register Paswoord vergeten?

Een vrouw slaan.

Een vrouw slaan.

Berichtdoor the-skullkid op ma 11 mei 2015 8:20 pm

Leuke discussie gehad gisteren op een familiefeest.
Ik ben van mening dat als een vrouw mij aanvalt (zonder dat ik het heb uitgelokt) ik mij mag verdedigen door haar een lel te verkopen. Dat is toch het toppunt van feminisme?
Afbeelding

Afbeelding
the-skullkid (oude nickname: the skullkid)
Pastoor
Pastoor

Re: Een vrouw slaan.

Berichtdoor Lupes op ma 11 mei 2015 8:35 pm

gebruik enkel geweld tegen mensen die geen andere taal verstaan
lupes-style = hack-style

'Sir, Sir, we are surrounded!'

'Excellent, now we can attack in all directions!'

Afbeelding
Lupes (oude nickname: Lupes?)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Piieter04 op ma 11 mei 2015 8:42 pm

Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Mayo op ma 11 mei 2015 8:49 pm

Ge moogt niemand slaan.

Als de ander begint moogt ge u verdedigen, soms is dat met terugslaan. Geslacht doet er niet toe.
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)
I am the alpha and the omega

Berichtdoor the-skullkid op ma 11 mei 2015 8:50 pm

Mayo schreef:Ge moogt niemand slaan.

Als de ander begint moogt ge u verdedigen, soms is dat met terugslaan. Geslacht doet er niet toe.

Dat bedoel ik hé. Als een random wijf mij aanvalt mag ik die toch neutraliseren? Volgens velen moet ge u maar laten neerkloppen.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Mayo op ma 11 mei 2015 8:52 pm

Zij heeft evenmin het recht om u te slaan, dus ik zie niet in waarom het iets zou uitmaken.

De regel "een vrouw sla je niet" slaat eerder op huiselijke situaties, gezien menig man al eens graag op zijn vrouw klopt.
Afbeelding

De crew schreef:Gedraagt u nu maar of 't wisserke komt langs

Schaam jullie als crew, echt waar.
Mayo (oude nickname: MayoNaisePot)

Berichtdoor Kickass op ma 11 mei 2015 9:06 pm

Als je 5 klappen krijgt van een vrouw en je geeft er 1 terug, dan zullen de reacties heftiger zijn bij de klap die jij hebt uitgedeeld.
Je zegt altijd, ik zou nooit een vrouw slaan maar wat met manwijven?
Kickass
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Piieter04 op ma 11 mei 2015 9:06 pm

Kickass schreef:Als je 5 klappen krijgt van een vrouw en je geeft er 1 terug, dan zullen de reacties heftiger zijn bij de klap die jij hebt uitgedeeld.
Je zegt altijd, ik zou nooit een vrouw slaan maar wat met manwijven?

Dan zijt gij gewoon het wijf.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op ma 11 mei 2015 9:07 pm

Mayo schreef:gezien menig man al eens graag op zijn vrouw klopt.

waarschijnlijk omdat de vrouw op psychisch vlak de sterkere is en de man, uit onmacht, zich verlaagt naar het fysiek niveau om toch sterker te kunnen zijn dan de 'zwakke' vrouw

imo is geweld het laatste middel om te gebruiken, helaas laat de situatie soms niets anders toe dan dit primitieve gedrag aan te spreken
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor timplex op ma 11 mei 2015 9:33 pm

vrouwen willen evenredig gesteld worden met mannen. wel dan mogen ze alles erbij nemen. hoewel je ook kan neutraliseren met een houdgreep is een vrouw slaan de laatste optie.

maar of je nu slaat of niet, de man blijft de dupe.
timplex
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor soren91 op ma 11 mei 2015 10:18 pm

Het is eigenlijk een beetje het omgekeerde verhaal als bij 'met hoeveel mensen heb je seks gehad?'.
Als een man met 50 vrouwen seks heeft gehad, is hij een held. Als een vrouw met 50 mannen seks heeft gehad, is ze een slet.
Wanneer een vrouw psychisch/fysiek wordt aangevallen door een man en slaat hem, is ze een heldin. Maar een man die dat doet is een lafaard.

Mijn ex-vriendin heeft me ooit eens geslaan (en niet nadat ik haar geslaan had of enige andere geldige reden om te slaan), en dan heb ik mij serieus moeten inhouden om mijn palm op haar wang te plaatsen.
Maar ik ben eigenlijk eens met de stelling van het YT-filmpje "You wanna act like (be equal to) a man, I'll treat you like a man"

edit: 2 filmpjes om aan te geven wat ik bedoel
https://www.youtube.com/watch?v=dtVHnZX8E50
https://www.youtube.com/watch?v=XNrWuZV3jjw
(en voor degene die gaan zeggen van 'ocktv is kut', ja ik weet het, maar deze filmpjes geven goed weer wat ik bedoel)
soren91 (oude nickname: soren.91)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op di 12 mei 2015 8:38 am

Ik heb al een vrouw geslaan nadat ze mij sloeg. *Care*
Afbeelding
Keyser_Soze (oude nickname: keyser soze)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op di 12 mei 2015 9:16 am

Keyser_Soze schreef:Ik heb al een vrouw geslaan nadat ze mij sloeg. *Care*

:lol:

Afbeelding
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Keyser_Soze op di 12 mei 2015 9:22 am

Ik was al vergeten dat jij hier voor de zinvolle invulling instond.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor elberto op di 12 mei 2015 10:06 am

Als man ben je in de overgrote meerderheid van de gevallen de fysiek sterkere in een conflict met een vrouw. Fysiek geweld beginnen is dus not done.

Als zij u fysiek aanvalt vind ik het nog steeds een beetje not done om haar een lap te verkopen als ge haar ook gewoon kunt neutraliseren (wat veel vernederender is op het moment zelf dan een lap krijgen imo).
Afbeelding

Afbeelding

"A tree is judged by the fruit that it bears"
elberto
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor FuuF op di 12 mei 2015 10:08 am

the-skullkid schreef:
Mayo schreef:Ge moogt niemand slaan.

Dat bedoel ik hé. Als een random wijf mij aanvalt mag ik die toch neutraliseren? Volgens velen moet ge u maar laten neerkloppen.

Equal rights, equal fights...
FuuF
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor the-skullkid op di 12 mei 2015 11:28 am

elberto schreef:Als man ben je in de overgrote meerderheid van de gevallen de fysiek sterkere in een conflict met een vrouw. Fysiek geweld beginnen is dus not done.

Als zij u fysiek aanvalt vind ik het nog steeds een beetje not done om haar een lap te verkopen als ge haar ook gewoon kunt neutraliseren (wat veel vernederender is op het moment zelf dan een lap krijgen imo).

En als een fysiek minder sterke man u aanvalt? Dan mag het plots wel?
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Keyser_Soze op di 12 mei 2015 11:46 am

elberto schreef:Als man ben je in de overgrote meerderheid van de gevallen de fysiek sterkere in een conflict met een vrouw. Fysiek geweld beginnen is dus not done.

Neutraliseren is idd de beste optie, maar of dat meer vernederend is dat betwijfel ik. Niet dat dat er iets toe doet natuurlijk.

Ik vind fysiek geweld tout court not done, het het nu van een vrouw of van een man komt.
Afbeelding
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor eclipx op di 12 mei 2015 3:32 pm

Een ex van ik had eens me laptop tegen de muur gesmeten en me in me onderbroek 's nachts op straat gezet.. Heb me toen ik haar zag serieus moeten inhouden om ze niet te attackeren...

Maar algemeen gezien is het inderdaad not done om vrouwen te slaan. Zelfs als ze uw aanvalt: gewoon verdedigen
eclipx (oude nickname: _eclipx)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Piieter04 op di 12 mei 2015 4:39 pm

eclipx schreef:Een ex van ik had eens me laptop tegen de muur gesmeten en me in me onderbroek 's nachts op straat gezet..

Wat had gij geflikt om zo'n uitbarsting te veroorzaken?
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Lupes op di 12 mei 2015 4:41 pm

elberto schreef:Als zij u fysiek aanvalt vind ik het nog steeds een beetje not done om haar een lap te verkopen als ge haar ook gewoon kunt neutraliseren (wat veel vernederender is op het moment zelf dan een lap krijgen imo).

imo vind ik het erger om haar te 'neutraliseren' met een houdgreep dan haar gewoon een klets op haar kaak te geven ofzo..
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor the-skullkid op di 12 mei 2015 5:35 pm

Lupes schreef:
elberto schreef:Als zij u fysiek aanvalt vind ik het nog steeds een beetje not done om haar een lap te verkopen als ge haar ook gewoon kunt neutraliseren (wat veel vernederender is op het moment zelf dan een lap krijgen imo).

imo vind ik het erger om haar te 'neutraliseren' met een houdgreep dan haar gewoon een klets op haar kaak te geven ofzo..

Inderdaad. Met een beetje pech wat tandjes kapot maken of een kaak te breken is veel beter dan ze te laten afkoelen in een houdgreep.

Alleen is het vrij moeilijk om een aggresief/hysterisch/zat iemand in een houdgreep te krijgen.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor dOrine op di 12 mei 2015 6:05 pm

Ik vind het concept: 'Ge moogt een vrouw niet slaan' vrij belachelijk.. Voor mij moogt ge ne man ook niet slaan..
Als iemand u slaat (maakt niet uit man/vrouw) dan blijft het nog steeds best dat je gewoon niets doet. Lukt dat niet (door teveel agressie) of als je jezelf moet verdedigen in die situatie dan 'mag' je slaan, en of het een man of vrouw is maakt op dat punt geen zak uit.

Als man naar een vrouw toe neutraliseren vind ik eerlijk gezegd nog het beste. Dan ben je niet zo laf dat je fysiek geweld gebruikt, en er zit idd wel een factor van vernedering in vind ik (voor mij toch alé). Misschien niet enkel vernedering, maar ook het gevoel van machteloosheid voelt erg aan.. Ik kan mijn vriend bvb absoluut niet overmeesteren als hij enkel nog maar mijn polsen vastheeft, wat vrij zielig is vind ik hoe machteloos je qua kracht bent als vrouw. Dat is echt nog wel vernederend.
Afbeelding

[20:39:41] piod: dOrine
[20:39:54] piod: verwijder u smakeloze avatar aub
[20:40:02] piod: ik heb een halfuur zitten kijken wat u avatar was
[20:40:12] piod: en had toen door dat ik naar iemand zijn ballen aan het staren was
dOrine (oude nickname: dOrinEkéj_12)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 6:22 pm

dOrine schreef:Ik vind het concept: 'Ge moogt een vrouw niet slaan' vrij belachelijk.. Voor mij moogt ge ne man ook niet slaan..
Als iemand u slaat (maakt niet uit man/vrouw) dan blijft het nog steeds best dat je gewoon niets doet. Lukt dat niet (door teveel agressie) of als je jezelf moet verdedigen in die situatie dan 'mag' je slaan, en of het een man of vrouw is maakt op dat punt geen zak uit.

En zoals zo dikwijls moet ik dorine weer bewonderen voor haar wijze objectieve genuanceerde mening. verkeer als man maar eens in 'de situatie'. neen ik niet. een maat van me is recent getrouwd met een borderline gevalleke. (voor wie dit niet kent zoek het eens op) dat mens staat al te schreeuwen en scene te maken voor de deur en in het midden van de straat terwijl hij haar nog nooit aangeraakt heeft alhoewel de ganse buurt ondertussen wél denkt dat hij zijn vrouw frequent fysiek mishandelt
en dat terwijl hij zelf soms in een andere kamer moet slapen omdat hij vreest dat ze hem 's nachts met een mes telijf gaat nadat ze 's avonds al een deel van de inboedel naar zijn hoofd gegooid heeft. borderline behoorlijk fascinerend om te volgen op een afstand en ik hoop dat ze binnenkort toch es het pak slaag krijgt dat haar toekomt ondanks dat het een ongeneeslijke geestesziekte is en ze beter opgesloten zou worden
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Piieter04 op di 12 mei 2015 7:08 pm

Dennis_911 schreef: ik hoop dat ze binnenkort toch es het pak slaag krijgt dat haar toekomt ondanks dat het een ongeneeslijke geestesziekte is en ze beter opgesloten zou worden

man gij zijt gatachterlijk :lol:
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op di 12 mei 2015 7:15 pm

dOrine schreef:Ik vind het concept: 'Ge moogt een vrouw niet slaan' vrij belachelijk.. Voor mij moogt ge ne man ook niet slaan..

Als man naar een vrouw toe neutraliseren vind ik eerlijk gezegd nog het beste. Dan ben je niet zo laf dat je fysiek geweld gebruikt, en er zit idd wel een factor van vernedering in vind ik (voor mij toch alé). Misschien niet enkel vernedering, maar ook het gevoel van machteloosheid voelt erg aan.. Ik kan mijn vriend bvb absoluut niet overmeesteren als hij enkel nog maar mijn polsen vastheeft, wat vrij zielig is vind ik hoe machteloos je qua kracht bent als vrouw. Dat is echt nog wel vernederend.

Neutraliseren kan ook door een slag te geven hé. Is effectiever dan een houdgreep o.i.d. Ook beter om de tegenstander op afstand te houden want bitches do be crazy.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Lupes op di 12 mei 2015 7:22 pm

the-skullkid schreef:
Lupes schreef:

Inderdaad. Met een beetje pech wat tandjes kapot maken of een kaak te breken is veel beter dan ze te laten afkoelen in een houdgreep.

Inderdaad. Iemand wurgen in een houdgreep is veel beter dan eens een klets op haar kaak te geven. :roll:

Skullkid, kent ge de kleur grijs? Bij u is't toch ook altijd zwart-wit eh man :lol:
Ge kunt toch iemand een klets verkopen zonder tanden kapot te maken of een kaak te breken? Of heeft elke persoon in onderstaand filmpje kapotte tanden en een gebroken kaakbeen na die klets?

(Dit filmpje is toevallig ook in het zwart-wit.. met vele grijstinten weliswaar 8-) )

:edit:
btw ik weet niet hoe gij een klets op de kaak geeft maar meestal is dat toch met de vlakke hand en dan moet ge toch al goed u best doen om tanden uit te slaan of botten te breken; tenzij gij natuurlijk een prothesehand hebt in plaats van een echt hand.. Dan gaat ge waarschijnlijk wel wat tanden uitslaan. 8-[

:edit2:
wel 'leuk' hoe je op een familiefeest bij zo'n discussie uitkomt :?:
Laatst bijgewerkt door Lupes op di 12 mei 2015 7:44 pm, in het totaal 4 keer bewerkt
lupes-style = hack-style

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Dennis_911 op di 12 mei 2015 7:28 pm

Piieter04 schreef:
Dennis_911 schreef: ik hoop dat ze binnenkort toch es het pak slaag krijgt dat haar toekomt ondanks dat het een ongeneeslijke geestesziekte is en ze beter opgesloten zou worden

Wat zou jij doen indien je daarmee getrouwd was? Anoniem uw frustraties gaan uiten op een forum ofzo ;-) Het is er aan te zien dat jij niet weet wat een vrouw met borderline inhoud piieter, ligt niet in uw vakgebied zeker? in het beste geval kent ge het uit uw studieboekskes.
Afbeelding

http://www.setbb.com/kevinphillippe/
YOU GOTTA FIGHT FOR KP's RIGHT TOO POOOOOOOOOOST
Dennis_911
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor the-skullkid op di 12 mei 2015 7:49 pm

@lupes, met een klets neutraliseert ge niemand maar maakt ge ze nog kwader. Een vuist helpt wel. En ja, tandjes gaan er vlotter uit dan ge denkt. Ik heb een jaar geleden met mijn zatte kloten mijn vriend willen helpen (ik was op het wc toen de ruzie ontstond) en ben mijn 2 voortanden kwijt. Een jaar en €3400 later staan er implantaten in. Door 1 slag.

Dus ja, dan is een houdgreep beter. 1 vinger vast nemen, op het malse stuk tussen nek en schouder knijpen, .... Zo veel manieren om iemand te neutraliseren -niet opjagen- zonder blijvende schade ter veroorzaken.
Afbeelding

Afbeelding
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Piieter04 op di 12 mei 2015 7:56 pm

Dennis_911 schreef:
Piieter04 schreef:

Wat zou jij doen indien je daarmee getrouwd was? Anoniem uw frustraties gaan uiten op een forum ofzo ;-) Het is er aan te zien dat jij niet weet wat een vrouw met borderline inhoud piieter, ligt niet in uw vakgebied zeker? in het beste geval kent ge het uit uw studieboekskes.

Die vrouw is ziek, daar gaat ge gewoon hulp voor zoeken. Net zoals psychopaten in de psychiatrie horen en niet in de gevangenis.
Piieter04
Onwetende
Onwetende

Volgende

Keer terug naar Algemeen