register Paswoord vergeten?

taxiservice

taxiservice

Berichtdoor timplex op za 04 jan 2014 7:38 pm

zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van taxi's?

vanavond heb ik een feestje in ninove maar ik zou een taxi terug moeten nemen naar huis in hamme.

gaat een taxi zover als je wilt of liggen ze vast in regio's?
timplex
Onwetende
Onwetende

Re: taxiservice

Berichtdoor Durango op za 04 jan 2014 7:44 pm

timplex schreef:zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van taxi's?

vanavond heb ik een feestje in ninove maar ik zou een taxi terug moeten nemen naar huis in hamme.

Die taxi gaat u sowieso vervoeren, mr als ge alleen zijt gaat u dat ne flinke duit kosten. Of ge moest ne illegale taxi vinden.
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor timplex op za 04 jan 2014 7:46 pm

Durango schreef:
timplex schreef:zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van taxi's?

Die taxi gaat u sowieso vervoeren, mr als ge alleen zijt gaat u dat ne flinke duit kosten. Of ge moest ne illegale taxi vinden.

kem liever iemand erkend, mor inderdaad alsk de prijzen bekijk....
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op za 04 jan 2014 7:59 pm

Heb dat enkel gedaan toen ik op Erasmus zat in Frankrijk. Daar koste dat ook iedere keer een ferme duit maar als je geen andere optie had dan kan je niet veel doen he...

Oppassen met dronken mensen. Ik heb ooit eens een ongelofelijk zatte avond meegemaakt daar in Frankrijk en twee van mijn Britse medestudenten hadden een taxi voor mij opgeroepen. Die gast kwam ter plaatse en ik moet op het moment dat ze mij naar de auto wouden begeleiden beginnen spijven zijn.

Die taxi chauffeur weigerde daardoor mij mee te nemen en één van die Britten moet toen vies geworden zijn (ik heb hier zelf geen herinneringen van hé, is mij allemaal achteraf verteld) op diene kerel. Kerel werd op zijn beurt vies en heeft toen naar zijn baas gebeld om te zeggen dat er dronken Britten een taxi probeerde vast te krijgen. Gevolg: voor alle Britse studenten was het een pak moeilijker voor de rest van de nacht om nog een taxi vast te krijgen per telefoon :mrgreen:

Om het verhaal af te maken: uiteindelijk moet er een nuchter Brits meisje zich vrijwilliger gesteld hebben om mij naar huis te brengen. Toen we op de bus waren moet ik daar onnozel hebben staan doen en vroegen twee Fransmannen aan haar of ik ook Brits was. Toen antwoordde zij "no, I think he's German or something like that", waarop de Fransman antwoordde "but he behaves so British!"

De volgende dag had ik geen herinneringen en een monster kater. Ik heb toen nog de hele stad afgezocht naar mijn gsm die uiteindelijk in mijn rugzak bleek te zitten.
Laatst bijgewerkt door elberto op zo 05 jan 2014 12:56 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor timplex op za 04 jan 2014 8:09 pm

als iemand nog verhalen heeft,laat maar los :D
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op za 04 jan 2014 9:18 pm

3 jaar geleden op nieuwjaar:
We waren vrij zat aan het rondrijden met de taxi in Hasselt:
1 Vriend had blijkbaar ergens een soort van confettivuurwerk gepikt & aangestoken in de taxi => heel de taxi vol, de chauffeur niet al te blij.
Een andere vriend had ergens een magnumfles champagne gepikt & besloot de fles te ontkurken: hij begint te schudden, waardoor de taxichauffeur het allemaal kotsbeu was. Hij remt heel fel, doet de achterdeur open & net op dat moment ontkurkt de champagnefles en spuit het uit de taxi.
Gelijktijdig besloot een extreem zatte vriend dan nog eens dat het tijd was zijn maag te ledigen.
Stralen kots en champagne die gezamenlijk de achterdeur van de taxi verlaten, toffe tijden.
Laatst bijgewerkt door Piieter04 op zo 05 jan 2014 2:09 pm, in het totaal 2 keer bewerkt
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor eclipx op zo 05 jan 2014 10:47 am

Ik had het een & het ander gedronken en ik moest de laatste trein nemen van Kortrijk naar Brugge. Bleek dat er geen trein meer was omdat de bestuurder z'n shift over was? Gelukkig hebben we na een dik uur gratis taxis gekregen naar onze bestemming en in onze taxi zat er een halve Belg/Moslim van ergens eind de 20.. Voor ik het wist zat ik in een rally richting mijn kot, mocht ik sigaretten roken en spraken we over de zin des levens en vooral "waarom zijde gij moslim" & "daarom ben ik een atheist". Was echt een echt leuk gesprek, spijtige was toen ik eenmaal thuis kwam ik wist dat ik die gast nooit meer ging terugzien.
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor elberto op zo 05 jan 2014 1:04 pm

@Piieter04: haha, prachtig! Neig dat hem ulle niet direct buitensmeet toen dat confettikanon afging. Moet wel echt zalig geweest zijn :lol:

eclipx schreef:Ik had het een & het ander gedronken en ik moest de laatste trein nemen van Kortrijk naar Brugge. Bleek dat er geen trein meer was omdat de bestuurder z'n shift over was? Gelukkig hebben we na een dik uur gratis taxis gekregen naar onze bestemming en in onze taxi zat er een halve Belg/Moslim van ergens eind de 20.. Voor ik het wist zat ik in een rally richting mijn kot, mocht ik sigaretten roken en spraken we over de zin des levens en vooral "waarom zijde gij moslim" & "daarom ben ik een atheist". Was echt een echt leuk gesprek, spijtige was toen ik eenmaal thuis kwam ik wist dat ik die gast nooit meer ging terugzien.

Dat zijn altijd vreemde ontmoetingen he.

Heb ooit eens om 5u stomdronken staan wachten op een maat in Overpoort. Komt daar ne kerel naar mij toe en vraagt "zijde gij hier ook aan het wachten op iemand", en wanneer ik dat bevestigde zei hij "drinken we ene samen dan wachten we samen". Zeker een half uur maar eerder een uur hebben wij dan zitten zeveren en lullen in dat café. Ik was totaal vergeten dat ik met ne maat had afgesproken.

Uiteindelijk heb ik hem nog naar het kot van zijn vriendin geleid dat toevallig in mijn straat was. Die twee bleken ruzie te hebben en was niet content dat hij daar zat stond vergezeld door een random kerel die ook duidelijk zat was. Hij is dan uiteindelijk toch naar binnen gegaan en ik ben naar mijn eigen huis gestrompeld

on topic: alle chance dat in Gent alles dichtbij is en ge geen taxi moet bellen om thuis te geraken. En chance dat ik geen taxi-chauffeur ben (nog niet tenminste).
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Durango op zo 05 jan 2014 2:38 pm

Kheb ook nog n zot verhaal.

We namen opt middelbaar met ons vriendengroepje praktisch altijd de taxi, zodat onze ouders ons niet moesten komen halen. En dan bleven we altijd gezamelijk bij iemands thuis slapen.

We zaten dus zo'n keer zat in de taxi en waren nt regelen dat we nog wa joints gingen roken. Begon die taxichaffeur doodleuk te vertellen dat hij thuis gehele struiken had staan en dat hij de restjes aan zijn schapen gaf.
Toen we uitstapten gaf hij ons n voorgerold jointje mee. We vroegen zijn persoonlijke nummer zodat hij ons altijd kon vervoeren, want hij beloofde ons nog wel eens iets te geven.

Een maand later vroegen we hem om ons naar een ton te brengen. Gaf die kerel ons gewoon ne volle broodzak wiet mee. stonden we daar op die ton met ne rugzak vol wiet. Na de ton bij ne kameraad op de keukentafel die wiet verdeeld. Bleek dat toch zo'n 10g per persoon te zijn.

Good times.
Afbeelding
Durango (oude nickname: Durango95)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Chiesel op zo 05 jan 2014 4:29 pm

Durango schreef:Kheb ook nog n zot verhaal.

We namen opt middelbaar met ons vriendengroepje praktisch altijd de taxi, zodat onze ouders ons niet moesten komen halen. En dan bleven we altijd gezamelijk bij iemands thuis slapen.

We zaten dus zo'n keer zat in de taxi en waren nt regelen dat we nog wa joints gingen roken. Begon die taxichaffeur doodleuk te vertellen dat hij thuis gehele struiken had staan en dat hij de restjes aan zijn schapen gaf.
Toen we uitstapten gaf hij ons n voorgerold jointje mee. We vroegen zijn persoonlijke nummer zodat hij ons altijd kon vervoeren, want hij beloofde ons nog wel eens iets te geven.

Een maand later vroegen we hem om ons naar een ton te brengen. Gaf die kerel ons gewoon ne volle broodzak wiet mee. stonden we daar op die ton met ne rugzak vol wiet. Na de ton bij ne kameraad op de keukentafel die wiet verdeeld. Bleek dat toch zo'n 10g per persoon te zijn.

Good times.

Waddeeee :D
Chiesel (oude nickname: LrNs)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op zo 05 jan 2014 6:31 pm

Durango schreef:Kheb ook nog n zot verhaal.

Good times.

Dat is wel ronduit zalig. :D

Hebde toevallig nog het nummer van diene pee? :-=
Afbeelding

Afbeelding

elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Audioholic op di 25 maart 2014 8:28 pm

Op een bezopen terugrit naar huis begon de chauffeur een babbelke te slaan met mij,
't duurde gelukkig nie zo lang tot mijne maat mij erop wees dat ie eigenlijk met zijn gsm bezig was.

't Is maar een kort verhaalke
Afbeelding
Audioholic (oude nickname: Hardcore)
I am the alpha and the omega
I am the alpha and the omega

Berichtdoor timplex op di 25 maart 2014 8:38 pm

Audioholic schreef:Op een bezopen terugrit naar huis begon de chauffeur een babbelke te slaan met mij,
't duurde gelukkig nie zo lang tot mijne maat mij erop wees dat ie eigenlijk met zijn gsm bezig was.

't Is maar een kort verhaalke

:lol:
timplex
Onwetende
Onwetende

Keer terug naar Algemeen