register Paswoord vergeten?

Experimenteren met drugs

Re: Experimenteren met drugs

Berichtdoor elberto op ma 28 apr 2014 4:01 pm

Heb deze paasvakantie eens salvia gerookt op weekend met een groep vrienden.

Twas de laagste concentratie (5x), één gram. Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan. Ten eerste smaakte het echt slecht (en erg hard voor de keel waardoor ik niet zo lang kon trekken) en ten tweede was het effect nu ook weer niet om over naar huis te schrijven. Het was te vergelijken met stoned zijn maar dan veel korter van duur en een stuk harder van effect.

Ik was gewoon heel erg rustig en zat daar met mijn ogen dicht. Natuurlijk wel met wat maten erbij die veel lawaai maakten en mss dat dat het wat verstoorde. Qua "trip-effect" niks gevoeld.

Iemand anders heeft het ook geprobeerd en die is enthousiaster.
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 28 apr 2014 4:25 pm

elberto schreef:Heb deze paasvakantie eens salvia gerookt op weekend met een groep vrienden.

Twas de laagste concentratie (5x), één gram. Ik vond er eerlijk gezegd weinig aan. Ten eerste smaakte het echt slecht (en erg hard voor de keel waardoor ik niet zo lang kon trekken) en ten tweede was het effect nu ook weer niet om over naar huis te schrijven. Het was te vergelijken met stoned zijn maar dan veel korter van duur en een stuk harder van effect.

Ik was gewoon heel erg rustig en zat daar met mijn ogen dicht. Natuurlijk wel met wat maten erbij die veel lawaai maakten en mss dat dat het wat verstoorde. Qua "trip-effect" niks gevoeld.

Iemand anders heeft het ook geprobeerd en die is enthousiaster.

Van alle drugs is Salvia de laatste die ik ooit zou doen. Nooit ofte nimmer raak ik dat spul aan.
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Hasjiesj op ma 28 apr 2014 10:32 pm

Hasjiesj schreef:I like smoking dope, but I won't pop a pill.

Enkele weekends terug een eerste maal XTC geprobeerd. Me uitstekend bevallen.
Hasjiesj (oude nickname: priest)
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Chiesel op di 29 apr 2014 7:53 am

Dit doet er mij aan denken dat ik nog een beetje salvia heb liggen xD
en Keyser, niet alle salvia's hebben veel effect he. je hebt x5, x10 all the way tot x60, misschien nog sterker.
Die x10 die ik heb kan ik zonder problemen doen als ik alleen ben... :clown:
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op di 29 apr 2014 9:54 am

Chiesel schreef:Dit doet er mij aan denken dat ik nog een beetje salvia heb liggen xD
en Keyser, niet alle salvia's hebben veel effect he. je hebt x5, x10 all the way tot x60, misschien nog sterker.

Maakt me niet uit wat voor effect ze hebben. Vind het trouwens ook een vrij marginale drug.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op di 29 apr 2014 11:34 am

Keyser_Soze schreef:
Chiesel schreef:Dit doet er mij aan denken dat ik nog een beetje salvia heb liggen xD

Maakt me niet uit wat voor effect ze hebben. Vind het trouwens ook een vrij marginale drug.

ik vind de md-smoelentrekkers marginaler hoor :mrgreen:
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op di 29 apr 2014 11:53 am

Chiesel schreef:
Keyser_Soze schreef:

Correct, maar niet iedereen trekt smoelen hé, en bij md is er wel nog meer controle dan bij salvia.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op di 29 apr 2014 12:30 pm

Keyser_Soze schreef:
Chiesel schreef:
Keyser_Soze schreef:

Correct, maar niet iedereen trekt smoelen hé, en bij md is er wel nog meer controle dan bij salvia.

Ghoh, mijn mdma-ervaringen (vijf in totaal) zijn toch ook zeer uiteenlopend.. kheb al gehad dat ik twee keer dop, en na 20minuten smoelen loop te trekken tot en met, en kheb al gehad (op reis, mdma van random strangers) dat ik doorheen de nacht 6 a 7 keer dop en nog deftig doorga. Hangt er toch ook vree vanaf welke kwaliteit... Bij salvia wete da op voorhand al, x5 = méh, x10 = cava, and so on.
Kvind dat ge salvia een kans moet geven. :D
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op di 29 apr 2014 4:16 pm

Chiesel schreef:
Keyser_Soze schreef:
Chiesel schreef:
Keyser_Soze schreef:

Ghoh, mijn mdma-ervaringen (vijf in totaal) zijn toch ook zeer uiteenlopend.. kheb al gehad dat ik twee keer dop, en na 20minuten smoelen loop te trekken tot en met, en kheb al gehad (op reis, mdma van random strangers) dat ik doorheen de nacht 6 a 7 keer dop en nog deftig doorga. Hangt er toch ook vree vanaf welke kwaliteit... Bij salvia wete da op voorhand al, x5 = méh, x10 = cava, and so on.

Nop, njet, niemals, nooit. Ik vertrouw salvia niet.

Ik sta voor vrij veel zaken open, maar heb ooit een filmpje gezien van een kerel die salvia nam en de mate van scheefgaan was zo extreem dat het iets beangstigend had.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op di 29 apr 2014 4:31 pm

Keyser_Soze schreef:
Chiesel schreef:
Keyser_Soze schreef:
Chiesel schreef:
Keyser_Soze schreef:

Ik sta voor vrij veel zaken open, maar heb ooit een filmpje gezien van een kerel die salvia nam en de mate van scheefgaan was zo extreem dat het iets beangstigend had.

Er zijn filmkes van mensen die kapotgaan van is te smoren, er zijn overal filmkes van..
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Sneezy op di 29 apr 2014 9:42 pm

Nu om eerlijk te zijn, alles wat ik er al van heb gezien geeft me een "no thanks" gevoel.

Ziet er niet echt fun uit. :p

Welk gevoel heb je dan bij de lage dosissen? Ik ga er van uit dat deze dame wat zwaarder ging.
Sneezy (oude nickname: TimeDefeater)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

Berichtdoor elberto op wo 30 apr 2014 1:08 pm

Keyser_Soze schreef:
Chiesel schreef:
Keyser_Soze schreef:
Chiesel schreef:
Keyser_Soze schreef:

Dus als ge een filmpke ziet van iemand die een fles vodka binnenkapt en dan volledig fout gaat, dan gade stoppen met alcohol te drinken?

Mijn ervaring met salvia was niet denderend omdat ik net nog volledig de controle had over alles. Het effect was verwaarloosbaar bij die 5x. Niet dat ik zeg dat ge dat echt eens moet proberen maar ik vind het vreemd dat gij (die al veel meer ervaring heeft met drugs) u zo afsluit voor dat ene ding.

Maar goed, ieder zijn keuzes en voorkeuren he. Als gij geen salvia wilt roken, ga ik u niet zeggen dat ge dat zeker wel moet doen :p

Die 10x zou ik wel eens willen proberen moest ik toevallig de kans krijgen (ik ga er niet actief naar zoeken) puur omdat die 5x tegenviel. Maar erg aantrekken doet de drug niet. Het verste dat ik zou durven/willen gaan zijn truffels. MDMA, XTC, Coke, Ketamine, etc. spreken mij absoluut niet aan omdat het gewoon chemische brol is waar op zoveel momenten zoveel mee mis gedaan kan worden. Nu goed, misschien is dat hypocriet van me omdat er met de hedendaagse wiet ook heel wat geknoeid wordt.
Laatst bijgewerkt door elberto op wo 30 apr 2014 9:45 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Chiesel op wo 30 apr 2014 5:30 pm

Sneezy schreef:Nu om eerlijk te zijn, alles wat ik er al van heb gezien geeft me een "no thanks" gevoel.

Welk gevoel heb je dan bij de lage dosissen? Ik ga er van uit dat deze dame wat zwaarder ging.

Hangt er volledig vanaf hoe je het neemt, hoeveel, welke salvia ge neemt. Ik ben zelf totaal geen expert, ik weet alleen dat ge met die x10 nieveel verkeerd kunt doen bij normale dosis ( ± 0,15g in een bong)
En het gevoel is gewoon, wat ge kunt hebben als ge teveel gesmoord hebt, ne zwaren buzz, u niet kunnen, of toch niet willen rechtzetten, enorm afgeleid zijn door iets onnozel. Nog vrij plezant eigenlijk. Duurt ook maar 10 minuutjes ongeveer.
Good stuff
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op wo 30 apr 2014 9:47 pm

Chiesel schreef:
Sneezy schreef:Nu om eerlijk te zijn, alles wat ik er al van heb gezien geeft me een "no thanks" gevoel.

Hangt er volledig vanaf hoe je het neemt, hoeveel, welke salvia ge neemt. Ik ben zelf totaal geen expert, ik weet alleen dat ge met die x10 nieveel verkeerd kunt doen bij normale dosis ( ± 0,15g in een bong)
En het gevoel is gewoon, wat ge kunt hebben als ge teveel gesmoord hebt, ne zwaren buzz, u niet kunnen, of toch niet willen rechtzetten, enorm afgeleid zijn door iets onnozel. Nog vrij plezant eigenlijk. Duurt ook maar 10 minuutjes ongeveer.
Good stuff

Ik had eigenlijk stiekem gehoopt op visuele effecten. Kzou wel eens willen ervaren wat een 'trip' is zonder al te zwaar te gaan (LSD en consoorten) en daarom dat salvia nog geschikt leek. Daarom ook dat ik zo verbaasd ben over keyser's afkeer van die plant.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Gazebo op do 01 mei 2014 9:23 am

elberto schreef:
Ik had eigenlijk stiekem gehoopt op visuele effecten. Kzou wel eens willen ervaren wat een 'trip' is zonder al te zwaar te gaan (LSD en consoorten) en daarom dat salvia nog geschikt leek. Daarom ook dat ik zo verbaasd ben over keyser's afkeer van die plant.

Truffels is een perfecte drug voor dit eens te ervaren vond ik.
Super relaxed en ni van die extreem wappie visuals. Alles is gewoon wat losser :D
Afbeelding

Merci vampiro
Gazebo (oude nickname: Jorislh)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor hypolicious op vr 02 mei 2014 11:06 am

Waarom is iedereen op dit forum een drugsexpert?
Afbeelding

Being naked 'n shit, teh new 2012 trend!
hypolicious (oude nickname: Phluppe)
De slimste mens
De slimste mens

Berichtdoor Snow op vr 02 mei 2014 11:28 am

hypolicious schreef:Waarom is iedereen op dit forum een drugsexpert?

Ben jij jaloers misschien?
Dont follow me, I am crazy!
Snow
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor birdshit op vr 02 mei 2014 11:44 am

birdshit
Vuilnisman
Vuilnisman

Berichtdoor Keyser_Soze op vr 02 mei 2014 3:20 pm

elberto schreef:
Chiesel schreef:

Good stuff

Omdat die dosissen moeilijk controleerbaar zijn. Als ik paf, dan weet ik hoeveel ik paf, als ik md neem dan weet ik wat voor md het is en kan ik perfect doseren. Bij salvia is dat moeilijker controleerbaar. Denk dat ik er gwn een beetje schrik voor heb, wat allerminst negatief is :)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Da_Tonio op zo 04 mei 2014 7:11 am

Ge weet echt niet beter hoe straf uw wiet of mdma is dan dat iemand weet hoe straf zijn Salvia is.
Salviaextracten zijn perfect doseerbaar als ge de juiste weegschaal hebt. Bij mijn eerste aankoop van de 5X en de 10 X zat ook een weegschaal die tot op 0.01g correct was. Daarbij het juiste opzoekwerk, weten dat ge beginner zijt, hoe op te bouwen, doseren, setting, ...

Ja, salvia kan enorm hard aankomen als ge in de zwaardere trips zit. Zeker als ge niet weet waar uw aan te verwachten. Dat de gemiddelde mens zo achterlijk hersendood is dat ze liever enkele van die nog gatachterlijkere filmpjes kijken dan zich deftig te informeren alvorens iets als Salvia te gebruiken, is niet echt salvia zijn schuld.
Als dat wicht nu echt verschoten is van haar trip, en een wtf gevoel heeft, dan is het dat ze niet wist wat haar te wachten stond. Ze onderschatte salvia of overschatte zichzelf, ze informeerde haar niet, ze wist niet waar ze mee bezig was of hoe het verantwoord te doen. Ne camera is trouwens gene babysitter, iets wat er gewoon bijhoort als ge zwaarder wilt trippen.

Van een halve dosis 5X tot vree dikke dosissen 30X heb ik maar 1 slechte ervaring gehad, en dat was mijn eigen dikke schuld. Salvia gebruiken om stoer te doen tegenover een oude klasgenote aka egotrippen past echt niet bij salvia. Het ergste was dat ik enorm verward was, nerveus, angstig.

Na de zwaarste trip van mijn leven was het terugkeren naar deze realiteit een enorm beangstigend moment. Vooral omdat het de eerste keer was dat ik zo losgekoppeld was van mijn eigen lichaam en geest, mijn denken en doen, mijn zintuiglijke ervaringen, acties en reacties. Had ik daar geen babysitter gehad, was het waarschijnlijk een paniekaanval geworden, want ik kon de overgang niet vatten. Dus wou ik in het gras gaan liggen...
Een vriend die gewoon aanwezig was, zei dat we gewoon gingen blijven zitten. Toen begon er al een paniekaanval, maar gelukkig was er dus een deftige babysitter aanwezig! Die is gewoon met mij in het gras gaan liggen, heeft mij laten vertellen en tot rust helpen komen. De uren daarna waren de meest euforische, rijke, zintuiglijk scherpste, vrolijkste, ... ooit. 1 met alles als nooit tervoren of derna. Maar dat was niet gelukt zonder de babysitter, en nog minder zonder gedurende maanden vrij regelmatig info op te zoeken over Salvia.

Ja, kheb ook grat van de wereld geweest en met mijn armen zitten zwaaien zonder ik er enig besef van had. Ik heb boven en onder tafel zitten kijken terwijl ik de flessen fruitsap bleef verzetten. Ik bleef iemands woorden ontkennen, ook al had die niets gezegd. En dat allemaal terwijl ik daar zelf niets van doorhad. Dat is inderdaad een vrij apart zicht, maar doodnormaal als ge weet waarmee ge bezig zijt.
Ik had geen camera, maar informatie. Ik had geen viewers op youtube, maar de juiste viewer ter plekke. Ik had gezond verstand voor ik er aan begon, en heb het niet voor mijn plezier gebruikt.

Vrienden die het wouden proberen hebben dat in mijn bijzijn gedaan, nadat ze er verplicht over hebben gelezen in mijn bijzijn. Pas als ik wist dat ze genoeg info hadden verzameld, mochten ze van mijn salvia roken. En ook bij hen bouwde ik op. Ja, er gaat wat 'verloren' als iemand niets voelt, maar als ge dan merkt dat een ander op diezelfde halve dosis wel al ligt te kronkelen omdat hij dubbel ligt van zich gekieteld te voelen, is dat het wel waard. Afstemmen op eigen gevoeligheid is dan ook een must. En laat u niet verleiden door dat nieuwste 6000X extract, tis hetzelfde maar geconcentreerder, en dus moeilijker te doseren. Ik verkies liever een dubbele dosis X10 dan 1 dosis X20, omdat uw afwijking van het doseren minder gaan schommelen.

Dus, ff mn vaste punten voor iedereen als het over salvia gaat...

- Informeer u grondig over wat het wel of niet doet!
Zoveel mensen praten er over alsof ze gewoon den diksten joint van hun leven gaan smoren. Of ze doen het omdat het er grappig uitzag in dat filmpje.

- Babysitter!
Iemand die u kent, de omgeving kent, salvia kent. Iemand die u tegenhoud als ge zoals in een bekend filmpje door het raam wilt kruipen, of het hete pijpje uit uw hand neemt als ge vertrekt naar die andere kant van uzelf.

- Setting!
De plaats, het moment, de mensen rondom u, de muziek, uw emoties, uw psychische toestand, uw verleden, enzovoorts enzoverder. Het bepaalt allemaal mee hoe ge iets ervaart, of ge nu tript of niet. Een trip kan een enorm vergrootglas over alles houden. Evengoed kan dat vergrootglas over 1 bepaald aspect, een ervaring, een angst, een ego, of wat dan ook gehouden worden.

- Verwerken!
Een zware trip kan een persoonlijke les zijn. De effecten van een trip vol informatie kan tot inzichten leiden, als ge verder dan het waauw-achtige ervan kijkt. Mijn zoektocht naar mijzelf was ergens vastgelopen, en ik geraakte niet voorbij mijn ego. Ik beweer niet dat ik salvia nodig had, of dat salvia nodig is om voorbij het ego te raken. Het heeft mij geholpen terwijl ik psychisch niet de stabielste was.
vragen of info nodig??? PM of mail mag steeds
-------------------------------------------------------
greetzz

Da_Tonio
Da_Tonio
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor elberto op zo 04 mei 2014 12:45 pm

Keyser_Soze schreef:
elberto schreef:
Chiesel schreef:

Good stuff

Omdat die dosissen moeilijk controleerbaar zijn. Als ik paf, dan weet ik hoeveel ik paf, als ik md neem dan weet ik wat voor md het is en kan ik perfect doseren. Bij salvia is dat moeilijker controleerbaar. Denk dat ik er gwn een beetje schrik voor heb, wat allerminst negatief is :)

Uiteraard niet, persoonlijke terughoudendheid op vlak van druggebruik kan alleen maar aangemoedigd worden. Maar omdat je zo nog kan kiezen tussen 5x, 10x, 20x, etc vind ik dat je toch nog een beetje kan gaan controleren. Iets wat je bij de meeste cannabis eigenlijk niet kan. Je kan bepalen aan de geur en de textuur of het goed of slecht is maar écht weten wat de sterkte van je wiet is kan je niet (in dit land).

Moest een maat van mij zo slecht gegaan zijn op salvia zou ik het waarschijnlijk ook nooit willen proberen hoor ;)
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op zo 04 mei 2014 10:56 pm

Iets wat je bij de meeste cannabis eigenlijk niet kan. Je kan bepalen aan de geur en de textuur of het goed of slecht is maar écht weten wat de sterkte van je wiet is kan je niet (in dit land).

Moest een maat van mij zo slecht gegaan zijn op salvia zou ik het waarschijnlijk ook nooit willen proberen hoor

Dat kan je bij wiet ook in mindere mate (je weet wel wat je kan verwachten van verschillende soorten natuurlijk), maar ik heb nog niemand op wiet door een raam zien springen, of andere levensbedreigende situaties ondergaan door de effecten ervan. In het ergste geval hebt ge een wietkater en een beetje keelpijn, of ge hallucineert wat. That's it...

(buiten die enkelingen op deze wereld gerekend die soms écht slecht gaan van wiet. Losers)
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op ma 05 mei 2014 9:30 am

Keyser_Soze schreef:Dat kan je bij wiet ook in mindere mate (je weet wel wat je kan verwachten van verschillende soorten natuurlijk), maar ik heb nog niemand op wiet door een raam zien springen, of andere levensbedreigende situaties ondergaan door de effecten ervan. In het ergste geval hebt ge een wietkater en een beetje keelpijn, of ge hallucineert wat. That's it...

(buiten die enkelingen op deze wereld gerekend die soms écht slecht gaan van wiet. Losers)

Ik heb zo de indruk dat mensen die "slecht gaan" van wiet eigenlijk een beetje aan het placebo'en zijn. Er wordt over wiet zoveel onzin verteld en van zo goed als al je autoriteitsfiguren als jongere hoor je over drugs vooral angstzaaierij (eens je ze probeert ben je meteen verslaafd en is je leven naar de kloten).

Zo heb ik eens gehoord van een scoutskamp waarbij de leiding plots wakker gemaakt werd bij het geluid van sirenes op het kampterrein. Wat bleek? Enkele jin's (oudste groep) waren uit hun bed geslopen en gaan smoren. Daar was er ene slecht van gegaan en diene was "volledig van de wereld", "ze kregen die niet meer bij bewustzijn", "leek wel dood". Jongens toch, wat een zever, volgens mij iemand die enorm goed kon overdrijven in combinatie met placebo-effecten.

Maar goed, ik kan me vergissen natuurlijk. Het concept van een "wietkater" vind ik ook wat vreemd. Eén van de zalige dingen aan cannabis is net dat je er geen kater van hebt in tegenstelling tot alcohol. Vorig weekend serieus uitgeweest, met een serieus stuk in mijn kraag in mijne nest gekropen => volgende dag kaput. Gisterenavond met een paar vrienden op het gemakske wat gesmoord, vandaag zo fris als een hoentje uit bed en beginnen werken voor school.
Laatst bijgewerkt door elberto op ma 05 mei 2014 12:48 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op ma 05 mei 2014 12:42 pm

Zo heb ik eens gehoord van een scoutskamp waarbij de leiding plots wakker gemaakt werd bij het geluid van sirenes op het kampterrein. Wat bleek? Enkele jin's (oudste groep) waren uit hun bed geslopen en gaan smoren. Daar was er ene slecht van gegaan en diene was "volledig van de wereld", "ze kregen die niet meer bij bewustzijn", "leek wel dood". Jongens toch, wat een zever, volgens mij iemand die enorm goed kon overdrijven in combinatie met placebo-effecten.

Maar goed, ik kan me vergissen natuurlijk. Het concept van een "wietkater" vind ik ook wat vreemd. Eén van de zalige dingen aan cannabis is net dat je er geen kater van hebt in tegenstelling tot alcohol. Vorig weekend serieus uitgeweest, met een serieus stuk in mijn kraag in mijne nest gekropen => volgende dat kaput. Gisterenavond met een paar vrienden op het gemakske wat gesmoord, vandaag zo fris als een hoentje uit bed en beginnen werken voor school.

Ik heb zelf al drie keer meegemaakt dat mensen met wie ik smoorde helemaal kapot gingen van een joint. De eerste keer was een vriendin van me. We gingen onder de middag gaan smoren in een verlaten garage en ze trok een keer of vier en ze viel flauw. Zeer vreemd als ge daar nog nooit mee geconfronteerd zijt geweest. Andere keer was met een andere vriendin die het eens wilde proberen omdat ze al een hele lange tijd ernstige rugklachten had. Gewone pijnstillers deden hun werk niet meer dus wou ze eens iets anders proberen. We hebben uiteindelijk de dokter moeten bellen omdat ze niet meer recht kon staan. Ze kroop op haar handen en knieën en wist amper waar ze was of wie ze was.

De laatste keer dan was met een goede vriend van me. We waren met wat maten vrijdagavond na school gaan smoren maar mijn vriend kon zelf niet rollen dus rolde ik er een voor hem. Ik vroeg hem duidelijk of hij het gewoon was om een hele joint alleen te doen en hij zei ja. Zo gezegd, zo gedaan. Die gast is ernstig slecht gegaan. Heeft moeten kotsen, viel om de 5 minuten flauw, begon te trillen en was amper bij bewustzijn. We hebben hem dan maar naar school teruggebracht en daar hebben we moeten zeggen wat er gebeurd was. Resultaat: Vinnie naar het ziekenhuis en ik en een andere maat een drugcontract aan ons been.

De meesten kunnen er goed tegen, maar er zijn duidelijk mensen die er helemaal niet mee kunnen omgaan en die er erg slecht op reageren. Net hetzelfde als dat er mensen zijn die bollen, md, ket, 2cb, lsd, wiet en alcohol mixen en zwaar trippen en dat er anderen zijn die twee bollekes pakken en sterven. Placebo heeft daar weinig tot niks mee te maken.

Verder kan ik u vertellen dat een wietkater wel degelijk bestaat, al is hij niet zo ernstig aanwezig als een gewone kater. Een gewone kater voelt ge omdat ge hoofdpijn hebt, misselijk zijt, gevoelig aan vanalles en nog wat, maar bij een wietkater is het eigenlijk een hele flow. Ge zijt loom, denkt niet zo scherp, veelal hebt ge keelpijn van teveel paffen...

Ik spreek dan wel over zwaar paffen en niet over die 4 joints op een avond.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Matah op ma 05 mei 2014 1:50 pm

Ik blow niet zo heel vaak, ik houd niet zo van roken. Mijn lichaam is er dus niet echt aan gewend :p Meestal heb ik de lekkere zachte bui, beetje in de zon liggen enzp, prima!
Maar ik heb ook 1 keertje gehad dat ik van minder dan 1 joint echt last kreeg en dat mijn wereld ontzettend draaide, erger dan dat ik het ooit van alcohol gehad heb. Voelde me echt ziek. Ben ik een half uur buiten gaan zitten en toen ging het wel weer, maar was echt een ontzettend rot gevoel. Ik had toen ook wel wat gedronken, maar niet buitensporig.
Het was geen slecht spul (in de coffeeshop gehaald & ik was de enige met die effecten) en ik had niet overdreven veel geblowd en gedronken, maar die ene keer ging het helaas even mis. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je er best wel slecht van kan voelen.
Wat volgens mij ook meetelt is dat ik normaal gesproken niet rook, ik heb altijd wel het idee dat het dan wat harder binnenkomt.

Andere drugs heb ik nooit gedaan, niet echt behoefte aan. Niet dat ik het afkeur, maar zelf hoef ik het niet te doen. Ik zou ook echt geen idee hebben hoe ik aan mdma, cocaïne etc zou moeten komen :p
Matah
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Chiesel op ma 05 mei 2014 2:15 pm

Van wiet alleen kunt ge zeker slecht gaan. Als ge nog niets gegeten hebt of ge loop heel de dag al flauw ofzo.
Ooit eens (± 5 jaar geleden) ne kameraad zien slechtgaan door ne puren blunt :mrgreen:
Hij zakte in mekaar op den oprit van ne maat vn mij. We hebben hem naar huis mogen dragen, chance dat maar één straat verder was!
En ik krijg keelpijn van hasj te roken raar maar waar.
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Nasa op ma 05 mei 2014 2:17 pm

Ben ook één keer scheef gegaan van wiet, maar dat was in combinatie met alcohol (redelijk wat) en antibiotica... Had ik achteraf gezien beter niet gedaan. Voelde mij ook rotslecht. Eigenlijk vanaf het punt dat ik na die joint terug ben beginnen drinken begon het fout te lopen. Koud en warm tegelijk, zweten, bleek zien, kotsneigingen,... Ben ook half uurtje buiten gaan zitten tot het over was. Daarna was alles weer ok :mrgreen: Echt een kutgevoel inderdaad.

Voor de rest ook nooit 'problemen' mee gehad.
Nasa
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor timplex op ma 05 mei 2014 2:24 pm

Nasa schreef:Ben ook één keer scheef gegaan van wiet, maar dat was in combinatie met alcohol (redelijk wat) en antibiotica... Had ik achteraf gezien beter niet gedaan. Voelde mij ook rotslecht. Eigenlijk vanaf het punt dat ik na die joint terug ben beginnen drinken begon het fout te lopen. Koud en warm tegelijk, zweten, bleek zien, kotsneigingen,... Ben ook half uurtje buiten gaan zitten tot het over was. Daarna was alles weer ok :mrgreen: Echt een kutgevoel inderdaad.

ik heb ook afgeleerd om achter het smoren alcohol te drinken. liever een cola. wat je wel eens moet proberen is mango's eten voor het smoren. dat versterkt het gevoel. de eerste keer was ik even "slecht" omdat het zware wiet was. voor de rest nooit problemen gehad.
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op ma 05 mei 2014 3:17 pm

timplex schreef:
Nasa schreef:Ben ook één keer scheef gegaan van wiet, maar dat was in combinatie met alcohol (redelijk wat) en antibiotica... Had ik achteraf gezien beter niet gedaan. Voelde mij ook rotslecht. Eigenlijk vanaf het punt dat ik na die joint terug ben beginnen drinken begon het fout te lopen. Koud en warm tegelijk, zweten, bleek zien, kotsneigingen,... Ben ook half uurtje buiten gaan zitten tot het over was. Daarna was alles weer ok :mrgreen: Echt een kutgevoel inderdaad.

ik heb ook afgeleerd om achter het smoren alcohol te drinken. liever een cola. wat je wel eens moet proberen is mango's eten voor het smoren. dat versterkt het gevoel. de eerste keer was ik even "slecht" omdat het zware wiet was. voor de rest nooit problemen gehad.

Nog nooit van gehoord :D. Ga ik morgen eens proberen als ik eraan denk om naar de winkel te gaan.
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Iandras op di 06 mei 2014 12:41 am

Mijn ervaringen eens opsommen:

Alcohol: Bier en jenever expert de rest raak ik wegens vele trauma's niet aan.

Tabak: Heb nooit het nut van roken ingezien en zal dat ook nooit snappen.

Wiet: Eerste joint op 15 en mijn longen er bijna uitgehoest. Ondertussen met waterpijp, in cake, met een bong, vaporizer,... Ik heb ook van mijn eerste 15 joints niet echt genoten, ik werd altijd misselijk of kreeg hoofdpijn (naar het schijnt omdat ik nooit iets heb gerookt) Nu occassioneel gebruiker, nu niet meer echt omdat de examens eraan uitkomen. De zak voor de zomer staat al echter klaar.

Coke: Eerste keer in Brazil. Had er meer van verwacht, ik was behoorlijk zat en ben gewoon "nuchter" geworden. Daarna nog wat bijgenomen en heb den hele avond staan dansen, eenmaal thuis heb ik nog met open ogen tot 10 uur smorgends in men bed gelegen niet zo wauw dus.

XTC: nog maar drie keer gedaan. Eerste keer was op een feesje heb toen in het totaal 1,5 pil genomen (superman) maar echt amper iets gevoeld, mijn maten vonden dat wat raar en rieden me toch af om bij te pakken (heb hun raad dus maar wijs gevolgd). Tweede en derde keer waren veel beter (domino). In combinatie met vele joints zag ik waanzinnige dingen, tijdens het feesje alles geven en daarna nog verderdromen in men tentje. Was een bepaald moment kapitein van men tentje allemaal zeer prettig eig.,
ben de tweede keer wel slecht gegaan, 6 liter water op een uur drinken is ni gezond. Derde keer te weinig water gedronken, was helemaal uitgedroogd en men lichaam had nog niet alles opgenomen was dus de volgende dag nog wat in de vibe heel raar allemaal.

Kan vrij makkelijk aan MDMA, paddos, en bollen geraken maar heb er niet zo'n behoefte aan.
XTC is tof maar ge moet het tof houden, gekke bekken trekken en u kaken kapot bijten hoort daar in mijn ogen niet bij. Ik sta dus open voor drugs maar heb er niet bepaald een behoefte aan :)
Iandras
Onwetende
Onwetende

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen