben. Er zijn altijd mensen bij die dat niet doen en meestal ook nuchter blijven, plus we zitten op een afgesloten domein in de natuur. Perfecte omgeving. Vorig jaar had iemand salvia mee, daar waren we vrij teleurgesteld in omwille van het uitblijven van opvallende effecten. Het was ook maar de lichtste vorm maar toch.

Dit jaar had iemand paddenstoelen mee. Besteld via internet, thuis gekweekt en gedroogd. Vooraf liepen de meningen uiteen. De ene zei dat we daar vrij veel effect van zouden ondervinden en de ander zei dat dat waarschijnlijk te verwaarlozen zal zijn. Ik wilde het wel proberen maar had toch wel wat schrik voor wat dat met mij ging doen. Uiteindelijk hebben ik en vier anderen het gedaan.

Het was geweldig. Bijna onbeschrijfelijk. We hadden ze opgegeten en dan naar een klein vijvertje gegaan om daar wat kleine vissen te vangen die we dan later als aas zouden gebruiken. Vanaf het moment mijn lijn in het water lag, was het gedaan. Geen vissen meer maar lachkicks, lachkicks en nog eens lachkicks. Gedachtesprongen van hier naar daar, energie voor drie man en niet kunnen stoppen met praten over de meest uiteenlopende onderwerpen. Ik voelde me supergoed en alles leek veel mooier dan normaal. Het was ook wel een vrij idyllisch landschap met rode wolken en een ondergaande zon in het meer.

Uiteindelijk de rest van de trip (die toch een paar uur duurde) doorgebracht terwijl ik rond het meer waar ons huisje aan lag een wandeling maakte. Het zalige was dat de omgeving prachtig was en ook veranderde van vegetatie. Af en toe ne maat kwam ik een maat tegen waar ik dan weer kon tegen praten over alles wat op dat moment in mijn kop ronddreef. Het leek echt een soort van queeste met obstakels onderweg om te overwinnen.

Zalige ervaring, maar goed dat het geen zin heeft om dat binnen de zoveel weken nog eens te proberen (je lichaam maakt antistoffen aan). Ik denk ook niet dat je dat zomaar overal kan doen. Als ik zie hoe wij ons gedroegen, dat valt onmiddellijk op in de "normale wereld".
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Xqlusive op ma 13 apr 2015 10:50 am

niemand hier in love with the coco?
6-7 jaar geleden toch enkele maanden gedaan (gram per week) maar gestopt wegens te duur.
Gaf wel een heerlijk gevoel, heel de nacht wakker zijn en ma zeveren over alles en nog wat
Ooit eens coke gesnoven en daarna wat mdma genomen, beste avond uit mijn leven :p
Nu al jaren clean, nooit afkickverschijnselen gehad, nooit meer zin in gehad, gewoon eens willen experimenteren.

PS: sex op cocaïne was leuk :D
life is a dance, and then you chill
Xqlusive (oude nickname: XqLuSive)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op ma 13 apr 2015 11:39 am

Xqlusive schreef:niemand hier in love with the coco?
6-7 jaar geleden toch enkele maanden gedaan (gram per week) maar gestopt wegens te duur.
Gaf wel een heerlijk gevoel, heel de nacht wakker zijn en ma zeveren over alles en nog wat
Ooit eens coke gesnoven en daarna wat mdma genomen, beste avond uit mijn leven :p
Nu al jaren clean, nooit afkickverschijnselen gehad, nooit meer zin in gehad, gewoon eens willen experimenteren.

PS: sex op cocaïne was leuk :D

Nooit interesse in gehad, hetzelfde met XTC of LSD. Komt zo chemisch en synthetisch over allemaal, op zoveel momenten kan er mee geprutst worden (niet dat er met de huidige cannabis niet geprutst wordt tegen de sterren op maar toch). Mocht iemand dat aanbieden zou ik het afslaan.

Heb het wel wat gehad met wiet op dit moment. Heb nu een week vrij veel gesmoord (voor mij toch) omdat ik een week terug in België was na drie maanden Polen, waar ik het niet waag om op zoek te gaan. Dus na drie maanden zonder was de goesting er wel. Maar nu, en zeker na die paddo-ervaring eigenlijk, heb ik er niet echt zin meer in. Ben nooit verslaafd geweest maar momenteel heb ik er zeker geen probleem mee om terug enkele weken zonder te zitten.

En die paddo's, da's goed voor één keer per jaar op dat weekend te doen. Tis plezant maar ik zie niet echt waar je dat kan doen in de "gewone samenleving". Ergens in de natuur waar niemand je kan zien of horen met enkele nuchtere mensen erbij is het beste en die situatie kom je niet vaak tegen in Vlaanderen. Ik denk dat het ook niet leuk is om op een festival te doen. Het zou sowieso vrij hard opvallen.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Da_Tonio op wo 15 apr 2015 2:09 pm

Versus

Dat moment waarop ze in het tweede filmpje vraagt om daar weg te gaan, en de reactie daarop, plus haar reactie op hun reactie, is exact wat ik bedoelde toen ik het had over in het gras gaan liggen. Setting en gezelschap dus. ;)
vragen of info nodig??? PM of mail mag steeds
-------------------------------------------------------
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op wo 15 apr 2015 2:34 pm

Salvia: nope, nope, nope.

Laatst truffels genomen met een van mijn beste vrienden en tevens huisgenoot. Ik verzamel grote, oude wandkaarten, en ik had op dat moment een grote kaart van Europa rond 1450 aan de muur hangen. Het begon toen ik het water op de kaart zag bewegen, en toen ik naar de grond keek zag ik de patronen van de kurk helemaal door elkaar vloeien.

Het pittige was dat we allebei dezelfde broek én t-shirt aanhadden. Op een zeker moment kijken we naar elkaar en ben ik niet zeker of ik mezelf of hem ben. Dat we op elkaar lijken deed er natuurlijk ook geen goed aan.
Ik zat even in een échte identiteitscrisis, zonder dat het eng werd. Onze andere huisgenoot kwam thuis van de fitness en wist niet dat wij aan het trippen waren. Ik zag hem met een vervormde snoet (beetje zoals een trol). Omdat het voor mij en mijn trippende huisgenoot té pittig werd om beneden rond te lopen terwijl de andere niet aan het trippen was, besloten we naar boven te gaan. Daar hebben we dan zeker 2u gepraat en shit gezien. Ik lag op het bed, hij zat op de bureaustoel.

Na zo'n 3.5u was het heftigste er af en begon de, wat wij noemen, na-trip. We hebben toen naar natuurdocu's gekeken en dat was gewoon fantastisch. De dag erna ben ik gaan schilderen bij mijn zus, geen neveneffecten, geen kater, niks. Trip duurde 6u, was helemaal af, qua visuals, qua mentale shit. Zeker aan te raden. Jammer dat die truffels erger smaken dan stront.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Vorige

Keer terug naar Algemeen