register Paswoord vergeten?

Voetbal Nieuws

Tom boonen, Kim Clijsters, Ronaldinho & Kaka

Re: Voetbal Nieuws

Berichtdoor Chiconer op di 10 aug 2010 4:41 pm

voor wat het met voetbal te maken heeft

http://www.een.be/programmas/de-school- ... -programma
#-o
Afbeelding

Queen|: Mijn mening maakt ni uit
Chiconer (oude nickname: chiconer)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor Schoor op di 10 aug 2010 4:46 pm

Anderlecht verhuurt Thomas Chatelle aan NEC

Thomas Chatelle speelt voor de rest van het seizoen bij het Nederlandse NEC Nijmegen. De rechterflankspeler wordt door zijn club Anderlecht voor de rest van het seizoen uitgeleend aan NEC, maakte paars-wit dinsdag bekend.

De overgang hing al een tijdje in de lucht, maar raakte dinsdag pas volledig rond.

'Thomas is 29 en wil elke week spelen', aldus algemeen directeur Herman Van Holsbeeck. 'Die garantie kan RSCA hem niet bieden en daarom heeft de club meegewerkt aan de tijdelijke overgang. Hij zal in Nederland een competitie treffen die bij zijn speelstijl past en waar hij zijn talent ten toon kan spreiden in een ambitieuze club', aldus Van Holsbeeck.

Chatelle, die eerder al bij Gent, KV Mechelen en Genk op de loonlijst stond, speelt sinds 2008 bij Anderlecht, maar kon in de hoofdstad nooit een basisplaats afdwingen. Bij NEC wordt Chatelle ploegmaat van Rode Duivel Bjorn Vleminckx.

Afbeelding

bron: De Standaard online

Een goed idee, want na 2 jaar op de bank zal hij het inderdaad wel gezien hebben in Anderlecht. Was hij niet één van de sterkhouders bij het Genk dat 2de werd een paar jaar geleden? Ik vind hem net iets te goed om elke week op de bank te zitten bij een topper. Liever bij een subtopper elke week op het veld!
(\__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Schoor
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor The_Tuxedo op vr 13 aug 2010 4:55 pm

sporza.be schreef:Custovic ruilt Gent voor Germinal Beerschot
Belga vr 13/08/2010 - 13:36
De Bosnische aanvaller Adnan Custovic staat op het punt om een contract van twee seizoenen te tekenen bij Germinal Beerschot. Hij maakt de overstap van AA Gent. "We hebben nog namen op ons lijstje staan", zegt voorzitter Herman Kesters.

Adnan Custovic krijgt bij Germinal Beerschot rugnummer 19. De 32-jarige Bosniër moet enkel nog medisch gekeurd worden. Vorig seizoen was hij in Gent goed voor elf goals en negen assists.

AA Gent haalde Custovic eind 2008 voor 250.000 euro bij het noodlijdende Moeskroen. "Voor twee Snickers-repen en een Mars", zei Custovic zelf.

Voorzitter: "De Boeck wilde Custovic al langer"
Met Adnan Custovic heeft Glen De Boeck zijn transfer gekregen. "De coach wilde hem al langer. Daar was het hele bestuur van op de hoogte", zegt Germinal Beerschot-voorzitter Herman Kesters aan Sporza.

"We zijn zeer tevreden dat de transfer rond is. AA Gent heeft vlot meegewerkt. Toen we dinsdag met manager Michel Louwagie gepraat hebben, is alles in een stroomversnelling geraakt."

"We hebben nog een hele verlanglijst, maar we wachten het juiste moment af om toe te slaan op de transfermarkt. Wesley Sonck staat ook op de lijst, maar nu we Custovic hebben, staat er geen kruisje meer achter zijn naam."

En volgens het audio-interview op sporza.be wilt Herman Kesters geen druk leggen op spelers of staff. Hij wilt dit seizoen vooral het behoud veilig stellen - al droomt hij natuurlijk wel van de top 6.

Hopelijk betekent dat ook dat De Boeck niet zomaar ontslagen gaat worden want hij lijkt me toch op de goede weg, vooral naast het veld dan. GBA mag dromen van de top 6 maar ze zullen daarvoor (tegen de clubgeschiedenis in) een consistent goed seizoen moeten doormaken en daar morgen mee beginnen. Custovic is wel een goede aanwinst vind ik. Net niet goed genoeg voor een ploeg met als doel de top 3, maar voor GBA kan hij heel wat betekenen met zowel scorend vermogen als assists. Zeker als die Tamuz van Beitar Jeruzalem toch niet zou komen.
Afbeelding
The_Tuxedo (oude nickname: The Tuxedo)
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor bonzaikris op vr 13 aug 2010 5:08 pm

The_Tuxedo schreef:
De Bosnische aanvaller Adnan Custovic staat op het punt om een contract van twee seizoenen te tekenen bij Germinal Beerschot. Hij maakt de overstap van AA Gent. "We hebben nog namen op ons lijstje staan", zegt voorzitter Herman Kesters.

Adnan Custovic krijgt bij Germinal Beerschot rugnummer 19. De 32-jarige Bosniër moet enkel nog medisch gekeurd worden. Vorig seizoen was hij in Gent goed voor elf goals en negen assists.

AA Gent haalde Custovic eind 2008 voor 250.000 euro bij het noodlijdende Moeskroen. "Voor twee Snickers-repen en een Mars", zei Custovic zelf.

Met Adnan Custovic heeft Glen De Boeck zijn transfer gekregen. "De coach wilde hem al langer. Daar was het hele bestuur van op de hoogte", zegt Germinal Beerschot-voorzitter Herman Kesters aan Sporza.

"We zijn zeer tevreden dat de transfer rond is. AA Gent heeft vlot meegewerkt. Toen we dinsdag met manager Michel Louwagie gepraat hebben, is alles in een stroomversnelling geraakt."

"We hebben nog een hele verlanglijst, maar we wachten het juiste moment af om toe te slaan op de transfermarkt. Wesley Sonck staat ook op de lijst, maar nu we Custovic hebben, staat er geen kruisje meer achter zijn naam."

En volgens het audio-interview op sporza.be wilt Herman Kesters geen druk leggen op spelers of staff. Hij wilt dit seizoen vooral het behoud veilig stellen - al droomt hij natuurlijk wel van de top 6.

Hopelijk betekent dat ook dat De Boeck niet zomaar ontslagen gaat worden want hij lijkt me toch op de goede weg, vooral naast het veld dan. GBA mag dromen van de top 6 maar ze zullen daarvoor (tegen de clubgeschiedenis in) een consistent goed seizoen moeten doormaken en daar morgen mee beginnen. Custovic is wel een goede aanwinst vind ik. Net niet goed genoeg voor een ploeg met als doel de top 3, maar voor GBA kan hij heel wat betekenen met zowel scorend vermogen als assists. Zeker als die Tamuz van Beitar Jeruzalem toch niet zou komen.

De boeck is in mijn ogen 1 van de meest overschatte trainers van eerste, check zijn eerste jaar in cercle maar eens hoeveel spelers er op dat moment gewoon op hun hoogtepunt stonde, derna zijn ze afgezwakt die spelers en wou de boeck ze er niet eens afhalen of switchen met "zijn" keyspelers
Rare jongens die romeinen.

Afbeelding
bonzaikris
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor The_Tuxedo op vr 13 aug 2010 10:54 pm

bonzaikris schreef:
The_Tuxedo schreef:

De boeck is in mijn ogen 1 van de meest overschatte trainers van eerste, check zijn eerste jaar in cercle maar eens hoeveel spelers er op dat moment gewoon op hun hoogtepunt stonde, derna zijn ze afgezwakt die spelers en wou de boeck ze er niet eens afhalen of switchen met "zijn" keyspelers

Ik heb nooit gezegd dat ik De Boeck een toptrainer vind. Maar discipline- en ordegewijs is hij goed bezig. Ik zeg dan ook: naast het veld. En iedere trainer heeft wel een sterkste elftal voor ogen, maar het is inderdaad zo dat je moet durven veranderen als het nodig en mogelijk is. De Boeck heeft daar ook al wel van geleerd denk ik. Ik wacht af met een beoordeling op sportief vlak, maar Custovic vind ik alvast geen slechte transfer om op aan te dringen en dat heeft De Boeck blijkbaar gedaan. Als hij nu ook nog goed en efficiënt voetbal kan brengen bij GBA lijkt mij dat een vrij stevige bevestiging van zijn trainerscapaciteiten op sportief/tactisch vlak. Ik was geen fan van hem bij Cercle, maar toch kon hij er goed presteren. Ik ben nog steeds niet echt fan van zijn manier van doen maar ik heb wel meer respect voor hem gekregen.
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TrakeTT op di 24 aug 2010 9:35 am

Lyon haalt Gourcuff weg bij Bordeaux

Olympique Lyon heeft spelverdeler Yoann Gourcuff weggeplukt bij concurrent Bordeaux. Lyon legt 22 miljoen euro op tafel voor de Fransman, die dinsdag wel nog de medische testen moet afleggen.

De 24-jarige Gourcuff loodste Bordeaux in 2009 naar de titel met wervelende prestaties, maar vorig seizoen kon hij het mindere seizoen van Bordeaux niet afwenden. Bordeaux eindigde pas zesde.

In het tussenseizoen maakte de Fransman duidelijk dat hij weg wilde en hij krijgt nu zijn transfer. Bij Lyon rekenen ze op hem om de ploeg meer schwung te geven.

"Lyon is in de wolken met de komst van Gourcuff. Hij was ons hoofddoel tijdens de transferperiode. Trainer Claude Puel denkt dat hij ons middenveld een nieuwe dimensie kan geven", luidt het in Lyon
Afbeelding
TrakeTT (oude nickname: Trakett)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Pr0xje op di 24 aug 2010 3:16 pm

Wesley Sonck moet goals maken voor Lierse
Wesley Sonck heeft een nieuwe ploeg gevonden. De 32-jarige aanvaller heeft in Lierse een contract getekend voor twee seizoenen. Sonck was vrij nadat hij zijn contract bij Club Brugge niet had verlengd. Hij moet Lierse meer slagkracht geven in de aanval.

Lierse wordt al de vijfde Belgische club voor Wesley Sonck. De aanvaller droeg al het shirt van RWDM, Germinal Ekeren/Beerschot, RC Genk en Club Brugge.

Lierse rekent op de ervaring van Sonck. "Ik ben er zeker van dat we met Sonck een bijzonder waardevolle speler hebben aangetrokken", zegt voorzitter Maged Samy.

"Sonck heeft een neus voor doelpunten en is een echte leider op het veld", weet de Egyptenaar. "Zo'n versterking hadden we nodig."

Lierse heeft na vier speeldagen nog geen enkel punt behaald en scoorde nog maar twee keer. "Dat schrikt Sonck niet af. Hij weet dat er genoeg mogelijkheden in deze ploeg zitten en hij zal onze ambities helpen waarmaken."
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor Kennyroelandts op di 24 aug 2010 3:37 pm

En Cyril Thereau naar Chievo :)

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 100824_083

Nice voor hem!
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Carelski op di 24 aug 2010 4:31 pm

Pr0xje schreef:
Wesley Sonck moet goals maken voor Lierse
Wesley Sonck heeft een nieuwe ploeg gevonden. De 32-jarige aanvaller heeft in Lierse een contract getekend voor twee seizoenen. Sonck was vrij nadat hij zijn contract bij Club Brugge niet had verlengd. Hij moet Lierse meer slagkracht geven in de aanval.

Lierse wordt al de vijfde Belgische club voor Wesley Sonck. De aanvaller droeg al het shirt van RWDM, Germinal Ekeren/Beerschot, RC Genk en Club Brugge.

Lierse rekent op de ervaring van Sonck. "Ik ben er zeker van dat we met Sonck een bijzonder waardevolle speler hebben aangetrokken", zegt voorzitter Maged Samy.

"Sonck heeft een neus voor doelpunten en is een echte leider op het veld", weet de Egyptenaar. "Zo'n versterking hadden we nodig."

Lierse heeft na vier speeldagen nog geen enkel punt behaald en scoorde nog maar twee keer. "Dat schrikt Sonck niet af. Hij weet dat er genoeg mogelijkheden in deze ploeg zitten en hij zal onze ambities helpen waarmaken."
En wat zal dat opleveren? Sowieso een massa goals.
Bij Brugge gaan ze nog vloeken.
Carelski
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor fatsjie op za 28 aug 2010 3:14 pm

0

Anderlecht spendeert het meest van alle eersteklassers aan inkomende transfers. Paars-wit gaf op vijf jaar tijd ruim 33 miljoen euro uit aan spelers. De landskampioen incasseerde ook het meeste geld: ruim 40 miljoen euro.

Naast Anderlecht bekeken we ook de transfers van Standard, Club Brugge, RC Genk en AA Gent. Hieronder een overzicht:
Inkomsten

Club /inkomsten via transfers/ duurste uitgaande transfer
Anderlecht/ 40,55 miljoen euro/ Vincent Kompany (8 miljoen euro/Hamburg)
Standard/ 38,30 miljoen euro/ Marouane Fellaini (18,5 miljoen euro/Everton)
AA Gent/ 22,25 miljoen euro/ Bryan Ruiz (5,5 miljoen euro/FC Twente)
RC Genk/ 16,15 miljoen euro/ Logan Bailly (Mönchengladbach/4 miljoen euro)
Club Brugge/ 6,35 miljoen euro/ Bosko Balaban (Dinamo Zagreb/1,7 miljoen euro)

Uitgaven

Club/ uitgaven via transfers/ duurste inkomende transfer
Anderlecht/ 33,67 miljoen euro/ Mbark Boussoufa (3,5 miljoen euro/AA Gent
Club Brugge/ 26,8 miljoen euro/ François Sterchele (3 miljoen euro/GBA)
Standard/ 20,39 miljoen euro/ Victor Ramos (Vitoria/3miljoen euro)
RC Genk/ 16,32 miljoen euro/ Joao Carlos (Lokeren/2,5 miljoen euro)
AA Gent/ 7,4 miljoen euro/ Zlatan Ljubijankic (Domzale/1,5 miljoen euro)

(Cijfers: http://www.transfermarkt.de)

enkel Brugge ziet er financieel niet zo gezond uit op dit vlak. Voor de rest hebben ze in belgie goed verdiend de laatste jaren!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Pr0xje op zo 29 aug 2010 11:57 am

transfermarkt heeft niet stilgestaan precies ..

Liverpool betaalt 14 miljoen voor Raul Meireles
Liverpool heeft een vervanger gevonden voor Javier Mascherano. Bij FC Porto weekten de Engelsen Raul Meireles los.

14 miljoen euro, zo veel had Liverpool veil voor de Portugese international Raul Meireles.
Belga

Meireles is 27 en komt over van FC Porto. De verdedigende middenvelder moet bij Liverpool de vervanger worden van Javier Mascherano, die naar Barcelona verhuisde.

Hij tekende een contract voor vier jaar bij Liverpool. Meireles speelde met Portugal op het WK en begon er vier keer in de

Porto ziet zo een sterkhouder vertrekken. Meireles speelde 137 matchen voor de club die hem in 2004 weghaalde bij Boavista.

Voor Liverpool is Raul Meireles de vierde aanwinst. De club haalde eerder ook Joe Cole, Christian Poulsen en Milan Jovanovic.

Milan haalt Ibrahimovic terug naar Serie A
Zlatan Ibrahimovic keert na één seizoen bij Barcelona terug naar Italië. De Zweedse aanvaller, die eerder bij Juventus en Inter speelde, gaat nu bij Milan aan de slag. "Ik ben heel gelukkig met deze transfer", zegt Ibrahimovic.

Milan huurt Ibrahimovic dit seizoen van de Spaanse kampioen. Als de Milanezen tevreden zijn over de Zweed kunnen ze hem na het seizoen voor 24 miljoen euro overnemen. De spits ondergaat maandag nog een medische keuring en zal dan zijn kribbel zetten onder zijn contract.

"Ik ben heel gelukkig met deze transfer", heeft Ibrahimovic al laten weten aan de Milanese fans. "Milan is een van de sterkste clubs ter wereld met een grote traditie."

Ibrahimovic speelde twee seizoenen geleden nog voor Inter, de stadsrivaal van Milan. "Ik denk niet dat de Inter-fans dat erg vinden nu ze toch alles hebben gewonnen. Zelf wil ik nu alles winnen met Milan", zei de Zweed.

Barcelona-trainer Pep Guardiola krijgt nog een veeg uit de pan van Ibrahimovic. "Hij is de filosoof die mijn droom om voor Barça te spelen, heeft verknald", vertelde Ibrahimovic aan de pers. "Wanneer ik een kamer binnenkom, gaat Guardiola buiten. Heeft hij schrik van mij, of wat? Spreek met hem, hij heeft een probleem. Ik weet niet wat het is."

"Op dit moment ben ik erg blij dat ik naar Milan kan. In voetbal kan alles binnen de 24 uur veranderen. Dit is het einde dat Guardiola wenste."

Juventus neemt afscheid van David Trezeguet
Het huwelijk tussen David Trezeguet en Juventus is na tien jaar afgelopen. Het contract van de Franse spits, die in die periode 171 keer scoorde, werd in overleg stopgezet. Trezeguet (32) maakt binnenkort zijn nieuwe team bekend, dat wordt wellicht het Spaanse Hercules Alicante.

Newcastle wint het gevecht om Ben Arfa
Hatem Ben Arfa gaat zijn geluk in Noord-Engeland beproeven. Newcastle huurt de Franse middenvelder een seizoen van Marseille.

Hatem Ben Arfa is een Fransman van Tunesische afkomst. Hij wordt beschouwd als een van de grootste talenten in Frankrijk. In 2008 ruilde hij Lyon voor Marseille, dat elf miljoen euro voor hem betaalde.

"Met Ben Arfa voegen we flair aan ons team toe", zegt Newcastle-manager Chris Hughton. "We zijn er zeker van dat hij goed in de ploeg past."

Ben Arfa had zich in de kijker gespeeld bij enkele Europese topclubs. Zo was Liverpool in hem geïnteresseerd. Met Newcastle is het dus een iets minder grote club geworden.

Klaas-Jan Huntelaar is op weg naar Schalke
Schalke 04 heeft een akkoord met Milan over de transfer van de Nederlandse spits Klaas-Jan Huntelaar. De Duitse club moet wel nog een akkoord vinden met Huntelaar zelf.

Klaas-Jan Huntelaar (foto) wil liefst in Italië blijven, maar hij lijkt zware concurrentie te krijgen van de Zweedse topspits Zlatan Ibrahimovic, die momenteel onderhandelt met Milan.

De carrière van Huntelaar zit in het slop. Bij Milan wist hij, net als bij Real Madrid, nooit echt een basisplaats af te dwingen. Bij Schalke 04 kan de 27-jarige Nederlander samen met ex-ploegmaat Raul in de spits spelen.

En dan nog totaal iets anders ..
"Robben komt dit jaar niet meer in actie"
Bayern München moet Arjen Robben langer missen dan gedacht. Wellicht speelt de geblesseerde Nederlander niet meer in 2010.

De revalidatie van Bayern-sterspeler Arjen Robben verloopt stroef. De 26-jarige Nederlander sukkelt met een hamstringblessure.

"Het is zeer twijfelachtig of Arjen voor de winterstop nog kan worden ingezet", zegt Bayern-directeur Christian Nerlinger.

"Zijn genezingsproces verloopt niet naar wens. Het zal nog lang duren voor Arjen weer wedstrijdfit is", klinkt het.

Begin augustus hield Bayern rekening met een onbeschikbaarheid van twee maanden, maar dat blijkt dus te optimistisch.

Robben werd klaargestoomd voor het WK, maar viel daarna weer uit, tot grote onvrede van coach Louis van Gaal.
Afbeelding
Pr0xje (oude nickname: Pr0xje^)
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor eXistenZ op ma 30 aug 2010 4:24 pm

Vanden Borre verruilt Italië voor Israël

Anthony Vanden Borre ruilt de Serie A voor Israël. De Belgische rechtsachter gaat voor Hapoel Tel-Aviv voetballen en zet maandag zijn handtekening onder een contract.

Vanden Borre ontpopte zich enkele jaren geleden tot de rijzende ster van het Belgische voetbal. De Congolese Belg fnuikte echter zelf zijn carrière en heeft nu het etiket van 'eeuwige belofte' op zijn hoofd plakken.

Hij wist niet te slagen bij Fiorentina, Genoa en Portsmouth. Deze zomer dienden 1.FC Köln en AS Monaco zich aan, maar tot een transfer kwam het niet. Ook een poging om Vanden Borre opnieuw bij Portsmouth te stallen mislukte. Maar nu valt er met het Israëlische Hapoel Tel Aviv toch nog een oplossing uit de bus. De club zou 420.000 euro betalen voor de verdediger.

Vanden Borre stapte al op het vliegtuig richting Israël en zal er maandag een contract tekenen. "We zullen de laatste details bespreken en de transfer afronden", zegt Vanden Borre. "Hapoel is een goede ploeg. Het is leuk dat ze in de Champions League uitkomen. Hopelijk kan ik hen helpen om zich te kwalificeren voor de tweede ronde."

Ignorance is Bliss
eXistenZ
I am the alpha and the omega

Berichtdoor eXistenZ op di 31 aug 2010 2:54 pm

eXistenZ schreef:

Anthony Vanden Borre ruilt de Serie A voor Israël. De Belgische rechtsachter gaat voor Hapoel Tel-Aviv voetballen en zet maandag zijn handtekening onder een contract.

Vanden Borre ontpopte zich enkele jaren geleden tot de rijzende ster van het Belgische voetbal. De Congolese Belg fnuikte echter zelf zijn carrière en heeft nu het etiket van 'eeuwige belofte' op zijn hoofd plakken.

Hij wist niet te slagen bij Fiorentina, Genoa en Portsmouth. Deze zomer dienden 1.FC Köln en AS Monaco zich aan, maar tot een transfer kwam het niet. Ook een poging om Vanden Borre opnieuw bij Portsmouth te stallen mislukte. Maar nu valt er met het Israëlische Hapoel Tel Aviv toch nog een oplossing uit de bus. De club zou 420.000 euro betalen voor de verdediger.

Vanden Borre stapte al op het vliegtuig richting Israël en zal er maandag een contract tekenen. "We zullen de laatste details bespreken en de transfer afronden", zegt Vanden Borre. "Hapoel is een goede ploeg. Het is leuk dat ze in de Champions League uitkomen. Hopelijk kan ik hen helpen om zich te kwalificeren voor de tweede ronde."

Vanden Borre schokt Tel-Aviv en tekent niet

Anthony Vanden Borre heeft dinsdag heel wat stof doen opwaaien in Israel. Na het doorstaan van de medische keuring weigerde de Belg een contract te tekenen bij Hapoel Tel-Aviv, schrijft Voetbalkrant.

Hapoel had al een akkoord met Genoa over de huur van Vanden Borre, maar de international kwam niet opdagen op het moment dat zijn contract getekend moest worden. De oud-speler van Fiorentina, Portsmouth en Anderlecht stapte vervolgens op het vliegtuig naar België.

De Israelische club hoopt de transfer alsnog rond te krijgen, maar Vanden Borre zou een beter aanbod van een Europese club hebben gekregen. Daarnaast zouden er problemen zijn met Genoa, dat ineens een veel hogere huursom zou verlangen van Hapoel.

Ignorance is Bliss
eXistenZ

Berichtdoor The_Tuxedo op di 31 aug 2010 4:03 pm

eXistenZ schreef:
eXistenZ schreef:

Vanden Borre schokt Tel-Aviv en tekent niet

Anthony Vanden Borre heeft dinsdag heel wat stof doen opwaaien in Israel. Na het doorstaan van de medische keuring weigerde de Belg een contract te tekenen bij Hapoel Tel-Aviv, schrijft Voetbalkrant.

Hapoel had al een akkoord met Genoa over de huur van Vanden Borre, maar de international kwam niet opdagen op het moment dat zijn contract getekend moest worden. De oud-speler van Fiorentina, Portsmouth en Anderlecht stapte vervolgens op het vliegtuig naar België.

De Israelische club hoopt de transfer alsnog rond te krijgen, maar Vanden Borre zou een beter aanbod van een Europese club hebben gekregen. Daarnaast zouden er problemen zijn met Genoa, dat ineens een veel hogere huursom zou verlangen van Hapoel.

Naar het schijnt zou Standard geïnteresseerd zijn...

De Luikenaars hebben in elk geval al Aloys Nong van KV Mechelen vastgelegd en zijn ook nog bezig met Pierre Womé (linksachter) van FC Köln.
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor fatsjie op di 31 aug 2010 5:37 pm

Nong, Womé en Maric zijn op weg naar Sclessin. Pocognoli zou de Rouches verlaten. Er is sprake van een bod van 5 miljoen euro van Lazio Roma.

bron: voetbalbelgie

Nong gaat voor 1.25M + mag Benteke huren

Womé: De 31-jarige Kameroener (67 interlands tussen 1997 en 2005) was eerder actief voor AS Roma, Bologna, Fulham, Espanyol, Brescia, Inter Milan en Werder Bremen. Womé is een linksachter die ook op andere posities uit de voeten kan.

Maric: degene wat iedereen nog wel kent van bij Gent
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor Kennyroelandts op di 31 aug 2010 6:03 pm

Zou Maric echt komen of is het een Voetbalbelgië-gerucht? 8-[

Club heeft sinds vandaag ook een vervanger voor Kluko op de linksback:
http://www.clubbrugge.be/nl/nieuws/beri ... -drie-jaar!

Kan er totaal niets van zeggen wegens nog nooit van gehoord :)
Afbeelding

Afbeelding
Kennyroelandts (oude nickname: K-bigfoot)
Onwetende
Onwetende

Berichtdoor Kickass op di 31 aug 2010 6:08 pm

18:04: BREAKING NEWS: De transfer van Robinho naar AC Milan is afgerond. De Braziliaanse spits verlaat Manchester City en tekende in San Siro een contract voor vier seizoenen.
Kickass
Fundalize Moderator
Fundalize Moderator

Berichtdoor fatsjie op di 31 aug 2010 6:17 pm

Kennyroelandts schreef:Zou Maric echt komen of is het een Voetbalbelgië-gerucht? 8-[

geen idee, daarom dat ik er duidelijk voetbalbelgie bij heb gezet. niet 100% betrouwbaar dus...
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor TSJERNOBYL op di 31 aug 2010 6:36 pm

fatsjie schreef:
Nong, Womé en Maric zijn op weg naar Sclessin. Pocognoli zou de Rouches verlaten. Er is sprake van een bod van 5 miljoen euro van Lazio Roma.

Nong past wel bij het vuile voetbal van Standard
Afbeelding
TSJERNOBYL (oude nickname: TSERNOBYL)
Pastoor
Pastoor

Berichtdoor fatsjie op di 31 aug 2010 6:40 pm

TSJERNOBYL schreef:
fatsjie schreef:

Nong past wel bij het vuile voetbal van Standard

geef een fatsoenlijke reactie of geef er geen aub
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor The_Tuxedo op di 31 aug 2010 6:40 pm

belgiumsoccer.be schreef:Standard heeft akkoord met Mbaye Leye, Nong komt niet
31/08/2010 18:37
De transfer van Aloys Nong naar Standard valt in het water. Christian Benteke zag een overgang naar KV Mechelen niet zitten. Mbaye Leye wordt nu allicht de nieuwe spits van de Rouches.

Nong en Standard hadden dinsdag een akkoord bereikt over een transfer. Ook met KV Mechelen waren de Luikenaars het eens. Christian Benteke zou de overstap in de omgekeerde richting maken, maar dat zag de Rode Duivel niet zitten.

KV Mechelen wilde opnieuw onderhandelen over de transfer. Standard heeft inmiddels echter al een akkoord met Mbaye Leye. De Rouches onderhandelen nu met AA Gent om tot een akkoord te komen over een transferprijs.

Edit: nog meer nieuws:
belgiumsoccer.be schreef:Huysegems trekt naar Roda JC
31/08/2010 18:45
Stein Huysegems wordt dit seizoen uitgeleend aan Roda JC. De vleugelspits kwam dit seizoen nog maar zelden aan de bak in Genk.

Huysegems wordt één seizoen verhuurd aan de Nederlandse club. De speelkansen van de Belg waren zeer gering in Genk. Met deze verhuur hoopt Huysegems meer te kunnen spelen.

Na Toth, Bakx en Verhulst is dit al de vierde speler van Genk die wordt verhuurd aan een Nederlandse club. Bij Genk kondigen ze overigens nog meer transfernieuws aan.
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor eXistenZ op di 31 aug 2010 6:46 pm

Kickass schreef:
18:04: BREAKING NEWS: De transfer van Robinho naar AC Milan is afgerond. De Braziliaanse spits verlaat Manchester City en tekende in San Siro een contract voor vier seizoenen.

En Boriello verhuist niet naar Juventus, maar naar Roma. En Huntelaar zoals geweten naar Schalke

Npg wat random transfernieuws:

Huysegems keert terug naar Nederland

di 31/08/2010 - 19:29 Stein Huysegems verlaat Racing Genk. De aanvaller, die in Genk nooit een basisplaats kon verwerven, wordt tot het einde van het seizoen uitgeleend aan Roda JC. Huysegems kent de Eredivisie van passages bij AZ, Feyenoord en FC Twente.

Rozehnal wordt ploegmaat van Hazard

di 31/08/2010 - 17:47 Ex-Club Brugge-verdediger David Rozehnal wordt een ploegmakker van Eden Hazard. Rijsel huurt de 30-jarige Tsjech voor tien maanden van het Duitse Hamburg.

Birmingham versterkt zich met Hleb en Beausejour

di 31/08/2010 - 16:52 Birmingham City roert zich op de transfermarkt. Het verpatste spits Marcus Bent aan het Wolverhampton van Jelle Van Damme en haalt nu twee bekende versterkingen binnen: Aleksandr Hleb van Barcelona en Jean Beausejour, die met Chili indruk maakte op het WK.

Kaladze kiest voor vertrek naar Genoa

Kakha Kaladze zet zijn loopbaan voort bij Genoa. De 31-jarige verdediger, die ook in verband werd gebracht met Vitesse en Juventus, tekende dinsdag een overeenkomst voor twee seizoenen.

Ignorance is Bliss
eXistenZ

Berichtdoor fatsjie op di 31 aug 2010 6:51 pm

The_Tuxedo schreef:
belgiumsoccer.be schreef:Standard heeft akkoord met Mbaye Leye, Nong komt niet
31/08/2010 18:37
De transfer van Aloys Nong naar Standard valt in het water. Christian Benteke zag een overgang naar KV Mechelen niet zitten. Mbaye Leye wordt nu allicht de nieuwe spits van de Rouches.

Nong en Standard hadden dinsdag een akkoord bereikt over een transfer. Ook met KV Mechelen waren de Luikenaars het eens. Christian Benteke zou de overstap in de omgekeerde richting maken, maar dat zag de Rode Duivel niet zitten.

KV Mechelen wilde opnieuw onderhandelen over de transfer. Standard heeft inmiddels echter al een akkoord met Mbaye Leye. De Rouches onderhandelen nu met AA Gent om tot een akkoord te komen over een transferprijs.

en naar het schijnt zou er zelfs al weer een nieuwe (oude) piste zijn: Tchité!!
die krijgt in ieder geval mijn stem :)
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor The_Tuxedo op di 31 aug 2010 7:00 pm

Benteke heeft ook gereageerd op z'n mogelijke ruildeal met Nong:

belgiumsoccer.be schreef:Benteke: "Weinig respectvol van Standard"
31/08/2010 19:48
Christian Benteke was allesbehalve blij toen hij vernam dat Standard de intentie had om hem te verhuren aan KV Mechelen. De spits reageerde heel gepikeerd en haalde zwaar uit.

"Het is niet leuk om dat nu te moeten horen, net in de voorbereiding van die belangrijke wedstrijd tegen Duitsland", aldus Benteke na de training met de Rode Duivels. "Ik was eerlijk gezegd verrast. Als het zo is dat ze mij willen uithuren, is het beter dat ze me direct verkopen, want dan wil ik zelfs niet terugkeren."

"De manier waarop doet vooral pijn, want ik hoorde eigenlijk niets. En nu na vijf wedstrijden bij Standard zou ik weeral moeten vertrekken. Dat toont weinig respect vanuit de club hé."
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor fatsjie op di 31 aug 2010 7:10 pm

The_Tuxedo schreef:Benteke heeft ook gereageerd op z'n mogelijke ruildeal met Nong:

belgiumsoccer.be schreef:Benteke: "Weinig respectvol van Standard"
31/08/2010 19:48
Christian Benteke was allesbehalve blij toen hij vernam dat Standard de intentie had om hem te verhuren aan KV Mechelen. De spits reageerde heel gepikeerd en haalde zwaar uit.

"Het is niet leuk om dat nu te moeten horen, net in de voorbereiding van die belangrijke wedstrijd tegen Duitsland", aldus Benteke na de training met de Rode Duivels. "Ik was eerlijk gezegd verrast. Als het zo is dat ze mij willen uithuren, is het beter dat ze me direct verkopen, want dan wil ik zelfs niet terugkeren."

"De manier waarop doet vooral pijn, want ik hoorde eigenlijk niets. En nu na vijf wedstrijden bij Standard zou ik weeral moeten vertrekken. Dat toont weinig respect vanuit de club hé."

groot gelijk! het bestuur heeft de laatste tijd maar zeer weinig respect voor hun spelers!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor The_Tuxedo op di 31 aug 2010 7:28 pm

20:22: BREAKING NEWS: Mémé Tchité keert terug naar Standard. De spits komt over van Racing Santander.
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor fatsjie op di 31 aug 2010 7:33 pm

The_Tuxedo schreef:20:22: BREAKING NEWS: Mémé Tchité keert terug naar Standard. De spits komt over van Racing Santander.

idd, hij heeft getekend voor 3 jaar

Leye trouwens ook voor 2 jaar!
fatsjie
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor The_Tuxedo op di 31 aug 2010 7:37 pm

fatsjie schreef:
The_Tuxedo schreef:20:22: BREAKING NEWS: Mémé Tchité keert terug naar Standard. De spits komt over van Racing Santander.

idd, hij heeft getekend voor 3 jaar

Leye trouwens ook voor 2 jaar!

Nice. Tchité is nog eens een echte aanwinst. Ik ben blij hem terug in België te kunnen zien spelen. Het bestuur van Standard heeft dus toch de noodroep van de fans willen beantwoorden. Mooie transfer. Leye valt af te wachten maar ik vind het zeker geen slecht spits.
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor The_Tuxedo op di 31 aug 2010 9:21 pm

21:07: BREAKING NEWS: De verrassingen bij Standard houden niet op. Aloys Nong verhuist dan toch naar de Rouches. Dat komt omdat Christian Benteke alsnog instemt met een uitleenbeurt aan KV Mechelen. Standard betaalt 1,25 miljoen euro voor Nong.
Afbeelding
Ontslagen
Ontslagen

Berichtdoor The_Unforgiven op di 31 aug 2010 9:30 pm

Van der Vaart en Adebayor naar Tottenham!! wat een transfers! :shock:
Afbeelding

Afbeelding
The_Unforgiven (oude nickname: skatesmurf)
Moeder Theresa
Moeder Theresa

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport